Alte versusuri pornite de la C4

Citroen C4 sau altceva?
Avatar utilizator
alesul
Mesaje:203
Membru din:Mie Mai 16, 2007 1:36 pm
Contact:

Mesaj de alesul » Joi Aug 02, 2007 5:29 pm

dimabogdan scrie:Mai bine facem un sondaj, sa vedem care soferi ai altor masini sunt mai nesimtiti!
Mai ales din astia cu Passat-uri si Jetta ( DIESEL bineinteles, ca tot romanul care se respecta- nemteasca sau ceha si diesel frate, ca a auzit ca e econoama si masina de masina = zgarcani snobi) pe care ,desi le dai flash-uri de la 200 de metri, desi el merge cu 130 si tu cu 170, se incapataneaza sa nu treaca pe banda 1 si incearca sa accelereze , de te obliga pe tine sa fii total neregulamentar si sa-i depasesti pe banda 1, dupa ce in prealabil ai franat in spatele lui!
Bine, bai Gheorghe, aveti 150, aveti VW si muriti ca va da la o parte un C4?
Figuristi manelisti si alti fani VW .

P.S. Azi Aeroport M.Kogalniceanu - Constanta.
Zi-le Dl GEO! Adevarul este ca masinile nemtesti sunt asociate manelelor, burtilor, ghiulurilor, romilor si in general taranilor!

Trista soarta au ele!
Renault Laguna III, Noir Nacre, Dynamique.
Ex: Berlina cu hayon, 1.6 HDI Noir Obidisien.

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Joi Aug 02, 2007 8:26 pm

In general au fata de passat...sau VW, stiti melodia "cu bot de mertzan :))"
Oricum sa stiti ca am vz si oameni normali in VW,putini dar am vazut.

alecu260579
Mesaje:210
Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de alecu260579 » Lun Noi 19, 2007 2:39 pm

ce-a mai tare a fost faza, nu stiu daca vi-o amintiti sau care a-ti vazut-o, in filmul "A fost sau nu a fost" cand o gasca stateau in fata unor blocuri care cred ca nici electricitate si apa nu aveau, si mancau seminte langa un Passat alb de care probabil nici bani de plin nu au si umbla cu sticla de benzina in portbagaj si discuta unu: "dar e misto sa stii, are faruri directionale in curba si scaune incalzite". Profilul cumparatorului a fost surprins in mod perfect in acea scena a fimului...
1,6 Hdi coupe rouje lucifer 110CP, Champion

KPOne
Mesaje:244
Membru din:Lun Mar 12, 2007 12:46 pm
Contact:

Mesaj de KPOne » Joi Mai 01, 2008 12:00 pm

VS-urile gen C4 - VW(golf, passat, etc... ) nu-si au rostul. Alegerea de a cumpara un C4 se face pe cu totul alte principii decat la VW :) si in ciuda diferitelor probleme/defecte ... continuam sa il iubim :D . M-am saturat sa tot fiu intrebat de ce mi-am luat Frantuzeasca si nu Nemteasca, m-am saturat de parerile celor pt care doar "Nemtestile" sunt masini.. restul carute; si pt care DOAR VW exista pe fata pamantului si altceva nu vor sa vada sau sa auda. (poate dintr-un versus din asta sa reiasa ca Golf 4 e de 10 ori peste C4 ca performante/fiabilitate (daca vine nu stiu cine si spune ca ii consuma 3% si ia nu siu ce curba cu super-viteza si a mers 7 ani prin toate gropile iar masina este ca noua) , ca pe mine si probabil multi altii de aici nu ma intereseaza; Si daca la un mom dat o sa vreau alta masina decat citroen sunt SIGUR ca nu imi va fi greu sa ocolesc VW :)).

Concluzia trasa de mine despre C4 dupa 2 ani (52k km) de alergat cu benzinica de 1,4 este ca SERVICE-ul este cel mai mare defect al ei; dupa care mai urmeaza si altele mai marunte care ideal ar fi fost sa nu existe ... gen zgomotul la amortizoare spate (care partial se remediaza prin prinderea mai buna a cauciucului care le acopera si cade la primele gropi), zdranganitul plasticelor din interior (fete de usi, spate) de vina cred ca este sistemul de prindere/imbinare a lor... nu calitatea plasticului ( al 2-lea C4 nu l-am cumparat nou... si era gata antifonat de fostul proprietar asa ca nu mai am probleme de genul asta)... DAR in acesti 52k am schimbat doar filtre, ulei si un set de placute frana fata ! Acum urmeaza sa schimb si bieletele de directie... care sigur ar fi trebuit schimbate la ORICE alta masina din categoria asta avand in vedere ca din 52k am facut 40k doar in Bucuresti (cred ca a numarat toate gropile in viteza + accelerari/franari puternice in curba). Pe viitor nu ma va mai interesa garantia mai mult de 1 an - 2 pt eventuale ghinioane (cum ar fi sa crape motorul imediat dupa ce ai cumparat masina) pt ca degeaba zic unii 4, 5 - 7 ani... dupa 20k km deja toate componentele masinii sunt considerate consumabile sau utilizate necorespunzator in caz ca se intampla ceva.

Referitor la Alfa 159... este o masina cu personalitate si comparatiile cu Megane sau octavia RS nu au nici o relevanta. A4 si C-classe (modelele noi) sunt super OK (mai ales C-classe) dar nu cred ca sunt la acelasi pret (daca vrei sa o cumperi de noua) si nici nu va dura mult pana vor ajunge ca si fratiorii lor (aduse de afara cu sutele ca sa aibe tot RRomanul :) ).
Ar mai fi si piesele care am inteles ca sunt cam scumpe ( la un mom dat eram aproape hotarat sa imi iau o Alfa GT 1,9 JTD si am sunat la service sa intreb cat ma costa un kit de ambreaj, stiind ca la Nissan Primera m-a costat 950 ron kitt-ul si 650 ron manopera.... raspunsul dat de respectivul angajat (la service) : 1900 RON + manopera care nu stia sa imi spuna exact cat e, dar daca imi permit sa conduc " O ALFA GT " nu ar trebui sa fie o mare problema... (asta cu banii) =)))) (de parca vorbeam de nu stiu ce masina exclusivista :)) ). Apropo kitt-ul de ambreaj cat costa la C4 diesel/benzina ?
C5 Tourer - Exclusive

Jumpy - Atlante

YM: caponel21

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Vin Mai 02, 2008 10:26 am

La 1.6i kitul de ambreaj (doar dist+placa presiune, fara volanta) m-a ajuns vreo 800RON cu tot cu manopera.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

KPOne
Mesaje:244
Membru din:Lun Mar 12, 2007 12:46 pm
Contact:

Mesaj de KPOne » Vin Mai 02, 2008 10:39 am

Kitt-ul din ce e compus? Stiam de disc, placade presiune si rulment (asta am schimbat la nissan).

Presupun ca nu ai schimbat ambreajul la reprezentanta.... de te-a costat doar 800 ron.
C5 Tourer - Exclusive

Jumpy - Atlante

YM: caponel21

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Mai 03, 2008 8:07 am

Pai am scris mai sus, placa de presiune si disc. Rulmentul pentru placa de presiune si respectiv volanta nu au fost atinse.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje:1296
Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Adrian » Sâm Mai 03, 2008 9:49 am

Ma repet inca odata.. Orice masina ar fi sa imi iau, musai sa aibe 0km! Placerea de a fi tu primul care o conduce, este nepretuita! Vorba reclamei!
Acum, dupa 2 ani jumate cu C4 si 36km km nu pot sa zic ca ma deranjeaza decat zgomotul puntii spate! Greieri nu am, probleme nu are, am schimbat un capat de bara si stiu exact cand l-am distrus, din vina mea!

Daca ar fi sa imi iau o masina noua, ar fi una care as alege-o dupa un drive-test mega serios.. O sa iau gropi, borduri, curbe in viteza.. Sa stiu eu la ce ma inham... Si o sa fie musai pe benzina, caci la cat merg eu cu o masina nu se merita sa dau 1000 lei pe o revizie la 15k, si cu inca 1500e la inceput pentru motorizare + 0.4 lei in plus la fiecare litru ... Doar pentru a vedea pe computer consum mediu de 6-7l/100km, cu care sa ma laud la cunoscuti, cum face toata lumea! Lasa dom'ne sa am mediu 9, ca acum, si sa stiu ca dau la revizia de 35k km doar 410lei, caci vorba aia.. Daca ai grija de masina, si ea are grija de buzunarul tau!
In concluzie, fiecare isi cumpara ce isi permite si ce ii place! Daca e moda sa iti iei Golf, nu ai decat! Daca e sa o iei si alba... Asta e moda!

KPOne
Mesaje:244
Membru din:Lun Mar 12, 2007 12:46 pm
Contact:

Mesaj de KPOne » Sâm Mai 03, 2008 9:50 am

Nu prea ma pricep la mecanica si eram uimit de diferentele de pret; dar presupn ca rulmentul nu e asa de scump incat sa dubleze pretul.

Nu ai spus unde le-ai schimbat, pt ca la reprezentanta... la ce tarife au... imi e greu sa cred.
C5 Tourer - Exclusive

Jumpy - Atlante

YM: caponel21

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”