c4 vs golf V
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Asa cum am promis am redeschis topicul.
Va rog inca odata sa renuntati la mesajele care contin jigniri sau remarci in bataie de joc.
Va rog inca odata sa renuntati la mesajele care contin jigniri sau remarci in bataie de joc.
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cosma Adrian
- Mesaje:1108
- Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
- Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
- Localitate:Zalau
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Pai citi cai pune jos un WRX si citi cai pune un golf? Iti spun eu: wrx-ul pune cam 298Nm din 320 si respectiv face cam 207CP in loc de 230, iar un golf GTI V pune 288Nm din 280 (da, ai citit bine, e under-rated) si 194CP din 200. Apoi WRX-ul e o idee mai greu, are ruliu muuult mai mare decit golf-ul, suspensii muuult mai moi, cutie in 5 trepte care o face ca pina pe la 160Kmph sa ajunga in 15 secunde sau pe acolo (0-100 iese si in 5 secunde daca te chinui) iar de la 160Kmph pina la viteza maxima care e 210Kmph parca ajunge in vreo 350 de ani.emicald scrie:@mituc: apropo de Golf GTI, ai vazut testul facut de Vicky Butler-Henderson de la Fifth Gear pe o tura de circuit intre "foltvagan" si Subaru Impreza WRX (modelul nou)? Ti-l recomand.
Deci te-am lamurit de unde ies diferentele pe circuit intre cele 2, nu? Si aceeasi putere daca ar fi avut, pe wrx is faulteaza serios cutia foarte lunga.
E un lucru ca golf-ul GTI e un hothatch prost (ca tot ai inceput, compara-l cu alte HH-uri, megane RS, leon cupra, civic typeR, mazda 3 MPS, etc), si alta e ca impreza WRX e jenanta, nici nu cred ca se gindeste cineva la ea ca la un hothatch (si nu cred ca o va face atita timp cit exista STI).
Ramii on-topic si concentreaza-te pe problemele palpabile pe care le cunosti. Lasa offtopicul.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: c4 vs golf V
As fi vrut sa ma abtin sa continui discutia asta, dar vad la tine o atitudine condescendenta, lipsita de substanta, care ma dezamageste, fiindca imi formasem alta parere despre tine. Probabil este dispretul tau pentru posesorul de "foltvagan", total nejustificat in cazul meu (nu sint nici fan VW, nici posesor), ceea ce dovedeste ca nu ai citit mai nimic din ce am scris.mituc scrie:...
Ramii on-topic si concentreaza-te pe problemele palpabile pe care le cunosti. Lasa offtopicul.
In plus, sa declari ca Golf GTI e un hothach prost este cit se poate de departe de adevar. Nu e cel mai bun, dar este printre cele bune.
Si asa, de curiozitate, ai pus tu pe dyno cele 2 masini? Nu neg ca ar fi asa, dar frumos ar fi sa ai un link, ceva, sa demonstrezi. Macar te-ai uitat la clipul ala despre care ti-am zis? Eu stiu ca e "cool" sa-ti placa japonezele si sa urasti "nemtestile", dar hai sa nu devenim snobi, si sa recunoastem calitatile acolo unde sint.
Oricum, incearca sa te abtii de la atacuri personale, fiindca nu ma cunosti si nu stii ce "probleme palpabile" cunosc si eu.
C4
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: c4 vs golf V
relax guys,
ne simtem bine!
e pacat sa ajungem sa ne certam!
ne simtem bine!
e pacat sa ajungem sa ne certam!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Pai vin cu cifre cit se poate de exacte si totusi e lipsit de substanta?emicald scrie:As fi vrut sa ma abtin sa continui discutia asta, dar vad la tine o atitudine condescendenta, lipsita de substanta, care ma dezamageste, fiindca imi formasem alta parere despre tine. Probabil este dispretul tau pentru posesorul de "foltvagan", total nejustificat in cazul meu (nu sint nici fan VW, nici posesor), ceea ce dovedeste ca nu ai citit mai nimic din ce am scris.
In plus, sa declari ca Golf GTI e un hothach prost este cit se poate de departe de adevar. Nu e cel mai bun, dar este printre cele bune.
In plus, in acest topic comparam C4 domestic cu golf domestic, poti citi parerea mea despre golf undeva mai devreme, concluzia mea a fost ca golf e o masina cu 2% mai buna si 30% mai scumpa. Ma rog, diferenta de pret o poti vedea pe site, dar semnificatia acelui 2% este de a-l plasa totusi pe golf deasupra lui C4 (avind in vede ca totusi cistiga la niste aspecte importante), ca in cifre e greu sa evaluezi o astfel de diferenta. Si daca e sa compari golf si C4 cu motorizari echivalente C4 s-ar putea sa-ti smulga un zimbet pe cind golf da senzatia de masina pentru deplasat de la A la B in conditii de confort, nimic mai mult.
