Vaca cu 6 viteze
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Am zis ca e pacat sa se piarda partea filmapa cu GoPro-ul la 2.7k. Asa ca...:
https://www.youtube.com/watch?v=gTzJfaKaVBU" onclick="window.open(this.href);return false;
Data viitoare - cind va fi, voi monta GoPro-ul intr-o pozitie combinata, si anume voi combina pozitia pe orizontala din primele clipuri cu pozitia verticala din ultimul clip - daca nu-mi loveste umarul sau urechea.
https://www.youtube.com/watch?v=gTzJfaKaVBU" onclick="window.open(this.href);return false;
Data viitoare - cind va fi, voi monta GoPro-ul intr-o pozitie combinata, si anume voi combina pozitia pe orizontala din primele clipuri cu pozitia verticala din ultimul clip - daca nu-mi loveste umarul sau urechea.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
A, si asta face parte tot dintr-un jurnal de bord. In sfirsit am reusit sa trec cu antebratul de virful piciorului, si anume sa lovesc cu cotul in degetul mare. A fost un target personal pe care l-ama tins si pe care va trebui sa-l mai extind pina la limita constructiva a scheletului uman, care e inca vreo 2cm mai incolo.
https://www.youtube.com/watch?v=1c_VsYGAYfk" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=1c_VsYGAYfk" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
...ce pufos ai devenit de cand nu ne-am vazut....
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
Is hainele alea largi, ca de fapt am slabit vreo 10 kile in ultimele citeva luni
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Cosma Adrian
- Mesaje:1108
- Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
- Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
- Localitate:Zalau
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
Deocamdata sint intr-o competitie cu fiica'mea sa vedem care face primul spagat in V. Adica, nu vreau sa te supar dar podul e ceva banal
In clasa a 11-ea am trecut pentru prima data spre V, un picior era pe pamint si celalalt ridicat pe dictionare la 25cm de sol.
Sa vedem daca pot reveni, cred ca-mi trebuie cam un an sa ajung de unde sint inapoi la acel stadiu, si probabil inca vreo citeva luni de atentie si fara accidente pentru a depasi performanta de atunci. Insa cotul la virful piciorului a fost o premiera si o realizare personala interesanta avind in vedere virsta si teoretica pierdere a elasticitatii odata cu inaintarea in virsta.
In clasa a 11-ea am trecut pentru prima data spre V, un picior era pe pamint si celalalt ridicat pe dictionare la 25cm de sol.
Sa vedem daca pot reveni, cred ca-mi trebuie cam un an sa ajung de unde sint inapoi la acel stadiu, si probabil inca vreo citeva luni de atentie si fara accidente pentru a depasi performanta de atunci. Insa cotul la virful piciorului a fost o premiera si o realizare personala interesanta avind in vedere virsta si teoretica pierdere a elasticitatii odata cu inaintarea in virsta.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
213k cu vaca.
De aproximativ 400km avem ulei de iarna, Mobil 1 FS 0w40 (nu am mai gasit new life pe care FS-ul il inlocuieste mai nou, desi new life era superior lui FS).
De aproximativ 400km avem ulei de iarna, Mobil 1 FS 0w40 (nu am mai gasit new life pe care FS-ul il inlocuieste mai nou, desi new life era superior lui FS).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
Acum citeva zile am zis sa vedem cum stam pe partea de efort a turbinei in ceea ce fac. Pe scurt totul pare ok, sintem la stinga insulei de eficienta maxima in majoritatea timpului, singurele posibile dude ar mai fi pe capatul plajei de turatie/acceleratie unde ne indreptam putin spre "choke line".
Linia rosie reprezinta modul cum a lucrat turbina in acel run de 60-100mph in 3.92s mai devreme in toamna. Am suprapus graficul facut in LibreOffice Calc cu harta de la Garret pentru GTX3071R gen1, de care am eu.
Asadar am hotarit: am hotarit: pe zona de mijloc vom da drumu la 30PSI mai devreme (5000-ish RPM), si limita de boost va ajunge la 31PSI pentru 6000+RPM.
