Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Nume: Cosma
Prenume: Vlad
Data nasterii: 10-May-1986
Locul nasterii: Cluj Napoca
Starea civila: Necasatorit(a)
Profesia: Student
Hobby-uri: Raliuri, Ski, MountainBike
Debut: 2005 VTM Abrud
Cariera lui Vlad Cosma
2009 campion Cupa Dacia, Campion Juniori si Campion Grupa N2 cu 2 etape inainte de final
2008 Vicecampion al Cupei Dacia Ursus
Locul trei in clasamentul debutantilor
Vicecampion la clasa N2
2007 CRR- Copilot George Morar
CVCR - Dacia Logan - locul 16 in clasamentul grupei N, locul 21 in clasamentul debutantilor
2006 - Copilot Raliul Brasovului loc 2 A 1.6
2005 - VTM loc 4 clasa N1
Prenume: Vlad
Data nasterii: 10-May-1986
Locul nasterii: Cluj Napoca
Starea civila: Necasatorit(a)
Profesia: Student
Hobby-uri: Raliuri, Ski, MountainBike
Debut: 2005 VTM Abrud
Cariera lui Vlad Cosma
2009 campion Cupa Dacia, Campion Juniori si Campion Grupa N2 cu 2 etape inainte de final
2008 Vicecampion al Cupei Dacia Ursus
Locul trei in clasamentul debutantilor
Vicecampion la clasa N2
2007 CRR- Copilot George Morar
CVCR - Dacia Logan - locul 16 in clasamentul grupei N, locul 21 in clasamentul debutantilor
2006 - Copilot Raliul Brasovului loc 2 A 1.6
2005 - VTM loc 4 clasa N1
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
Nume: Dorca
Prenume: Florin
Data nasterii: 07-Mar-1975
Locul nasterii: Baia Mare
Starea civila: Necasatorit(a)
Profesia: Inginer de sunet
Hobby-uri: Mecanica, muzica
Debut: 2005, Raliul Clujului
Cariera lui Florin Dorca
2007 5 etape alaturi de Vald Miculici pe Dacia Nova iar de la etapa de la Cluj alaturi de Lorincz Borbely
2006 alaturi de Gelu Gogancea pe Ford Escort si la Raliul Hunedoarei alaturi de Mihai Lacatus pe Skoda Felicia
2005 in acest sezon a mers alaturi de Darius Petre pe Renault 5GT
Prenume: Florin
Data nasterii: 07-Mar-1975
Locul nasterii: Baia Mare
Starea civila: Necasatorit(a)
Profesia: Inginer de sunet
Hobby-uri: Mecanica, muzica
Debut: 2005, Raliul Clujului
Cariera lui Florin Dorca
2007 5 etape alaturi de Vald Miculici pe Dacia Nova iar de la etapa de la Cluj alaturi de Lorincz Borbely
2006 alaturi de Gelu Gogancea pe Ford Escort si la Raliul Hunedoarei alaturi de Mihai Lacatus pe Skoda Felicia
2005 in acest sezon a mers alaturi de Darius Petre pe Renault 5GT
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
Incepand cu etapa viitoare , Raliul Aradului , Vlad va trece de pe Logan pe un C2 R2 .
si o filmare on-board de la un VTM , unde Vlad "si-a facut mana " pe C2
http://www.on-board.ro/video/214/VTM-St ... Cosma-C2R2" onclick="window.open(this.href);return false;
si o filmare on-board de la un VTM , unde Vlad "si-a facut mana " pe C2
http://www.on-board.ro/video/214/VTM-St ... Cosma-C2R2" onclick="window.open(this.href);return false;
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca este campion in anul 2009 deja la Cupa Dacia Logan cu un total de 60 puncte, adica a castigat toate cele 6 raliuri la acesta clasa, disputate pana acum in CNR.
Probabil vor participa in cele 2 raliuri ramase pentru acomodare cu noua masina si de la anu se vor bate cu celelalte echipaje din Citroen Racing Trophy.
Probabil vor participa in cele 2 raliuri ramase pentru acomodare cu noua masina si de la anu se vor bate cu celelalte echipaje din Citroen Racing Trophy.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
Felicitari Vlad in primul rand pt evolutia de la Cupa Dacia Logan locul 1 la grupa in toate raliurile si spune-ne un pic despre c2 cum v-ati acomodat cu el cum se comporta fata de logan, si despre planurile voastre pana la sf anului daca aveti ceva obiective ce aveti de gand pt la anu.
