Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Atelier mecanica, Livrare vehicule noi, Vanzare piese de schimb, Atelier Caroserie si Vopsire, Vehicule noi
Închis
Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:
Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Aiurica » Joi Iun 06, 2013 9:59 am

Norishor scrie: ............Acum, uitandu-ma peste documentatie de curiozitate, (nu sunt mecanic ci diagnostician, si nici nu o sa schimb vreodata cuiva vreo turbina ::P ), tind sa cred ca s-a omis pasul in care se cere inlocuirea sitei din surubul care vine pe traseul de ungere. Aceasta sita NU trebuie inlaturata ci schimbata cu una cu debit marit......................

cine trebuie sa solicitie inlocuirea sitei?
Daca sotia mea ( habarnista in domeniu) vine cu masina bulita in service ea trebuie sa solicite sau service ul sa verifice si ulterior sa recomande inlocuirea ei?
E un lucru de la sine inteles ca Serviceul trebuie sa verifice buna functionare a tuturor subansamblelor anexe in buna functionare ulterioara a turbinei.Nu poti da garantie altfel.Radacini dand garantie montajului si-a asumat toate aceste lucruri.
Daca spunea noi nu iti dam garantie pentru ca nu vrei sa schimbi sita, da.....


despre ce vbm.....pierdem timp cu lucruri evidente.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Norishor » Joi Iun 06, 2013 10:05 am

Pai si eu ce-am zis? Ca nu inteleg citatul tau nici sa ma bati. [-X
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Aiurica » Joi Iun 06, 2013 11:37 am

Credeam ca se invoca ca nu a cerut clientul inlocuirea....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Norishor » Joi Iun 06, 2013 2:14 pm

Asta am sustinut pana sa vad si eu documentatia "negru pe alb". Acum, strict vorbind de acea sita, clientul (Whizz) nu trebuia sa ceara nimic. Era in pasii de instalare care, parerea mea, nu s-au respectat in amanunt.
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Bogdan » Joi Iun 06, 2013 2:20 pm

Daca si serviceul este de aceiasi parere, oare nu se poate rezolva problema asta acum in ultima instanta, fara sa se mai lungeasca treaba cu judecata si etc? Sunt sigur ca poate fi un happy end, daca cineva isi asuma vina si recompenseaza clientul!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de commandorsteel » Joi Iun 06, 2013 2:40 pm

pai da, poate sa-i dea banii inapoi service-ul, pe manopera si piese, ptr ca omu si-a dus deja masina la promotor, din cate am inteles
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Aiurica » Joi Iun 06, 2013 3:15 pm

Userul Radacini mai este activ?
Intreb pentru ca acum cateva pagini scria f frumos cum au facut ei gest comercial oferindu-se sa inlocuiasa noua turbina GRATUIT !!!!! pe care ar fi cumparat-o tot fraierul de client....
Asteptam acum sa scrie de ce nu s-a respectat procedura recomandata de Citroen la inlocuirea unei turbini...

Orice rezultat va avea demersul colegului nostru eu cel putin mi-am format o opinie!
Nu instig la nimic... E doar parerea mea si nu formez opinii! Fiecare intelege cum vrea si dupa bunul plac cazul!

Ps: daca Citroen mai era in tara nu se ajungea aici.... Vom fi ca un sat fara caini......nu prea ne va mai apara nimeni.... Poate doar OPC
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

George
Mesaje:130
Membru din:Mie Noi 19, 2008 6:33 pm

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de George » Joi Iun 06, 2013 3:37 pm

Multi au injurat Citroen Romania, multi au injurat promotiile, multi au injurat-o pe fatuca de la reclamatii care de bine de rau raspundea, ... Cati de aici de pe forum si-au rezolvat probleme muult mai putin grave doar printr-o sesizare la Citroen Romania??
Ce se intampla acum? Nimic, revenim la o era pe care o credeam cu totii demult apusa, era ATS..unde clientul nu conta, doar banul, cat mai multi bani indiferent de prostul de client care te tine in viata!

Sincer ma doare capul cand citesc topicul asta, si pur si simplu nu pot crede ca din cauza incompetentei un om sta cu masina 1 luna de zile, dupa care trebuie sa plateasca o turbina noua! Si totul se pune pe seama comunicarii?? Oameni buni, si sanatosi la cap...cum mama dracu e o problema de comunicare, cand voi nu ati urmarit o procedura clar data de prostii aia de ingineri de la Citroen??

Nu vreau sa fiu la fel de transant ca Aiurica, dar daca eu pateam asta cu oricare din masinile mele, va garantez ca ati fi aparut pe toate posturile TV si siteurile de profil....in urma raspunsului care l-ati dat aici pe forum!

