trage greu si noxe inauntru...
- adrian_grosu09
- torrente
- Mesaje:226
- Membru din:Dum Apr 12, 2009 1:47 pm
- Numar Inmatriculare:B 95 UDU
- Localitate:Pitesti-Bucuresti
- Contact:
Salutare tuturor,
Am un C4 sedan 1,6 HDI 2008, 187.000 km
Problemele au aparut iarna asta:
Simteam noxe inauntru, la o verificare la Cartec Pitesti, mi-au zis ca e de la turbina si trebuie reconditionata. Am facut asta la Marvis Auto Dr Taberei. O gramada de bani.
Inainte sa repar turbo, mi-a aparut eroare filtru de particule, am consultat 2 serviceuri Citroen, Cartec Pitesti si Radacini Militari, ambele mi-au zis ca trebuie schimbat EGR, mi-au dat niste preturi imense asa ca am schimbat cu un mecanic la el in curte 600 Ron EGR Valeo.
Imediat dupa ce am schimbat EGR, parca simt ca nu mai trage la fel, (precizez cand mi-a dat eroarea in bord prima oara, nu mai urca peste 3000 turatii). Acuma urca, (am sters eroarea din bord la service) dar trage greu parca am 80 de cai, si peste 160 km/h aproape ca nu mai vrea sa urce...foarte greu...si azi, la o saptamana dupa ce am schimbat EGR (si 2 saptamani dupa ce am reconditionat Turbo), incepe iara sa bage noxe inauntru pe la ventilatie. Acelas miros care e cand deschid capota si dau cu nasul pe la turbosuflanta)...
Daca ma ajuta cineva cu pareri sau imi poate recomanda un service bun de incredere, sa imi zica clar ce are (sa nu ma intepe)...nu vreau sa dau iar bani aiurea
Va multumesc
Am un C4 sedan 1,6 HDI 2008, 187.000 km
Problemele au aparut iarna asta:
Simteam noxe inauntru, la o verificare la Cartec Pitesti, mi-au zis ca e de la turbina si trebuie reconditionata. Am facut asta la Marvis Auto Dr Taberei. O gramada de bani.
Inainte sa repar turbo, mi-a aparut eroare filtru de particule, am consultat 2 serviceuri Citroen, Cartec Pitesti si Radacini Militari, ambele mi-au zis ca trebuie schimbat EGR, mi-au dat niste preturi imense asa ca am schimbat cu un mecanic la el in curte 600 Ron EGR Valeo.
Imediat dupa ce am schimbat EGR, parca simt ca nu mai trage la fel, (precizez cand mi-a dat eroarea in bord prima oara, nu mai urca peste 3000 turatii). Acuma urca, (am sters eroarea din bord la service) dar trage greu parca am 80 de cai, si peste 160 km/h aproape ca nu mai vrea sa urce...foarte greu...si azi, la o saptamana dupa ce am schimbat EGR (si 2 saptamani dupa ce am reconditionat Turbo), incepe iara sa bage noxe inauntru pe la ventilatie. Acelas miros care e cand deschid capota si dau cu nasul pe la turbosuflanta)...
Daca ma ajuta cineva cu pareri sau imi poate recomanda un service bun de incredere, sa imi zica clar ce are (sa nu ma intepe)...nu vreau sa dau iar bani aiurea
Va multumesc
c4 sedan exclusive gri fer 1.6HDI
- adrian_grosu09
- torrente
- Mesaje:226
- Membru din:Dum Apr 12, 2009 1:47 pm
- Numar Inmatriculare:B 95 UDU
- Localitate:Pitesti-Bucuresti
- Contact:
Re: trage greu si noxe inauntru...
azi dimineata, la semafor stand, am vazut ca iese un soi de fum semi transparent pe la capota, si mirosea puternic inauntru,
am ridicat capota si iese fum pe la un furtun unde au zis cei de la Cartec ca mi-au reparat o scurgere de ulei acum o luna si ceva..
am ridicat capota si iese fum pe la un furtun unde au zis cei de la Cartec ca mi-au reparat o scurgere de ulei acum o luna si ceva..
c4 sedan exclusive gri fer 1.6HDI
-
- Mesaje:60
- Membru din:Sâm Apr 14, 2012 1:45 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 HDI,110 Cp
- Numar Inmatriculare:B 51 CDJ
- Localitate:Bucuresti
Re: trage greu si noxe inauntru...
Daca esti din Bucuresti eu iti recomand sa te duci(sa iei legatura)la Iulian.Un mecanic care stie cu ce se mananca Citroenul,parerea mea...
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: trage greu si noxe inauntru...
Ori ai un furtun fisurat la acel dozor de aer, ori sunt oringurile de la injectoare.
Eu am avut problema la oringuri si le-am schimbat pe toate la Iulian.
Ai facut calibrare la EGR dupa ce l-ai montat? Nu e suficienta doar montarea lui si stergerea erorii...
Eu am avut problema la oringuri si le-am schimbat pe toate la Iulian.
Ai facut calibrare la EGR dupa ce l-ai montat? Nu e suficienta doar montarea lui si stergerea erorii...
- adrian_grosu09
- torrente
- Mesaje:226
- Membru din:Dum Apr 12, 2009 1:47 pm
- Numar Inmatriculare:B 95 UDU
- Localitate:Pitesti-Bucuresti
- Contact:
Re: trage greu si noxe inauntru...
cred ca am rezolvat....dintr-una intr-alta am ajuns la un mecanic pe langa Coca-Cola, fumul era de la motorina arsa, aveam scurgeri de motorina in zona aia, mi a strans "un surub" si pare ca e ok, iar cu puterea, era bineinteles un furtun gros la motor scos, mi-a strans colieru si trage ca noua
Scuze de limbaj dar sunt paralel cu ale motoarelor.
Cat despre acest Iulian chiar ma intereseaza, daca imi puteti da un numar, locatie unde e de gasit.
Multumesc
Scuze de limbaj dar sunt paralel cu ale motoarelor.
Cat despre acest Iulian chiar ma intereseaza, daca imi puteti da un numar, locatie unde e de gasit.
Multumesc
c4 sedan exclusive gri fer 1.6HDI
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: trage greu si noxe inauntru...
0724.236.342 - Langa Hornbach berceni. Ii spui ca esti dupa ClubC4
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- adrian_grosu09
- torrente
- Mesaje:226
- Membru din:Dum Apr 12, 2009 1:47 pm
- Numar Inmatriculare:B 95 UDU
- Localitate:Pitesti-Bucuresti
- Contact:
-
- Mesaje:7
- Membru din:Vin Mai 14, 2021 7:24 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6 16v 109CP VTR
Re: trage greu si noxe inauntru...
Buna seara, am si eu problema, pot spune similara, cu a colegului, insa este vorba despre un c4 coupe 1.6 16v 109CP.
Are momente cand, stând pe loc, si fiind reglata aeroterma sa bata la parbriz, sa se simta miros de benzina plus ca mi se plafonează motorul cam pe la 148-150.
Am curățat galeria de admisie si clapeta, am pus garnituri noi, am schimbat bujiile ca erau negre. I-am luat compresia motorului bate spre 17 (16 si ceva). Ce poate sa fie?
Are momente cand, stând pe loc, si fiind reglata aeroterma sa bata la parbriz, sa se simta miros de benzina plus ca mi se plafonează motorul cam pe la 148-150.
Am curățat galeria de admisie si clapeta, am pus garnituri noi, am schimbat bujiile ca erau negre. I-am luat compresia motorului bate spre 17 (16 si ceva). Ce poate sa fie?