My Red Enterprise's Journal
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Poza este destul de neclara, facuta noaptea pe Valea Prahovei in zona de serpentine care nu este marcata
Cand am incercat sa fac a doua poza...se schimbase deja
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
La sapte cifre fara incidente.
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Mersi fain, la fel si tie!
In mod inexplicabil, cel putin pentru altii, masina asta imi este cea mai draga dintre toate cele pe care le-am avut.
Imi doresc tare mult sa imi pot permite anul viitor cand imi voi achizitiona o alta masina, sa o pot pastra si pe asta.
In mod inexplicabil, cel putin pentru altii, masina asta imi este cea mai draga dintre toate cele pe care le-am avut.
Imi doresc tare mult sa imi pot permite anul viitor cand imi voi achizitiona o alta masina, sa o pot pastra si pe asta.
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Daca iti e draga de ce vrei alta?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Pai odata cu varsta iti doresti masini care sa nu iti faca ficatii prafRica scrie:Daca iti e draga de ce vrei alta?
Si ma tenteaza din ce in ce mai mult un C5 cu H3+
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Asa da
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: My Red Enterprise's Journal
Valea Prahovei? Ai pornit spre Olanda?
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Nu inca Sorin abia peste vreo 10 zile...
Foarte greu se inchiriaza apartament in Amsterdam (am reusit in cele din urma ).
Acum alerg sa imi aranjez "toate cele" pentru a porni cat mai repede la drum deoarece angajatorul meu nu imi va mai tolera inca o luna de intarziere.
Foarte greu se inchiriaza apartament in Amsterdam (am reusit in cele din urma ).
Acum alerg sa imi aranjez "toate cele" pentru a porni cat mai repede la drum deoarece angajatorul meu nu imi va mai tolera inca o luna de intarziere.
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Drum bun.
Cam cat sunt chiriile pe acolo?
Cam cat sunt chiriile pe acolo?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: My Red Enterprise's Journal
Am inteles. Intradevar, sa ai grija, ca sunt destul de seriosi astia cu d-astea.Florinhot scrie:Nu inca Sorin abia peste vreo 10 zile...
Foarte greu se inchiriaza apartament in Amsterdam (am reusit in cele din urma ).
Acum alerg sa imi aranjez "toate cele" pentru a porni cat mai repede la drum deoarece angajatorul meu nu imi va mai tolera inca o luna de intarziere.
Bravo, oricum!
Sa imi dai pe Facebook un mesaj sa imi spui/arati unde te muti pana la urma.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Salutare!
Dupa 6k km de la ultima interventie la robotel au aparut si ceva probleme.
Conform proverbului "de ce ti-e frica, nu scapi" - inainte de plecarea din tara am facut ceva schimburi pe la masina ca sa fiu sigur ca nu ma apuc de reparatii pe aici (manopera iti cam rupe capul).
Ei bine, am observat ca imi pierde ulei...dupa ce am aruncat un ochi pe la motor impreuna cu Sorin (in cadrul unei mini intalniri C4 Amsterdam ), am constatat ca imi curge pe undeva din zona injectoarelor...rampa injectoarelor era plina de ulei si nu prea imi explic cum a ajuns acolo pt ca, din cate stiu, nu au injectoarele legatura cu uleiul...
M-ar ajuta ceva pareri de la voi pana cand ajung la service
Btw, am verificat nivelul uleiului iar pe joja imi arata ca a pierdut undeva la 400-600 ml. In acest moment observ ca nu mai curge...cel putin nu la fel de mult ca pana acum.
Spre exemplu, gasesc sub masina o pata de ulei foarte mica (cateva picaturi) si nu imi dau seama daca mai curge sau doar se scurge de pe motor, scut etc.
Dupa 6k km de la ultima interventie la robotel au aparut si ceva probleme.
Conform proverbului "de ce ti-e frica, nu scapi" - inainte de plecarea din tara am facut ceva schimburi pe la masina ca sa fiu sigur ca nu ma apuc de reparatii pe aici (manopera iti cam rupe capul).
Ei bine, am observat ca imi pierde ulei...dupa ce am aruncat un ochi pe la motor impreuna cu Sorin (in cadrul unei mini intalniri C4 Amsterdam ), am constatat ca imi curge pe undeva din zona injectoarelor...rampa injectoarelor era plina de ulei si nu prea imi explic cum a ajuns acolo pt ca, din cate stiu, nu au injectoarele legatura cu uleiul...
M-ar ajuta ceva pareri de la voi pana cand ajung la service
Btw, am verificat nivelul uleiului iar pe joja imi arata ca a pierdut undeva la 400-600 ml. In acest moment observ ca nu mai curge...cel putin nu la fel de mult ca pana acum.
Spre exemplu, gasesc sub masina o pata de ulei foarte mica (cateva picaturi) si nu imi dau seama daca mai curge sau doar se scurge de pe motor, scut etc.
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: My Red Enterprise's Journal
1.Din cate stiu problema uleiului in zona injectoarelor e cunoscuta la dieselare,ari fi o-ringurile de vina si scapa vapori pe acolo.Nu ar trebui sa fie costisitor din cate am mai auzit pe aici...
2.Urca masina pe un elevator si curata cu un spray ceva si usuca,dupa care daca mai observi ceva ar trebui sa vezi exact de unde vine pata.
2.Urca masina pe un elevator si curata cu un spray ceva si usuca,dupa care daca mai observi ceva ar trebui sa vezi exact de unde vine pata.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Multam fain!simply the lex scrie:1.Din cate stiu problema uleiului in zona injectoarelor e cunoscuta la dieselare,ari fi o-ringurile de vina si scapa vapori pe acolo.Nu ar trebui sa fie costisitor din cate am mai auzit pe aici...
2.Urca masina pe un elevator si curata cu un spray ceva si usuca,dupa care daca mai observi ceva ar trebui sa vezi exact de unde vine pata.
Chiar ma gandeam sa curat tot motorul + imprejurimi desi nu ma bucura deloc operatiunea asta
Treaba asta cu vaporii am mai auzit-o de la mecanic atunci cand l-am intrebat care e treaba cu uleiul din zona ( inainte de incidentul asta) si care imi spunea ca nu trebuie sa imi fac probleme. Doar ca acum cantitatea este destul de mare si m-a cam facut sa cred ca nu sunt doar vapori.
- Arian
- Mesaje:390
- Membru din:Sâm Iun 01, 2013 6:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0hdi 163CP 2010 BOURRASQUE
- Numar Inmatriculare:VS 01 NEO
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Citeste la user Caraman ultima pagina la C4 lui sa vezi operatiune asemanatoare de curatare si izolare pt scurgeri ulei, surprinzator costuri mici.
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: My Red Enterprise's Journal
Arian scrie:Citeste la user Caraman ultima pagina la C4 lui sa vezi operatiune asemanatoare de curatare si izolare pt scurgeri ulei, surprinzator costuri mici.
Da frate, dar stii ce inseamna asta?
Asta inseamna ca trebuie sa ai cunostintele necesare, unde sa faci treaba asta si sculele pt o astfel de operatiune.
Eu tot la service voi merge cu masina dar sunt ceva mai linistit ca nu este costisitoare remedierea problemei...cum ar fi fost schimbarea motorului, de exemplu