Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Atelier mecanica, Livrare vehicule noi, Vanzare piese de schimb, Atelier Caroserie si Vopsire, Vehicule noi
Închis
Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:
Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Bogdan » Joi Iun 06, 2013 11:00 pm

Norishor..eu nu cred ca iti imputa cineva ceva , la modul personal! Intamplator esti de ambele parti ale baricadei, si chiar da postezi ca Norishor tot la Radacini lucrezi asta e conceptia multora!
Faptul ca tu esti in interior si spui ca e lipsa de comunicare, cumva suna ca vocea Radacini..de aici cred eu posturile anterioare!

Acum, si eu lucrez, si am cateodata responsabilitati mai mult decat pot duce, daca gresesc, imi recunosc si asum vina dupa care incerc sa repar! Daca nici nu recunos, nici nu imi asum si nici nu fac nimic sa repar, ba mai mult ascind gunoiul sub pres, atunci trebuie sa platesc!

Asa si in cazurile de fata, si sper ca vinovatii sa plateasca cu varf si indesat, astfel incat data viitoare sa fie bine pt toata lumea!

Faptul ca un angajat zgarie o masina, se mai intampla aia e, dar vii si ii spui omului, bai nene s a intamplat, hai sa o rezolvam cumva sa fie bine..atunci da, ca om poti face cumva gen reparat pe Casco! Dar tu zgarii masina, o dai gata de livrare, nu zici nimic, efectiv faci ceva pe prostul de client, dar iti doresti ca acel prost de client sa aiba in vedere ca o sa mananci covrigi o luna pebtru ca ti se va taia din salariu!

Eu inteleg perfect ce zice George, si shnt de acord..gresesti si nu recunosti/asumi si mai esti si arogant pe deasupra .,atunci platesti cu varf si indesat!

Tot ce am postat sunt lucruri generale fara a avea legatura directa cu turbina sau bara lui Dan Manea!

Eu tot sper sa se rezolve acum in ultima instanta!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Norishor » Joi Iun 06, 2013 11:39 pm

Oricum s-ar termina toata tevatura asta, consider ca ce s-a scris pe aici de multi dintre voi, sa fie o palma nu numai pt. Radacini ci pentru toate service-urile care actioneaza asa. Eu am vrut sa trasez niste linii de ghidaj atat pt. service cat si pt. clienti. Niciunii nu sunt usi de biserica. Service-urile mai fac (si in ziua de azi) prostii, iar clientii sunt de multe ori nepasatori de propria masina, de modul in care trebuie sa o utilizeze, sa o intretina, de chestia cea mai de baza - manualul de utilizare, si cu toate astea, acestia sunt printre cei mai nemultumiti si cei mai nervosi. Sunt oameni carora oricat le-ai explica si oricat ai incerca sa-i faci sa inteleaga anumite lucruri, refuza cu vehementa sa "asculte" mai ales ca "au ei un prieten, care le-a spus ca... ".
Inca o data, este de aplaudat tot feedbackul si este mare lucru faptul ca nu se ascunde nimici si totul este transparent! =D>
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Aiurica » Vin Iun 07, 2013 7:49 am

Norihor!
Nu citesc pe diagonala insa can imi spui ca mecanicul ala are 2 copii acasa si un salariu mizer imi sugerezi ca altcineva ar fi frumos sa plateasca!

Eu consider ca daca cineva trebuia sa aiba mila de acel om era Radacini...
Asa ei au platit franciza si au incasat de la asigurari dauna, iar clientului i sa adaugat la dosar inca o dauna iar el va plati ulterior mai mult...

Spune-mi tu daca e corect asa ...
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de ingfrancisc » Vin Iun 07, 2013 8:30 am

Norishor scrie: ...
Despre asigurari "malpraxis" si alte cele, nu stiu, nu cunosc subiectul si nu ma pot pronunta. M-as bucura sa existe ce zice colegul ingfrancisc. Ar fi absolut perfect. M-a facut curios si voi face sapaturi in acest sens, macar pt. cunostintele mele.
...
exista sigur, "asigurării de răspundere civilă/răspundere profesională", m-au uitat acum la lucru, noi (lab. incercari mediu) avem si este expres pentru eventuale daune pe care le-am putea cauza clientilor cand mergem la ei in firma, daca stricam ceva. Nici nu e scumpa ... pentru o asig. de 100k noi platim o prima de 500 lei/an.
Daca aveti certificare ISO 9001 ar trebui sa aveti si voi, este cerinta obligatorie pentru sistemul calitatii.
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Bogdan » Vin Iun 07, 2013 8:40 am

Da Norishor, ce zici tu e adevarat, dar daca ne rezumam strict la cele 2 cazuri, atunci nu clientul e ala nebun...aaa ca serviceul il aduce intr o stare de nervozitate si agresivitate asta e altceva.. Si eu as fi nervos pe banii si mai ales timpul meu, mai ales cand stiu ca nu eu sunt vinovat..

Eu zic sa ne rezumam la titlul topicului ca o dam in generalisme si iese balci aici!

Cazul lui Whizah trebuie sa fie ff clar..Radacini a gresit, omul a stat cu masina 30-40 de zile sa i se spuna ca din cauza "lui" s-a stricat turbina!

Whizah, daca mai citesti pe aici, tine-ne si pe noi la curent cu detalii, si eu tot astept postul ala in care zici ca s-a rezolvat totul amiabil cu Radacini!






Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

George
Mesaje:130
Membru din:Mie Noi 19, 2008 6:33 pm

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de George » Vin Iun 07, 2013 12:14 pm

Norishor scrie:Draga George, in mod normal n-as fi raspuns atacurilor tale vehemente. As incepe sa te intreb daca tu esti om sau robot, si daca toata viata ta pana in acest moment nu ai facut nicio greseala pe care nu ai recunoscut-o. Nu trebuie sa-mi raspunzi...
Te legi de faptul ca s-a vorbit despre "comunicare defectuasa". In acest moment, eu sunt singurul care a spus asa ceva si daca citeai CU ATENTIE era parerea mea PERSONALA si nu opinia oficiala a service-ului la care din intaplare lucrez si care e implicat in aceasta problema.
Deci eu, Norishor, am spus ca este o problema de comunicare, problema pe care o sustin in continuare ca exista, a existat si probabil va mai exista in continuare cu toate service-urile existente. E foarte usor sa ridici bolovanul. Si eu as fi facut-o fara sa clipesc pana acum 3 luni, cand, sansa a facut sa trec pentru o perioada determinata (momentan) in "spatele baricadelor", loc de unde am inteles unele chestii, am inteles presiunile pe care le fac unii clienti chiar si gratuit, si am inteles ca langa un elevator lucreaza un om si nu un robot, pt. ca daca ar lucra numai roboti, noi oamenii am muri de foame.
Acei oameni, supusi unor presiuni de multe ori gratuite (asa cum am specificat) sunt supusi greselilor.
Ia zi-mi tu.. cand te duci in service, astepti cumintel pe scaun sa ti se introduca masina si urmezi "legea" care spune ca nu ai voie sa te apropii de elevator? NU! Ceri sa asisti la masina si daca esti vreun client ca "stiu eu cine" stai pe capul omului ala si il bubui cu intrebari pana crapa sau uita ceva. Omul ala nu e pus acolo sa te invete pe tine ce face una sau alta. Sunt mecanici foarte buni care sunt in stare sa interactioneze cu clientul (capacitate super laudabila) si sunt mecanici foarte buni care nu au aceasta capacitate, dar isi fac treaba super bine pana cand factori externi intervin. Si mai sunt mecanici ... prosti. Dar nu despre astia vorbim, pentru ca aia sunt prosti mereu nu cateodata. Aceasta intamplare super regretabila cu Catalin face parte din acele "intamplari negre" care exista in orice service de orice marca. Ca nu a recunoscut service-ul.. nu mai este discutabil. Aici problema e de "sus" unde oricat ne-am dori noi, cei care suntem legatura intre client si service, nu avem nimic de spus.
Cazul lui Dan Manea nu este unul atipic (nu zic ca este normal!). Nu e prima masina care se atinge intr-un service indiferent de marca si nici ultimul, cu siguranta (am si eu in familie un astfel de caz, la o masina de alta marca). Laudabil totusi (pt. Dan) ca a acceptat compromisul cu casco. A facut-o NU ca sa nu plateasca service-ul ci a facut-o ca om, pt. ca toata lucrarea i-ar fi fost imputabila celui vinovat care e un angajat al carui salariu pe vreo 4 luni ar fi acoperit paguba. "Service-ul" stati linistiti, nu ar fi platit nimic. Cum ziceam, accidente se intampla. Nu e o regula. 2 intamplari "rele" nu ar trebui sa spele alte zeci de feedback-uri pozitive. Cat despre violenta cu care unii colegi se exprima aici, din pacate asta ne defineste ca si popor si asta se vede din spatele "baricadelor" indiferent in ce institutie activezi, atata timp cat are de a face cu clienti romani.

Eu mi-am exprimat parerea personala in functie de informatiile pe care le primeam si ar fi trebuit luata CA ATARE, de cei care au continuat sa scrie si sa ma citeze sau parafrazeze, confundand userul Norishor cu userul Radacini Marasesti. Un pic de atentie va rog, pt. ca nu am de gand ca imaginea construita aici in vreo 4 ani sa-mi fie atinsa de x si y care isi scriu opiniile bazate pe postari anterioare, postari pe care le-au citit pe diagonala.

In rest... Feedback fratilor, pentru ca asa trebuie! Dar feedback obiectiv bazat pe informatii concrete nu pe "auzite" sau pe baza a "hai sa zic si eu ceva sa par interesant, ca am citit eu pe wikipedia si stiu". Doar asa, noi, utilizatorii poate vom reusi sa schimbam ceva! Nici mie, ca angajat acolo nu-mi convin unele chestii care se intampla si cu care nu sunt de acord. Dar acum, unde nu se intampla astfel de chestii pe care un angajat trebuie sa le inghita?

Hai pace!

PS: Whizz cum e cu sita? Mai baga si tu o vorba pe aici!
Draga Norishor...am un deosebit respect pentru toti utilizatorii de aici, simpli posesori/pasionati de C4!
Postul meu nu a fost indreptat catre tine, si iti mai repet inca o data...tu zici lipsa de comunicare dar e parerea ta personala...pai cum e parerea ta personala daca tu nici nu erai acolo cand a avut loc evenimentul? Deci tu expui bazat pe ce se discuta la Radacini !
Nu am nimic personal cu tine, nici nu pot avea pt ca nu ne cunoastem, dar nu imi zice mie ca te atac! Atac nerusinarea serviceurilor...tu cand citesti raspunsul oficial nu te enervezi?? Eua enervez crunt cand cineva isi bate joc de cei de pe urma carora traiesc! Si ma mai enervez cand tot o tii ca suntem oameni si nu roboti, si ca gresim cu totii...pai bine sunt de acord, dar daca ai gresit, ce faci tu ca sa indrepti greseala?? Hai zi-mi aici concret, ce face acum Radacini sa indrepte greseala????

Sunt om, gresesc, imi asum greselile , repar cum zice si bunul prieten Bogdan, dar cand vii cu arogante si "talharii" hai ca iti dam manopera moca pentru a doua turbina si un pret bun la ea, cand tu Radacini, esti de vina pentru toate astea...

Cacaturi se intampla peste tot, asta e, strangi din dinti si astepti sa se indrepte, dar cand cineva nu vrea sa isi asume ... ce pretentii ai tu ca user clubc4 sau ca reprezentant citroen??? Sa isi ceara scuze clientul, si sa plateasca de 2 ori???

Bai oameni buni, hai sa coboram cu picioarele pe pamant, si sa nu ne mai batem joc!
Cum sa fii atat de talhar sa platesti o franciza de 100 eur pentru o dauna de 200 poate, dauna a carei valoare iti intra tot tie, si fraierul (danmanea, vb generic nu fac referire la tine) ala cand se duce sa isi faca casco din nou, il rupe ca a avut o dauna nu din vina lui!!! Si cum poti tu sa zici ca e laudabil ce a facut DanManea...dar lui cine ii plateste casco marit, timpul ca masina sta la voi ?? Bai Norishor, cu tot respectul, gandeste echidistant si exprima-ti opinia tot la fel de echidistant! Tu ce ai fi facut daca masina era zgariata si ai primit o gata de livrare fara sa ti se spuna?? Totul tine de detalii, de comportamentul serviceului, de asumarea vinei ..nu ca un Gigel a zgariat masina

Bogdane, nu tie ti s-a spus sa folosesti Casco ca ti-au fost zgariate geamurile in service, si asta la ProMotor?? Deci e o practica a dracului de comuna in serviceurile noastre!!

Deci Norishor, eu inteleg situatia delicata in care te afli, dar nu mai vorbi lucruri generale, si de greseli la modul general, pentru ca acest topic trateaza fix problema lui Whizah, deci hai sa vorbim pe problema lui, si sa lasam deoparte comunicarea aia, cand procedura era clara!!!!

Eu am invatat un lucru in tara asta de 2 lei, inainte sa te apuci de ceva(orice), ca te duci la service, ca te apuci de construit, ca te duci la doctor, ca te duci cu un telefon la garantie...trebuie sa fii informat, cat mai informat daca nu cumva vrei sa ti-o traga vreun Gigel care se considera cu 3 oua ... Din pacate asta e realitatea crunta la care suntem cu totii supusi!

Avatar utilizator
danmanea
Mesaje:191
Membru din:Vin Mar 18, 2011 10:21 am
Numar Inmatriculare:B-37-JXR
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de danmanea » Vin Iun 07, 2013 1:32 pm

George scrie:... sa platesti o franciza de 100 eur pentru o dauna de 200 poate
:D ..nici macar 100 eur ca Generali are parteneriat cu Citroen si se plateste juma' de franciza.... :twisted:
C4 2011 Albastru Bourrasque (cind e curat), 1.6i 120cp

Avatar utilizator
Florinhot
Mesaje:308
Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP
Numar Inmatriculare:B 43 WKR
Localitate:Bucuresti

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Florinhot » Vin Iun 07, 2013 1:52 pm

Lipsa de comunicare a existat, asta este clar. Din pacate din partea service-ului, in acest caz dpmdv... Suparatoare este lipsa lor de atitudine in a-si asuma raspunderea. @Norishor-nu intereseaza pe nimeni bucataria interioara a service-ului; aceea cu cine plateste incazul unei greseli. Se poate intelege ca in cazul de fata angajatii service-ului Radacini seacopera unii pe altii ca sa nu dea bani dinbuzunar? Wtf?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Imagine

If you want to make God laugh, tell him about your plans.

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Aiurica » Vin Iun 07, 2013 2:44 pm

Acum ma gandesc si la Norishor....parca vad ca din toata treaba asta in purul stil romanesc, Radacini il va scoate vinovat pe el.Daca nu era el, totul era doar un scandal ascuns in mocirla romaneasca de care nu stia nimeni...la fel si cu clubc4, daca nu exista si nu se scria.....deci hai sa ii multumim pt ca a incercat sa creeze locul unde cineva a primit intr-o forma libera un feedback.Trebuie sa fii idiot sa te astepti ca lumea doar te iubeste.....ca sa blamezi un astfel de demers al unui om.
El ca a incercat sa ajute pe toata lumea....asa e cand vrei sa te implici....de multe ori ti-o iei si constati ca esti bou ca ai vrut sa faci bine.

sincer imi pare rau ca Norishor poate fi asociat cu scandalul asta mizer si este o gresala sa fie asa.
As vrea totusi sa il scoatem din context....a gresit in opinia mea unele exprimari din dorinta de a aplana unele lucruri.Gresit sau nu....nu conteaza.Haideti totusi sa nu il scoatem pe el implicat in vreun fel in aceasta mocirla.

Lucrurile s-au clarificat f mult....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Norishor » Sâm Iun 08, 2013 10:51 am

@Aiurica: Multumesc! Mai multe nu am ce sa spun. Ai pus punctul pe "i" si tu si Bogdan (care m-a sunat si mi-a zis aceleasi lucruri). :hi

Referitor la problema lui Whiz, astept cu nerabdare niste vesti oficiale.
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

WhiZaH
Mesaje:208
Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de WhiZaH » Sâm Iun 08, 2013 3:07 pm

Din pacate nu am ce vesti sa va dau din partea Radacini. Cu toate ca am facut multiple solicitari in scris (cu nr. de inregistrare), nu am primit nici un raspuns din partea lor.Asta denota pentru mine o nesimtire crasa. Aceasta atitudine a lor ma face si mai vehement si pot sa le promit ca nu voi renunta, mai ales cand stiu sigur ca am dreptate.

In alta ordine de idei, am primit devizul pentru noua intervantie. Il puteti gasi atasat.
Daca priviti cu atentie, puteti gasi in detaliu piesele si etapele din info rapid-ul pentru schimbarea turbinei.Se pare ca doar unii pot/stiu...

