Am condus DS3

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje:705
Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina:Volvo XC70, D5
Localitate:Iasi
Re: Am condus DS3

Mesaj de andu_nae » Sâm Oct 02, 2010 7:12 pm

Sase... au intrat parintii pe forum : :ok :ok :ok

Perfect si profund impresionat de rachetutza de 150 Cp, incepe sa ma roada curiozitatea mai departe de atat. ::P
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Am condus DS3

Mesaj de Tomita » Sâm Oct 02, 2010 7:14 pm

hehehe :hi
nu te superi ca nu am zis-o cu rautate, da?! :glasses
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

lazaroiu
Mesaje:22
Membru din:Mar Mar 16, 2010 3:48 pm
Numar Inmatriculare:ag-03 -car

Re: Am condus DS3

Mesaj de lazaroiu » Sâm Oct 02, 2010 7:28 pm

nu exista suparare . sper ca alta data sa o facem si mai lata . in limita posibilului .
Ds3 e mai mult decat un salt inainte pentru Citroen , atat in privinta calitatii cat si ca imagine pentru firma .
Totusi offtopic cu scuzele de rigoare un test drive cu C5 2.7 Hdi ca cel de 3.0 nu am mirosit este mai aproape de imaginea globala a marci .Daca o sa fie posibil cine stie .
Toate bune

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Am condus DS3

Mesaj de Tomita » Sâm Oct 02, 2010 7:32 pm

:hi
a fost oticum excelent azi :ya
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Am condus DS3

Mesaj de Bogdan » Lun Noi 01, 2010 1:28 pm

6 zile multumita Citroen, Radiozu si nu in ultimul rand celor care m-au votat am avut ocazia sa merg cu Citroen DS3, 1.6 Turbo, 154 CP, si vreo 1000km la bord.
Din pacate perioada foarte agitata si lipsa timpului m-a facut sa nu pot profita de masina decat pe parcursul week-endului si nici atunci asa cum ar fi trebuit.

Scurt si la obiect, fara iz publicitar jurnalistic sau mai stiu eu ce alte minunatii menite sa dea bine:

Motorul este excelent, elasticitate foarte ridicata, cuplu suficient, masina se aseaza foarte bine pe asfalt atat la viteze ridicate, dar si in cele cateva viraje abordate mai tare.

Consumul....este usor ridicat daca se merge mai sportiv, cei 154 CP isi cer drepturile imediat. Bineinteles ca e greu sa te abtii stiind ca ai un motor turbo, pe o astfel de buburuza..probabil ca in timp te saturo si consumurile obtinute nu vor mai fi chiar "mari".

Consum exclusiv in oras, pe o distanta de 130 km, si o viteza medie de 20km/h .. 12l/100km
Bucuresti - Constanta - mers prin oras si prin statiuni - Bucuresti , viteza medie 95km/h, consum 9.2l/100km.

Ce nu mi-a placut

1. Comenzile pentru pilotul automat si cele audio situate sub volan(necesita oarecare obisnuinta dar parerea mea este ca sunt un mare pas inapoi)
2. Gradatia comenzilor de incalzire a scaunelor nu este deloc iluminata. Trebuie sa ghicesti in prima faza si mai apoi sa simti, daca incalzirea in scaune este sau nu pornita, atunci cand este intuneric
3. Iluminarea la interior este foarte slaba , datorita pozitionarii centrale a plafonierei, dar si a becurilor nu foarte puternice. Trebuie sa folosesti telefonul daca e intuneric si ai pierdut ceva in masina( la fel si iluminarea portbagajului este destul de slaba)

Ce mi-a placut

1. Design..intoarce priviri peste priviri, fiind si un model nou
2. Motor, cutie de viteze, directie ferma, suspensie destul de dura dar nu inconfortabila, frane excelente
3. Interiorul este foarte elegant,materiale ok, scaunele foarte ok profilate, oferta de dotari fiind destul de ridicata(interiorul este 10 clase peste mini cooper S, sau fiat 500 Abarth)

Dupa ce am avut ocazia sa conduc Mini Cooper S, DS3 1.6 THP si Fiat 500 Abarth, topul meu strict din punct de vedere sportivitate arata astfel:

1. MiniCooper S - cea mai sportiva si cea mai puternica, din toate punctele de vedere.
2. Fiat 500 Abarth(care chiar daca nu trage la fel de bine ca DS3-ul, in momentul cand apesi butonul Sport, deja parca masina se transforma si senzatia de sportivitate este foarte accentuata datorita evacuarii sport, si "cockpitului" foarte mic)
3. Citroen DS3 1.6 thp

Insa sunt aproape sigur ca odata ce voi conduce si DS3-R, lucrurile se vor schimba radical, si e foarte posibil sa ocupe primul loc, al acestui top personal, fara a mai fi nevoie sa merg si cu Mini Cooper JCW.

Daca pretentiile sportive nu exista sau nu intereseaza, atunci primul loc este ocupat fara doar si poate de DS3, care reuseste prin design-ul exterior si interior, dotari si nu in ultimul rand motorizare sa surclaseze rivalul sau direct, Mini Cooper.

Sunt curios de cum va arata acest top personal dupa ce voi conduce si Audi A1, un alt concurent direct al DS3-ului si Mini.


Poze nu am mai deloc, din cauza timpului foarte scurt pe care l-am putut aloca masinii.
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Am condus DS3

Mesaj de commandorsteel » Lun Noi 01, 2010 3:24 pm

Bogdan scrie:1. Comenzile pentru pilotul automat si cele audio situate sub volan(necesita oarecare obisnuinta dar parerea mea este ca sunt un mare pas inapoi)
din ce am vazut la drive testul de la cartec , aceleasi comenzi sunt si pe xsara picasso si pe pejo 307 :wink:
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Juliu
Mesaje:689
Membru din:Dum Oct 11, 2009 8:50 am
Numar Inmatriculare:B-14-KWD
Localitate:Bucuresti

Re: Am condus DS3

Mesaj de Juliu » Lun Noi 01, 2010 3:25 pm

Cu ocazia intalnirii de la Cartec, am condus si eu DS3 thp, prima masina de 150 cp cu care am avut ocazia.
Acum o saptamana si un pic am avut ocazia celei de a doua masini de 150 cp, de data asta Mitsubishi Lancer Sport, 1.8 Diesel, cu ocazia evenimentului Porti Deschise la Mitsubishi, 158 km la bord avea masinuta.

Fiind varianta full option, dispunea de suficiente dotari cat sa te mentina la un nivel ridicat de confort, inclusiv piele si navigatie.
Luminile de ambianta, alb cu albastru si rosu mi s-au parut foarte placute.
Suspensiile masinii erau la fel de ferme ca si DS3-ul, eventual o idee mai confortabile, fiind totusi masina de familie, in rest bine inchegata masina.
Franele in schimb au fost un capitol mai special. Trebuie un picior ferm si trebuie apasat cu putere (sau poate sunt eu obisnuit de la C4), franeaza mult prea lin in momente cand nu ai nevoie de delicatete.

Pana la 1800 rpm cand intra turbina este destul de lenesa, dupa 1800 rpm este de-a dreptul brutala cu tine. Bine, nici nu eram obisnuit, dar mi s-a parut ca trebuie sa ai un picior foarte gentil odata intrata turbina in functiune (conduc un aspirat de 120 cp deci este normal sa nu fiu obisnuit).
Cuplul este mai mare decat la DS3, insa pana aici. Pe la 4000 si ceva de turatii, la puterea maxima, DS3-ul a disparut in zare.
Mitsubishi Lancer - 9.9 secunde de la 0 la 100 km/h
DS3 - 7.3 secunde.