Bafta in continuare sper sa faceti o surpriza placuta la gr A
Bafta in continuare sper sa faceti o surpriza placuta la gr A
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Vlad Cosma
- Mesaje:78
- Membru din:Joi Sep 03, 2009 8:38 pm
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
C2 deja este o masina de curse, Loganul era asa de inceput numa buna ca sa iti faci mana, in c2 simti ca pilotezi ceva cu vana! masina accelereza cand apesi pe acceleratie si franeaza cand apesi pe frana, dar ganditiva ca asa franaeaza ca prima oara cand am franat la limita si nu aveam centuri era sa pic din scaun daca nu ma tineam de volan!
planuri din pacate nu mai avem altele decat CNR, erau programate doua etape afara dar din anumite motive nu mai putem ajunge acolo!
planuri din pacate nu mai avem altele decat CNR, erau programate doua etape afara dar din anumite motive nu mai putem ajunge acolo!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
Felicitari pentru trecerea la Grupa mai mare in primul. Eu am o parere f buna despre Logan mai ales de cel pentru raliu . Am vazut ca la timpi , tu in special, te apropiai foarte mult de timpii grupei A , de multe ori depasindu-i .
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
cred ca asta e motivul :
"Din pacate, o problema administrativa ii impiedica pe Vlad Cosma si Florin Dorca sa se alinieze, la randul lor, la startul competitiei ucrainiene. Pentru carnetul ATA, document necesar pentru a iesi cu masina de concurs si tot echipamentul de service in spatiul extracomunitar, Transilvania MotorSport ar fi trebuit sa plateasca autoritatilor romane o garantie de 25 de mii de euro, fara a exista posibilitatea inlocuirii acestei sume cu o asigurare, ca in toate celelalte tari europene, explica liderul team-ului clujean:
“Aveam bugetul pregatit pentru participarea lui Vlad, dar acum trei zile am aflat ca, pentru Carnetul ATA, trebuia sa platim la Camera de Comert din Bucuresti o garantie de 55% din valoarea bunurilor transportate. Asta inseamna 25 de mii de euro, pe cand in toata Europa, inclusiv in Bulgaria, aceasta valoare poate fi acoperita printr-o asigurare de 4-5 sute de euro.In Romania nu se poate si nici macar nu ni s-a putut spune exact cand ne vom putea recupera aceasta garantie. Bugetul pregatit pentru Vlad nu cuprindea si acesti 25 de mii de euro, asa incat, din pacate, el nu poate veni cu noi. Imi pare rau pentru el, stiu ca isi dorea foarte mult sa participe in Ucraina si toata echipa isi dorea sa fie si el prezent acolo”, a mai spus Marco Tempestini.
Vlad Cosma si Florin Dorca au primit vestea cand faceau ultimele pregatiri pentru plecare. Problema este cu atat mai serioasa cu cat toate etapele ramase in calendarul Cupei Europei de Est se desfasoara in tari din afara comunitatii europene, unde se aplica aceeasi regula.
In aceste conditii cei doi nu mai pot spera la nici o iesire in afara granitelor tarii in acest sezon. “Suntem dezamagiti, totul era pregatit si eram gata de plecare cand am primit aceasta veste proasta. Din pacate aceeasi situatie este si pentru Serbia, deci programul nostru european s-a terminat cand nici nu a inceput bine. Ne pare foarte rau dar asta este tara in care traim, din pacate nimeni nu intelege ca noi incercam sa ne onoram tara prin rezultate peste hotare, tocmai cei pe care vrem sa-i reprezentam ne pun bete in roate. Poate exagerez putin din cauza supararii, dar cred ca ar trebui sa fim incurajati sa participam la competitii internationale, nu sa se traga pielea de pe noi si sa fim opriti de niste reguli prost gandite….!”, a declarat Vlad.
