Formula 1

Totul despre WRC (în special C4 WRC), Formula 1...
Scrie răspuns
mituc
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Re: Formula 1

Mesaj de mituc » Mar Aug 11, 2009 5:42 pm

sau avind in vedere ca ferrari nu e chiar pe val... nu vrea sa revina si sa ia bataie de la barichelo.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

navzar_x
Numar Inmatriculare:B-XX-DBR

Mesaj de navzar_x » Mar Sep 01, 2009 3:23 pm

Renault riscă excluderea din F1

Sorin Breazu
Marţi, 01 Septembrie 2009
http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... ea-din-F1/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ancheta iniţiată de Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA) în cazul accidentului în care a fost implicat pilotul Nelson Piquet Jr. în timpul Marelui Premiu de Formula 1 din Singapore, din luna septembrie a anului trecut, ar putea provoca excluderea echipei Renault din "Marele Circ", a anunţat şeful companiei deţinătoare a drepturilor comerciale din Formula 1, Bernie Ecclestone, pentru publicaţia "The Times".

"Cred că Reanult va fi exclusă imediat dacă se dovedeşte că şi-au instruit pilotul să intre în zid. Nu aveam nevoie de acest scandal acum, iar dacă se acuzaţiile sunt îndreptăţite, Renault poate risca sancţiuni grave", a spus Ecclestone.

Honda s-a retras deja din Formula 1 în luna decembrie a anului trecut din cauza crizei financiare globale, în timp ce BMW a anunţat că va spune şi ea adio competiţiei la sfârşitul actualului sezon. Renault ar putea să le urmeze, cu toate că FIA nu a oferit prea multe detalii despre investigaţia pe care a iniţiat-o.

Dublul campion mondial Fernando Alonso a câştigat cursa de noapte de la Singapore de anul trecut, reuşind să depăşească 14 monoposturi în drumul său spre victorie. Coechipierul său de atunci, brazilianul Nelson Piquet Jr. a fost implicat într-un accident, în timp ce Alonso realimenta. Introducerea maşinii de siguranţă pe pistă l-a ajutat pe Alonso, care a reuşit să iasă primul de la boxe şi să câştige cursa.
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz :)

Mihay
Supermoderator

Mesaj de Mihay » Mar Sep 01, 2009 6:02 pm

eu nu mai urmaresc F1 de ceva vreme, nici macar rezumate sau stiri. spune-ne si noua de la ce a plecat scandalul asta ?

personal nu cred ca o sa-i excluda, s-asa sunt putini care baga zecile alea de milioane de euro in F1. Renault mai bine ar veni in WRC sa fie mai palpitant ca masini de raliu au

navzar_x

Mesaj de navzar_x » Mie Sep 02, 2009 8:47 am

sincer nici eu nu prea sunt la curent si nici cursa de la singapore nu am vazut-o ... am gasit informatia pe net si eram chiar curios daca voi stiti mai multe ... da sunt de acord cu tine cu excluderea ... e destul de greu sa se dovedeasca ca accidentul a fost provocat dar nah ce sa zic .... exista o ancheta in curs
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz :)

Mihay
Supermoderator

Mesaj de Mihay » Dum Sep 20, 2009 10:56 pm

http://www.grandprix.com/ns/ns21028.html" onclick="window.open(this.href);return false;

citit ultimul paragraf :shock: :shock:

Deese
Omul cu plasticele
Numar Inmatriculare:B22DSM

Mesaj de Deese » Dum Sep 20, 2009 11:04 pm

Uita-te si la data :D
are aproape un an articolul.
intre timp in locul Hondei a aparut Brawn GP :)
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

navzar_x

Mesaj de navzar_x » Vin Sep 25, 2009 9:50 am

revin cu informatii despre ancheta cu privire la evenimentul de la singapore:
Press Release
World Motor Sport Council
21/09/2009

At an extraordinary meeting of the World Motor Sport Council held in Paris on 21 September 2009, the ING Renault F1 team ("Renault F1") admitted that the team had conspired with its driver Nelson Piquet Jr. to cause a deliberate crash at the 2008 Singapore Grand Prix, in breach of the International Sporting Code and F1 Sporting Regulations.

Renault F1 stated at the meeting that it had conducted a detailed internal investigation, which found that: (i) Flavio Briatore, Pat Symonds and Nelson Piquet Jr. had conspired to cause the crash; and (ii) no other team member was involved in the conspiracy.

The FIA has conducted its own detailed investigation and its findings correspond with those of Renault F1.

At the meeting of the World Motor Sport Council, Renault F1 made the following points in mitigation:

- it had accepted, at the earliest practicable opportunity, that it committed the offences with which it was charged and cooperated fully with the FIA's investigation;
- it had confirmed that Mr. Briatore and Mr. Symonds were involved in the conspiracy and ensured that they left the team;
- it apologised unreservedly to the FIA and to the sport for the harm caused by its actions;
- it committed to paying the costs incurred by the FIA in its investigation; and
- Renault (the parent company, as opposed to Renault F1) committed to making a significant contribution to FIA safety-related projects.

Nelson Piquet Jr. also apologised unreservedly to the World Motor Sport Council for his part in the conspiracy.

The following decision was taken:

The World Motor Sport Council finds that Renault F1 team members Flavio Briatore, Pat Symonds and Nelson Piquet Jr. conspired to cause a deliberate crash at the 2008 Singapore Grand Prix. The World Motor Sport Council therefore finds Renault F1, which, under article 123 of the International Sporting Code, is responsible for the actions of its employees, in breach of Articles 151(c) and point 2(c) of Chapter IV of Appendix L of the Code, and Articles 3.2, 30.3 and/or 39.1 of the Formula One Sporting Regulations.

