schimb ulei 150000 km
-
- Mesaje:300
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:32 am
- Contact:
salut. Trebuie sa imi fac revizia de 150000 km si tot am auzit lume ca la kilometrajul asta, cand schimb uleiul, inainte sa il golesc ar trebui sa torn un aditiv ceva (engine flush parca ii zice) ca sa curete impuritatile. Cei care ati mai facut asta, imi recomandati si mie o marca buna de aditiv?
C41.6 diesel 110 CP, TRACTOR VERSION + honda accord (echipare sportline) 2.2 diesel
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: schimb ulei 150000 km
Si eu m-am intrebat odata daca ar fi necesar un asemenea produs. Nu am gasit un argument bazat pt folosire in schimb multe dubii asa ca eu am renuntat.
Daca ai folosit doar uleiuri de incredere de ce ai folosi un astfel de produs daca nu esti 100% sigur de beneficii si mai ales 100% constient de riscuri.
Daca ai folosit doar uleiuri de incredere de ce ai folosi un astfel de produs daca nu esti 100% sigur de beneficii si mai ales 100% constient de riscuri.
-
- Mesaje:599
- Membru din:Mie Sep 10, 2008 5:36 pm
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: schimb ulei 150000 km
eu la c3 acel "engine flush" il inlocuiesc cu cel mai ordinar/ieftin ulei pe care il gasesc. torn 3 litrii si las motorul sa mearga cu uleiul ala ordinar. dupa il dau si pe acela jos si pun uleiul bun... si crede-ma ca dupa 15 min si uleiul asta ordinar iese negru ...
Life begins at 4000 rpm.
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: schimb ulei 150000 km
daca repeti operatiunea dupa flush, cu inca un flush tot negru va iesi......
nu mai vbm de diesel, unde se face negru instant....
nu mai vbm de diesel, unde se face negru instant....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
-
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: schimb ulei 150000 km
si totusi de unde neagreala asta instanta
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: schimb ulei 150000 km
personal cred ca doar dupa cateva astfel de flush uri se poate obtine curatirea completa a motorului....si ma refer aici la in jur de 10......dar oare cine e DEMENT sa faca asa ceva......
si oricum....cat credeti ca veti folosi masina asta ???? peste 5-7 ani majoritatea vor conduce o alta.......
traim intr-o economie intr-o continua schimbare si adaptare.....
si oricum....cat credeti ca veti folosi masina asta ???? peste 5-7 ani majoritatea vor conduce o alta.......
traim intr-o economie intr-o continua schimbare si adaptare.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
-
- Mesaje:167
- Membru din:Mie Iun 03, 2009 7:48 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4i +
- Numar Inmatriculare:DJ-26-DIN
- Localitate:Craiova
Re: schimb ulei 150000 km
Oare e bine sa folosim un ulei ordinar dupa un full-sintetic?
- SonyAD
- Mesaje:338
- Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
- Numar Inmatriculare:B 07 VDL
- Localitate:Bucureşti
Re: schimb ulei 150000 km
sunt mai multe motive.joeadrianblack scrie:si totusi de unde neagreala asta instanta
1. Mai rămâne niște ulei murdar în motor care nu are cum să se scurgă (răcitor de ulei, chiulasă, jeturile de ulei de pe bloc, etc.)
2. Detergenții și dispersanții din ulei se consumă relativ repede după schimbul de ulei. Aceștia curăță motorul după uleiul vechi și se consumă lejer înainte de următorul schimb, lasând motorul să se împută întrucâtva pentru ca următorii 5 litri ulei să aibă ce curăța.
3. Emisia de cenușă specifică motoarelor diesel, care nu au timp să omogenizeze amestecul înainte să înceapă arderea.
4. Recircularea de gaze de eșapament în admisie concomitent cu restricționarea admisiei de aer în sarcină ușoară produce și mai multă cenușă, mai ales la reprize bruște de accelerație din sarcină ușoară, până să aibă timp ca turbosuflanta să răspundă cu un debit de aer corespunzător cu cantitatea de motorină injectată.
Dacă folosești un anume aditiv, aparent OZN dar care chiar face ce spune, conduci într-un anumit fel și anulezi EGR-ul (fie și doar din deconectarea valvei EGR și a dozorului de aer de la sursa de vacuum care să le acționeze) o să vezi că uleiul nu se negrește complet mult timp.
Le lion flatulent est revenu.
- jordan
- Mesaje:44
- Membru din:Dum Mai 01, 2011 5:12 pm
- Localitate:Cj
Re: schimb ulei 150000 km
La un motor euro 4 sau 5 ,anularea EGR prin orice metoda,atrage aprinderea martorului "check engine" si diverse manifestari cu pierdere de putere.SonyAD scrie: Dacă folosești un anume aditiv, aparent OZN dar care chiar face ce spune, conduci într-un anumit fel și anulezi EGR-ul (fie și doar din deconectarea valvei EGR și a dozorului de aer de la sursa de vacuum care să le acționeze) o să vezi că uleiul nu se negrește complet mult timp.
Folosirea de "engine flush" este sinucigasa in special pentru motoarele cu turbina si invariabil celor cu tacheti hidraulici.
N-are baba ce-are moshu',citroen cu scaun roshu' ....
- b-10-ake
- Mesaje:294
- Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Re: schimb ulei 150000 km
Uleiul se inegreste instantaneu
Am patit urmatoarea treaba:
Mers la revizie schimbat ulei, mecanicul a strans surubu prea tare la baia de ulei, a facut poc si a inceput sa picure usor.
A dat drumu la surub ca sa recupereze uleiul pus cu 3 minute in urma si era complet negru(ca sa poata da baia jos sa o sudeze).Totul s-a petrecut in fata mea.
Deci uleiul se inegreste complet instantaneu.
EDIT: O data baia data jos am vazut motorul pe dedesubt cat se poate vedea de acolo si era totul negru imaculat iar in baie nu era cazuta nicio impuritate.Io i-as sfatui pe cei care vor sa curete impuritatile sa verifice mai intai uleiul (chiar exista laboratoare atestate care fac asta pentru utilaje mari gen locomotive) ca sa vada daca sunt impuritati pe acolo, altfel de ce sa cureti ce nu e?
Am patit urmatoarea treaba:
Mers la revizie schimbat ulei, mecanicul a strans surubu prea tare la baia de ulei, a facut poc si a inceput sa picure usor.
A dat drumu la surub ca sa recupereze uleiul pus cu 3 minute in urma si era complet negru(ca sa poata da baia jos sa o sudeze).Totul s-a petrecut in fata mea.
Deci uleiul se inegreste complet instantaneu.
EDIT: O data baia data jos am vazut motorul pe dedesubt cat se poate vedea de acolo si era totul negru imaculat iar in baie nu era cazuta nicio impuritate.Io i-as sfatui pe cei care vor sa curete impuritatile sa verifice mai intai uleiul (chiar exista laboratoare atestate care fac asta pentru utilaje mari gen locomotive) ca sa vada daca sunt impuritati pe acolo, altfel de ce sa cureti ce nu e?
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
-
- Mesaje:85
- Membru din:Mie Feb 10, 2010 5:18 pm
- Numar Inmatriculare:BC 62 CYP
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: schimb ulei 150000 km
Oricum din ce am mai auzit de pe la mecanici solutia asta de engine flush poate sa antreneze diverse depuneri mai mult sau mai putin solide care pot infunda canalele prin care urca uleiul in chiulasa. In mod normal nu cred ca e bine de folosit asa ceva, cel mult poti incerca varianta cu spalatul cu un ulei ordinar cel mai ieftin si atat.
Citroen C4 5 usi 1.4 echipare X