Cit despre golf GTi versus alte hothatch-uri... sa fim seriosi. GTI este un etalon pentru hothatchuri, asa cum a devenit mai nou si focus2 RS. Asa cum spuneam pe un alt forum, 5 GTI a venit intr-un moment in care piata avea nevoie de asa ceva pe undeva prin 2003. A fost hothatchul suprem si asa a ramas, lumea trecind cu vederea din diverse motive (unele intemeiate) masini foarte bune precum megane 2 RS (care are un interior de rahat), C4 VTS (care daca ar veni in versiunea "fara motor" tot aia ar fi, desi eu cred ca la capitolul stabilitate isi disputa coroana cu civic typeR si s-ar putea sa si cistige), Leon Cupra (pe acelasi sasiu cu GTI oferind performante net superioare pina silui R32, dar de asemenea cu un interior foarte aiurea), civic typeR care e prea liniara pentru cei ce cauta senzatii in linii drepte pe autostrada, etc etc etc.
Deci chiar daca e etalon nu inseamna ca e cel mai bun (a fel cum nici focus2 RS nu e cel mai bun pentru ca pierde pe buna dreptate la interior in fata lui scirocco/sciroccoR). Suspensiile sint destul de ciudate pentru un hothatch (C4 domestic mai-mai ca-l egaleaza), e relativ greu pentru cit poate impinge motorul ala (foarte avansat tehnologic de altfel), si foarte multe setari pentru confort il trag in jos.
Vad ca esti un fan al emisiunilor britanice despre masini. Si eu sint, dar asta nu-mi va intuneca judecata proprie si nu ma va opri sa observ ca:
1. cind se aduce un GTI si o masina cu suspensii mai bune (foarte usor de gasit) automat acea masina pierde pentru ca nu e prea confortabila, "it's too harsh", not so good as a daily driver, etc;
2. vii cu una confortabila, automat pierde la capitolul performante, ca are prea mult body roll, ca nu e suficient de audibil zgomotul motorului "for the thrill" si alte ckturi.
Iti dau mai jos un citat al unui coleg de pe alt forum (mcorlan, forumul mazda):
Lasind asta la o parte uita-te pe fastestlaps.com la timpii scosi de carutaGTI pe circuite in comparatie cu alte HH-uri si vezi concretul, nu subiectivul pe care ti-l expun eu aici si pe care tu-l contrazici fara ca macar sa vii cu cifre si alte argumente asa cum fac eu cam de fiecare data.intr-adevar reporterii englezi sunt destul de halucinanti la cum scot clasamentele. vor ca masina sa aiba un sasiu perfect, si sa nu ai torque steer (dar Ford Focus RS castiga intotdeauna), vor sa implice driverul cand este condusa si sa nu descoperi limitele imediat (mps se descalifica), vor sa fie practica in viata de zi cu zi (GTI castiga, desi are portbagaj mai mic, wheelbase si lungime totala mai mici)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Well done mituc,frumos post.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: c4 vs golf V
Sa revenim on topic, ca sa fie clar.
Revin cu un citat dintr-un post propriu anterior:
@mituc: postul tau e impresionant, dar... imi da senzatia de subiectiv. Faci afirmatii gen "o masina cu suspensii mai bune [decit Golf GTi] e foarte usor de gasit", si multe altele la fel. Poti sa-mi spui cine zice asta? Ar fi bine daca ai argumenta afirmatiile. Nu spun ca nu poate sa fie corect, dar da-mi voie sa nu ascult numai pareri "de parcare". Fa-ma sa te cred.
Cit despre citatul de pe alt forum, ala asta este: un citat de pe un FORUM. Citate de pe forumuri pe invers fata de ce spui tu sint destule. Sint foarte sceptic cind e vorba de citate de pe forumuri.
PS: din pacate, nu am acces decit la show-uri auto britanice. Educatia auto mi-am inceput-o din reviste nemtesti, incepind cu 1977. In anii '90 am avut acces la foarte multe reviste frantuzesti, MotorsTv a fost una din televiziunile mele preferate. Nu sint fanul britanicilor cind e vorba de presa auto (in schimb imi plac foarte multe masini clasice de la ei). Daca poti sa-mi spui unde pot vedea si alte emisiuni (preferabil frantuzesti, italiene sau nemtesti, ca sa pot sa inteleg ce vorbesc) ti-as fi recunoscator.
PPS: cred ca am deviat mult de la subiect, topicul se refera (cel putin asa cred) la variantele normale ale acestor 2 masini, si nu la "hot hatch"-uri. Fiindca tu posezi unul, ai putea sa creezi un topic special (nu stiu daca este deja vreunul) despre astea, cu tot ce trebuie: comparatii, teste, ture rapide, impresii, etc.
Revin cu un citat dintr-un post propriu anterior:
Considerati ca am gresit cu ceva? Am spus vreo minciuna?In afara de filmuletul ala japonez, mai exista alte teste de stabilitate?
Eu citesc foarte multe reviste si site-uri auto, dar nicaieri nu e dat ca exemplu de tinuta de drum C4. Toata presa auto plaseaza Ford Focus pe primul loc, urmat indeaproape de Golf. C4 se incadreaza in media clasei la capitolul asta, nu este o referinta.
Golf 5 este intr-adevar nu la fel de frumos la exterior, e cam gri la interior, calitatea fabricatiei e buna, desi un pic criticata fata de seria 4. Spatiul interior este in schimb mai bine organizat si mai ergonomic.
Comaparatia cu C4 se rezuma la "gustul" cumparatorului, iar daca se ia in considerare raportul pret/dotari Golf e (era) mult mai scump. Odata cu varianta actuala, insa, toate celelalte concurente sint lasate in urma, doar pretul continua sa fie problema.
@mituc: postul tau e impresionant, dar... imi da senzatia de subiectiv. Faci afirmatii gen "o masina cu suspensii mai bune [decit Golf GTi] e foarte usor de gasit", si multe altele la fel. Poti sa-mi spui cine zice asta? Ar fi bine daca ai argumenta afirmatiile. Nu spun ca nu poate sa fie corect, dar da-mi voie sa nu ascult numai pareri "de parcare". Fa-ma sa te cred.
Cit despre citatul de pe alt forum, ala asta este: un citat de pe un FORUM. Citate de pe forumuri pe invers fata de ce spui tu sint destule. Sint foarte sceptic cind e vorba de citate de pe forumuri.
PS: din pacate, nu am acces decit la show-uri auto britanice. Educatia auto mi-am inceput-o din reviste nemtesti, incepind cu 1977. In anii '90 am avut acces la foarte multe reviste frantuzesti, MotorsTv a fost una din televiziunile mele preferate. Nu sint fanul britanicilor cind e vorba de presa auto (in schimb imi plac foarte multe masini clasice de la ei). Daca poti sa-mi spui unde pot vedea si alte emisiuni (preferabil frantuzesti, italiene sau nemtesti, ca sa pot sa inteleg ce vorbesc) ti-as fi recunoscator.
PPS: cred ca am deviat mult de la subiect, topicul se refera (cel putin asa cred) la variantele normale ale acestor 2 masini, si nu la "hot hatch"-uri. Fiindca tu posezi unul, ai putea sa creezi un topic special (nu stiu daca este deja vreunul) despre astea, cu tot ce trebuie: comparatii, teste, ture rapide, impresii, etc.
C4
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Nu. Cam aceleasi lucruri le tot spunem si altii pe aici doar ca ne contrazici cind o facem.emicald scrie:Considerati ca am gresit cu ceva? Am spus vreo minciuna?
Pai spun asta un procent semnificativ al posesorilor de golf GTI (spun "procent semnificativ" pentru ca restul, foarte multi de altfel, au exact masina pe care o cautau), daca vrei neaparat (desigur, cei care pot sa recunoasca si nu isi fac ferfenita mindria spunind ca minunata lor masina germana e de fapt una doar in jurul mediei). Fix din acest motiv cam toti cei care vor mai mult de la un golf GTI, dupa ce au dat 3-4 sute de EUR pe un chip tuning stage 1 se apuca de schimbat suspensii si eventual frine, de obicei le pun pe cele de S3.emicald scrie: @mituc: postul tau e impresionant, dar... imi da senzatia de subiectiv. Faci afirmatii gen "o masina cu suspensii mai bune [decit Golf GTi] e foarte usor de gasit", si multe altele la fel. Poti sa-mi spui cine zice asta? Ar fi bine daca ai argumenta afirmatiile. Nu spun ca nu poate sa fie corect, dar da-mi voie sa nu ascult numai pareri "de parcare".
Asta vine ca urmare a faptului ca plusul de putere obtinut in urma resoftarii le face masinile sa subvireze infiorator daca se intra o idee mai tare in curbe, fara posibilitatea de a o redresa prin acceleratie usoara (cit sa mai muti greutate spre spate) fara emotii. O mica parte din cei care-si fac modificari "stage 2" isi pun si diferental, chiar si cu suspensii mai bune GTI nu devine semnificativ mai bun, chiar daca doar cu o suspensie schimbata o face sa stea mai bine pe sosea.
C4 VTS are tot ce nu are GTI, parca e facuta in compensatie (de unde si motorul mai putin potent decit la altele, dar si suspensia extraordinara).
