Sezonul 2010 WRC
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
bravos Emilianno!
pe langa ce ai detaliat tu, as mai adauga depresia celor de la Ford cand vedeau ca nu urca pantele la fel de iute ca Citronistii. aici e vorba de masina si de echipa. la altitudine lipseste oxigenul. degeaba ii dai benzina, ca mai rau faci. trebe sa-i dai exact sa ramai la proportia de max 12l de aer la 1l de benz.
plus+ navigator! aici blocul si-a aratat experienta si si-a furat vreo 46min. kimi a rezolvat in prima zi problema!
solberg ramane un pilot competitiv si incapatanat sa ia aminte la ce ii spun preparatorii masinii. cred ca la urmatoarea etapa o sa pateasca vreo pb tehnica si sa nu va mire!
copilot? vai! am fost si eu, dar in vremuri de mult apuse. fara sonor in casca, printre copaci e mai greu sa abordezi corect virajele si d'aia kimi cred ca a dat volumul de la radiocasetofon mai tare! k sa il acopere pe saracu ala de-a iesit campion cu un fraier Makinen.
ce sa va mai zic? nu cred ca in 2010 vine vreunul din astia doi mai aproape de 15 min de Loeb sau Hirvonen! asta e parerea mea. ken block e campion in parcare, iar kimi ramane acelasi incapatanat orice vehicul de wrc i-ai da!
sic!
pe langa ce ai detaliat tu, as mai adauga depresia celor de la Ford cand vedeau ca nu urca pantele la fel de iute ca Citronistii. aici e vorba de masina si de echipa. la altitudine lipseste oxigenul. degeaba ii dai benzina, ca mai rau faci. trebe sa-i dai exact sa ramai la proportia de max 12l de aer la 1l de benz.
plus+ navigator! aici blocul si-a aratat experienta si si-a furat vreo 46min. kimi a rezolvat in prima zi problema!
solberg ramane un pilot competitiv si incapatanat sa ia aminte la ce ii spun preparatorii masinii. cred ca la urmatoarea etapa o sa pateasca vreo pb tehnica si sa nu va mire!
copilot? vai! am fost si eu, dar in vremuri de mult apuse. fara sonor in casca, printre copaci e mai greu sa abordezi corect virajele si d'aia kimi cred ca a dat volumul de la radiocasetofon mai tare! k sa il acopere pe saracu ala de-a iesit campion cu un fraier Makinen.
ce sa va mai zic? nu cred ca in 2010 vine vreunul din astia doi mai aproape de 15 min de Loeb sau Hirvonen! asta e parerea mea. ken block e campion in parcare, iar kimi ramane acelasi incapatanat orice vehicul de wrc i-ai da!
sic!
DS3 1,6HDi 92CP
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
"campion in parcare" cat de tare ai zis-o pe asta
Ar trebui sa ii faca si lui o superspeciala 'Parcarea Ikea'
Ar trebui sa ii faca si lui o superspeciala 'Parcarea Ikea'
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: Sezonul 2010 WRC
asta e de 100 de puncte!mugurel scrie:... ken block e campion in parcare...
C4
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
@mugurel daca pana si noi doar niste cunoscatori ai fenomenului am remarcat inainte de start problemele ce vor urma datorita altitudinii ( http://www.motorsportnews.ro/wrc/numara ... ului-2010/" onclick="window.open(this.href);return false; ) miram-as ca cei de la Ford sa fie asa de varza sa nu reuseasca sa seteze masina aia sa mearga . nu te-am vazut pe topicul c4 wrc VS ford focus WRC
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Re: Sezonul 2010 WRC
[quote="Mihay miram-as ca cei de la Ford sa fie asa de varza sa nu reuseasca sa seteze masina aia sa mearga . nu te-am vazut pe topicul c4 wrc VS ford focus WRC [/quote]
eeee
iete ca nu prea au reusit in ultimii ani sa "seteze" masina. crede-ma ca nu e deloc simplu. in Mexic 2008 am participat activ la raliul ala printr-un C2R2. vedeam cum Ogier urca in linie dreapta cu acceleratia la podea la 160km/h iar masinile celorlalti nu reuseau sa treaca de 140. am cerut "telechargare" la Citroen sport si ei au zis ca trebuie reglate amortizoarele altfel. adica eram niste imbecili si pilotul in linie dreapta in urcare nu avea de facut decat sa apese pe acceleratie, dar amortizoarele nu il lasau.
de mai multi ani, la altitudine mare, doar Citroen reusea sa se impuna pe probele astea....
aaa si la trecerea prin apa a fost o chestie similara, toti erau prosti iar Citroen trecea ca prin branza si motoarele nu aveau probleme.
deci, fara rautate, chiar e greu sa ajungi la o astfel de performanta, si asta e meritul echipei!
una peste alta, Solberg a fost eroul etapei!
eeee
iete ca nu prea au reusit in ultimii ani sa "seteze" masina. crede-ma ca nu e deloc simplu. in Mexic 2008 am participat activ la raliul ala printr-un C2R2. vedeam cum Ogier urca in linie dreapta cu acceleratia la podea la 160km/h iar masinile celorlalti nu reuseau sa treaca de 140. am cerut "telechargare" la Citroen sport si ei au zis ca trebuie reglate amortizoarele altfel. adica eram niste imbecili si pilotul in linie dreapta in urcare nu avea de facut decat sa apese pe acceleratie, dar amortizoarele nu il lasau.
de mai multi ani, la altitudine mare, doar Citroen reusea sa se impuna pe probele astea....
aaa si la trecerea prin apa a fost o chestie similara, toti erau prosti iar Citroen trecea ca prin branza si motoarele nu aveau probleme.
deci, fara rautate, chiar e greu sa ajungi la o astfel de performanta, si asta e meritul echipei!
una peste alta, Solberg a fost eroul etapei!
DS3 1,6HDi 92CP
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
aia cu trecerile prin apa o stiu . a fost si documentar pe discovery cu Solberg in era de glorie a Subaru au muncit la regandirea partii frontale ( din spatele barii fata) o groaza de timp ca sa nu mai crape la impactul cu apa ...
asta cu amortizoarele cum e ? sau e "secret" ?
asta cu amortizoarele cum e ? sau e "secret" ?
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
poze misto de la Raliul Mexicului : http://www.megaupload.com/?d=W1POUT3Z" onclick="window.open(this.href);return false;
daca zici ca nu exista fisierul inregistrati-va cu un cont free
daca zici ca nu exista fisierul inregistrati-va cu un cont free
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
In mod traditional, serviciul de presa al echipei Citroen Total World Rally Team lanseaza cate o pacaleala in fiecare an, de 1 aprilie. In acest an au emis un comunicat, care a concis cu debutul Raliului Iordaniei, in care se prezinta evolutia masinilor C4 WRC, dezvoltata in mare secret, cu un nou spoiler fata pentru a avea o inaintare mai usoara pe drumurile de macadam. Este chiar citat un inginer cu nume ironic Nemo Jupabale, care explica ca de fapt sub spoilerul fata exista si doua mici maturi care curata drumul pentru a oferi o mai mare aderenta rotilor. Mai mult, aceste maturi sunt facute din par de camila.
3mmm
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Raliul Iordaniei se incheie fara mari surprize, cu Sebastien Loeb adaugandu-si inca un diamant, al 56-lea, pe coroana victoriilor din intrecerea suprema, insa cursa va ramane cunoscuta pentru cele mai agresive manevre strategice orchestrate vreodata de echipe.
Ultimele probe l-au gasit pe Loeb in postura clasica, administrandu-si avansul arhisuficient si apropiindu-si o noua victorie fara suspans. In ciuda unui inceput timid de cursa, asemanator etapei trecute, din Mexic, incomodat de pozitia de deschizator de drum, Sebastien Loeb si-a facut loc din nou in ziua secunda spre sefia clasamentului, luand apoi un avans insurmontabil.
Jari-Matti Latvala a avut o viteza buna in prima zi, insa s-a vazut depasit de campionul mondial si nu a reusit sa revina, incheiand intrecerea pe locul secund. Cat despre manevrele nu foarte ortodoxe din ziua finala, cand cei doi constructori au jucat un joc al penalizarilor deliberate pentru a oferi conditii cat mai bune pilotilor lor, se poate spune ca finlandezul nu a fost prea mult incomodat, avand si el, ca si Sebastien Loeb, un "maturator" si beneficiind de o pozitie mai buna la start.
Ultima treapta a podiumului este obtinuta de Petter Solberg, care s-a multumit la o evolutie conservativa pe final, protejandu-si pozitia a treia "mostenita" dupa retrogradarea strategica a lui Sebastien Ogier.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Fantastica cursa de recuperare a lui Loeb in ziua a 2a din New Zeeland rally, de la 1.19 s in spatele liderului acum mai are doar 5 secunde in spate. Pe primul loc e Ogier.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Ce ziceti de Ogier, e noul Loeb?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Stirea weekendului e ca Ogier a fost 'promovat' la echipa mare, Dani Sordo fiind 'retrogradat' la Junior,coleg cu Kimi R.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
ptr tine e din weekend, pentru noi e de acum 4 zile : http://www.motorsportnews.ro/wrc/ogier- ... a-citroen/" onclick="window.open(this.href);return false;
sincer era de asteptat . personal desi imi place de ogier nu mi se pare corect cum procedeaza cu sordo.
mai noua e asta : Dupa 11 ani in care a fost copilotul lui Petter Solberg, Phil Mills a decis sa parseasca scaunul de copilot pentru a se concentra asupra vietii sale private. http://www.motorsportnews.ro/wrc/phil-m ... r-solberg/" onclick="window.open(this.href);return false;
sincer era de asteptat . personal desi imi place de ogier nu mi se pare corect cum procedeaza cu sordo.
mai noua e asta : Dupa 11 ani in care a fost copilotul lui Petter Solberg, Phil Mills a decis sa parseasca scaunul de copilot pentru a se concentra asupra vietii sale private. http://www.motorsportnews.ro/wrc/phil-m ... r-solberg/" onclick="window.open(this.href);return false;