Saptamana viitoare se fac 2 luni de cand masina e imobilizata. Avand in vedere ca Radacini mi-a cerut 25 euro/zi pentru o masina, mi se pare corect sa cer si eu 25 euro/zi x zile de imobilizare pana la reparatie.

Mi-a lasat un gust amar toata situatia asta.Cu exceptia lui Norishor, atitudinea aroganta a conducerii din service m-a scarbit. Sa minti un client in fata, cu zambetul pe buze, pentru mine spune multe.

Consider ca am fost mai mult decat cooperant/conciliant, dar daca Radacini nu sunt in stare sa isi recunoasca vina si sa isi asume responsabilitatea va trebui sa ii oblig prin toate caile de atac posibile.


Imagine
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack

Avatar utilizator
sorinel0310
Mesaje:1098
Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
Numar Inmatriculare:B *** SXN
Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de sorinel0310 » Sâm Iun 08, 2013 3:16 pm

Pe mine ma ia cu lesin cand vad totalul facturii... :shock:

In alta ordine de idei, cand dai in judecata service-ul, pe langa banii de pe turbosuflanta, manopera si cheltuieli de judecata, poti cere si "daune morale", pentru ca ti-au tinut masina blocata X zile si pentru faptul ca te-au supus unui stres teribil si ti-au murit niste neuroni din cauza lor.

Si atunci poti prezenta in instanta faptul ca nu ti-au oferit masina la schimb, ci pentru asta chiar ti-au cerut 25euro/zi...ceea ce dovedeste lipsa de cooperare din partea service-ului.

Nu am cunostintele legale necesare, dar din punctul meu de vedere, nu vad de ce nu ai castiga in instanta...sau macar o parte din cerintele tale sa fie acreditate. Eu iti urez sa ai nervi de otel si rabdare de fier.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM

Imagine

Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0

Asterix
Mesaje:97
Membru din:Mie Mar 13, 2013 8:08 am
Marca si model masina:C4 Coupe 1.6Hdi
Numar Inmatriculare:VL xx GAC
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de Asterix » Sâm Iun 08, 2013 3:42 pm

Nervi de otel ... pai cand platesti 15.000 lei ptr "o" turbina nu stiu cat din ce spui tu Sorinel se poate realiza :) . Cu banii astia cumpara 2 masini ptr dezmembrari si avea 2 turbine(una de rezerva) , fara sa exagerez , sau alt C4 sh si nu mai avea atata bataie de cap .

Cu toate astea Wiz , eu te apreciez sincer ptr calmul de care dai dovada si sper ca la sfarsit tu sa iesi in avantaj din treaba asta ptr ca altfel se creeaza un precedent , sa mergi cu masina in service si sa ai ca si garantie doar ca iesi cu ea pe poarta pe roti !

Avatar utilizator
horas
Mesaje:247
Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de horas » Mie Iul 31, 2013 1:00 pm

ce ai mai facut cu turbina?s-a rezolvat?
suntem curiosi ...
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR

WhiZaH
Mesaje:208
Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ

Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti

Mesaj de WhiZaH » Mie Iul 31, 2013 4:12 pm

Inca nu am lamurit situatia cu Radacini, suntem in discutii.
Am primit initial o recomandata de la Radacini in care ma chemau la service pentru a inlocui turbina defecta pe cheltuiala lor, lucru care s-a intamplat dupa ce masina era reparata la Pro Motor pe cheltuiala mea. Oricum, am zis ok, uite ca se misca ceva.
La cateva zile dupa aceea am primit acasa decizia OPC prin care eram anuntat ca Radacini au fost sanctionati contraventional si sunt obligati sa imi inlocuiasca piesa defecta pe cheltuiala lor. Aha, deci nu a fost initiativa Radacini...
Am mers saptamana trecuta la service sa discutam pe marginea deciziei OPC. Cum reparatia era deja facuta, am solicitat contravaloarea facturii emise, dar nu au fost de acord decat cu restituirea banilor pentru turbina, fara manopera, fara consumabile si restul de cheltuieli. In concluzie ~2700 RON din ~4400 RON.
Urmeaza sa le inaintez un raspuns la propunerea lor, dupa consultari cu avocatul meu.
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack

Închis

Înapoi la “Radacini Autostyle, Bucuresti”