Toti gresim, ca nu suntem roboti, dar pana la a veni cu acel post in care clientul e idiot din cauza lipsei de comunicare e cale lunga! Acum in ultimul ceas ati putea macar sa rezolvati problema, mai ales ca ati pus omul pe drumuri si cheltuiala maxima!!!

Si acum ca ati invatat ce trebuie sa faceti, ar trebui sa dati o bere aici pe ClubC4, deoarece ati cules un feedback extraordinar de important pentru voi, ca service agreat!

Stiti ce e cel mai tragic..sper ca nu cumva sa se auda pe viitor, cum s-a tot auzit din pacate.." nu mai intram / postam pe clubc4, ca forumistii sunt cei mai rai si mai nemultumiti oameni..noi facem ce putem , dar cum sa multumesti toti nemultumitii si toti frustratii " ... Asta mi -a fost spus intr-un service(nu dau nume), cand se lucra la unul din C-urile mele, si in momentul ala, am vrut sa-l strang de gat pe idiot..dar am avut grija sa regrete cele spuse!
Oameni buni, ziceti mersi ca aveti un feedback, altii platesc bani grei, altii angajeaza oameni sa obtina feedback, si voi il aveti moca...folositi-va de el si astfel veti avea servicii iresprosabile

Citeam de un alt user care a lasat masina si a gasit-o zgariata...draga coleg de forum, nu te supara pe mine, dar ti-o meriti in conditiile in care, tu ai fost de acord sa faci masina pe Casco iar serviceul sa plateasca franciza... Jur ca nu va inteleg! Cum poti accepta asa ceva, sau mai ales cum poti propune asa ceva???? Trebuia sa-i pui sa vopseasca instant bara fara nicio alta discutie

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Norishor » Joi Iun 06, 2013 6:04 pm

Draga George, in mod normal n-as fi raspuns atacurilor tale vehemente. As incepe sa te intreb daca tu esti om sau robot, si daca toata viata ta pana in acest moment nu ai facut nicio greseala pe care nu ai recunoscut-o. Nu trebuie sa-mi raspunzi...
Te legi de faptul ca s-a vorbit despre "comunicare defectuasa". In acest moment, eu sunt singurul care a spus asa ceva si daca citeai CU ATENTIE era parerea mea PERSONALA si nu opinia oficiala a service-ului la care din intaplare lucrez si care e implicat in aceasta problema.
Deci eu, Norishor, am spus ca este o problema de comunicare, problema pe care o sustin in continuare ca exista, a existat si probabil va mai exista in continuare cu toate service-urile existente. E foarte usor sa ridici bolovanul. Si eu as fi facut-o fara sa clipesc pana acum 3 luni, cand, sansa a facut sa trec pentru o perioada determinata (momentan) in "spatele baricadelor", loc de unde am inteles unele chestii, am inteles presiunile pe care le fac unii clienti chiar si gratuit, si am inteles ca langa un elevator lucreaza un om si nu un robot, pt. ca daca ar lucra numai roboti, noi oamenii am muri de foame.
Acei oameni, supusi unor presiuni de multe ori gratuite (asa cum am specificat) sunt supusi greselilor.
Ia zi-mi tu.. cand te duci in service, astepti cumintel pe scaun sa ti se introduca masina si urmezi "legea" care spune ca nu ai voie sa te apropii de elevator? NU! Ceri sa asisti la masina si daca esti vreun client ca "stiu eu cine" stai pe capul omului ala si il bubui cu intrebari pana crapa sau uita ceva. Omul ala nu e pus acolo sa te invete pe tine ce face una sau alta. Sunt mecanici foarte buni care sunt in stare sa interactioneze cu clientul (capacitate super laudabila) si sunt mecanici foarte buni care nu au aceasta capacitate, dar isi fac treaba super bine pana cand factori externi intervin. Si mai sunt mecanici ... prosti. Dar nu despre astia vorbim, pentru ca aia sunt prosti mereu nu cateodata. Aceasta intamplare super regretabila cu Catalin face parte din acele "intamplari negre" care exista in orice service de orice marca. Ca nu a recunoscut service-ul.. nu mai este discutabil. Aici problema e de "sus" unde oricat ne-am dori noi, cei care suntem legatura intre client si service, nu avem nimic de spus.
Cazul lui Dan Manea nu este unul atipic (nu zic ca este normal!). Nu e prima masina care se atinge intr-un service indiferent de marca si nici ultimul, cu siguranta (am si eu in familie un astfel de caz, la o masina de alta marca). Laudabil totusi (pt. Dan) ca a acceptat compromisul cu casco. A facut-o NU ca sa nu plateasca service-ul ci a facut-o ca om, pt. ca toata lucrarea i-ar fi fost imputabila celui vinovat care e un angajat al carui salariu pe vreo 4 luni ar fi acoperit paguba. "Service-ul" stati linistiti, nu ar fi platit nimic. Cum ziceam, accidente se intampla. Nu e o regula. 2 intamplari "rele" nu ar trebui sa spele alte zeci de feedback-uri pozitive. Cat despre violenta cu care unii colegi se exprima aici, din pacate asta ne defineste ca si popor si asta se vede din spatele "baricadelor" indiferent in ce institutie activezi, atata timp cat are de a face cu clienti romani.

Eu mi-am exprimat parerea personala in functie de informatiile pe care le primeam si ar fi trebuit luata CA ATARE, de cei care au continuat sa scrie si sa ma citeze sau parafrazeze, confundand userul Norishor cu userul Radacini Marasesti. Un pic de atentie va rog, pt. ca nu am de gand ca imaginea construita aici in vreo 4 ani sa-mi fie atinsa de x si y care isi scriu opiniile bazate pe postari anterioare, postari pe care le-au citit pe diagonala.

In rest... Feedback fratilor, pentru ca asa trebuie! Dar feedback obiectiv bazat pe informatii concrete nu pe "auzite" sau pe baza a "hai sa zic si eu ceva sa par interesant, ca am citit eu pe wikipedia si stiu". Doar asa, noi, utilizatorii poate vom reusi sa schimbam ceva! Nici mie, ca angajat acolo nu-mi convin unele chestii care se intampla si cu care nu sunt de acord. Dar acum, unde nu se intampla astfel de chestii pe care un angajat trebuie sa le inghita?

Hai pace!

PS: Whizz cum e cu sita? Mai baga si tu o vorba pe aici!
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de DjAndr3w » Joi Iun 06, 2013 6:21 pm

Norishor, si eu iti raspund, tratand postarile tale tot ca un user, cand ai zis la inceput faza cu pacientul si doctorul, si ti-am zis ca nu e chiar asa, ca nu te duci la doctor si ii zici scoate-mi apendicele si ti-l scoate, am avut un "pic de dreptate". Aici, intamplarea se putea rezolva mult mai simplu, dar sunt service-uri, nu neaparat Radacini, care trateaza clientii prea de sus, ca ei au intotdeauna dreptate, uite ca se dovedeste ca nu e chiar asa...
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
sorinel0310
Mesaje:1098
Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
Numar Inmatriculare:B *** SXN
Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de sorinel0310 » Joi Iun 06, 2013 6:22 pm

Norishor scrie:Cat despre violenta cu care unii colegi se exprima aici, din pacate asta ne defineste ca si popor si asta se vede din spatele "baricadelor" indiferent in ce institutie activezi, atata timp cat are de a face cu clienti romani.
Asta nu inteleg nici eu si nu o pot percepe ca pe o solutie (ci dimpotriva). Ai mare dreptate aici !!!

Eu pot sa va zic personal si credeti-ma pe cuvant: sunt multe motive pentru care poti sa pleci din tara, poti da vina pe guvern, pe cum suntem tratati, etc...dar un alt motiv pentru care eu (si majoritatea romanilor care au fost destepti dar care au avut si posibilitatea - sper ca m-am explicat indeajuns de corect incat sa nu se simta nimeni cu musca pe caciula) am plecat din tara este mentalitatea majoritati romanilor, ce au gandirea intr-o singura directie si nu pot percepe ce e bine si ce este rau. Incepand de la individul din trafic care iti taie fata sau nu iti acorda prioritate, ii bati obrazul si apoi tot el de injura si se da jos la tine, terminand cu angajatorii romani (iar somajul sta bine mersi in copaci).

Concluzia a paragrafului de mai sus, in concordanta cu tot ce a spus Norishor mai devreme, este ca, inainte de toate, daca vrem schimbari in bine de jur imprejurul nostru, trebuie sa incepem sa gandim si noi altfel. Ca sa il citez pe Norishor, strict parerea mea personala. Eu doar sper ca fiecare sa invete ceva bun din toata intamplarea asta, ce la final il afecteaza doar pe Whizz.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM

Imagine

Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0

Avatar utilizator
horas
Mesaje:247
Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de horas » Joi Iun 06, 2013 9:04 pm

Aici este vorba de mentalitate pur si simplu cum a zis colegul.

De asta l-am apreciat pe Whiz, pentru ca a procedat cu un bun simt extraordinar, o calmitate si o inteligenta pe care multi dintre noi (inclusiv eu) nu o avem.

Nu sunt de acord cu Radacini(desi parerea mea este ca sunt 2 oameni acolo care chiar vor sa schimbe ceva), ei trebuiau sa isi dea seama, ca desi au venit in forta pe piata dupa pierderea Citroen Romania, nu pot pacali o comunitate de oameni cu pareri opinii si ceva cunostinte.

Toata aceasta discutie nu isi avea rostul, daca exista acelasi bun simt si responsabilitate din partea lor asa cum a avut Whiz.

Hai sa mai citim niste bancuri ca sa ne mai destindem un pic viewtopic.php?f=51&t=403&p=209806#p209806" onclick="window.open(this.href);return false;
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Aiurica » Joi Iun 06, 2013 9:21 pm

Toate agresiunile verbale au venit in urma reactiei, raspunsurilor si a solutiilor gasite de acestia in cazul de fata....
Hai sa nu dramatizam si sa definim poporul roman ca unul agresiv si lipsit de bun simt!

Eu unul ma bucur ca dupa postul meu( singurul cu limbaj neadecvat) Norihor a spus cu adevarat ce are pe suflet si s-a elucidat o mare parte din problema.

@ norishor!

Oamenii gresesc adevarat dar cineva trebuie sa plateasca! De ce consideri ca e normal sa plateasca altcineva in locul celui care a cauzat ceva... In cazul nostru o vopsea..... Sa fim seriosi.... Radacini sa bucurat la niste sume derizorii sa foloseasca franciza omului cand putea sa o vopseasca intern cu costuri aproape zero!!!!!!

Ca sa nu mai spun ca de fapt castiga bani din decontarea casco si aici vorbim de lucruri prbl penale.
Pe scurt... Incaseaza niste bani pt niste servicii de vopsitorie. Gresesc?
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de ingfrancisc » Joi Iun 06, 2013 9:49 pm

Pai cum sa-i ia angajatului bani? serviceul nu are asigurare? Asigurare de raspundere civila profesionala parca se cheama si cred ca e obligatorie (ca la noi RCA) la activitati tip service.
Oricum, e cel putin hilar ca un service sa-ti zgarie masina si apoi sa-ti cera bani sa o vopseasca.

Insa cel mai grav este ca masina a iesit din service zgariata dupa ce a intrat intreaga, si a trecut de controlul calitatii! fara ca in fisa aia de iesire sa fie trecut ceva! Adica, lumea vine la un service de marca pentru calitate ... d'aia e 100 lei manopera.
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Norishor » Joi Iun 06, 2013 10:29 pm

Eu personal am fost jignit si s-a tipat la mine. Cel care a facut-o (se stie el) si-a cerut scuze (prin intermediari) ulterior - dupa ce a recunoscut tacit ca nu aveam nicio vina, dar reactia primordiala tot de violenta (fie ea si verbala) a fost, ca sa nu mai zic de presiunile facute. Faptul ca unii dintre clienti nu-si cunosc propria masina si din cauza asta se creeaza tensiuni si frustrari, spune multe si despre calitatea umana fie ea de pe forum sau nu.
Personal, am la activ peste 15 ani de lucru in "client service" si stiu foarte bine cu ce se mananca si pot spune ca in orice domeniu, fie el IT, telefonie sau in cazul nostru service auto, clientul roman este dat dracu in cel mai negativ mod posibil, iar aici, sa fie clar, nu ii includ pe cei care au dreptate (gen Whizz).
Despre asigurari "malpraxis" si alte cele, nu stiu, nu cunosc subiectul si nu ma pot pronunta. M-as bucura sa existe ce zice colegul ingfrancisc. Ar fi absolut perfect. M-a facut curios si voi face sapaturi in acest sens, macar pt. cunostintele mele.

Pana una alta cred ca s-a spus tot ce era de spus si s-a intors problema pe toate partile. As fi fost fericit sa se fi gasit o solutie corecta si echitabila pt. clientul care are dreptatea de partea lui si pe care, din pacate am descoperit-o chiar si eu destul de tarziu, si imi asum asta. Daca il linisteste cu ceva pe Catalin, azi am avut discutii contradictorii cu ambii mei sefi strict pe speta din topicul asta, dar fara niciun fel de rezultat (decat niste nervi si frustrari de partea mea ca nu pot face mai mult). Sunt constient ca nu traiesc intr-o lume perfecta si nicaieri nu exista angajatorul perfect, dar macar atat cat pot si cat imi sta in putina putere incerc sa schimb mentalitati. Lupta e lunga, grea, sinuoasa si tinde spre imposibil. S-au intamplat si lucruri bune, si cu siguranta se vor mai intampla, dar pana atunci avem de tras cu cele nasoale. :hi

LE: @Relu: unde am zis ca e normal ca altul sa plateasca? Si tu citesti pe diagonala? E a 2-a oara in cateva interventii cand imi pui cuvinte "in gura".
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Închis

Înapoi la “Radacini Autostyle, Bucuresti”