Chiar daca nu castigi pole-position-uri, este o masina puternica, si nu te lasa sa uiti lucrul asta. Imi pare rau ca nu am avut ocazia sa o conduc mai mult timp.
Pe care as alege-o. DS3-ul, bineinteles.
Citroen C4, 1.6 vti
Imagine

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: Am condus DS3

Mesaj de mugurel » Lun Noi 01, 2010 7:01 pm

si totusi...
Cati cai avea Cooper S?
Cred ca in continuare ramane un schimb de opinii fara un suport din punct de vedere obiectiv.
Imi plac anumite comparatii la obiect, putere, demaraj, cuplu, tinuta de drum, stabilitate, optiuni, pret' costuri inteetinere, confort, etc. Trebuie sa le pui pe toate pe hartie si dupa aia te sui la volan pe circuit cu acelasi pilot si pe acelasi traseu. Masori timpul scos si vezi ce socoteli dau.
Insa niciodata factorul emotional nu va fi intr-un astfel de test. Si aici intervin yo.
pe mine nu m-a entuziasmat DS3 ca Saxo VTS. Oare de ce? Stau si ma gandesc ca le-am condus la 10 ani diferenta. Optiuni, senzori, design pe Saxo? Zero! Atunci nu aveam nevoie de asa ceva. Astazi nu as mai merge cu asa ceva, insa.
Directia la DS3 este tot electrica asa cum era pe Saxo. Dar nu iti transmitea in volan acelasi fel de feeling. Cu DS3 nu simti nimic in brate si ti se pare ferma. Cu Saxo, iti trebuia antrenament pt a te tine de viraje. Dar si daca o reuseai... Ajungeai pana la 1.06 g pe viraje. Ceea ce numai pe la Porsche mai ajungi.
Concluzia? Cine mai vrea asa ceva? Eu nu? Prefer DS3 oricand. Pt ca e interesant, pt ca esti unic, pt ca Mini are deja prea multe, pt ca e confortabil, pentru ca poti merge si tare si incet. Pentru ca iti afiseaza toate prostiile dar te lasa sa si franezi. Pentru ca e primul model Citroen in ultimii 80 de ani in care Michelin nu si-a omologat pneurile pe un model sportiv...
Dar mai ales pentru ca Loeb va conduce una la anu'!
DS3 1,6HDi 92CP

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Am condus DS3

Mesaj de Bogdan » Lun Noi 01, 2010 9:49 pm

Nu conteaza cati CP avea Mini atat timp cat Abarth avea doar 130 CP si totusi este pe locul II in topul meu(top care reflecta strict parerea mea referitor la sportivitate sau senzatia de sportivitate, dupa ce am avut ocazia sa merg cu toate cele 3).

Eu nu am facut masuratori, nu am fost pe circuit, nu m-a interesat cat costa fiecare la achizitie sau intretinere, nu m-a interesat consumul...m-am urcat in masina, am apasat butonul sport(Abarth si Mini) am apasat pedala si am tras cateva concluzii..

Sportivitatea sau senzatia de sportivitate, la DS3 lipseste ...
Bineinteles ca asta nu e un lucru rau, si in niciun caz nu o face o masina mai slaba decat celelalte..

Totul se reduce la ceea ce iti doresti, vrei si putere si dotari mult peste medie, si design clar te uiti la DS3. Daca mai esti si pasionat de Citroen, atunci deja altceva nu mai exista

Vrei senzatii sportive, vrei o masina oarecum brutala care mai face si zgomot, dar nu prea te intereseaza aspectul exterior/interior, calitatea materialelor, sau dotari gen navigatie, scaune incalizte etc...atunci incepi si te uiti la Cooper S, si daca si ala ti se pare o masina mare, atunci te indrepti catre Fiat 500 Abarth sau de ce nu, un Ferrari edition ca sa fie tacamul complet

Un Mitsubishi EVO X , scoate suta in 5 secunde si ceva...senzatia de sportivitate este pronuntata, un Mercedes E500 scoate suta la fel in 5 secunde si ceva, dar senzatia de sportivitate este 0...(comparatie poate fortata)

Cu siguranta DS3-R va fi exact ceea ce trebuie in materie de sportivitate si Citroen....sper sa am ocazia sa-l conduc candva.
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Am condus DS3

Mesaj de Mihay » Lun Noi 01, 2010 11:43 pm

aoleuuu ce e aici :mrgreen: eu scriu de la ora 17:00 la articolul cu Abarth 500 :hi

Asadar si prin urmare , dpmdv al felului in care m-am distrat ( d-abia dupa Abarth am inteles expresia de "have fun" la volan ) pe locul 1 l-as plasa pe Abarth . Poti sa-i faci absolut ce vrei , s-o alergi , s-o chinui , sa rupi franele , s-o duci pana in limitare de N ori , senzatia e ff misto , probabil in special datorita cutiei si a esapamentului care cred ca a fost cel mai studiat element al masinii . Pur si simplu este simfonieeeee evacuarea Abarth . Cum e in dreapta lui Nea Genu pe traseul de la Campulung inchis nu cred ca trebuie sa-ti spun :mrgreen:

Dpdv al RATIUNII vizavi de pret / ce ofera clar as alege Ds3 . La 20 000 ai de toate : putere suficienta, tinuta de drum si confortabila si sportiva, interior de nota 10 in comparatie cu celelalte 2 ,poate cel mai tare design ( asta-i subiectiva) singurul lucru care i se poate reprosa este ca nu te face sa simti intr-adevar ce face ea cand o alergi, este asa mai artificiala ( probabil si datorita zgomotului redus ) .

Dpdv al puterii si al performanteleor Cooper S este indubitabil pe primul loc, dar difera si multe interne alaturi de turbina fata de Ds3 . Plus ca odata decuplate sistemele electronice si putin ud sau praf pe jos tre sa fi absolvit vreun curs de pilotaj altfel te vei cam lupta cu ea sa o tii pe drum .asta daca o cumperi s-o folosesti la adevarata valoare. altfel toate sunt f bune pentru orice fata in parcarea de la Mall : ATRAG ATENTIA ceva de speriat :mrgreen:

E greu sa alegi 1 din cele 3 : Ds3,Cooper S si Abarth . Probabil Mugurel vei spune Ds3 Racing dar 30 000 oare nu e cam mult ? Fata de John Cooper Works nu , e tot cam pe acolo probabil ( fara sa verific) . alegerea probabil va tinde in ziua de azi ( intr-o lume normala in afara Romaniei) catre ratiune si punerea pe foaie a pretului vs dotari vs performante . La o astfel de comparatie DS3 iese castigatoare . Dar , asa cum stiti cu totii Pasiunea nu are limite si-l puteti vedea pe dl Tariceanu la volanul unui Abarth 500 Tributo Ferrari sau mai nou ( de vreo 2 saptamani ) cu un Focus Rs500 . :ok

Complicata comparatie nu ?

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Am condus DS3

Mesaj de Bogdan » Mar Noi 09, 2010 4:02 pm

Un mai vechi membru clubc4 a testat si el DS3:

http://serbionel.wordpress.com/2010/11/ ... 50-de-cai/" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Am condus DS3

Mesaj de Mihay » Mar Dec 07, 2010 2:30 pm

Citroen DS3 110 cp VS Honda CRZ 114cp ( + 14cp "electrici" ) sau 17 000 euro Vs 26 000 euro

by 5`th Gear

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kX1sAEto7XQ[/youtube]

Avatar utilizator
emicald
Mesaje:1042
Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
Marca si model masina:Citroen C4 thp
Localitate:Rm. Vilcea

Re: Am condus DS3

Mesaj de emicald » Mar Dec 07, 2010 3:32 pm

Tiff zice ca Honda e 17 mii de lire si DS3 16 mii... Diferenta mult mai mica, asa o fi la ei?
C4

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Am condus DS3

Mesaj de vlad » Mar Dec 07, 2010 3:38 pm

Dar ridica Honda "piciorul" prin curbe si ei tot incearca sa mascheze asta. :?
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Am condus DS3

Mesaj de Mihay » Mar Dec 07, 2010 3:50 pm

CRZ : 26.015 euro mai exact http://www.hondatrading.ro/modele/CR-Z/GT-Top/87" onclick="window.open(this.href);return false;

La citroen bineinteles ca e ff complicat configuratorul , asa ca mie imi iese 19 600 euro 1.6 vti - 120 cp 6 trepte Sport Chic ( TOP)

http://www.citroen.ro/home/#/configurat ... 230MP20NUW" onclick="window.open(this.href);return false;

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen "DS" Area”