ITP
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Chiar asa, un ITP pentru motocicleta unde se poate face???
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: ITP
uite dl sef, ptr talica si ptr mine
http://prog.rarom.ro/listepublice/itp.a ... =bucuresti
http://prog.rarom.ro/listepublice/itp.a ... =bucuresti
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Bogdan98
- Citroen Fan
- Mesaje:2812
- Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
- Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
- Localitate:Bucuresti / Militari
- Contact:
Re: ITP
Marcat si eu ITP la C4 astazi. 88 RON... Nenea care a facut ITP-ul, a felicitat robotelul pentru lipsa noxelor Zicea ca de mult n-a mai vazut masina de 2 ani, asa "verde"
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Re: ITP
Am facut si eu ITP-ul azi. 90 RON
Un pic de emotii la noxe,dar s-a rezolvat
Mi-a sugerat nenea sa merg mai turat cu ea,schimb de viteze dupa 3000 RPM.
Un pic de emotii la noxe,dar s-a rezolvat
Mi-a sugerat nenea sa merg mai turat cu ea,schimb de viteze dupa 3000 RPM.
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
-
- ,,crazy pilot ,,
- Mesaje:554
- Membru din:Dum Sep 06, 2009 6:20 pm
- Marca si model masina:citroen c4 II 1,6 hdi 110hp
- Numar Inmatriculare:CT-83-TIA
- Localitate:constanta
Re: ITP
nu iti face multe iluzii cu schimbatul asta peste 3000, eu asa merg de obicei si la itp tot m-au sacait aia ca nu le place lor nu stiu ce da le-a trecutWhiZaH scrie:Am facut si eu ITP-ul azi. 90 RON
Un pic de emotii la noxe,dar s-a rezolvat
Mi-a sugerat nenea sa merg mai turat cu ea,schimb de viteze dupa 3000 RPM.
c4 II 1,6 HDI 110 caluti
honda accord 2,2 i-DTEC 180 hp si ceva dupa resoftare la DIMSPORT, in curs de transformare
honda accord 2,2 i-DTEC 180 hp si ceva dupa resoftare la DIMSPORT, in curs de transformare
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: ITP
cum naiba la 3000....nu e mult..??????
eu schimb la 6000.....si nu are noxe!
eu schimb la 6000.....si nu are noxe!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- exdani
- Mesaje:836
- Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
- Numar Inmatriculare:B 94 WRR
Re: ITP
Salut,
mie imi expira ITP-ul in data de 05.05.2010 si vreau sa stiu ce se intampla daca eu ma duc sa il fac chiar in aceasta data, insa din terte motive pot fi respins...( de exemplu ptr ca am montat xenon after market - a fost cineva cu asa ceva si a avut probleme?) si sunt nevoit sa revin in momentul in care masina va indeplini conditiile impuse de RAR.
In momentul in care ar trebui sa revin clar nu mai am ITP si vroiam sa stiu daca exista o perioada de "gratie" - numar de zile pana cand pot sa revin la ITP in asa fel incat sa nu ma trezesc cu instiintare de anulare sau "ridicare" a talonului din ce am auzit pe la diverse cunostine.
mie imi expira ITP-ul in data de 05.05.2010 si vreau sa stiu ce se intampla daca eu ma duc sa il fac chiar in aceasta data, insa din terte motive pot fi respins...( de exemplu ptr ca am montat xenon after market - a fost cineva cu asa ceva si a avut probleme?) si sunt nevoit sa revin in momentul in care masina va indeplini conditiile impuse de RAR.
In momentul in care ar trebui sa revin clar nu mai am ITP si vroiam sa stiu daca exista o perioada de "gratie" - numar de zile pana cand pot sa revin la ITP in asa fel incat sa nu ma trezesc cu instiintare de anulare sau "ridicare" a talonului din ce am auzit pe la diverse cunostine.
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: ITP
Din ce stiu eu ai obligatia sa iti rezolvi in 30 zile defectele constatate. In aceasta perioada eu situ ca poti circula. E posibil sa ma insel si nu stiu ce act iti da sa dovedesti acest lucru.
-
- Mesaje:405
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare:B-112-UFO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: ITP
Important e ca sistemul electric sa functioneze, nu daca e lumina e generata de xenon sau halogen.exdani scrie:Salut,
mie imi expira ITP-ul in data de 05.05.2010 si vreau sa stiu ce se intampla daca eu ma duc sa il fac chiar in aceasta data, insa din terte motive pot fi respins...( de exemplu ptr ca am montat xenon after market - a fost cineva cu asa ceva si a avut probleme?) si sunt nevoit sa revin in momentul in care masina va indeplini conditiile impuse de RAR.
In momentul in care ar trebui sa revin clar nu mai am ITP si vroiam sa stiu daca exista o perioada de "gratie" - numar de zile pana cand pot sa revin la ITP in asa fel incat sa nu ma trezesc cu instiintare de anulare sau "ridicare" a talonului din ce am auzit pe la diverse cunostine.
Da, ai o perioada in care poti repara defectele... dar de ce sa te complici cand poti sa te asiguri din timp ca masina sa treaca testele.
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
- exdani
- Mesaje:836
- Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
- Numar Inmatriculare:B 94 WRR
Re: ITP
pur si simplu m-am gandit ca de ce sa nu il fac in ultima zi atat timp cat pot sa ma folosesc de ITP pana in ziua expirarii acestuia...
oricum o sa incerc sa ajung la o statie ITP sa vad ce imi vor spune
oricum o sa incerc sa ajung la o statie ITP sa vad ce imi vor spune
-
- Mesaje:30
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 2:57 pm
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: ITP
din nou marchez cu ITP-ul la al patrulea an.
efectuat la cars trading - intersectia A2 cu soseaua de centura- bun ca locatie pentru cei din partea de est a Bucurestiului -
cost 150 lei.
efectuat la cars trading - intersectia A2 cu soseaua de centura- bun ca locatie pentru cei din partea de est a Bucurestiului -
cost 150 lei.
1.6i 16v "berlin" negru U.J.
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: ITP
O să îți dea dovadă de circulație pentru a putea remedia ce îți găsesc ei acolo de remediat.
Eu fac ITP-ul la armată, pe Ghencea, aproape de capătul lui 41.
Teoretic, toate blocurile motoare au serie sau ar trebui să aibă.
ITP-ul este un fel de frecție. Mă rog, îți verifică joc pivoți, bielete direcție, eficiență frânare (doar la rece) și câte ceva la noxe... Pt. astea, recunosc, inspecția are meritele ei.
Totuși nu văd care e treaba RAR-ului sau a stațiilor ITP autorizate dacă am zgârieturi (de cheie) pe mașină, cutiuță cu mănuși de cauciuc, pansamente și hipermanganat de potasiu pentru fracturi cervicale sau orice altceva ce nu importă vreun aspect tehnic al funcționării mașinii.
Plus că nu verifică alte chestii, importante pt. siguranța rutieră. Dacă funcționează servodirecția, încarcă alternatorul, dacă ai joc la fulia de vibrochen , dacă e uzată cureaua de transmisie, dacă funcționează ok amortizorul de vibrații, rolele întinzătoare și de ghidaj, eficiența amortizoarelor, etc.
Eu fac ITP-ul la armată, pe Ghencea, aproape de capătul lui 41.
Teoretic, toate blocurile motoare au serie sau ar trebui să aibă.
ITP-ul este un fel de frecție. Mă rog, îți verifică joc pivoți, bielete direcție, eficiență frânare (doar la rece) și câte ceva la noxe... Pt. astea, recunosc, inspecția are meritele ei.
Totuși nu văd care e treaba RAR-ului sau a stațiilor ITP autorizate dacă am zgârieturi (de cheie) pe mașină, cutiuță cu mănuși de cauciuc, pansamente și hipermanganat de potasiu pentru fracturi cervicale sau orice altceva ce nu importă vreun aspect tehnic al funcționării mașinii.
Plus că nu verifică alte chestii, importante pt. siguranța rutieră. Dacă funcționează servodirecția, încarcă alternatorul, dacă ai joc la fulia de vibrochen , dacă e uzată cureaua de transmisie, dacă funcționează ok amortizorul de vibrații, rolele întinzătoare și de ghidaj, eficiența amortizoarelor, etc.
Le lion flatulent est revenu.
- navzar_x
- Mesaje:651
- Membru din:Mie Apr 08, 2009 8:27 am
- Numar Inmatriculare:B-XX-DBR
- Localitate:Bucuresti
Re: ITP
mda, a facut si masinutza mea 2 ani si implicit am trecut pe la ITP, 75ron in Valcea. Pe langa verificarile de rigoare, au cautat vreo 15 min seria de sasiu poansonata, l-am sunat pe Mugurel ca sa le dau o mana de ajutor, nici dupa indicatiile respective nu au reusit sa o gaseasca. Concluzia a fost ca nu are seria poansonata, e doar o placuta atasata. Au verificat trusa medicala (mai avea cateva zile pana sa expire ) extinctor si triunghi reflectorizant. Am doar unul si dl. inspector mi-a atras atentia ca trebuie sa am 2 dupa noua legislatie. M-a lasat in durerea mea
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: ITP
Din ce stiu eu C4 nu are serie pansonate pe sasiu. Una e in parbriz la vedere si alta e pe o placuta nituita parca in partea stinga cum te uiti la motor pe sasiu.