Formula 1

Totul despre WRC (în special C4 WRC), Formula 1...
Scrie răspuns
newt
CPatratzel
Marca si model masina:Mercedes-Benz CLA 250 4matic

Mesaj de newt » Dum Mar 18, 2007 4:39 pm

Inseamna ca i-a prins bine paharu' ala.... :lol:
Jupiter Red CLA 250 4matic | AMG Sport | AMG Exclusive | Night | ILS | Command Online | RVC | Sunroof | Harman/Kardon
Ex: Golf V alb, 1.9TDI 105CP M6 Comfortline, ESP, clima bi-zona, cotiera
Ex: C4 coupe luciferos 1.6i 16v 110cp, VTR + clima bi-zona, monograme, sticker, '06

Shadow
AfterDark Racing Club

Mesaj de Shadow » Dum Mar 18, 2007 10:51 pm

Ferrari RULES!!! :twisted:
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

mituc
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK

Mesaj de mituc » Dum Mar 18, 2007 11:55 pm

In sfirsit are si kimi masina... Nu ca alonso nu ar avea, Kimi a facut destul de multe cu masina aia, dar sa vedem ce va face cu asta care e si performanta si fiabila.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

shomoyoque

Mesaj de shomoyoque » Lun Mar 19, 2007 9:19 am

Cred..cel putin acum dupa prima cursa si dupa testarile din iarna, ca Mclaren a rezolvat cea mai mare parte din problemele de fiabilitate in primul rand. Mai mult, echipa a aratat bine in Melbourne si, desi consider pe deplin meritata victoria lui Kimi, ma gandesc ca ar fi fost altceva totusi daca Alonso nu ar fi ratat startul.
Oricum ma bucur mult pentru Hamilton....V-am zis eu! V-am zis eu! :) A facut o cursa excelenta si cred ca merita locul 2...
De abia astept urmatoarele curse. Sunt sigur ca va fi o lupta frumoasa anul asta intre Ferrari si Mclaren iar BMW... vor fi si ei acolo...au fost foarte foarte rapizi in comparatie cu anul trecut.

Ferrari rulez intr-adevar....dar deja au un motor schimbat la activ si o cutie facuta zdrente.... :lol:
Citroen C4 Coupe VTR 1.4 90 cp

shomoyoque

Mesaj de shomoyoque » Joi Apr 05, 2007 11:04 am

Oh buoy! Oh buoy! Oh buoy! Inca un uichend cu formula 1. Sepang-Malaezia de data asta. Iete aici un preview:

Will Ferrari maintain their dominance at Sepang, or can McLaren and Renault catch up? If you were to look at the times from the recent test at the Malaysian circuit, you might form the view that virtually everyone has a chance, for most teams put in competitive lap times at one stage or another. The difficult thing is knowing who was running what set-up or configuration when those times were done.

Put it another way, Ferrari, McLaren and Renault seem genuinely pleased about their performance, while BMW Sauber, Williams, Honda, Red Bull, Toro Rosso, Super Aguri and Toyota all believe they have made progress.

The fact that 10 of the teams tested here is likely to create the sort of situation we often see in Barcelona, where everyone has an early handle on set-up, and the true respective performances emerge as a result.

Kimi Raikkonen believes he is well placed to repeat his Melbourne performance, provided his Ferrari does not require an engine change following a water leak towards the end of that race. Team mate Felipe Massa will be going all-out to avoid the sort of problems he suffered in Australia, and to close the points gap to the Finn.

If his McLaren is again unable quite to get on terms with the red cars, world champion Fernando Alonso is determined to maximize his points score so that he remains in play until the silver arrows can compete with the Ferraris, but the team will have some new parts for the race. Team mate Lewis Hamilton is also keen to repeat, perhaps even better, his extraordinary debut in Australia.

"I thought Sepang looked like a great circuit and I was not disappointed,” he said. “Its layout means you can build up a great rhythm, with all the corners running into each other. It is also really wide, which I imagine will lead to exciting racing. The four days of testing were really useful on two counts. We had a number of developments to the car that we ran and will now bring to the race, and I was able to learn the track prior to the event. I am now looking forward to competitive action here. As I said at the time, it was a dream start for me in Australia, but I am realistic that motorsport is unpredictable and things don’t always go so well. We have all been working to reduce the gap to Ferrari and I will do my best with Fernando and the team towards this in Malaysia."

Last year’s winner, Giancarlo Fisichella, admits that Renault weren’t fast enough in Australia, but says: “Without a doubt, this is the toughest race of the season - not just physically, but mentally too. The high temperatures and humidity make things very tough for the drivers and the cars too. For me personally, though, there are very good memories from my win last year, and I am prepared for the race this time round. I trained hard over the winter, I am in peak condition - and ready to go.”

As one of the hottest races of the season, the Malaysian Grand Prix will exact a heavy toll on drivers and machinery. Temperatures are expected to be around 34 degrees Celsius all weekend, and the humidity will take its own toll, making the cockpits feel like saunas. The most important thing for each driver will be to keep fully hydrated.

The tortuous circuit is tough on every element of the car. The high temperatures place heavy demands on cooling systems, brakes and tyres, and the mixture of corners makes it tricky to achieve an optimum set-up for the high and slow-speed corners. However, the temperature will be beneficial in one way since nobody should have any of the problems some experienced getting heat into their tyres in Melbourne. The weekend should thus paint a more accurate picture of precisely where everyone is in respect to each other.