Ca si valori de boost (deci nu MAP) cu aceasta ocazie ne vom apropia de dublul boost-ului de fabrica de 15-15.7PSI pe zona de mijloc, par pe zona de capat a plajei de turatie (care in forma stock insemna cam orice peste 5000RPM unde motorul era setat destul de conservativ din diverse motive, unele intemeiate) dublul de depasit de mult timp (12.5-14PSI).
Si pentru ca in perioada asta ne plictisim groaznic am zis sa ne plictisim intr-un mod placut.
E vorba de inca o comparatie dintr-aia timpita cum sint "tuned shitbox versus stock sport/supercar".
Stim ca vaca face 80-120 in 1.96s si 600-100mph adica 96-160kmph in 3.92. Hai sa vedem ce stiu masinile din NFS MW 2005, fie ele modificate moderat, major sau maxim. Testele le-am facut in cea mai mica treapta practic posibila care permite rularea fara a schimba in intervalele de viteza mentionate mai sus.
CLK 500, modificat major:
Linia rosie reprezinta modul cum a lucrat turbina in acel run de 60-100mph in 3.92s mai devreme in toamna. Am suprapus graficul facut in LibreOffice Calc cu harta de la Garret pentru GTX3071R gen1, de care am eu.
Asadar am hotarit: am hotarit: pe zona de mijloc vom da drumu la 30PSI mai devreme (5000-ish RPM), si limita de boost va ajunge la 31PSI pentru 6000+RPM.
Ca si valori de boost (deci nu MAP) cu aceasta ocazie ne vom apropia de dublul boost-ului de fabrica de 15-15.7PSI pe zona de mijloc, par pe zona de capat a plajei de turatie (care in forma stock insemna cam orice peste 5000RPM unde motorul era setat destul de conservativ din diverse motive, unele intemeiate) dublul de depasit de mult timp (12.5-14PSI).
Si pentru ca in perioada asta ne plictisim groaznic am zis sa ne plictisim intr-un mod placut.
E vorba de inca o comparatie dintr-aia timpita cum sint "tuned shitbox versus stock sport/supercar".
Stim ca vaca face 80-120 in 1.96s si 600-100mph adica 96-160kmph in 3.92. Hai sa vedem ce stiu masinile din NFS MW 2005, fie ele modificate moderat, major sau maxim. Testele le-am facut in cea mai mica treapta practic posibila care permite rularea fara a schimba in intervalele de viteza mentionate mai sus.
CLK 500, modificat major:
- 80-120, treapta 3, fara NoS: 1.84s, cu NoS: 0.86s;
- 60-100mph, treapta 4, fara NoS: 3.38s, cu NoS: 1.74s;
- 80-120, treapta 2, fara NoS: 1.18s, cu NoS: 0.38s;
- 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.92s, cu NoS: 1.62s;
- 80-120, treapta 3, fara NoS: 1.86, cu NoS: 1.04s;
- 60-100mph, tot treapta 3, fara NoS: 3.82s, cu NoS: 1.44s;
- 80-120, treapta 2, fara NoS: 2.58s, cu NoS: 1.04s;
- 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 4.14s, cu NoS: 2.78s;
- 80-120, treapta 2, fara NoS: 1.00s, cu NoS: 0.36s;
- 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.02s, cu NoS: 1.08s;
- 80-120, treapta 2, fara NoS: 0.94s, cu NoS: 0.34s;
- 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.02s, cu NoS: 0.98s;
- 80-120, treapta 2, fara NoS: 1.14s, cu NoS: 0.78s;
- 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.84s, cu NoS: 1.62s
- 80-120, treapta 2, fara NoS: 2.24s, cu NoS: 0.8s;
- 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.86s, cu NoS: 1.22s;
- 80-120, treapta 2, fara NoS: 1.18s, cu NoS: 0.78s;
- 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.2s, cu NoS: 1.12s;
- 80-120, treapta 3, fara NoS: 2.28s, cu NoS: 1.6s;
- 60-100mph, treapta 4, fara NoS: 5.24s, cu NoS: 2.86s;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
De ce nu te bagi la Rotac?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
Din doua motive:
1. masina e preparata pentru strada. Nu am frine pentru circuit, le-as strica in citva minute. Suspensiile sint relativ moi, iar latimea pneurilor cu care pot merge e relativ limitata din cauza modului cum e facuta masina (aripi, suspensie, etc).
