0-100km/h cu C4-ul tau.

Prezinta-ti masina chiar daca e stock sau are modificari. Obligatoriu poze
Reguli forum
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Feb 09, 2008 8:38 pm

Si iata si 0-100 cu rablamentul atomic: http://www.youtube.com/watch?v=JgKgGYWjPvc
Dupa ochiul meu a iesit undeva intre 10.3 si 10.8, nu-mi dau seama. Conditiile au fost camurmatoarele: rezervor plin pe jumatate, rampa aproximativ 2%, 2 pasageri (unul de 77 si celalalt de 58kg), anvelope de iarna, asfalt uscat insa cu urme de antiderapant. Bineinteles, dupa ce am filmat mi-am dat seama ca iar nu am apasat pedala pina la fund, si stiu din situatii reale ca se puate un picut mai bine. Dar e foarte bine si asa, pina ma obisnuiesc sa fiu filmat :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Feb 09, 2008 8:44 pm

din ce am cronometrat eu 00:00:10.37
AI trisat cu inclinatia, dar ai avut doi oameni si o juma de rezervor :)
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Dum Feb 10, 2008 11:29 am

Inclinatia nu o pot aprecia exact, era usoara rampa. Dupa cum se vede si mai incolo in clip e o zona cu suisuri si coborisuri.
La inclinatia asta diferenta dintre drum drept si usoara rampa e relativ neglijabila, pentru ca:
- pe drum drept e cum e;
- in usoara rampa centrul de greutate pica usor mai in spate insa capeti aderenta datorita existentei componentei perpendiculare pe sol a fortei ce se opune miscarii (componenta care nu exista pe drum drept). Cum rabla tinde oricum sa rupa aderenta... componena aia e binevenita. Mai am un film facut cu 2 minute inainte in care timpul a fot de aproximativ 11 secunde datorita faptului ca am invirtit rotile pe loc la plecare (lucru la care gumele de iarna te penalizeaza din plin).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Dum Feb 10, 2008 11:46 am

Anyway, sper ca va place suieratul in treapta 4 :) Inainte de a face ultima revizie filtrul de aer era ceva mai permisiv, si acceleratia in treptele superioare era sensibil mai violenta. Dar il antrenez si pe asta... dupa ce-i pun evacuare, roti si engine management unit la mazdoi poate o sa-i fac si c4-ului cite ceva (performance related, nu alte trasnai nesemnificative).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Mesaj de vlad » Dum Feb 10, 2008 7:26 pm

Mituc, am urmarit filmul pus de tine si am si eu o intrebare. Nu scoti un timp mai bun daca in momentul cit e ambreiajul apasat in vederea schimbarii treptei de viteza nu lasi complet acceleratia, ci o tii undeva sa aibe vreo 3.000 de ture (mai bine zis la turatia de cuplu max, nu mai stiu exact la cit e la tipul motorului tau) si dupa ce ai eliberat ambreiajul sa contiunui apasarea acceleartiei ?

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Dum Feb 10, 2008 10:07 pm

pai in mod normal nu o schimbi la 3mii k sa ai performanta, ci asa incat sa cazi pe turatie mare. Motorul ramane el turat saracul, ca doar nu ajunge la 1000 de ture in mai putin de o secunda cat iti ia sa schimbi viteza :wink:
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Dum Feb 10, 2008 10:48 pm

vlad scrie:Mituc, am urmarit filmul pus de tine si am si eu o intrebare. Nu scoti un timp mai bun daca in momentul cit e ambreiajul apasat in vederea schimbarii treptei de viteza nu lasi complet acceleratia, ci o tii undeva sa aibe vreo 3.000 de ture (mai bine zis la turatia de cuplu max, nu mai stiu exact la cit e la tipul motorului tau) si dupa ce ai eliberat ambreiajul sa contiunui apasarea acceleartiei ?
Bai nu stiu. Telul meu este sa schimb cit mai repede si sa capat tractiune cit mai repede si am reusit asta asta chiar daca eram mai crispat pentru ca eram filmat :) Daca schimbi suficient de repede motorul nici nu apuca sa scada in ture, deci e ok (multe masini au chestia asta facutadin ECU si tin motorul turat inca vreo 1.5 secunde dupa ce calci ambreajul, de exemplu lexus is300 si altele). Poti sa schimbi treptele si fara sa lasi acceleratia, lucru care mi s-a intimplat (din greseala insa) la schimbarea din 3 in 4 parca. Dar omori ambreajul la turatia aia, ca acolo motorul "poate".
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Mesaj de vlad » Dum Feb 10, 2008 11:07 pm

Sint constient ca nu e bine pt ambreiaj, dar o liniuta la nu stiu cit timp (sa-ti mai aduci aminte cum e, sau sa vezi ce mai poate robotelul :iroc: ) nu cred ca il termina.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Dum Feb 10, 2008 11:22 pm

Deci revin: daca schimbi suficient de repede motorul e turat exact cit trebuie si nu tre' sa tii piciorul pe acceleratie. Evident, cind cuplezi ambreajul tre' sa fii putin cu piciorul pe acceleratie ca sa nu dai masina in cap. Dar astea-s deja lucruri care se invata in alta parte :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

alecu260579
Mesaje:210
Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de alecu260579 » Lun Feb 11, 2008 12:25 pm

chestia asta....nu se numeste cumva revs matching? un fel de coordonare a rotatiilor? cred ca o fac si pilotii...chestia asta.
1,6 Hdi coupe rouje lucifer 110CP, Champion

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Feb 11, 2008 3:23 pm

La masinile mai vechi era nevoie, acum nu mai e necesar decit la retrogradari - dacs schimbi treapta superioara suficient de repede. Bineinteles, cei care schimba treptele lent ar fi bine sa o faca (sa ridice motorul in ture inainte de a schimba treapta, si sa-l ridice pina unde trebuie, nu pina la red-line :) ). Inainte la retrogradari mai era o tehnica dumita dubla-ambreere care acum iar nu se mai foloseste de cind au aparut cutiile cu craboti, secventiale si motoarele cu injectie electronica (deci ECU).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Mesaj de vlad » Lun Feb 11, 2008 5:38 pm

Mituc, la faza cu cutiile cu craboti te contrazic. La acele cutii se folosea dubla ambreere. Astea mai noi nu mai au craboti ci sincorane. Si denumirea iti spune ce fac aceste SINCROANE, simplu: sicronizeaza turatia intre pinioanele ce urmeaza a fi angrenate. Ai dreptate tu, doar ca ai confundat termenii. :wink:

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Lun Feb 11, 2008 5:51 pm

Il inchid din nou.... :x
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Mesaj de vlad » Lun Feb 11, 2008 6:10 pm

Gata, gata. Nu ma mai abat de la subiect. :-# Scuze de offtopic. :notworthy:

Avatar utilizator
ECO
Mesaje:167
Membru din:Lun Ian 07, 2008 2:09 pm
Numar Inmatriculare:DB - 26 - ECO
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de ECO » Mar Feb 12, 2008 11:33 am

aseara pe la 2 noaptea ... venind spre casa... si vazand ca e liber... am facut si eu un 0-100 :D
nu am cum sa pun inca filmuletzu pe youtube... ca sunt la munca.... firewalls and stuff.... filmul nu e de cine stie ce calitate cu telefonul e facut, intr-o parte :oops: dar se vede.

Dupa urechea mea... cred ca am facut cam intre 11-12 sec... conditzii.... -3 grade, cauciucuri de iarna, rezervorul plin... lucruri in portbagaj... cam exact "asha NU!" pentru un test... :P ...dar dupa cum spuneam a fost ceva spontan.
uitasem de benzen.... benzina Efix de la Rompetrol, deci nici asta nu a fost ceva 98-99-100... :P

cand ajung acasa (daca nu uit) pun si filmuletzu pe net.
Citroen C4 Coupe Black 1.6i 16V - ICE Pack + Optiuni :P - DB-26-ECO
n'are greieri...doar un tzäcänit la volan :D

Scrie răspuns

Înapoi la “C4-ul tau”