C4 2.0 180 vs...
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
am sa incep un astfel de topic in urma achizitiei proaspat efectuate si in lipsa unuia in genul asta.
Ce pot spune este ca pe drumuld e la Valcea spre Bucuresti, m-am distrat teribil cu un TDI ( 3 litere rosii) Jetta ( old) 4 motion.Era frumos cand incerca sa scape de mine si apoi ma urcam pe el pe virajele de pe Deal.
Apoi spre apropierea de autostrada a lasat-o mai moale sperand ca pe intrarea pe autostrada va putea sa arata splendoarea celor 150cp si a transmisiei....
am ramas placut impresionat de momentul in care am vazut fum negru in fata si secundele ce au urmat trecerii pe langa el.
concret....150cp si "fro" 400nm ii ai degeaba la un vs cu 2.0 16v.
O alta incercare a fost cu n prieten cu un outlander 2.0 tdi de 140 cp si power box( estimat sa spunem 170 cp si vreo 450 nm.....) nici o legatura la plecari la viteze mari.Evident masa mai mare pe outlander insa la fel ...totul se rupea la 160 unde practic treceam extrem de usor de el.Am incercat si sa il las sa vina lansat apoi cand trecea de mine acceleram...la fel ...recuperam f usor.
concret:
mi se pare un motor genial pt capacitatea lui si faptul ca nu e turbo.Plaja de putere si de turatie extrem de mare face din 2.0 16 v o masina extrem de interesanta.
Am sa revin cu alte vs uri....bune si rele.
Urmatoarele targeturi care se vor desfasura in perioada urmatoare:
-Golf 3 VR6
-Honda Acord 200cp( automatic)
-Mini 1.6 t 174.
Ce pot spune este ca pe drumuld e la Valcea spre Bucuresti, m-am distrat teribil cu un TDI ( 3 litere rosii) Jetta ( old) 4 motion.Era frumos cand incerca sa scape de mine si apoi ma urcam pe el pe virajele de pe Deal.
Apoi spre apropierea de autostrada a lasat-o mai moale sperand ca pe intrarea pe autostrada va putea sa arata splendoarea celor 150cp si a transmisiei....
am ramas placut impresionat de momentul in care am vazut fum negru in fata si secundele ce au urmat trecerii pe langa el.
concret....150cp si "fro" 400nm ii ai degeaba la un vs cu 2.0 16v.
O alta incercare a fost cu n prieten cu un outlander 2.0 tdi de 140 cp si power box( estimat sa spunem 170 cp si vreo 450 nm.....) nici o legatura la plecari la viteze mari.Evident masa mai mare pe outlander insa la fel ...totul se rupea la 160 unde practic treceam extrem de usor de el.Am incercat si sa il las sa vina lansat apoi cand trecea de mine acceleram...la fel ...recuperam f usor.
concret:
mi se pare un motor genial pt capacitatea lui si faptul ca nu e turbo.Plaja de putere si de turatie extrem de mare face din 2.0 16 v o masina extrem de interesanta.
Am sa revin cu alte vs uri....bune si rele.
Urmatoarele targeturi care se vor desfasura in perioada urmatoare:
-Golf 3 VR6
-Honda Acord 200cp( automatic)
-Mini 1.6 t 174.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
C4 2.0 180 vs...
Pe mini il poti numi deja GodFather )))))
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
Cei 400N*m sint total irelevanti. Cuplul maxim nu-ti spune decit in parte de repede poate accelera masina respectiva. Cuplul mare ar face diferenta in panta foarte mare sau cu remorca in spate.
Mai exact, 400Nm la 2000rpm, prin aceeasi cutie de viteze (caz ipotetic), sint echivalenti ca putere cu 200Nm la 4000rpm. Diferenta la sobe este ca cei 400Nm dispar repejor pe masura ce te apropii de 4000rpm pe cind la 2.0i vts mai ai inca 3000rpm in care motorul produce tot cam 180-200Nm.
Daca mai luam in considerare si faptul ca soba are cutie mai lunga si demultiplicarea e mai mare, cei 400Nm ajung sa fie de fapt vreo 300 maxim 350 cind e vorba sa comparam valorile la pamint. El tot va putea trage o remorca mai grea decit tine insa motorul nu va putea transmite acel cuplu cu o cadenta suficient de mare incit energia (deci puterea) cinetica dezvoltata sa fie mai mare.
Ultimile 3 pe care le-ai enumerat te maninca cu fulgi cu tot si-i si caca pina sa apuci sa te trezesti. Sorry
Civicul face cam acelasi cuplu cu 2.0i vts insa il face pina la 8500rpm. Deci cu acelasi cuplu tre' sa schimbe treptele mai tirziu pe cind vts-ul pierde prin demultiplicarea treptei urmatoare.
Mini-ul paros face aceeasi putere maxima ca 2.0i vts insa la turatii medii face mai mult cuplu ceea ce inseamna mai multa putere (de exemplu un motor poate face 200Cp maxim la 7000rpm iar la 3500 sa faca 100, altul poate sa faca 200cp la 7000rpm iar multumita cuplului mai mare la 3500 poate sa faca si 170 - turbo WINS!).
Iar VR6-ul face 192cp sau cit face, insa capacitatea litrica il va avantaja in zona intermediara (2.8 aspirat e echivalent cu un 2.0 turbo la un 0.4-0.5bar). Deci daca motorul asta nu e ramolit avind in vedere si faptul ca un golf3 cintareste cit 2 pepeni mai mari... e nasol.
Mai exact, 400Nm la 2000rpm, prin aceeasi cutie de viteze (caz ipotetic), sint echivalenti ca putere cu 200Nm la 4000rpm. Diferenta la sobe este ca cei 400Nm dispar repejor pe masura ce te apropii de 4000rpm pe cind la 2.0i vts mai ai inca 3000rpm in care motorul produce tot cam 180-200Nm.
Daca mai luam in considerare si faptul ca soba are cutie mai lunga si demultiplicarea e mai mare, cei 400Nm ajung sa fie de fapt vreo 300 maxim 350 cind e vorba sa comparam valorile la pamint. El tot va putea trage o remorca mai grea decit tine insa motorul nu va putea transmite acel cuplu cu o cadenta suficient de mare incit energia (deci puterea) cinetica dezvoltata sa fie mai mare.
Ultimile 3 pe care le-ai enumerat te maninca cu fulgi cu tot si-i si caca pina sa apuci sa te trezesti. Sorry
Civicul face cam acelasi cuplu cu 2.0i vts insa il face pina la 8500rpm. Deci cu acelasi cuplu tre' sa schimbe treptele mai tirziu pe cind vts-ul pierde prin demultiplicarea treptei urmatoare.
Mini-ul paros face aceeasi putere maxima ca 2.0i vts insa la turatii medii face mai mult cuplu ceea ce inseamna mai multa putere (de exemplu un motor poate face 200Cp maxim la 7000rpm iar la 3500 sa faca 100, altul poate sa faca 200cp la 7000rpm iar multumita cuplului mai mare la 3500 poate sa faca si 170 - turbo WINS!).
Iar VR6-ul face 192cp sau cit face, insa capacitatea litrica il va avantaja in zona intermediara (2.8 aspirat e echivalent cu un 2.0 turbo la un 0.4-0.5bar). Deci daca motorul asta nu e ramolit avind in vedere si faptul ca un golf3 cintareste cit 2 pepeni mai mari... e nasol.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
Nu stiu cum te miri ca ai facut dieselurile alea... Eu am facut un passat 2.0tdi 140cp sa vorbeasca singur cu kia mea de 126cp...
Mini cooper S o sa te cam mucifice...
Golful VR6 la fel... eu am avut VR6 acu vo'4-5 ani si pot sa-ti spun decat atat 1-a 70km/h , 2-a 125 km/h ... restul nu mai are rost. Imi amintesc o data cand veneam de la Iasi si am dat de un A4 cu doua tobe pe spate, nu stiu ce motor dar stiu ca la 200 ii dadeam flash-uri si fraierul nu se dadea )
De Honda nu ma pronunt ca nu cunosc...
@mituc - VR6 2.8 ~ 177cp / VR6 2.9 ~ 188cp
Mini cooper S o sa te cam mucifice...
Golful VR6 la fel... eu am avut VR6 acu vo'4-5 ani si pot sa-ti spun decat atat 1-a 70km/h , 2-a 125 km/h ... restul nu mai are rost. Imi amintesc o data cand veneam de la Iasi si am dat de un A4 cu doua tobe pe spate, nu stiu ce motor dar stiu ca la 200 ii dadeam flash-uri si fraierul nu se dadea )
De Honda nu ma pronunt ca nu cunosc...
@mituc - VR6 2.8 ~ 177cp / VR6 2.9 ~ 188cp
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
eu cu 1.6 pe gpl am facut un golf 4 150cp de ma intreba ala ce motor am. si i-am zis ca am fost pe gpl. si sincer, nu am comutat pe benzina sa ma dau smecher si pur si simplu am fost chiar curios cum se prezinta masina. asta mai atunci la inceput, prin pitesti.
PS: 150cp cica erau softati din 115 sau 110 sau cat are acel tdi
PS: 150cp cica erau softati din 115 sau 110 sau cat are acel tdi
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- tromeod
- Mesaje:313
- Membru din:Joi Mar 26, 2009 11:56 pm
- Numar Inmatriculare:B-06-ZPF
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 2.0 180 vs...
Relu,
Eu sunt extrem de curios sa vad un versus intre aspiratul tau si "turbatul" meu.... pe hartie din cate imi aduc aminte, aspiratul castiga, sunt curios daca si in realitate, pe reprize thp-ul parca sta mai bine....
Eu sunt extrem de curios sa vad un versus intre aspiratul tau si "turbatul" meu.... pe hartie din cate imi aduc aminte, aspiratul castiga, sunt curios daca si in realitate, pe reprize thp-ul parca sta mai bine....
C4 Coupe 1.6i THP, Rouge Loucifer - a special one -
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
Honda-va spun ca Honda va fi dezintegrata...o stiu, merg cu ea...este a sefului meu si m-ad dat cu el si cu 1.6 doar sa ne distram.Este o dezamagire de transmisie sau mod de a pune jos puterea.Dupa mine masina aia trage ca de 125 cai....ma rog vom vedea.
VR6-- o sa vedeti ca rezultatul nu va fi atat de mare....merg mai mult pe un egal
Mini s- 174- eu tot nu cred ca va fi mai mult de o masina cu el in fata....iarasi vom vedea.Urasc dracia aia de masina....ma enerveaza numai cand o vad...
toate vs urile, sunt facute de placere si nu ma intereseaza rezultatul la fel ca in cazul vs cu honda de 200cp vs c4.1.6....le fac mai mutl sa vad ce si cum.
ca sa intelegeti ca nu mint ca nu ma intereseaza sa castig , mai mult ca sigur va fi si un vs cu un STI de 300 ( eu cred ca are mai mult) prima masina in care mi s-a facut greata la un test.....
VR6-- o sa vedeti ca rezultatul nu va fi atat de mare....merg mai mult pe un egal
Mini s- 174- eu tot nu cred ca va fi mai mult de o masina cu el in fata....iarasi vom vedea.Urasc dracia aia de masina....ma enerveaza numai cand o vad...
toate vs urile, sunt facute de placere si nu ma intereseaza rezultatul la fel ca in cazul vs cu honda de 200cp vs c4.1.6....le fac mai mutl sa vad ce si cum.
ca sa intelegeti ca nu mint ca nu ma intereseaza sa castig , mai mult ca sigur va fi si un vs cu un STI de 300 ( eu cred ca are mai mult) prima masina in care mi s-a facut greata la un test.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
motorul e fantastic. putin cat am avut si eu placerea sa imi fie oferit un vts pe maini, m-am indrgostit de atunci. si din oradea tot visez la el, dar n-a fost sa fie inca in viata mea
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
Reprizele pun in valoare cuplul. Un test de acceleratie care se desfasoara pe mai multe trepte de viteze pune in valoare si puterea (cuplul doar la inceput).tromeod scrie:Relu,
Eu sunt extrem de curios sa vad un versus intre aspiratul tau si "turbatul" meu.... pe hartie din cate imi aduc aminte, aspiratul castiga, sunt curios daca si in realitate, pe reprize thp-ul parca sta mai bine....
Acum m-am uitat ce honda e aia... vapor FAIL 2.4FAIL 200CP FAIL. FAIL. Nu m-am uitat initial unde trebuie si am ramas cu impresia ca e un civic typeR.
Ca sa intelegeti cam cum stau lucrurile puteti arunca o privire si pe zeperfs. C4 VTS e o masina extraordinara insa nu-l comparati cu bombe
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
C4 2.0 180 vs...
Fa ti timp sapt asta gen marti miercuri si pozam cu Mini de 174cp ;€Aiurica scrie:
Mini s- 174- eu tot nu cred ca va fi mai mult de o masina cu el in fata....iarasi vom vedea.Urasc dracia aia de masina....ma enerveaza numai cand o vad...
.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
pai facem.
imi spui si ne vedem intr-o seara.Oricum am un coleg insa pare mai ok asa.
imi spui si ne vedem intr-o seara.Oricum am un coleg insa pare mai ok asa.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
-
- Mesaje:136
- Membru din:Lun Iul 11, 2011 2:50 pm
- Numar Inmatriculare:B-XX-ZLD
Re: C4 2.0 180 vs...
Esti sigur ca era Jetta acel VW?Din cate stiu nu exista Jetta cu 4x4, doar Bora care mai mult ca sigur era varianta de 130cp.4x4 l-ar fi ajutat doar la plecare si e logic ca nu se compara din moment ce e o diferenta de cp, de greutate si de ani in defavoarea lui, nu mai zic daca era si automata....Eu unul sunt curios de un versus cu un Astra OPC sau eventual Corsa OPC, nu sunt fan al marcii Opel dar sunt destul de apropiate ca si performante mai ales ca poti face o comparatie intre un aspirat si un turbo
Incearca sa vezi cum stai cu o masina echivalenta ca si clasa si putere, acolo iti dai seama cat de reali sunt cp.
Incearca sa vezi cum stai cu o masina echivalenta ca si clasa si putere, acolo iti dai seama cat de reali sunt cp.
- Motzoi C4
- C4 Ya Yo
- Mesaje:1079
- Membru din:Mar Dec 09, 2008 4:15 pm
- Numar Inmatriculare:PH-60-SMC
- Localitate:Ploiesti
C4 2.0 180 vs...
Jetta = bora din USA. Golf=Rabbit.
Citroen C4 Coupe, 1.6i, 16 valve,Jaune Scott, jante Bellone 17'' Polished Black, viewtopic.php?f=19&t=2681" onclick="window.open(this.href);return false;
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
vezi ca-i invers
bora = Jetta din USA
bora = Jetta din USA
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
restul sunt doar detalii....
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8562" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8562" onclick="window.open(this.href);return false;
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold