N-am mai scris demult pe aici..am ajuns la aproape 2000 km cu ea, ca mai mult a stat masina .
Dupa 12 zile, de stat a pornit instant fara nicio ezitare, nu ca ar fi ceva wow, dar in ziua de azi nu te mai mira nimic
.
Se pare ca la VAG este ceva normal sa se abureasca farurile in diverse situatii climatice. Evident ca nu e nimic normal, dar am ramas tampit cata lume de pe vwforum considera acest lucru perfect normal, ba chiar esti trimis la manual ca asa scrie acolo
). Si da, in manual scrie acest lucru
Deci cum ziceam, dupa ploile astea am observat ca farurile s-au aburit, in dreptul DRL , destul de deranjant, dealer-ul de unde am luat masina a fost foarte receptiv si mi-a spus telefonic clar si raspicat ca se schimba dar trebuie sa constate si ei. (contrar opiniilor celorlati utilizatori de pe forum care au luat de bun acest lucru). E cineva cu un Golf VI caruia i s-a aratat o circulara de la Valeo cum ca e normal sa se abureasca farul mai ales ca nu afecteaza functionalitatea cica
.
Pe mine ma bufneste rasul numai cand aud normalitatea asta.. Si la C4 stiu ca se mai aburesc asa putin, in colturi in conditii super nasoale, dar nu la prima ploaie.
Evident ca nu s-au mai aburit acum ca nu mai ploua, ei zic ca atunci cand temperatura este sub 4-5 grade, atunci apare fenomenul asta, drept pentru care dealer-ul mi-a dat un nr de telefon personal, si in momentul cand ploua si se aburesc sa sun si sa ma duc direct la ei fara programare , deoarece e greu sa prevezi cand ploua si cand se aburesc. Ramane de vazut finalitatea, la telefon au fost ok, sa vedem concret cand ajung acolo.
Nu o iau ca o problema tragica, dar totusi..chiar asa se abureasca, si sa se considere ceva normal
? Sunt mai multi cu "problema" asta, nu toti, ceea ce inseamna ca nu e ceva general ..asta e bine totusi.
Consumul evident ca s-a marit putin, pt ca fac drumuri relativ scurte cu ea, si am ajuns la 10.8 , in conditiile in care C4 are 13.1 , tot pe aceleasi drumuri scurte si vreme rece:).
Cauciucurile de iarna sunt cam zgomotoase, dar pot sa traiesc cu ele asa, decat sa fi dat cine stie cate sute de ron in plus pe unele mai silentioase. Trebuie rodate si ele(nu au mai mult de 100km), si chiar daca sunt mai bune decat ce am eu pe C4 acum, puterea Skodei fac ca aderenta sa se piarda ff usor la accelerari mai in forta. Cand am dat rotile pe 17 jos, am cautat de am innebunit o penseta pentru a scoate protectiile de la prezoane(sunt niste plastice care vin peste prezoane, nu stiu exact rolul lor cred ca e doar estetic totusi). Ori nu stiu eu unde sa o caut, ori masina nu a venit cu ea, trebuie sa caut prin manual sa vedem unde naiba o fi
.
Multi se plang de suspensie zgomotoasa pe spate, a mea chiar nu face galagie, si banui eu ca este din cauza suspensie sport care vine si cu alte bucse pe spate. Momentan niciun greieras, niciun zgomot suspect chiar daca au fost sub 0 grade. Cei din Anglia au inceput sa se planga cam devreme de greierasi , sa speram ca nu va fi cazul inca
.
O alta mizerie, cand e rezervorul plin, si dai cu spatele, se aude motorina in rezervor..ca la loganuri asa
. Trebuie sa fie perfect liniste in masina ca sa se auda, dar se aude clar acest lucru. Nu stiu exact de ce se aude, dar probabil ca lipseste ceva pe acolo vreun separator habar nu am, totul evident fiind pus pe reducerea de costuri.