Tanarul pilot al Napoca Rally Team a obtinut in Bulgaria, la Hebros Rally, locul doi la grupa A, o performanta deosebita mai ales ca a fost primul raliu in care a concurat la volanul unui Citroen C2R2."
sursa: http://www.rallymagazin.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
"Din pacate, o problema administrativa ii impiedica pe Vlad Cosma si Florin Dorca sa se alinieze, la randul lor, la startul competitiei ucrainiene. Pentru carnetul ATA, document necesar pentru a iesi cu masina de concurs si tot echipamentul de service in spatiul extracomunitar, Transilvania MotorSport ar fi trebuit sa plateasca autoritatilor romane o garantie de 25 de mii de euro, fara a exista posibilitatea inlocuirii acestei sume cu o asigurare, ca in toate celelalte tari europene, explica liderul team-ului clujean:
“Aveam bugetul pregatit pentru participarea lui Vlad, dar acum trei zile am aflat ca, pentru Carnetul ATA, trebuia sa platim la Camera de Comert din Bucuresti o garantie de 55% din valoarea bunurilor transportate. Asta inseamna 25 de mii de euro, pe cand in toata Europa, inclusiv in Bulgaria, aceasta valoare poate fi acoperita printr-o asigurare de 4-5 sute de euro.In Romania nu se poate si nici macar nu ni s-a putut spune exact cand ne vom putea recupera aceasta garantie. Bugetul pregatit pentru Vlad nu cuprindea si acesti 25 de mii de euro, asa incat, din pacate, el nu poate veni cu noi. Imi pare rau pentru el, stiu ca isi dorea foarte mult sa participe in Ucraina si toata echipa isi dorea sa fie si el prezent acolo”, a mai spus Marco Tempestini.
Vlad Cosma si Florin Dorca au primit vestea cand faceau ultimele pregatiri pentru plecare. Problema este cu atat mai serioasa cu cat toate etapele ramase in calendarul Cupei Europei de Est se desfasoara in tari din afara comunitatii europene, unde se aplica aceeasi regula.
In aceste conditii cei doi nu mai pot spera la nici o iesire in afara granitelor tarii in acest sezon. “Suntem dezamagiti, totul era pregatit si eram gata de plecare cand am primit aceasta veste proasta. Din pacate aceeasi situatie este si pentru Serbia, deci programul nostru european s-a terminat cand nici nu a inceput bine. Ne pare foarte rau dar asta este tara in care traim, din pacate nimeni nu intelege ca noi incercam sa ne onoram tara prin rezultate peste hotare, tocmai cei pe care vrem sa-i reprezentam ne pun bete in roate. Poate exagerez putin din cauza supararii, dar cred ca ar trebui sa fim incurajati sa participam la competitii internationale, nu sa se traga pielea de pe noi si sa fim opriti de niste reguli prost gandite….!”, a declarat Vlad.
Tanarul pilot al Napoca Rally Team a obtinut in Bulgaria, la Hebros Rally, locul doi la grupa A, o performanta deosebita mai ales ca a fost primul raliu in care a concurat la volanul unui Citroen C2R2."
sursa: http://www.rallymagazin.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
mda pacat ce sa zic numai la noi in tara se intampla asa ceva in loc ca autoritatile sa sprijine sportivii sa participe la cat mai multe competitii mai ales la nivel international, problema e ca nu e nici vreun interes deosebit pt sporturile cu motor la noi din partea autoritatilor pentru ca daca era problema de genu asta la fotbal sigur se gaseau solutii peste noapte.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
aici un on-board cu echipajul Vlad - Florin in actiune la SS Atrium Center din Arad
http://www.on-board.ro/video/277/Vlad-C ... enter-2009" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.on-board.ro/video/277/Vlad-C ... enter-2009" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
Uitandu-ma la filmulet, am vazut ca de mai multe ori, schimbati a IV a, dupa care imediat, reduceati si ajungeati in a II a.
Exista vreo explicatie pentru care schimbati in treapta a IV a, pentru ca imediat sa retrogradati? Nu mai urca motorul in a III a, si trebuia sa schimbati a IV a? Sau care e explicatia?
Exista vreo explicatie pentru care schimbati in treapta a IV a, pentru ca imediat sa retrogradati? Nu mai urca motorul in a III a, si trebuia sa schimbati a IV a? Sau care e explicatia?
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Bogdan98
- Citroen Fan
- Mesaje:2812
- Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
- Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
- Localitate:Bucuresti / Militari
- Contact:
Re: Echipajul Vlad Cosma - Florin Dorca
Eu inclin sa cred ca pentru o mai buna frana de motor inainte de curba, pentru a evita si calcarea franei prea puternic... e doar o parere.
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF