Dintr-un motiv inca neelucidat, pistoanele au ajuns sa loveasca in stropitoarele de ulei. Stropitoarele pentru cilindrii 2 si 3 au zburat, unul dintre ei a ajuns intre vibrochen si arborele de echilibrare si le-au retezat niste dinti de pe pinioanele implicate. Asta a fost motivul sunetului de diesel.catalin4u24 scrie:Sa nu găsești vreo periuță de dinți uitată intr-un colt pe etajera.
Motivul compresiei 0 pe cilindrul 2 s-a diagnosticat a fi fost lipsa de etanseitate intre manometru si gaura de la bujie.
Pe linga ce am luat deja am mai luat un arbore de echilibrare SH de pe ebay (nou costa cit vibrochenul), vibrochen nou, pompa de ulei, patine lant distributie, stropitoare ulei, cuzineti de biela si palier, si altele mici si marunte.
Inca ma mai gindesc daca sa iau doar set de segmenti pentru pistoanele existente sau daca sa iau alte pistoane dintr-un aliaj mai prietenos cu daily drivingul. Sa vedem ce raspuns primesc si de la furnizor.
Turbina e buna, volanta era absolut omorita (Mazda OEM FTW! Si-a luat aia eroic in mod regulat 600+Nm in freza desi era proiectata pentru <400), discul de ambreiaj si placa de presiune sint neatinse, chiulasa e ok dar ii vom face un refresh oricum (arcuri mai tari pentru valve + saibe noi), pistoanele par si ele ok dar le vom pune segmenti noi sau le vom schimba cu totul, asadar mai vedem.