The World Motor Sport Council considers Renault F1's breaches relating to the 2008 Singapore Grand Prix to be of unparalleled severity. Renault F1's breaches not only compromised the integrity of the sport but also endangered the lives of spectators, officials, other competitors and Nelson Piquet Jr. himself. The World Motor Sport Council considers that offences of this severity merit permanent disqualification from the FIA Formula One World Championship. However, having regard to the points in mitigation mentioned above and in particular the steps taken by Renault F1 to identify and address the failings within its team and condemn the actions of the individuals involved, the WMSC has decided to suspend Renault F1's disqualification until the end of the 2011 season. The World Motor Sport Council will only activate this disqualification if Renault F1 is found guilty of a comparable breach during that time.

In addition the World Motor Sport Council notes Renault F1's apology and agrees that the team should pay the costs of the investigation. It also accepts the offer of a significant contribution to the FIA's safety work.

As regards Mr. Briatore, the World Motor Sport Council declares that, for an unlimited period, the FIA does not intend to sanction any International Event, Championship, Cup, Trophy, Challenge or Series involving Mr. Briatore in any capacity whatsoever, or grant any license to any Team or other entity engaging Mr. Briatore in any capacity whatsoever. It also hereby instructs all officials present at FIA-sanctioned events not to permit Mr. Briatore access to any areas under the FIA's jurisdiction. Furthermore, it does not intend to renew any Superlicence granted to any driver who is associated (through a management contract or otherwise) with Mr. Briatore, or any entity or individual associated with Mr. Briatore. In determining that such instructions should be applicable for an unlimited period, the World Motor Sport Council has had regard not only to the severity of the breach in which Mr. Briatore was complicit but also to his actions in continuing to deny his participation in the breach despite all the evidence.

As regards Mr. Symonds, the World Motor Sport Council declares that, for a period of five years, the FIA does not intend to sanction any International Event, Championship, Cup, Trophy, Challenge or Series involving Mr. Symonds in any capacity whatsoever, or grant any license to any Team or other entity engaging Mr. Symonds in any capacity whatsoever. It hereby instructs, for a period of five years, all officials present at FIA-sanctioned events not to permit Mr. Symonds access to any areas under the FIA's jurisdiction. In determining that such instructions should be effective for a period of five years the World Motor Sport Council has had regard: (i) to Mr. Symonds' acceptance that he took part in the conspiracy; and (ii) to his communication to the meeting of the World Motor Sport Council that it was to his "eternal regret and shame" that he participated in the conspiracy.

As regards Mr. Piquet Jr., the World Motor Sport Council confirms the immunity from individual sanctions under the International Sporting Code in relation to this incident, which the FIA had granted to him in exchange for volunteering his evidence.

As regards Fernando Alonso, the World Motor Sport Council thanks him for cooperating with the FIA's enquiries and for attending the meeting, and concludes that Mr. Alonso was not in any way involved in Renault F1's breach of the regulations.

The World Motor Sport Council would like to thank the Stewards and legal investigation team (in particular Dorothy Cory-Wright of Sidley Austin LLP who conducted the interviews at the Belgian Grand Prix).

The full reasons for this decision, in addition to a complete recording of the proceedings before the World Motor Sport Council, will be made available shortly.

joeadrianblack

Mesaj de joeadrianblack » Vin Sep 25, 2009 10:37 am

si se pare ca astazi si ING a rupt legatura cu Renault... oare o sa mai ramana in F1 incepand de anul viitor? (ma refer la Renault, ca ING stim cu totii ca sunt in kko si pt ei vestea plecarii din F1 este o veste buna)

emicald
Marca si model masina:Citroen C4 thp

Mesaj de emicald » Vin Sep 25, 2009 11:44 am

joeadrianblack scrie:si se pare ca astazi si ING a rupt legatura cu Renault... oare o sa mai ramana in F1 incepand de anul viitor? (ma refer la Renault, ca ING stim cu totii ca sunt in kko si pt ei vestea plecarii din F1 este o veste buna)

ING pleca oricum la sfirsitul anului, asta doar i-a grabit.
Renault e in kko, dar mi-ar parea rau sa plece din F1.
C4

Deese
Omul cu plasticele
Numar Inmatriculare:B22DSM

Mesaj de Deese » Joi Dec 24, 2009 1:17 am

The King is back!
Imagine
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Mihay
Supermoderator

Mesaj de Mihay » Joi Dec 24, 2009 1:18 am

sper sa se umple de penibil! :twisted:

florinc4
Operat ESTetic
Numar Inmatriculare:B 94 URH

Mesaj de florinc4 » Joi Dec 24, 2009 9:19 am

Daca va avea o masina decenta spre buna...sunt sigur ca va avea realizari mari...sansele lui la titlu nu mai sunt asa de mari ca acum cativa ani...dar un loc in primii 5 sigur poate realiza...sa nu uitam ca in ciuda varstei Schumacher a fost si este un pilot mereu in forma si nu ma refer numai la talent dar si la conditia fizica...deci eu unu ii tin pumnii :ya
C4 coupe facelift: 1.6l cu 122 de ponei

mituc
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK

Mesaj de mituc » Sâm Dec 26, 2009 2:05 pm

Oricit nu v-ar place voua de moaca lui... Schumacher e unul dintre cei mai mari chiloti ai tuturor timpurilor, alaturi de loeb, senna, lauda, prost, gilles villneuve, samd.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “WRC, F1...”