Sezonul 2010 WRC

Totul despre WRC (în special C4 WRC), Formula 1...
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC

Mesaj de Deese » Sâm Iul 24, 2010 11:17 pm

Ogier a semnat cu Citroen pana la urma, erau zvonuri ca se duce la Ford.

TopGear's Citroen WRC Top 10 Jumps

http://www.topgear.com/uk/photos/citroe ... ally-jumps" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Re: Sezonul 2010 WRC

Mesaj de Deese » Sâm Iul 31, 2010 11:04 pm

Uite ca saptamana asta norocul nu a fost (pe deplin) cu echipa Citroen
Pilotul echipei Ford, Jari-Matti Latvala reuseste o victorie istorica in Raliul Finlandei, devenind cel mai tanar pilot care se impune pe aceasta etapa din World Rally Championship.
Pilotul in varsta de 25 de ani a preluat conducerea dupa proba speciala 6 si a aparat-o cu succes in ultima zi, in fata atacurilor pilotului echipei Citroen, Sebastien Ogier.
Ogier a terminat pe pozitia doua , la un ecart de 10 secunde fata de timpul leaderului, in timp ce coechipierul acestuia, Sebastien Loeb termina pe pozitia a treia la aproape 16 secunde distanta.
Petter Solberg incheie Raliul Finlandei pe pozitia a 4-a, acesta aflandu-se la doar 4 secunde de timpul francezului.
http://www.motorsportnews.ro/wrc/latval ... finlandei/" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Sezonul 2010 WRC

Mesaj de Mihay » Joi Aug 26, 2010 5:31 pm

boxele la maxim de pe la min 1:30 si ochii pe fordul de uzina in acul de dreapta

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oBSs3Src11Y[/youtube]

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Sezonul 2010 WRC

Mesaj de mituc » Mie Dec 15, 2010 7:31 am

SHit!! :shock: :shock: :shock: La 3:20, esapamentul la C4-ul ala arata ca un aparat de sudura, zici ca are NOS!!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Sezonul 2010 WRC

Mesaj de mituc » Mie Dec 15, 2010 9:22 am

Evacuarile alea de la C4 de cit sint? 70 de inch? Suna cel mai gutural dintre toate.
Iar lancer-urile 10 par mai incete decit buburuzaniile alea de c2sau fabia. Si zgomotul ala de la transmisie aproape ca acopera zgomotul facut de motor. Cine ckt e preparatorul oficial pentru lancer-uri 10 mai nou? Ar trebui sa se gindeasca sa le puna si un motor.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Sezonul 2010 WRC

Mesaj de Mihay » Mie Dec 15, 2010 1:41 pm

vorbind dpvdv LIVE Focusul suna cel mai gutural , Citroen e mai ascuti asa :mrgreen: Oricum pe proba le poti auzi de pe la 3 km distanta :wink: C2-urile sunt conduse mult mai la limita de regula, pentru ca numai un pilot adevarat poate stoarce tot ce se poate dintr-o masina de curse. Evo-urile sunt in general asa pentru gentelmans driveri ...apesi acceleratia si te-a scos din rahat , pe cand la C2 tre sa te lupti nenica . Nu de putine ori astfel de masini cu tractiune fata si cu 100+ cp mai putini termina in fata "balenelor" la general, fie ca vorbim de WRC sau de CNR . Evo-urile sunt preparate in general il ultima perioada de Ralliart Italia dar cele mai multe de catre diversi preparatori particulari . Ralliart "mama" s-a inchis, dar inca mai omologheaza diferite piese pentru evolutiile masinii . Din 2011 FIA a introdus o noua grupa , R4, care inseamna un kit aplicat actualelor masini de N4 ( EVo, Subaru si mai nou Megane N4 cu tractiune fata :mrgreen: ) urmand ca masinile omologate la R4 sa incerce sa se apropie de cele S 2000 . Uff am obosit :mrgreen:

Avatar utilizator
IceRidder
Uichi Sec
Mesaje:1111
Membru din:Joi Noi 27, 2008 11:45 am
Marca si model masina:Citroen C4 1.6HDi 92 cai
Numar Inmatriculare:. . . B 113 RDR
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Sezonul 2010 WRC

Mesaj de IceRidder » Mie Dec 15, 2010 2:04 pm

mituc scrie:SHit!! :shock: :shock: :shock: La 3:20, esapamentul la C4-ul ala arata ca un aparat de sudura, zici ca are NOS!!
ala la 3:20 e ford
Marele Alb - 1.6 HDI 90 CP

Scrie răspuns

Înapoi la “WRC, F1...”