Bridgestone will bring their medium and hard compounds (rather than the soft and medium used in Australia) and telling the difference between the two will be far easier than in Melbourne - on each of the medium tyres, one groove will be painted white, making it clearly visible whether the car is stationary or at speed.

http://www.formula1.com/race/news/5881/771.html

shomoyoque

Mesaj de shomoyoque » Joi Apr 05, 2007 11:07 am

Friday 6 April
05:00-06:30 Friday Practice 1

09:00-10:30 Friday Practice 2

Saturday 7 April
06:00-07:00 Saturday Practice

09:00 Qualifying

Sunday 8 April
10:00 Race

Iete aici si orele pentru cine este interesat.

shomoyoque

Mesaj de shomoyoque » Mie Apr 11, 2007 5:37 pm

Iete si rezultatele:

Malaysian Grand Prix
Round 2 - 08/04/2007

1. F.Alonso
2. L.Hamilton

3. K.Räikkönen
4. N.Heidfeld
5. F.Massa
6. G.Fisichella
7. J.Trulli
8. H.Kovalainen
9. A.Wurz
10. M.Webber
11. R.Barrichello
12. J.Button
13. T.Sato
14. S.Speed

Mult a trebuit sa astept pana mi-au vazut ochii iarasi o dubla Mclaren.
\:D/

newt
CPatratzel
Marca si model masina:Mercedes-Benz CLA 250 4matic

Mesaj de newt » Joi Apr 12, 2007 9:41 am

shomoyoque scrie: 3. K.Räikkönen
5. F.Massa
:angry4: :banghead:
Jupiter Red CLA 250 4matic | AMG Sport | AMG Exclusive | Night | ILS | Command Online | RVC | Sunroof | Harman/Kardon
Ex: Golf V alb, 1.9TDI 105CP M6 Comfortline, ESP, clima bi-zona, cotiera
Ex: C4 coupe luciferos 1.6i 16v 110cp, VTR + clima bi-zona, monograme, sticker, '06

shomoyoque

Mesaj de shomoyoque » Joi Apr 12, 2007 9:49 am

Ei na!! Incet incet.....hai ca si acum in uichendul asta avem cursa si are Ferrari sansa sa revina..... Cred ca au fost surprinsi de Mclaren + ca se vede lipsa lui Ross Brown....

Ma bucur ca anul asta avem 5 piloti care se bat, cei patru + Heidfeld care ii urmareste foarte aproape ... si sper din tot sufletul ca Mclaren sa castige campionatul......

Bogdan
Fondator
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005

Mesaj de Bogdan » Joi Apr 12, 2007 9:56 am

Cred ca daca castiga finalndezul anul asta, Finlanda va avea vreo cateva mii de locuitori mai putin..si asta nu ca vor emigra..
Coma Alcoolica dupa care --> :angel10:
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

SAMmy
My C4 Rocks!
Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Numar Inmatriculare:VN 29 SAM

Mesaj de SAMmy » Joi Apr 12, 2007 11:48 am

McLaren rules... eu sunt cu McLaren de pe vremea lui AS, si acum ma bucur ca au in sfarsit un pilot cu potential...
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux

shomoyoque

Mesaj de shomoyoque » Joi Apr 12, 2007 11:57 am

SAMmy scrie:McLaren rules... eu sunt cu McLaren de pe vremea lui AS, si acum ma bucur ca au in sfarsit un pilot cu potential...
:lol:
Si eu tot de atunci...... Inseamna ca realizezi poate mai bine ce a insemnat rezultatul de Duminica.....Daca nu gresesc nu am mai avut un 1-2 de pe vreme lui Hakkinen si Coulthard..... Doamne ce bine m-am simtit!!!

Ma rog, si Kimi are potential cu carul si inca imi pare rau ca a plecat insa pentru mine echipa este pe primul loc si se vede munca lui Alonso la masina....Adik au reusit sa faca dintr-o masina de pluton anul trecut, una capabila sa castige campionatul. [-o<

SAMmy
My C4 Rocks!
Citroën C4 Coupé VTR

Mesaj de SAMmy » Joi Apr 12, 2007 3:18 pm

@shomoyoque: I feel you man! Apropos... ar fi posibil sa facem o excursie la Hungaro-ring???

shomoyoque

Mesaj de shomoyoque » Joi Apr 12, 2007 3:33 pm

Of! Asta e un mare of pentru mine. In ultimii 6-7 ani am planuit de fiecare data o astfel de deplasare si de fiecare data am vazut cursa la TV.
Sincer anul asta nu m-am gandit.....Oricum nu cred ca pot in perioada in care este cursa din Ungaria...S-ar putea la aia din Turcia care ii urmeaza.

Oricum ar fi o idee...... :-k Nu stiu ce sa zic...ne mai gandim...vorbim....de vrut vreau clar sa merg...dar nu stiu daca se poate anul asta..... Tu esti decis? Mergi?

SAMmy
My C4 Rocks!
Citroën C4 Coupé VTR

Mesaj de SAMmy » Joi Apr 12, 2007 4:38 pm

Ungaria e pe 5 august iar biletul de intrare la cursa (fara fitze) e de 143 euro per persoana, Turcia e pe 26 august... nu stiu pretul...
Din Bucuresti pana la Hungaroring sunt cca. 840 Km =>100 euro drumul cu Tux...

Scrie răspuns

Înapoi la “WRC, F1...”