Limitarile unui 2.0 hdi 136cai
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Salutare. De cateva zile rasfoiesc internetul pentru a cauta un topic in care cineva a scos mai mult de 200cai din motorul asta si nu gasesc nimic. Am cautat inclusiv la fratziorii Volvo, Ford sau Peugeot si nu am gasit nimic. Si imi e cam ciuda cand ma gandesc ca e atat de usor sa scoti dintr-un 1.9TDI "din grupul Vag " 250 cai , sunt toate informatiile si oameni care sa iti faca lucrarea pentru aprox 1500 euro constand in Turbo+intercooler+traseu+ambreaj+ diuze.
Limiteaza ceva anume acest motor de 2.0hdi ? Interne, injectie ? Turbo mai mare nu ar fii o problema mai ales ca e separat de galerie. Ambreajul se intareste fara probleme. Parca e singurul motor de care nimeni nu se atinge. Am vazut tuninguri extreme pe 1.6HDI , am vazut pe 1.9TD si 2.0HDi de pe 306/406.. si nimic mai mult decat cei 163cai pferiti de un remap pentru 2.0HDI.
Limiteaza ceva anume acest motor de 2.0hdi ? Interne, injectie ? Turbo mai mare nu ar fii o problema mai ales ca e separat de galerie. Ambreajul se intareste fara probleme. Parca e singurul motor de care nimeni nu se atinge. Am vazut tuninguri extreme pe 1.6HDI , am vazut pe 1.9TD si 2.0HDi de pe 306/406.. si nimic mai mult decat cei 163cai pferiti de un remap pentru 2.0HDI.
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Limitarile unui 2.0 hdi 136cai
Te limiteaza injectia Siemens, la generatiile mai noi de 2.0 hdi, poti trece peste 200 de cai, cu soft si turbina hybrid.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- c420hdi
- Mesaje:14
- Membru din:Dum Oct 23, 2016 6:13 pm
Re: Limitarile unui 2.0 hdi 136cai
Ce vrei tu este o prostie, 1.9 tdi alea majoritate termina cu pistoane topite. 2.0hdi 136cp trage foarte bine, si de putine ori îi scoti cai la maxim..
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Limitarile unui 2.0 hdi 136cai
E o prostie in special pt cei care nu au habar de un strop de tehnica, altii mai sunt si pasionati si pe alocuri se mai si pricep, sau daca nu, intreaba. Omu' a intrebat, nu a dat cu parul. Ce va mai place unora sa aruncati cu pareri nefondate fara sa aveti habar...
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Re: Limitarile unui 2.0 hdi 136cai
Gresesti. Internele unui 1.9 TDI rezista fara probleme. Si motoare duse la ~200 cai au multi si circula cu masina zilnic. Probabil din cauza limitarii injectiei Siemens nu si-a batut nimeni capul sa ofere kituri de admisie cu tubulatura din silicon, intercoolere si asa mai departe. Desii e plin de ele pe Peugeot/Citroen/Ford/Volvo.
Nu sunt nici teribilist, nici nu mi-am luat masina sa ma dau mare sau sa dau liniutze. Doar ca as fii fost dispus in vara sa dau 1500 euro sa zicem pentru un astfel de upgrade facut calumea. SI nu vad ce e o prostie sa faci asta in ochii unui pasionat de masini.
PS: valorile acceleratiei 0-100 unui c4 de 2.0hdi 136 cai pe foaie sunt cu 0,5 secunde mai bune decat a unui suzuki swift 1.3 benzina 93 cai pe care il detin si de aia fac comparatia. Aceleasi valori pentru un Logan 900cc Turbo. Da stiu... e cuplu si la drum lung e altceva dar nu poti sa zici ca e ceva extraordinar.
Nu sunt nici teribilist, nici nu mi-am luat masina sa ma dau mare sau sa dau liniutze. Doar ca as fii fost dispus in vara sa dau 1500 euro sa zicem pentru un astfel de upgrade facut calumea. SI nu vad ce e o prostie sa faci asta in ochii unui pasionat de masini.
PS: valorile acceleratiei 0-100 unui c4 de 2.0hdi 136 cai pe foaie sunt cu 0,5 secunde mai bune decat a unui suzuki swift 1.3 benzina 93 cai pe care il detin si de aia fac comparatia. Aceleasi valori pentru un Logan 900cc Turbo. Da stiu... e cuplu si la drum lung e altceva dar nu poti sa zici ca e ceva extraordinar.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Limitarile unui 2.0 hdi 136cai
Era un coleg din ploiesti pe aici care facuse cam ce vrei tu la un peugeot 407 cu acelasi motor. Insa curba de cuplu era shiftata mult mai sus in ture din cauza turbinei mai mari si fara posibilitatea de a tura pina la, sa zicem, 5000 unde inca sa mai ai racire si ungere (si eventual sa reziste vibrochenul si suruburile de la biele) nu e prea fezabil.
Ce as face eu: DPF off + o resoftare stage2 si cu 170-180cp pe un c4 lucrurile devin cit se poate de serioase. E posibil sa nu-ti trebuiasca alte injectoare daca te opresti pe la 180cp, desi un intercooler mai potent nu ar strica.
Swift-ul de 93cp are probabil in jur de o tona, deci cu cele aproape 1400kg ale lui C4-ul 2.0hdi nu e prea departe. In plus cuplu mult la turatii mici inseamna inevitabil wheelspin.
Ce as face eu: DPF off + o resoftare stage2 si cu 170-180cp pe un c4 lucrurile devin cit se poate de serioase. E posibil sa nu-ti trebuiasca alte injectoare daca te opresti pe la 180cp, desi un intercooler mai potent nu ar strica.
Swift-ul de 93cp are probabil in jur de o tona, deci cu cele aproape 1400kg ale lui C4-ul 2.0hdi nu e prea departe. In plus cuplu mult la turatii mici inseamna inevitabil wheelspin.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- vip3r_yo05
- Mesaje:668
- Membru din:Joi Sep 09, 2010 1:42 pm
- Marca si model masina:Citroen DS5
- Numar Inmatriculare:B-65-YAT
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Limitarile unui 2.0 hdi 136cai
Ca fost posesor de C4 2.0 HDi chipat la Doc pot spune ca la 163 (cat se zicea ca are dupa soft) era o bestie. Nu e nevoie de mai mult, fiind o masina suficient de usoara, raportul intre greutate/forta (cuplu) era foarte placut si suficient. Conteaza evident si cat de brutal este softul, de ex la a mea in a 2a la 35km/h daca puneam acc. la podea scartaiau rotile. Mi-a parut rau ca a trebuit sa renunt la respectiva masina. Nu va complicati cu mai mult pentru inceput. Luati-o cu un soft si FAP off (si fizic si din soft) si dupa vedeti daca se cere mai mult.
- c420hdi
- Mesaje:14
- Membru din:Dum Oct 23, 2016 6:13 pm
Re: Limitarile unui 2.0 hdi 136cai
Fratilor, nu stiu ce probleme aveti voi la motorul vostru, dar eu ma dau gu golf 5 2.0 tdi si mergem la fel.. in a 4 c4 meu trage mai tare ca golfu.. sunt niste exemple.. dar mna, eu masina am cumparato nouo si are 82.000 km 2007
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk