Sezonul WRC 2008
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Este bine de urmarit sezonul WRC 2008 si aici:
www.citroen-wrc.com
www.citroen-wrc.com
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Sezonul a inceput
http://www.onlinesport.ro/stiri/motor/r ... -carlo.htm
Campionul ultimilor patru ani Sebastien Loeb nu le-a lasat adversarilor sai nicio sansa in deschiderea sezonului 2008, terminand in fruntea clasamentului provizoriu dupa alergarea primelor doua probe speciale.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Foarte misto, m-am inregistrat, am downloadat widgetul, am downloadat wallpapere, sonerii de telefon mp3 cu sunetul C4 WRC, screensaveremugurel scrie:Este bine de urmarit sezonul WRC 2008 si aici:
www.citroen-wrc.com
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Ok, next!
Sebastien Loeb wins Rallye Monte Carlo
Citroen’s Sebastien Loeb has won the Rallye Monte Carlo, the opening round of the 2008 World Rally Championship. Loeb and co-driver Daniel Elena maintained an iron grip on the event throughout Sunday’s five final stages, and completed the rally in their C4 WRC more than two and a half minutes ahead of second placed Mikko Hirvonen.
By collecting his fifth Rallye Monte Carlo victory, the Frenchman becomes the most successful driver ever on the event, which was first run in 1911. WRC win number 37 also means Loeb has started the defence of his 2007 drivers’ championship title in the best way possible.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- ace117
- WRC
- Mesaje:332
- Membru din:Joi Mar 22, 2007 9:33 pm
- Localitate:Sf. Gheorghe
DaDeese scrie:Am si eu o intrebare....de cand a inlocuit C4 WRC pe Xsara WRC ?
In 2006 s-a alergat cu Xsara ?
SEAT LEON FR "STEALTH KNIGHT"- 2.0 TDI - POWERED BY RaBaNne - 220 CP / 450 NM soon STAGE 2: 250 CP / 500 NM!
DESIGN BY ONO TUNING
http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?t= ... &start=525" onclick="window.open(this.href);return false;
ex C4 COUPE 1.4 16V - POWERED BY DIMSPORT - 110 CP, LESTER DESIGN
DESIGN BY ONO TUNING
http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?t= ... &start=525" onclick="window.open(this.href);return false;
ex C4 COUPE 1.4 16V - POWERED BY DIMSPORT - 110 CP, LESTER DESIGN
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Raliul Monte Carlo editia a 76-a (24 27 ianuarie 2008)
A 5-a victorie la Monte-Carlo pentru Citroën si Sébastien Loeb
Sébastien Loeb si co-pilotul sau nascut la Monaco, Daniel Elena, au obtinut ieri al cincelea trofeu pentru Citroën in cadrul Raliului Monte-Carlo. Prin aceasta performanta, echipajul Citroën si-a adjudecat fara echivoc un loc important in cartea recordurilor a Raliului Monte-Carlo, cel mai prestigios si longeviv raliu din Campionatul Mondial. Reveniti in competitie dupa problema tehnica din ziua a doua, Dani Sordo si Marc Martí au terminat pe locul 11, aducand un important punct pentru Citroën in cadrul clasamentului constructorilor.
Aceasta a doua victorie a lui Citroën C4 WRC pe probele de la Monte-Carlo se adauga celor 3 reusite anterior de Xsara WRC. "Succesul obtinut se datoreaza in mare masura talentului deosebit al echipajului Loeb-Elena, care a facut o cursa perfecta", a declarat Olivier Quesnel, Director Citroën Sport, la finalul raliului. "Noul triumf pe probele acestui dificil raliu care deschide sezonul WRC 2008 recompenseaza efortul enorm depus de intreaga echipa Citroën Sport."
Lider pe tot parcursul raliului, Citroën a inregistrat victorie dupa victorie, incepand cu prima proba speciala de joi, din Vercors, cand echipajul Dani Sordo/Marc Martí a ocupat primul loc al clasamentului. A urmat victoria Loeb/Elena pe speciala 2, seria de 5 duble ale echipajelor Citroën ducand cu gandul la rezultatul de anul trecut. Planurile echipei au fost insa date peste cap de abandonul lui Dani Sordo in proba speciala 11, echipajul revenind in competitie abia duminica, datorita sistemului SupeRally.
Scurta etapa de duminica 69,65 km de probe speciale incluzand traversarea dificilei Col du Turini ar fi putut sa le rezerve surprize neplacute, dar nu le-a pus dificultati lui Sébastien si Dani care au terminat fara greseala primele 4 probe speciale, inainte de a aborda cele 2 tururi finale ale super-specialei din Principat. Prin victoria de anul acesta, Séb si Daniel devin singurul echipaj detinand 5 victorii la Monte-Carlo, devansandu-i pe Walter Röhrl, Sandro Munari si Tommi Mäkinen, cu cate 4 victorii.
La sosire in portul din Monaco, pe podim in fata palatului princiar si in timpul interviurilor ce au urmat, Sébastien Loeb si Daniel Elena si-au manifestat fara retinere bucuria: "Cred ca mai important decat faptul ca este a 37-a victorie a noastra in WRC si a 5-a la Monte, este felul in care am castigat anul acesta," a comentat Sébastien. "C4 WRC s-a descurcat excelent in acest raliu tipic pe asfalt, iar reglajele dinaintea raliului s-au dovedit excelente. C4 si pneurile de la Pirelli au functionat bine impreuna pe probele pe asfalt , adesea umede. Este placut sa debutezi intr-un sezon printr-o victorie, dar nu ma las dus de val pentru ca raliurile mai dificile ne asteapta in continuare...."
Uitand de neplacerile din concurs, Dani Sordo a incheiat si el intr-o nota optimista: "Suntem singurul echipaj care a reusit sa tina ritmul cu Sébastien. Inca o data, masina noastra si-a dovedit eficienta pe asfalt si am fost foarte multumit si de prestatia anvelopelor. Acestea au constituit una dintre necunoscutele dinaintea cursei. Sunt fericit ca am reusit totusi sa obtin un punct pentru Citroën in clasamentul constructorilor."
"Este o imensa satisfactie sa debutez ca director Citroën Sport printr-o victorie la Monte-Carlo, care constituie o baza solida de plecare in campionat " a concluzionat Olivier Quesnel. "Raman totusi lucid, tinand cont de faptul ca echipajele noastre au inregistrat mereu rezultate bune pe asfalt. In Suedia insa ne asteapta o provocare cu totul deosebita, iar pe suprafete acoperite de gheata adversarii nostri se vor dovedi fara indoiala redutabili, cursa ramanand astfel deschisa "
Statisticile raliului
Cei mai buni timpi pe speciale:
Ziua 1: PS1: Dani Sordo (Citroën C4) PS2: Sébastien Loeb (Citroën C4).
Ziua 2: PS3: S. Loeb PS4: Dani Sordo PS5, PS6, PS7 si PS8: S. Loeb.
Ziua 3: PS9: D. Sordo PS10, PS11 si PS12: S. Loeb PS13: Chris Atkinson (Subaru Impreza) PS14: S. Loeb.
Ziua 4: PS15: François Duval (Ford Focus) PS16: D. Sordo PS17: C. Atkinson PS18: F. Duval PS19: C. Atkinson.
Victorii PS:
S. Loeb : 10 victori pe probele speciale D. Sordo: 3 C. Atkinson: 3 F. Duval: 2.
Leaderi:
PS1: D. Sordo; PS2 - PS19: S. Loeb.
Clasamentul final al editiei a 76-a a Raliului Monte-Carlo
1. S. Loeb/D. Elena (Citroën C4) 3 h 39 min 17 s
2. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Ford Focus) + 2 min 34,4 s
3. C. Atkinson/S. Prévot (Subaru Impreza) + 2 min 58,6 s
4. F. Duval/E. Chevailler (Ford Focus) + 2 min 59,7 s
5. P. Solberg/P. Mills (Subaru Impreza) + 4 min 40,9 s
6. G. Galli/G. Bernacchini (Ford Focus) + 8 min 46,5 s
7. JM. Cuoq/P. Janvier (Peugeot 307) + 10 min 24,8 s
8. PG. Andersson/J. Andersson (Suzuki X4) + 11 min 19,5 s
9. H. Solberg/C. Menkerud (Ford Focus) + 12 min 43,6 s
10. M. Wilson/S. Martin (Ford Focus) + 14 min 00,1 s
11. D. Sordo/M. Martí (Citroën C4) + 20 min 40,5 s
Clasamentul general al constructorilor FIA WRC (etapa 1/15)
1. Citroën Total, 11 pts 2. Subaru, 10 pts 3. Ford, 8 pts 4. Stobart, 8 pts 5. Suzuki, 2 pts.
Clasamentul general al pilotilor FIA WRC (etapa 1/15)
1. S. Loeb, 10 points 2. M. Hirvonen, 8 pts 3. C. Atkinson, 6 pts 4. F. Duval, 5 pts 5. P. Solberg, 4 pts 6. G. Galli, 3 pts 7. JM. Cuoq, 2 pts 8. PG. Andersson, 1 pt.
Vizitati noul nostru site dedicat WRC:
www.citroen-wrc.com
pentru a afla informatii exclusive, rezultate in direct
si interviuri video cu membri echipei.
A 5-a victorie la Monte-Carlo pentru Citroën si Sébastien Loeb
Sébastien Loeb si co-pilotul sau nascut la Monaco, Daniel Elena, au obtinut ieri al cincelea trofeu pentru Citroën in cadrul Raliului Monte-Carlo. Prin aceasta performanta, echipajul Citroën si-a adjudecat fara echivoc un loc important in cartea recordurilor a Raliului Monte-Carlo, cel mai prestigios si longeviv raliu din Campionatul Mondial. Reveniti in competitie dupa problema tehnica din ziua a doua, Dani Sordo si Marc Martí au terminat pe locul 11, aducand un important punct pentru Citroën in cadrul clasamentului constructorilor.
Aceasta a doua victorie a lui Citroën C4 WRC pe probele de la Monte-Carlo se adauga celor 3 reusite anterior de Xsara WRC. "Succesul obtinut se datoreaza in mare masura talentului deosebit al echipajului Loeb-Elena, care a facut o cursa perfecta", a declarat Olivier Quesnel, Director Citroën Sport, la finalul raliului. "Noul triumf pe probele acestui dificil raliu care deschide sezonul WRC 2008 recompenseaza efortul enorm depus de intreaga echipa Citroën Sport."
Lider pe tot parcursul raliului, Citroën a inregistrat victorie dupa victorie, incepand cu prima proba speciala de joi, din Vercors, cand echipajul Dani Sordo/Marc Martí a ocupat primul loc al clasamentului. A urmat victoria Loeb/Elena pe speciala 2, seria de 5 duble ale echipajelor Citroën ducand cu gandul la rezultatul de anul trecut. Planurile echipei au fost insa date peste cap de abandonul lui Dani Sordo in proba speciala 11, echipajul revenind in competitie abia duminica, datorita sistemului SupeRally.
Scurta etapa de duminica 69,65 km de probe speciale incluzand traversarea dificilei Col du Turini ar fi putut sa le rezerve surprize neplacute, dar nu le-a pus dificultati lui Sébastien si Dani care au terminat fara greseala primele 4 probe speciale, inainte de a aborda cele 2 tururi finale ale super-specialei din Principat. Prin victoria de anul acesta, Séb si Daniel devin singurul echipaj detinand 5 victorii la Monte-Carlo, devansandu-i pe Walter Röhrl, Sandro Munari si Tommi Mäkinen, cu cate 4 victorii.
