My Red Enterprise's Journal
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Cand m-am uitat cu Florin la masina lui, am constantat existenta unor mici balti de ulei in zona fiecarui injector. Asta am zis si eu in prima faza, ca Lex, cum ca trebuie sa fi pierdut pe la niste garnituri pe acolo, si se schimba garniturile, si aia e. Dar mie personal mi s-a parut foarte mult ulei acolo, ca sa fie doar pierderi pe la niste garnituri. Acuma nu stiu ce sa zic.
Florin, poate poti face o poza acolo unde erau baltoacele de ulei (unde ne-am uitat noi, sub capac), sa vada si baietii de pe forum sa isi dea o parere mai concreta.
Florin, poate poti face o poza acolo unde erau baltoacele de ulei (unde ne-am uitat noi, sub capac), sa vada si baietii de pe forum sa isi dea o parere mai concreta.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- Asgard
- Mesaje:115
- Membru din:Lun Mai 21, 2012 11:37 pm
- Marca si model masina:PGT 607
- Localitate:Ploiesti
Re: My Red Enterprise's Journal
Posibil sa se piarda pe la capul de sus, cel de la cilindrii. Nu cred ca acea garnitura costa vreo avere, chiar si-n Olanda, iar de schimbat nu este asa de complicat, deci nici manopora nu ar fi asa de scumpa.
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Revin si cu rezolvarea problemei cu pierderea de ulei.
Acum doua zile am dus masina la service autorizat Citroen (in Olanda service-urile multimarca au aceleasi preturi ba chiar sunt mai scumpi uneori, astfel incat este de preferat sa mergi la dealer Citroen).
Asa cum ati banuit si voi au fost schimbate o ring-urile si saibele de la injectoare, semeringuri, inelele opritoare si protectiile injector.
Din cate am inteles un semering lipsea de la un injector...
Acum vin si cu ceva impresii de pe urma experientei cu un service din afara Romaniei.
Oamenii s-au miscat repede (am lasat masina la pranz si am luat-o inapoi dupa patru ore). M-au sunat in prealabil ca sa imi spuna ce au constatat, cat dureaza reparatia si cat costa toata "distractia". Dupa ce au terminat mi-au explicat cu schema in fata ce au schimbat, ce nu functiona, cum afecta motorul toata treaba asta etc.
Oamenii sunt foarte amabili, deschisi, te asculta cu atentie si eventual sunt gata sa iti dea sfaturi free of charge
Mi-a placut ca te servesc cu cafea, apa sau sucuri in cesti/pahare branduite cu Citroen si mi-a placut ca mi-au completat cu lichid de spalare a parbrizului (gratis).
Nu mi-a placut ca nu au curatat motorul de uleiul scurs, iar astfel nu iti poti da seama daca dupa reparatie mai pierde ulei sau nu.
Nu mi-au spalat masina la exterior (este adevarat ca nici nu era foarte curata cand am dus-o) si au lasat urmele mainilor pline de ulei pe aripi, bara, capota motor...
In toate service-urile autorizate din Romania mi-au spalat masina la exterior dupa o interventie; si aici nu vorbesc doar de Citroen, ci si BMW, VW, Opel, Renault sau Fiat.
La sfarsit vine si factura care a constat in: 14 euro piesele si 309 euro manopera cu TVA inclus.
In concluzie - nu va mai plangeti de service-urile din Romania ca nu sunt chiar asa rele
Acum doua zile am dus masina la service autorizat Citroen (in Olanda service-urile multimarca au aceleasi preturi ba chiar sunt mai scumpi uneori, astfel incat este de preferat sa mergi la dealer Citroen).
Asa cum ati banuit si voi au fost schimbate o ring-urile si saibele de la injectoare, semeringuri, inelele opritoare si protectiile injector.
Din cate am inteles un semering lipsea de la un injector...
Acum vin si cu ceva impresii de pe urma experientei cu un service din afara Romaniei.
Oamenii s-au miscat repede (am lasat masina la pranz si am luat-o inapoi dupa patru ore). M-au sunat in prealabil ca sa imi spuna ce au constatat, cat dureaza reparatia si cat costa toata "distractia". Dupa ce au terminat mi-au explicat cu schema in fata ce au schimbat, ce nu functiona, cum afecta motorul toata treaba asta etc.
Oamenii sunt foarte amabili, deschisi, te asculta cu atentie si eventual sunt gata sa iti dea sfaturi free of charge
Mi-a placut ca te servesc cu cafea, apa sau sucuri in cesti/pahare branduite cu Citroen si mi-a placut ca mi-au completat cu lichid de spalare a parbrizului (gratis).
Nu mi-a placut ca nu au curatat motorul de uleiul scurs, iar astfel nu iti poti da seama daca dupa reparatie mai pierde ulei sau nu.
Nu mi-au spalat masina la exterior (este adevarat ca nici nu era foarte curata cand am dus-o) si au lasat urmele mainilor pline de ulei pe aripi, bara, capota motor...
In toate service-urile autorizate din Romania mi-au spalat masina la exterior dupa o interventie; si aici nu vorbesc doar de Citroen, ci si BMW, VW, Opel, Renault sau Fiat.
La sfarsit vine si factura care a constat in: 14 euro piesele si 309 euro manopera cu TVA inclus.
In concluzie - nu va mai plangeti de service-urile din Romania ca nu sunt chiar asa rele
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: My Red Enterprise's Journal
In service-urile intregi la cap se folosesc acele acoperitori pentru zonele de lucru, shop mat cred ca le spune in engleza.
Ma rog, partea cu curatarea e ceva ce poti rezolva tu, bine ca s-au ocupat ei cum trebuie de restul.
Toate hdi-urile de 1.6 au problema asta dupa un timp, exact acelasi motor cu turbina cu tot e si pe mazdele 3 (mai putin ECu care difera) si vad din cind in cind problema asta la unele exemplare trecute de un anumit numar de kilometri.
Ma rog, partea cu curatarea e ceva ce poti rezolva tu, bine ca s-au ocupat ei cum trebuie de restul.
Toate hdi-urile de 1.6 au problema asta dupa un timp, exact acelasi motor cu turbina cu tot e si pe mazdele 3 (mai putin ECu care difera) si vad din cind in cind problema asta la unele exemplare trecute de un anumit numar de kilometri.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Asa este, important este ca problema a fost rezolvata. Deja masina a fost spalata la exterior...nu stiu insa cu ce sa spal/curat motorul de ulei.
Din cate am inteles nu prea ar fi indicat sa il spal cu jet de apa la spalatorie.
Ceva sugestii in privinta asta?
Din cate am inteles nu prea ar fi indicat sa il spal cu jet de apa la spalatorie.
Ceva sugestii in privinta asta?
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: My Red Enterprise's Journal
Pai toti mecanicii au un spray cleaner, pentru asa ceva... nu mai stiu exact de care, dar am vazut pe a mea cum au curatat uleiul.(break cleaner oare? )
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: My Red Enterprise's Journal
Spray pentru frane, are niste discuri desenate.
Caramba=12Lei.
Caramba=12Lei.
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: My Red Enterprise's Journal
Cel mai bun in acest caz este spray-ul pentru curatat carburatoare, face minuni, iar motorul ramane curat doar dupa pulverizare, si mai ajuti tu cu o carpa...o sa zici ca e nou
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Am gasit si spray pentru frane pe care am dat cam 8 euro...decent as spune
Maine ma apuc de treaba, va voi povesti si daca este eficient
Maine ma apuc de treaba, va voi povesti si daca este eficient
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: My Red Enterprise's Journal
Orice degresant merge.
Vezi sa nu dai cu ala pe partile vopsite din caroserie, ca or sa ramina patate.
Si poarta niste manusi de latex cind stergi pe acolo, ca e destul de nasol sprayul de frine pentru piele.
Vezi sa nu dai cu ala pe partile vopsite din caroserie, ca or sa ramina patate.
Si poarta niste manusi de latex cind stergi pe acolo, ca e destul de nasol sprayul de frine pentru piele.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Salutare, nu am mai scris de mult timp aici si m-am gandit ca ar fi bine sa nu treaca anul fara sa mai dau si eu ceva amanunte despre C4-ul meu
Am ajuns la 149k (pe bord) si, inevitabil, am mai trecut pe la service in perioada aceasta.
