C4 1,6 benzina vs Xsara 1,6
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 1:56 pm
Chiar simt nevoia unei discutii pe aceasta tema.. C4 fiind continuatorul xsarei la clasa asta.
Ideea e ca eu posed si un c4 1,6 110 CP din 2006 si o xsara 1,6 90 CP din 2000 si incerc sa le compar. Din pacate timpul nu-mi permite sa detaliez acum dar revin repede cu mai multe info probabil maine.
Salutari
Ideea e ca eu posed si un c4 1,6 110 CP din 2006 si o xsara 1,6 90 CP din 2000 si incerc sa le compar. Din pacate timpul nu-mi permite sa detaliez acum dar revin repede cu mai multe info probabil maine.
Salutari
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 1:56 pm
sry.. benzina amandoua .. ideea ca sunt putin presat pe la munca acum si nu pot sa ma apuc de un post mai mare si explicativ.. imediat ce am timp va detaliez.. pt ca de cand am luat c4 merg alternativ cu amandoua si am deja o mica parere in cap.. vroiam sa vad ce mai zice lumea de asta
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Baga si tu la semnatura ce masini ai
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 1:56 pm
e trecut acolo.. da de nici o culoare nu pune semnatura.
Nu conteaza uite ce si cum
Benzinare :
xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar)
si
c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
tipitip: acum pune semnătura
Nu conteaza uite ce si cum
Benzinare :
xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar)
si
c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
tipitip: acum pune semnătura
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
nu exista xsara 1.6 90cp..dar exista 1.8 90cp..
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
m-am uitat si pe mobile.de si nu gasesc decat 1.8
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
m-am uitat si pe mobile.de si nu gasesc decat 1.8
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 1:56 pm
Cand ajung acasa iau talonu de la taica-miu si il scanez. Trust me exista.. o conduc si am condus-o 7 ani .T.rac3Er scrie:nu exista xsara 1.6 90cp..dar exista 1.8 90cp..
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
m-am uitat si pe mobile.de si nu gasesc decat 1.8
Am cumparat-o in vara lui 2000 - adica xsara MK1
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 1:56 pm
Acum sa fie clar.. eu iubesc masinile astea 2. Pe Xsara nu o sa o vand vreodata. Iar la C4 probabil ca o sa ma bag la VTS la anul.. astept sa mai umble la motor ca nu-mi place asta de acum.
O sa le iau schematic.. pe unde mai uit ceva ma trageti de urechi si mai scriu
1. Design - aici C4 fara drept de discutie arata mult mai bine. Totusi nici xsara nu e urata. Dar la punctul asta C4 wins detasat.
2. Frane - Datorita ABS-ului destul de primitiv xsara pierde puncte serioase aici... Tot C4 ramane in frunte. Si asta pt ca desi functioneaza ABS-ul.. e destul de slab si deblocheaza rotile.. parerea mea mult prea repede, asta ducand la distante destul de lungi de franare.
3. Interior - aici nu e discutie, desi xsara a inceptu sa zdrangane de pe la 3-4k km si c4 la fel, ca spatiul interior este mult mai mare in C4, calitatea materialelor mult mai buna. Ca sa va exemplific : am cumparat c4-ul, am mers 400 km cu el si pe urma m-am suit in xsara. Impactul a fost fantastic. Parca ma suiam in Tico.. asa ma simteam ( ma rog exagerez dar totusi... )
4. Motorul & Cutia - desi pe 8 valve si doar 90 CP, foarte nervos, urca extrem de usor in turatii si pot sa spun ca am o plaja destul de mare pt cuplu.. incepand de la 2500 deja il simt iar ajutat de cutia foarte bine etajata scoti reprize excelente. Ca si cronometrare nu am facut, am facut teste vs masini ale prietenilor mei si cel mai clar a fost cu un megane din 2001 de 110 CP care nu misca in fata mea ( am facut liniute cu el si am facut si schimb de masini, in ambele cazuri castigand xsara si pana si el a acceptat ca e mai buna la cap asta ) . Plus ca daca o compar cu c4 ... nu are rost. C4 are un motor bun, 110 cai totusi, dar cutia este varza... in nici un caz mie nu mi se pare ca permite un mers mai sportiv. Cursa ambreiajului extrem de lunga.. la xsara cred ca o am la 3 cm si debraierea se faca fara nici un fel de recul in motor. La c4 orict ma chinui tot se simte cand schimb vitezele.. ca sa nu se simta tre' sa tin mai mult piciorul pe ambreiaj si asta ma oftica rau de tot. Per ansamblu sunt dezamagit.. ma asteptam sa fie mai sus decat motorul de pe xsara.
5. Tinuta de drum - Si aici xsara mi se pare peste c4. Sa va spun si de ce:
- amortizoarele - xsara le avea f tari din fabrica , c4 sunt axate si pe confort fata de cele vechi.. la xsara cand treceam peste un damb simteam in rinichi.. aici e mai comod ( nu ma supar sincer ca totusi e vb de rinichii mei ) dar afecteaza un pic tinuta de drum, pe alocuri masina inclinandu-se putin desi nu pierde neaparat aderenta dar iti da un sentiment aiurea, sentimente pe care nu le aveam la xsara decat in curbe ffff stranse si la viteze destul de mari
- puntea spate - Aici e partea frumoasa la xsara. Tin sa specific ca nu am ESP pe c4. Aici tot inspre xsara inclin... si asta datorita unui sistem destul de smeker si care a fost pe xsara 1, pe xsara 2 am impresia ca l-au scos ( ca si fiabilitate e slabut si f costisitor va spun eu dar merita toti banii ). Este vb de faptul ca puntea spate este mobila. Adica atunci cand virezi dreapta rotile din spate se misca la vreo 3-4 grade ( nu mai stiu exact cate ) in sensul celalat. Daca nu stii despre ce e vb ai impresia ca masina derapeaza. Dar .... sa stiti ca nu. Ajuta extrem de mult la luarea curbelor stranse in regim de viteza. Va spun pe propria mea experienta ca desi c4 se tine bine in curbe si merge f frumos si safe... xsara iti permitea daca aveai cojones( asa se scrie ? ) sa mersi f tare prin curbe fara sa risti foarte mult. Din pacate... cum spuneam mai sus nu e extrem de fiabil ( mai ales pe drumurile noastre ) si reparatia costisitoare ( am facut-o eu la 120.000 km ) iar rezultatele dezastru.. timp de 2 luni am tot umblat pe la ATS sa imi sincronizeze bine puntea dar tot aiurea sta... pur si simplu nu mai e perfect pe axa masinii.. de aici decurgand in mom de fata o tinuta destul de slaba de drum. Bine macar ca 120.000 km am vazut ce inseamna.
Mom cam asta scriu.. mai si detaliez.. nu pot dintr-o data sa dau tot
Sper ca nu v-am plictisit prea tare.
O sa le iau schematic.. pe unde mai uit ceva ma trageti de urechi si mai scriu
1. Design - aici C4 fara drept de discutie arata mult mai bine. Totusi nici xsara nu e urata. Dar la punctul asta C4 wins detasat.
2. Frane - Datorita ABS-ului destul de primitiv xsara pierde puncte serioase aici... Tot C4 ramane in frunte. Si asta pt ca desi functioneaza ABS-ul.. e destul de slab si deblocheaza rotile.. parerea mea mult prea repede, asta ducand la distante destul de lungi de franare.
3. Interior - aici nu e discutie, desi xsara a inceptu sa zdrangane de pe la 3-4k km si c4 la fel, ca spatiul interior este mult mai mare in C4, calitatea materialelor mult mai buna. Ca sa va exemplific : am cumparat c4-ul, am mers 400 km cu el si pe urma m-am suit in xsara. Impactul a fost fantastic. Parca ma suiam in Tico.. asa ma simteam ( ma rog exagerez dar totusi... )
4. Motorul & Cutia - desi pe 8 valve si doar 90 CP, foarte nervos, urca extrem de usor in turatii si pot sa spun ca am o plaja destul de mare pt cuplu.. incepand de la 2500 deja il simt iar ajutat de cutia foarte bine etajata scoti reprize excelente. Ca si cronometrare nu am facut, am facut teste vs masini ale prietenilor mei si cel mai clar a fost cu un megane din 2001 de 110 CP care nu misca in fata mea ( am facut liniute cu el si am facut si schimb de masini, in ambele cazuri castigand xsara si pana si el a acceptat ca e mai buna la cap asta ) . Plus ca daca o compar cu c4 ... nu are rost. C4 are un motor bun, 110 cai totusi, dar cutia este varza... in nici un caz mie nu mi se pare ca permite un mers mai sportiv. Cursa ambreiajului extrem de lunga.. la xsara cred ca o am la 3 cm si debraierea se faca fara nici un fel de recul in motor. La c4 orict ma chinui tot se simte cand schimb vitezele.. ca sa nu se simta tre' sa tin mai mult piciorul pe ambreiaj si asta ma oftica rau de tot. Per ansamblu sunt dezamagit.. ma asteptam sa fie mai sus decat motorul de pe xsara.
5. Tinuta de drum - Si aici xsara mi se pare peste c4. Sa va spun si de ce:
- amortizoarele - xsara le avea f tari din fabrica , c4 sunt axate si pe confort fata de cele vechi.. la xsara cand treceam peste un damb simteam in rinichi.. aici e mai comod ( nu ma supar sincer ca totusi e vb de rinichii mei ) dar afecteaza un pic tinuta de drum, pe alocuri masina inclinandu-se putin desi nu pierde neaparat aderenta dar iti da un sentiment aiurea, sentimente pe care nu le aveam la xsara decat in curbe ffff stranse si la viteze destul de mari
- puntea spate - Aici e partea frumoasa la xsara. Tin sa specific ca nu am ESP pe c4. Aici tot inspre xsara inclin... si asta datorita unui sistem destul de smeker si care a fost pe xsara 1, pe xsara 2 am impresia ca l-au scos ( ca si fiabilitate e slabut si f costisitor va spun eu dar merita toti banii ). Este vb de faptul ca puntea spate este mobila. Adica atunci cand virezi dreapta rotile din spate se misca la vreo 3-4 grade ( nu mai stiu exact cate ) in sensul celalat. Daca nu stii despre ce e vb ai impresia ca masina derapeaza. Dar .... sa stiti ca nu. Ajuta extrem de mult la luarea curbelor stranse in regim de viteza. Va spun pe propria mea experienta ca desi c4 se tine bine in curbe si merge f frumos si safe... xsara iti permitea daca aveai cojones( asa se scrie ? ) sa mersi f tare prin curbe fara sa risti foarte mult. Din pacate... cum spuneam mai sus nu e extrem de fiabil ( mai ales pe drumurile noastre ) si reparatia costisitoare ( am facut-o eu la 120.000 km ) iar rezultatele dezastru.. timp de 2 luni am tot umblat pe la ATS sa imi sincronizeze bine puntea dar tot aiurea sta... pur si simplu nu mai e perfect pe axa masinii.. de aici decurgand in mom de fata o tinuta destul de slaba de drum. Bine macar ca 120.000 km am vazut ce inseamna.
Mom cam asta scriu.. mai si detaliez.. nu pot dintr-o data sa dau tot
Sper ca nu v-am plictisit prea tare.
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Nu stiu ce sa zic...eu am tot 1.6 dar diesel cu ESP,ASR.... si vreau sa iti zic ca sta f f bine in curbe, iar daca tu zici ca Xsara avea amortizoarele mai tari chiar raman...surprins, pt ca a mea pe piatra cubica imi rupe rinichi in mine si chiar nu as vrea sa ma gandesc cum era Xsara.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 1:56 pm
sa stii.. era un pic dureroasa dar super tinuta de drum.. atat pot sa spun
Tu spui de esp, asr.. lasa-le eu vb numai de mecanica.. fara electronica ref la tinuta de drum
Astept sa vad altii ce mai zic.. daca au avut exp cu ambele masini
Tu spui de esp, asr.. lasa-le eu vb numai de mecanica.. fara electronica ref la tinuta de drum
Astept sa vad altii ce mai zic.. daca au avut exp cu ambele masini
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Xsara are suspensia spate independenta, si mai face ceva, dar nu stiu sa explic in termeni tehnici.
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Eu eram curios din pct de vedere al rigiditatii, pt ca mie la C4 mi se par TARI, iar daca la Xsara (cu care am mers si mi s-a parut destul de confortabila) le are mai tari mi se pare o problema nu un pct forte.
Pt ca Xsara nu a fost o masina sport, ci o masina de orash, practic.
Pt ca Xsara nu a fost o masina sport, ci o masina de orash, practic.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
-
- Mesaje:14
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 1:56 pm
dap am explicat eu mai sus, e mobila in sensul in care e vireaza invers fata de rotile din fata in curbe... pe loc nu se misca dar la viteza se misca. Din ce mi-au explicam mie mecanicii de la ATS e prinsa in 2 bucse care atunci cand intra forta centrifuga ii permite sa se miste 3-4 grade in send invers celor din fataBogdan scrie:Xsara are suspensia spate independenta, si mai face ceva, dar nu stiu sa explic in termeni tehnici.
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
xsara are suspensie spate mobila si c4 nu?
care-i faza?
in fine, c4 e super-rigid la suspensie. nu stiu daca sunteti masochisti de va rupeti rinichii pe piatra cubica. mai mult de 15kmh nu cred ca a fi bine de mers pe acolo...
care-i faza?
in fine, c4 e super-rigid la suspensie. nu stiu daca sunteti masochisti de va rupeti rinichii pe piatra cubica. mai mult de 15kmh nu cred ca a fi bine de mers pe acolo...
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led