La sosire in portul din Monaco, pe podim in fata palatului princiar si in timpul interviurilor ce au urmat, Sébastien Loeb si Daniel Elena si-au manifestat fara retinere bucuria: "Cred ca mai important decat faptul ca este a 37-a victorie a noastra in WRC si a 5-a la Monte, este felul in care am castigat anul acesta," a comentat Sébastien. "C4 WRC s-a descurcat excelent in acest raliu tipic pe asfalt, iar reglajele dinaintea raliului s-au dovedit excelente. C4 si pneurile de la Pirelli au functionat bine impreuna pe probele pe asfalt , adesea umede. Este placut sa debutezi intr-un sezon printr-o victorie, dar nu ma las dus de val pentru ca raliurile mai dificile ne asteapta in continuare...."
Uitand de neplacerile din concurs, Dani Sordo a incheiat si el intr-o nota optimista: "Suntem singurul echipaj care a reusit sa tina ritmul cu Sébastien. Inca o data, masina noastra si-a dovedit eficienta pe asfalt si am fost foarte multumit si de prestatia anvelopelor. Acestea au constituit una dintre necunoscutele dinaintea cursei. Sunt fericit ca am reusit totusi sa obtin un punct pentru Citroën in clasamentul constructorilor."
"Este o imensa satisfactie sa debutez ca director Citroën Sport printr-o victorie la Monte-Carlo, care constituie o baza solida de plecare in campionat " a concluzionat Olivier Quesnel. "Raman totusi lucid, tinand cont de faptul ca echipajele noastre au inregistrat mereu rezultate bune pe asfalt. In Suedia insa ne asteapta o provocare cu totul deosebita, iar pe suprafete acoperite de gheata adversarii nostri se vor dovedi fara indoiala redutabili, cursa ramanand astfel deschisa "
Statisticile raliului
Cei mai buni timpi pe speciale:
Ziua 1: PS1: Dani Sordo (Citroën C4) PS2: Sébastien Loeb (Citroën C4).
Ziua 2: PS3: S. Loeb PS4: Dani Sordo PS5, PS6, PS7 si PS8: S. Loeb.
Ziua 3: PS9: D. Sordo PS10, PS11 si PS12: S. Loeb PS13: Chris Atkinson (Subaru Impreza) PS14: S. Loeb.
Ziua 4: PS15: François Duval (Ford Focus) PS16: D. Sordo PS17: C. Atkinson PS18: F. Duval PS19: C. Atkinson.
Victorii PS:
S. Loeb : 10 victori pe probele speciale D. Sordo: 3 C. Atkinson: 3 F. Duval: 2.
Leaderi:
PS1: D. Sordo; PS2 - PS19: S. Loeb.
Clasamentul final al editiei a 76-a a Raliului Monte-Carlo
1. S. Loeb/D. Elena (Citroën C4) 3 h 39 min 17 s
2. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Ford Focus) + 2 min 34,4 s
3. C. Atkinson/S. Prévot (Subaru Impreza) + 2 min 58,6 s
4. F. Duval/E. Chevailler (Ford Focus) + 2 min 59,7 s
5. P. Solberg/P. Mills (Subaru Impreza) + 4 min 40,9 s
6. G. Galli/G. Bernacchini (Ford Focus) + 8 min 46,5 s
7. JM. Cuoq/P. Janvier (Peugeot 307) + 10 min 24,8 s
8. PG. Andersson/J. Andersson (Suzuki X4) + 11 min 19,5 s
9. H. Solberg/C. Menkerud (Ford Focus) + 12 min 43,6 s
10. M. Wilson/S. Martin (Ford Focus) + 14 min 00,1 s
11. D. Sordo/M. Martí (Citroën C4) + 20 min 40,5 s
Clasamentul general al constructorilor FIA WRC (etapa 1/15)
1. Citroën Total, 11 pts 2. Subaru, 10 pts 3. Ford, 8 pts 4. Stobart, 8 pts 5. Suzuki, 2 pts.
Clasamentul general al pilotilor FIA WRC (etapa 1/15)
1. S. Loeb, 10 points 2. M. Hirvonen, 8 pts 3. C. Atkinson, 6 pts 4. F. Duval, 5 pts 5. P. Solberg, 4 pts 6. G. Galli, 3 pts 7. JM. Cuoq, 2 pts 8. PG. Andersson, 1 pt.
Vizitati noul nostru site dedicat WRC:
www.citroen-wrc.com
pentru a afla informatii exclusive, rezultate in direct
si interviuri video cu membri echipei.
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
ce s-a intamplat?
Sordo a schimbat motorul la Monte Carlo, plecand astfel cu un handicap de 5min in Suedia. totusi, pe langa rezultatul de senzatia al lui Latvala, ar fi fost ca timp al treilea detasat, si mai ales ca a si castigatspeciale, chiar daca cei de la Ford nu mai trageau...
Loeb a gresit pe un viraj larg de stg. a abordat virajul ca pentru un derapaj pregatit de gheata/zapada si la mijlocul virajului, pe acceleratie, a prins macadam si masina nu a mai derapat si datorita aderentei a fost tras pe interiorul virajului urmand rasturnarea. asta e!
oricum sezonul e lung, dar cred ca trebuie atentie maxima de acum incolo. urmatoarele curse eu zic ca le va domina copios. daca nu va fi asa, va fi o problema! imi e mai frica de Latvala decat de Hirvonen pt ca el poate sa conduca un raliu de la inceput.
vedem ce va fi in Mexic, unde de obicei e cursa celor de la Citroën.
Sordo a schimbat motorul la Monte Carlo, plecand astfel cu un handicap de 5min in Suedia. totusi, pe langa rezultatul de senzatia al lui Latvala, ar fi fost ca timp al treilea detasat, si mai ales ca a si castigatspeciale, chiar daca cei de la Ford nu mai trageau...
Loeb a gresit pe un viraj larg de stg. a abordat virajul ca pentru un derapaj pregatit de gheata/zapada si la mijlocul virajului, pe acceleratie, a prins macadam si masina nu a mai derapat si datorita aderentei a fost tras pe interiorul virajului urmand rasturnarea. asta e!
oricum sezonul e lung, dar cred ca trebuie atentie maxima de acum incolo. urmatoarele curse eu zic ca le va domina copios. daca nu va fi asa, va fi o problema! imi e mai frica de Latvala decat de Hirvonen pt ca el poate sa conduca un raliu de la inceput.
vedem ce va fi in Mexic, unde de obicei e cursa celor de la Citroën.
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Am uitat complet ca weekendul asta a fost Raliul Iordaniei, am intrat acum pe citroen-wrc si am vazut ca a castigat Hirvonen, Sordo pe 2 si Loeb abia pe 4, la 23 de minute de lider.
Ce s-a intamplat ?
Urmatorul raliul este pe 16/18 mai in Sardinia.
Acum la piloti: 1. Hirvonen 35 puncte 2. Loeb 30 puncte 3. Atkinson 28 puncte
La constructori: 1. BP Ford Abu Dhabi 57 puncte 2. Citroen Total 50 puncte 3. Subaru 39 puncte
Ce s-a intamplat ?
Urmatorul raliul este pe 16/18 mai in Sardinia.
Acum la piloti: 1. Hirvonen 35 puncte 2. Loeb 30 puncte 3. Atkinson 28 puncte
La constructori: 1. BP Ford Abu Dhabi 57 puncte 2. Citroen Total 50 puncte 3. Subaru 39 puncte
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv