Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Citroen C4 sau altceva?
Scrie răspuns
Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova
Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Vin Ian 16, 2009 12:39 pm

Shadow scrie:
basy scrie:Am zis de acel 1.6 THP pentru ca sa fie ceva asemanator adica cilindree apropiata, 1.6 turbo 152 CP vs 1.6 turbo 180 vs 1.4 turbo 170.

@aiurica&co. Uitati, asta e masina pe care o laudati... http://www.youtube.com/watch?v=BGqLcbCn79U" onclick="window.open(this.href);return false; Nu prea coteste, nu?
Basy...te rog lasa-ma cu TopGear, stii si tu f bine cat de subiectiva este emisiunea aia si stii f bine ca acea curba putea fii abordata total diferit ca sa nu subvireze in halul ala...dar de...The Show must go on!!! Daca Clarkson a avut el chef sa faca masina aia de kko a cautat toate modalitatile sa faca asta.
Eu sincer am vazut cum merge un OPC...si sincer nici eu nu mi l-as lua pt ca are un sasiu de kko si intr-adevar nu pune puterea klumea pe sosea, dar nici nu are nici o treaba cu VTS-ul.
Da, clar este foarte subiectiva emisiunea si nu cred ca un pilot adevarat va intra mai incet pe acea curba, este vorba de mers tare, asta inseamna ca intri tare pe curbe si asta nu face Astra bine, nu iti comunica limitele ei care nu sunt foarte indepartate. Este ca si cum ai intra pe aceeasi curba cu un CRX si cu un Type R ca il stii mai bine. CRX sare in balarii cu suspensiile de fabrica, iar Type R va lua curba aia chiar controlabil. Diferentele de viteza intre abordarea anumitor curbe nu sunt mari, dar intre OPC si celelalte hothatchuri sunt si de acolo comportamentul respectiv.

Nu e vorba ca a vrut Clarksson sa faca acea masina de kko, este fabricata in Anglia(nu UK ca suntem romani ::P ) si se stie cat ridica Clarksson masinile lor, doar ca nu avea cum sa o scoata bine cand toti utilizatorii simt aceste defect.

Cat priveste ultima afirmatie, de fapt mi-ai aratat ca nu voiai sa ma contrazici, voiai sa ma sustii. :cheers :headbang: :toothy4:
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Vin Ian 16, 2009 12:40 pm

Dan pasare scrie:
Aiurica scrie:e fix aceiasi masina
Nu e ma, are volanul pe dreapta :mrgreen:
:lol:
Asta voiam sa scriu eu acum, ca are volanul pe partea gresita. Si am vazut eu sigur... are si alta sigla in fata si pe volan.
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Shadow » Vin Ian 16, 2009 12:48 pm

2 pareri mai decente:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b0muLmdpBEY[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bBi0MBFHCFE[/youtube]





DEASUPRA CASUTEI UNDE SCRIETI MESAJUL DE RASPUNS AVETI UN BUTON PE CARE SCRIE YOUTUBE. APASATI PE EL CAND POSTATI FILMULETE SI DATI PASTE LA LINK .
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Vin Ian 16, 2009 1:01 pm

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zo987X-Au48[/youtube]
Uite si unul de la mine Astra OPC vs Astra diesel 888

Ultima oară modificat Vin Ian 16, 2009 1:05 pm de către Mihay, modificat de 2 ori în total.
Motiv: BASY chiar asa e de greu????????
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Mihay » Vin Ian 16, 2009 1:08 pm

Silviule daca o asculti pe fatuca aia zice aproximativ la fel ca basy...

Avatar utilizator
love4cars
Mesaje:42
Membru din:Joi Noi 13, 2008 5:33 pm

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de love4cars » Vin Ian 16, 2009 1:10 pm

@basy esti prea indoctrinat. Ok, am lamurit un aspect, astra nu stie sa ia curbe. Ce alte defecte mai are, ca aobserv ca cunosti multe despre masina.
Oricine stie ca tractiunea fata subvireaza si spatele supravireaza.(oricine insemnand cineva care are cateva cunostinte despre mecanica si despre fizica)
Ar mai fi trebuit sa stii ca toate testele sunt facute cu sistemele decuplate, si ca IDS Plus (controlul suspensiei in timp real) si ESP nu-ti va permite sa iesi asa, prin simplul fapt ca-ti taie alimentarea.
Daca vrei o masina care sa stea drept in curba aia, incearca un lotus, un lambo... Parerea mea este ca discutia se poarta mult prea copilareste.
Luam un filmulet ca etalon si sarim in sus. Daca tu ai condus OPC pe circuit si ai detalii/impresii, sunt dispus sa te cred, dar cat timp conduci un diesel in fiecare zi, e prematur sa te arunci in astefel de discutii. Pace/
LE Masina mea este 888 wannabe :D
Cand am vazut un 888 prima oara mi-am zis ca d-asta vreau dar cu banii nu au ajuns... am zis sa arate macar lafel.
Cumpar Citroen C4 buget maxim 7500 Euro. Primesc oferte pe PM.

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Shadow » Vin Ian 16, 2009 1:16 pm

Ideea era alta, uitete la turul de circuit facut de Topgear si uitete la cel facut de cei de la FifthGear si asculta parerile.
Fata de Clarkson care se vede pe fata ca are ceva cu OPC-ul, Viki macar il conduce klumea si vine cu argumente.
OPCul asa cum am mai zis are sasiul muci si de aia nu ia curbele klumea sau la nivelul asteptat, dar nici sa zici ca ajungi prin balarii cu ea cand iei curba.

P.S.: Intre un GTI DSG si un OPC nu stiu pe cine as pune banii.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de PsH » Vin Ian 16, 2009 1:25 pm

love, basy face mai multe cu tractorasul lui ...
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Vin Ian 16, 2009 1:38 pm

Shadow scrie:Ideea era alta, uitete la turul de circuit facut de Topgear si uitete la cel facut de cei de la FifthGear si asculta parerile.
Fata de Clarkson care se vede pe fata ca are ceva cu OPC-ul, Viki macar il conduce klumea si vine cu argumente.
OPCul asa cum am mai zis are sasiul muci si de aia nu ia curbele klumea sau la nivelul asteptat, dar nici sa zici ca ajungi prin balarii cu ea cand iei curba.

P.S.: Intre un GTI DSG si un OPC nu stiu pe cine as pune banii.
Eu stiu, pe 400 m, OPC indubitabil. Este super tare masina in linie dreapta si surpinzator dar are si aderenta buna la plecare.

Daca te uiti atent la tururile de circuit Vicky nu prea reuseste sa atinga apexul virajului.
love4cars scrie:Oricine stie ca tractiunea fata subvireaza si spatele supravireaza.(oricine insemnand cineva care are cateva cunostinte despre mecanica si despre fizica)
Cam cum ar fi sa iti spun ca tractiunea spate subvireaza de multe ori?
love4cars scrie:@basy esti prea indoctrinat.
Indoctrinat de cine? Sau... de ce?

Daca acum imi afirmi ca va scoate timpi mai buni cu ESP activat... multa bafta la citit. Vezi ca e un topic pe undeva unde am scris cate ceva si de ESP.
Nu am condus pe circuit, dar am condus suficient cat sa imi fac o impresie.

Chiar daca conduc un diesel sunt multumit de el... consuma putin :lol:
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de mituc » Sâm Ian 17, 2009 2:35 pm

Vreti OPC? Na-va opc: http://www.youtube.com/watch?v=b0muLmdpBEY" onclick="window.open(this.href);return false; . Pacat ca megane-ul a plesnit la sfirsit, doar ca sincer n-am auzit de nici un RS pe la noi care sa fi patit asa ceva.

Iaca inca unul, tot 240cp + jante mai usoare + pneuri aftermarket + evacuare schimbata (ma indoiesc ca mai avea tot 240cp) , vs st stock, 225cp, 2.5T 5l: http://www.youtube.com/watch?v=zSfvL3oajF0" onclick="window.open(this.href);return false; .

Eu zic ca pe circuitul ala VTS-ul nu ar fi fost mai mult de o secunda in spatele astrei. Si mai zic ca un 3MPS ar fi fost cu vreo 1.5s mai rapid decit ST-ul (ginditi-va la 3MPS ca la un focus st cu mult mai mult cuplu si mai bine echilibrat - kinky, eh? :twisted: ).

So much for your shitty versus... :roll:

Later Edit: Shadow, gind la gind cu bucurie. Abia acum am vazut clip-urile pe care le-ai referit tu.

P.S.:
basy scrie:Daca te uiti atent la tururile de circuit Vicky nu prea reuseste sa atinga apexul virajului.
Oare de ce? Ca e prea buna masina? Ca vicky cam stie sa conduca si sa piloteze.
Ultima oară modificat Sâm Ian 17, 2009 2:51 pm de către mituc, modificat de 3 ori în total.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de mituc » Sâm Ian 17, 2009 2:47 pm

Cine stie germana si poate face un rezumat la asta: http://www.youtube.com/watch?v=4OFgHKJoxzY" onclick="window.open(this.href);return false; ? Ce spune ala acolo?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de mituc » Sâm Ian 17, 2009 3:20 pm

++se risca careva sa faca o comparatie typeR vs caramidaOPC, altceva decit 1/4 sau 1/2 mile?

Nu de alta dar deveniti enervanti cu caramizile astea de opeluri in ceea ce priveste performantele. Ca sa fim intelesi: opelul pleaca rezonabil de pe loc, merge bine in linie dreapta, a virat si s-a terminat - tipic pentru o caramida. VTS e un typeR mai gras si cu mai putini cai, dar mult mai aratos in interior.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje:1900
Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:Saab
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de DMX » Sâm Ian 17, 2009 7:05 pm

"VTS e un typeR mai gras si cu mai putini cai, dar mult mai aratos in interior."

hahahah ..pe bune ..... ????

Avatar utilizator
love4cars
Mesaje:42
Membru din:Joi Noi 13, 2008 5:33 pm

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de love4cars » Sâm Ian 17, 2009 8:09 pm

mituc scrie:++se risca careva sa faca o comparatie typeR vs caramidaOPC, altceva decit 1/4 sau 1/2 mile?

Nu de alta dar deveniti enervanti cu caramizile astea de opeluri in ceea ce priveste performantele. Ca sa fim intelesi: opelul pleaca rezonabil de pe loc, merge bine in linie dreapta, a virat si s-a terminat - tipic pentru o caramida. VTS e un typeR mai gras si cu mai putini cai, dar mult mai aratos in interior.
Ai scris trei posturi consecutive din care nu am inteles decat esti foarte subiectiv!
Deja se trasese concluzia ca Astra OPC este o masina de cacao si nu cred ca mai era nevoie de adaugari.
Legat de mazda ta... ce sa zic, nu toti am avut norocul si banii pentru o mazda... asa ca ne multumim cu caramizi.
LE Si apropo, nu mai compara masinile germane cu cele japoneze ca nu ai sanse. Candva detineam si un opel vectra din 1990 care era pur si simplu o limuzina(scaune recaro imbracate cu plus albastru, sunroof, doua nuante in interior...), si o mazda 323f 1990, care desi avea un motor misto 1.8 140cp, in rest era o caruta. Pur si simplu. Si asa sunt toate japonezele, finisaje ca la caruta. Nu toata lumea cauta la o masina sa ia curba cu 300kmph.
Cumpar Citroen C4 buget maxim 7500 Euro. Primesc oferte pe PM.

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje:725
Membru din:Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate:Bucuresti <=> Craiova

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Sâm Ian 17, 2009 9:11 pm

DMX scrie:"VTS e un typeR mai gras si cu mai putini cai, dar mult mai aratos in interior."

hahahah ..pe bune ..... ????
Imi place ca ai niste pareri foarte pertinente si la obiect.
love4cars scrie:
mituc scrie:++se risca careva sa faca o comparatie typeR vs caramidaOPC, altceva decit 1/4 sau 1/2 mile?

Nu de alta dar deveniti enervanti cu caramizile astea de opeluri in ceea ce priveste performantele. Ca sa fim intelesi: opelul pleaca rezonabil de pe loc, merge bine in linie dreapta, a virat si s-a terminat - tipic pentru o caramida. VTS e un typeR mai gras si cu mai putini cai, dar mult mai aratos in interior.
Ai scris trei posturi consecutive din care nu am inteles decat esti foarte subiectiv!
Deja se trasese concluzia ca Astra OPC este o masina de cacao si nu cred ca mai era nevoie de adaugari.
Legat de mazda ta... ce sa zic, nu toti am avut norocul si banii pentru o mazda... asa ca ne multumim cu caramizi.
LE Si apropo, nu mai compara masinile germane cu cele japoneze ca nu ai sanse. Candva detineam si un opel vectra din 1990 care era pur si simplu o limuzina(scaune recaro imbracate cu plus albastru, sunroof, doua nuante in interior...), si o mazda 323f 1990, care desi avea un motor misto 1.8 140cp, in rest era o caruta. Pur si simplu. Si asa sunt toate japonezele, finisaje ca la caruta. Nu toata lumea cauta la o masina sa ia curba cu 300kmph.
Cam asta erau masinile japoneze acum ceva vreme, dar s-au schimbat multe in ultimii ani.
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”