P.S.: discutiile de genul "cineva spune o chestie si tu te rezumi doar la a spune ca nu esti de acord, cerind argumente fara sa oferi vreo unele in sustinerea dezacordului tau" cu greu se pot incadra in sfera discutiilor decente si politicoase. Ti-am facut calcule, ti-am dat referinte timpi de circuit, tu tot nu ai fost de acord. Ia, incepind de la urmatorul post sa spui cu cifre de ce nu esti de acord.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: c4 vs golf V
Las-o balta...
Eu ti-am cerut sa dovedesti afirmatiile pe care le sustii, tu nu faci decit s-o tii in continuare cu opinii de forum.
Oricum, fa un topic separat pentru GTI-uri si VTS-uri si MPS-uri, contaminam aici degeaba.
Eu ti-am cerut sa dovedesti afirmatiile pe care le sustii, tu nu faci decit s-o tii in continuare cu opinii de forum.
Oricum, fa un topic separat pentru GTI-uri si VTS-uri si MPS-uri, contaminam aici degeaba.
C4
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Pai n-am argumentat si dovedit afirmatiile mele in fiecare post? sau tu citesti doar ce-ti convine?
Apoi asta e un forum, cu ce fel de opinii ai vrea sa vin decit cu unele de forum? sau, nu inteleg la ce te referi. Daca te astepti as ma iau dupa reviste si alte trasnai apoi n-am s-o fac, pentru ca is mult mai subiective in evaluari decit poate iesi prin centralizarea unor "opinii de forum".
Oricum, atitudinea ta e nu e una tocmai fair, ti se pun dovezi in fata iar tot ce faci tu este sa spui "eu nu cred asta, sau eu cred ca asa", asteptind contra-opinia ta sa aiba cistig de cauza fara ca sa o sustii in vruen fel (e un fel de "ala care tipa mai tare cistiga" - ei bine, pe forum nu se aude).
Apoi asta e un forum, cu ce fel de opinii ai vrea sa vin decit cu unele de forum? sau, nu inteleg la ce te referi. Daca te astepti as ma iau dupa reviste si alte trasnai apoi n-am s-o fac, pentru ca is mult mai subiective in evaluari decit poate iesi prin centralizarea unor "opinii de forum".
Oricum, atitudinea ta e nu e una tocmai fair, ti se pun dovezi in fata iar tot ce faci tu este sa spui "eu nu cred asta, sau eu cred ca asa", asteptind contra-opinia ta sa aiba cistig de cauza fara ca sa o sustii in vruen fel (e un fel de "ala care tipa mai tare cistiga" - ei bine, pe forum nu se aude).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Mai baieti, de ce nu continuati voi disputa pe privat?
V-ati gandit ca daca intra cineva pe acest topic, cineva care nu a urmarit topicul de la inceput, si vrea sa vada ce discuta lumea despre c4 vs golf 5, ce va gasi?
Certuri si pareri impartite, fiecare isi sustine parerea si toata lumea are dreptate... sau nu are, jigniri si atacuri la persoana... tot felul de lucruri care nu isi gasesc locul pe acest topic.
Nu pup in dos pe nimeni, dar mare dreptate mai au moderatorii cand i-au foc.
Succes
V-ati gandit ca daca intra cineva pe acest topic, cineva care nu a urmarit topicul de la inceput, si vrea sa vada ce discuta lumea despre c4 vs golf 5, ce va gasi?
Certuri si pareri impartite, fiecare isi sustine parerea si toata lumea are dreptate... sau nu are, jigniri si atacuri la persoana... tot felul de lucruri care nu isi gasesc locul pe acest topic.
Nu pup in dos pe nimeni, dar mare dreptate mai au moderatorii cand i-au foc.
Succes
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Posturile lui Mituc au fost destul de la obiect.
Nu conteaza ca este 1.6 hdi sau GTI, tot Golf 5 e!!!
Si eu tind sa-i dau f multa dreptate, GTI este o masina K, dar nu mi-as lua-o, mai ales dupa ce am mers cu aproape 90% din hot-hatchurile de pe piata!!!
Nu conteaza ca este 1.6 hdi sau GTI, tot Golf 5 e!!!
Si eu tind sa-i dau f multa dreptate, GTI este o masina K, dar nu mi-as lua-o, mai ales dupa ce am mers cu aproape 90% din hot-hatchurile de pe piata!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Cosma Adrian
- Mesaje:1108
- Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
- Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
- Localitate:Zalau
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Shadow te rog sa vi cu dovada afirmatiilor tale si sa argumentezi
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Offtopic : Ce biciclete are asta la avatar,ma tot uit de vreo doua zile...
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;