2. abilitatile mele de pilot in acest moment sint medii in cel mai bun caz, iar cultivarea lor ar necesita sesiuni de antrenament care ar presupune consumarea unei cantitati mari de consumabile (ulei, frine, pneuri, posibil interne motor).
Cind am ocazia prefer sa merg la karting pentru ca merg cu un agregat de care nu-mi pasa, la care nu tin, si in care nu am investit nimic financiar sau emotional (pentru ca, da, asta e o mare problema desi am frine de rezerva sus pe dulap, am piese pentru inca un motor, si la nevoie pot smulge inca un motor dintr-un CX7 achizitionat de curind, etc, si pot sa repar la ea aproape orice se strica mai putin sasiul daca-l plesnesc prea tare).
1. masina e preparata pentru strada. Nu am frine pentru circuit, le-as strica in citva minute. Suspensiile sint relativ moi, iar latimea pneurilor cu care pot merge e relativ limitata din cauza modului cum e facuta masina (aripi, suspensie, etc).
2. abilitatile mele de pilot in acest moment sint medii in cel mai bun caz, iar cultivarea lor ar necesita sesiuni de antrenament care ar presupune consumarea unei cantitati mari de consumabile (ulei, frine, pneuri, posibil interne motor).
Cind am ocazia prefer sa merg la karting pentru ca merg cu un agregat de care nu-mi pasa, la care nu tin, si in care nu am investit nimic financiar sau emotional (pentru ca, da, asta e o mare problema desi am frine de rezerva sus pe dulap, am piese pentru inca un motor, si la nevoie pot smulge inca un motor dintr-un CX7 achizitionat de curind, etc, si pot sa repar la ea aproape orice se strica mai putin sasiul daca-l plesnesc prea tare).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
Pentru Rotac eu zic ca ce ai tu e suficient sa vezi ce poti atat tu cat si masina intr-un cadru organizat .
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Vaca cu 6 viteze
Hai Mituc! Mai ai vreo 3 saptamani sa faci una alta si sa vii. Riscul sa o plesnesti (dpdvd caroserie) e destul de mic. Arunca niste frane potente pe ea, ulei si filtru noi de calitate si hopa sus.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
Ulei de calitate are, frine potente are dar pentru strada, nu stiu cit vor tine pe circuit. Dar vedem, pentru ca sincer ce spuneti voi acolo ma maninca grav.
Deocamdata am trimis o galerie de admisie la portat, am comandat un injector de WMI mai mare (CM12 versus CM10 pe care-l am acum), si un intercooler care trebuia sa se duca in porc dar se va duce in vaca pentru ca e o idee mai mare, iar in porc voi pune intercoolerul care e acum pe vaca.
Dupa aia am sa vad daca nu as putea sa fac un intercooler pentru gindac din intercoolerul pe care-l scot de pe porc.
Deocamdata am trimis o galerie de admisie la portat, am comandat un injector de WMI mai mare (CM12 versus CM10 pe care-l am acum), si un intercooler care trebuia sa se duca in porc dar se va duce in vaca pentru ca e o idee mai mare, iar in porc voi pune intercoolerul care e acum pe vaca.
Dupa aia am sa vad daca nu as putea sa fac un intercooler pentru gindac din intercoolerul pe care-l scot de pe porc.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Vaca cu 6 viteze
Ai o ferma intreaga acolo. Important este sa incepi. Iti dai seama pe parcurs ce si cum trebuie modificat. Eu iti dau ponturi ce si cum, ca sa te obisnuiesti repede cu secretele circuitului (nu ca as fi mare kkt, dar stiu circuitul cat de cat).
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Vaca cu 6 viteze
S-a portat galeria, s-a dezactivat VTCS, urmeaza sa vedem ce iese si cind iese.mituc scrie:Deocamdata am trimis o galerie de admisie la portat, am comandat un injector de WMI mai mare (CM12 versus CM10 pe care-l am acum), si un intercooler care trebuia sa se duca in porc dar se va duce in vaca pentru ca e o idee mai mare, iar in porc voi pune intercoolerul care e acum pe vaca.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!