Sfaturi achizitie C4 HDI din 2005 cu peste 120.000km
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Toata chestia e legata de acel FAP cred. Din cate am inteles eu cele care au FAP ar fi euro 4 iar cele care nu au FAP sunt euro 3...sau invers. Pana luni ar fi bine sa ma lamuresc ca sa nu ma trezesc ca iau o masina euro 3 ca fiind euro 4 . Sincer sa fiu sunt dispus sa iau si 1.6HDI de 92 cai macar sa fie euro 4. Nu sunt maniac cu viteza asa ca ar fi satisfacator, ca sa nu mai vorbim de taxa minune de prima inmatriculare care sper sa moara in faza de proiect ce s-a propus aseara.
Daca gresesc cu ceva nu ma supar sa ma contraziceti dar va rog sa veniti si cu argumente ca sa fie mai clar.
Daca gresesc cu ceva nu ma supar sa ma contraziceti dar va rog sa veniti si cu argumente ca sa fie mai clar.
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
a mea din 2007 e euro 4 si a fost taxa de prima inmatr 186 euro .La tv au zis ca DACA SE APROBA PROPUNEREA DE MODIFICARE aceasta taxa va creste de 3 ori ptr auto noi si va scadeam considerabil ptr cele SH ,deci ce`a mai mare aberatie tinand cont ca se numeste TAXA de MEDIU dar acum incurajeaza auto mai vechi de 20 ani care vor avea cea mai mica taxa.nu cred ca o sa ramana asa.oricum niste jegosi ptr ca daca vor modifica legea si nu o vor anula noi cei care am platit n`o sa ne luam banii niciodata inapoi nici cu trib de la Haga
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Pai te rupe la taxa de inmatriculare, de aia trage omul de norma de poluare... Adica daca el da acolo 8-9k EUR, il mai costa adusul incoace vreo 500-600EUR, mai da pe taxa lui labariceanu vreo 1000EUR... ajungi ca mai bine luai una noua in garantie.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Om, chiar nu ma interesa ce norma euro e daca era inscrisa in mirifica Romanie as putea sa zic ca e doar o diferenta de 700E intre Euro 3 si Euro 4 la prima inmatriculare care sincer prefer sa ii dau pe orice altceva si nu la stat. Cu banii astia de exemplu as putea sa schimb ce "scartaie" pe masina ca sa nu ma doara capu pe nepusa masa. Asa cum am zis si mai sus, sper sa gasesc una Euro 4 chiar si cu 92 de cai. Sunt ferm convins ca una euro 3 trage mai bine ca una euro 4 pentru ca are mai putine filtre, dar repet, pentru o secunda de la 0-100 si 30Nm mai putin la cuplu prefer sa fac altceva cu 700E
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Motorul de 1.6HDI e acelasi si la Peugeot si la Citroen, 307 chiar se asambleaza pe aceeasi banda cu C4, e un topic pe undeva legat de tema asta. Difera insa unele caracteristici cum ar fi niste filtre la evacuare care la unele sunt iar altele pas. Exista motoare 1.6HDI euro 3 si eurro 4 asa ca nu e nimic relevant in ce rezultat va obtine prietenul tau marti. Sper din toata inima sa iasa drept euro 4 pentru buzunarul lui . Bafta!
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
salutare din nou, m-am mai lamurit cu niste chestii niste treburi si am demarat procesul de achizitie al titiului. NU m-am decis insa pe o maisna anume. Mai exista o chestie ce diferentiaza motoarele: FAP sau filtru de particule. Din cate stiu si am aflat in RO nu se vand masini cu FAP dar a mea va veni din FR unde oamenii cica ar fi vandut si C$ cu FAP. Pentru linistea mea sufleteasca as dori o masina fara FAP. Cum deosebesti o masina cu FAP de una fara FAP? Unde scrie? E ceva vizibil pe undeva?
Mersi.
PS: Sper ca nu v-am plictisit prea tare dar nu vreau sa dau 1000E sa ii schimb acel filtru dupa ce iau masina cand exista si masini fara FAP.
Mersi.
PS: Sper ca nu v-am plictisit prea tare dar nu vreau sa dau 1000E sa ii schimb acel filtru dupa ce iau masina cand exista si masini fara FAP.
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Am masina pe benzina si sincer sa fiu m-am saturat de consumuri de 14-15%, zgomot de turatii si miscare de melc. Am facut un test drive cu C4 al unui bun prieten 1.6HDI 110 cai timp de o ora. Am ramas foarte placut impresionat cat de elastic este motorul si ce usor urca acceleratia. Cu un disel nu trebuie sa mai vii lansat ca sa faci o depasire, nu trebuie sa inchizi aerul conditionat si nu trebuie sa te uiti cu frica la un rezervor ce se goleste repede repede cand vrei sa mergi putin mai vioi. Tot ce am zis mai sus e pur subiectiv. Fiecare conduce ce isi permite si cu ce se simte bine. De schibat injectoare poti sa schimbi foarte usor si la benzinare iar distributia e ceva obligatoriu avand in vedere ca nu stii turatii a incasat de la precedentul proprietar. La disel avand in vedere ca are cuplul jos (cam la 1700 in cazul lui 1.6hdi) nu se justifica aruncarea lui in ture inalte (peste 4500).
Una peste alta, sunt decis sa imi iau acest motor disel, m-am indragostit efectiv de el si cred ca singurul risc la care te supui cand iei in disel e turbina. Un amic cu un Golf4 1.6 benzina a schimbat la masina piese in valoare de 1500E la o luna de la achizitie, masina cu 78.000km. Riscuri sunt in tot ce se numeste second hand.
REvin la problema mea: cum se verifica daca o masina are FAP sau nu?
Una peste alta, sunt decis sa imi iau acest motor disel, m-am indragostit efectiv de el si cred ca singurul risc la care te supui cand iei in disel e turbina. Un amic cu un Golf4 1.6 benzina a schimbat la masina piese in valoare de 1500E la o luna de la achizitie, masina cu 78.000km. Riscuri sunt in tot ce se numeste second hand.
REvin la problema mea: cum se verifica daca o masina are FAP sau nu?
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Vezi la "stiky" ca ai manualul in format electronic.Cauta la sigurante, pag.118 la 119.
Reperul ei este F11 si este la un loc cu antifurtul pe directie si cu priza diagnostic.Probabil ca pe bord va aparea mesajul Antipolution Faulty, nu prea am de unde sa stiu exact ca a mea merge pe benzina
Reperul ei este F11 si este la un loc cu antifurtul pe directie si cu priza diagnostic.Probabil ca pe bord va aparea mesajul Antipolution Faulty, nu prea am de unde sa stiu exact ca a mea merge pe benzina
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.