la consumul thp`ului , nu stiu dc mi`a ramas mie in minte ca mihai , la un popas pe drum se plangea ca i`au scazut nu stiu cate liniute la benzina ... in mod normal un turbo consuma mai putin decat un aspirat , tocmai ca nu se ajunge in turatii f mari , in fine , s`a lamurit treaba asta....
mircea.ispas scrie:Este destul de ciudat sa spui despre cei care si-au luat benzina ca nu au avut bani de diesel,iar ca motivul cumparari unei masini diesel este consumul.
Am si eu o intrebare :banii care se dau in plus pe diesel nu reprezinta tot un consum?
tu esti o exceptie cu siguranta... dar , repet : nu stiu cati si`ar lua benzina daca ar avea banii jos pt un hdi cu aceleasi dotari...
in cazul meu , am avut 12500 de eu la mine , am luat masina cu 10000 si m`am intors cu 500 de eu acasa , deci 2000 i`am spart pe acolo... daca as fii luat un C4 benzina 1.6 , dadeam 8500 si probabil tot cu 500 de eu ma intorceam acasa... deci cei 1500 de euro diferenta intre benzina si hdi eu nu`i consider consum...
mircea.ispas scrie:
Eu am ales 1,6 i 122cp,desi am avut oferta aproape la fel ca pret si pt 1,6 hdi,pt ca este o masina mai economica.Mai exact:
-pretul de achizitie mai mic
aici hotaraste`te daca e pret mai mic sau aproape la fel...
mircea.ispas scrie:
-asigurare casco mai mica
nu stiu daca diferenta de la casco e chiar asa de mare...de speriat...
mircea.ispas scrie:
-revizie la 20k in loc de 15k,si sunt si mai ieftine aceste revizii
la mine tot la 20k se face revizia , ca aleg eu sa fac la 13-15k de km , e strict alegerea mea ( si nu cred ca e rea... sunt destui posesori de benzinare care fac si ei la max 15k revizia )
singurul lucru care e mai scump la revizia hdi`ului este filtrul de motorina...care se poate schimba la 2 revizii ( 30k de km ) si costa undeva la 200-300 de lei... deci diferenta asta e undeva la 1-2 ani...mare diferenta , intr`adevar...
mircea.ispas scrie:
-greutatea masinii pe rotile din fata este mai mica(pt ca si masina e mai usoara),ceea ce inseamana ca voi repara mai rar articulatiile pe fata,iar amortizoarele vor tine mai mult,deasemeni faptul ca masina este mai grea uzeaza si placutele de frana mai repede
-motorul diesel este mult mai sensibil la calitatea carburantului,pot aparea foarte usor defecte ale injectoarelor
asta cu amortizoarele nu stiu... daca sunt la toate la fel sau in functie de motorizare i/hdi
"motorul diesel este mai sensibil la calitatea carburantului" ... la hdi`ul meu bag MOL EVO DIESEL , daca as fii avut benzina as fii bagat tot o benzina de calitate , daca as fii avut ceva pe gasolina , as fii bagat gasolina de calitate
mircea.ispas scrie:inca un motiv in favoarea benzinei:m-am saturat ca la 110 km/h sa nu mai aud nimic in masina din cauza motorului diesel.Ca sa se inteleaga mai spun ca in afara de c4,mai am un opel astra g 2.0 dti 101 cp,si de la serviciu am un vw transporter 2,0 tdi 102 cp.
nu confunda tdi`ul cu hdi`ul... tdi`urile intr`adevar fac precum tractoarele...
asa cum zice @comandorul , te invit si la mine in 1.6 hdi sa`mi zici cat de deranjant este sunetul...