In vara am stat in tara cam doua luni si jumatate unde am si facut o revizie + etansare (schimb o-ringuri pentru toate injectoarele, garnituri si simeringuri de prin imprejurimi).
Toate bune si frumoase, dupa alte 5 mii de km am plecat catre Olanda.
Facut plin pe A1 la Gazprom, condus fara probleme pana in Austria. In Graz am facut plinul la Shell iar dupa 50-100km a aparut pe CB "prietenul" Anti Pollution Faulty.
Din acel moment robotelul nu a mai vrut sa depaseasca 3000rot/min iar cand acceleram, masina avea demarajul unei Rabe obosite incarcata cu 40 de tone
Cruise Control-ul, de asemenea, nu a mai functionat pe toata aceasta perioada.
Cand am ajuns in Olanda am alimentat cu motorina iar dupa 10km a disparut Anti Pollution Faulty!!!
Dar au ramas celelalte simptome
Am dus masina la service autorizat Citroen si mi-au identificat problema.
Conductele de alimentare cu motorina erau fisurate si pierdeau motorina. Cred ca mai mult pierdeau presiune pentru ca nu am gasit pete de motorina sub masina.
In cele din urma am schimbat trei conducte, doua mici si una mare iar toata distractia a costat 525 euro (doua de alimentare si una de retur daca am inteles bine).
Nici acum nu stiu exact daca problema cu motorina a avut vreo legatura directa cu defectiunea dar a fost ca o mica aventura toata treaba asta si, in plus, cel mai important este ca robotelul functioneaza bine in acest moment.
Am ajuns la 149k (pe bord) si, inevitabil, am mai trecut pe la service in perioada aceasta.
In vara am stat in tara cam doua luni si jumatate unde am si facut o revizie + etansare (schimb o-ringuri pentru toate injectoarele, garnituri si simeringuri de prin imprejurimi).
Toate bune si frumoase, dupa alte 5 mii de km am plecat catre Olanda.
Facut plin pe A1 la Gazprom, condus fara probleme pana in Austria. In Graz am facut plinul la Shell iar dupa 50-100km a aparut pe CB "prietenul" Anti Pollution Faulty.
Din acel moment robotelul nu a mai vrut sa depaseasca 3000rot/min iar cand acceleram, masina avea demarajul unei Rabe obosite incarcata cu 40 de tone
Cruise Control-ul, de asemenea, nu a mai functionat pe toata aceasta perioada.
Cand am ajuns in Olanda am alimentat cu motorina iar dupa 10km a disparut Anti Pollution Faulty!!!
Dar au ramas celelalte simptome
Am dus masina la service autorizat Citroen si mi-au identificat problema.
Conductele de alimentare cu motorina erau fisurate si pierdeau motorina. Cred ca mai mult pierdeau presiune pentru ca nu am gasit pete de motorina sub masina.
In cele din urma am schimbat trei conducte, doua mici si una mare iar toata distractia a costat 525 euro (doua de alimentare si una de retur daca am inteles bine).
Nici acum nu stiu exact daca problema cu motorina a avut vreo legatura directa cu defectiunea dar a fost ca o mica aventura toata treaba asta si, in plus, cel mai important este ca robotelul functioneaza bine in acest moment.
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: My Red Enterprise's Journal
Merita niste jante la kilometraj aniversar, stii tu
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Nu puteai sa le dai si tu in vara? ))
Deocamdata vin cauciucurile de iarna;)
Deocamdata vin cauciucurile de iarna;)
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Salutare tuturor!
Am constatat un zgomot al motorului un pic mai mare cand motorul este rece. Am aruncat un ochi sub capota si am gasit furtunul de la turbina (cel de evacuare) iesit de la locul lui. L-am pus la loc dar prima oara cand am mers un pic mai turat a sarit iar de la locul lui.
Ma intreb si va intreb: pot merge asa pana cand ajung la sevice ca sa remedieze problema?
Am constatat un zgomot al motorului un pic mai mare cand motorul este rece. Am aruncat un ochi sub capota si am gasit furtunul de la turbina (cel de evacuare) iesit de la locul lui. L-am pus la loc dar prima oara cand am mers un pic mai turat a sarit iar de la locul lui.
Ma intreb si va intreb: pot merge asa pana cand ajung la sevice ca sa remedieze problema?