Start in sezonul 2010 al WRC
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
@chainsaw Mihai are dreptate este grupa B unde a fost Audi quatrro, Lancia Stratos, Peugeot 205 Rally in '86 aceasta grupa a fost desfintata tocmai pt ca se creeasera niste monstrii. (apropo si Mihai s-a mai si dat cu un Mitsu de Gr. N asa ca....)
@aiurica ai inebunit daca tu crezi ca Mihai e fan c4 WRC doar pt ca el are un parlit (ca noi toti) de c4 de 110 cp, acum sincer citroen a demonstrat ca poate atat cu xsara cat si cu c4 (adu-ti aminte de Peugeot cand au trecut de la 206 cand era Gronholm la 307 ala CC de l-au bagat in raliu ce dezastru a fost pt Gronholm care se plangea mereu de masina o busea o rasturna nu au reusit nimic cu modelul ala). Eu sincer cand am auzit ca Citroen va trece la C4 dupa Xsara am zis ca o sa pateasca acelasi lucru dar au demonstrat contrariul.
@aiurica ai inebunit daca tu crezi ca Mihai e fan c4 WRC doar pt ca el are un parlit (ca noi toti) de c4 de 110 cp, acum sincer citroen a demonstrat ca poate atat cu xsara cat si cu c4 (adu-ti aminte de Peugeot cand au trecut de la 206 cand era Gronholm la 307 ala CC de l-au bagat in raliu ce dezastru a fost pt Gronholm care se plangea mereu de masina o busea o rasturna nu au reusit nimic cu modelul ala). Eu sincer cand am auzit ca Citroen va trece la C4 dupa Xsara am zis ca o sa pateasca acelasi lucru dar au demonstrat contrariul.
Ultima oară modificat Joi Feb 04, 2010 4:09 pm de către eduardo_didi, modificat de 2 ori în total.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
eu recunosc performantele lui Loeb sau calitatile lui de pilot... doar ca echipa Citroen in sine este peste competitorul sau direct Ford ( si singurul din pacate ) ... sunt curios cum ar sta treaba daca maine se duce Loeb la ford si vine un pilot de la ford la citroen , iar dupa o luna de teste o cursa intre cele 2 masini
oricum , astept cu mare interes batalia intre ferrari cu alonso si mercedes cu schumi
PS: grea decizie , fiind fan Schumi si Ferrari...oare cu cine sa tin ?
oricum , astept cu mare interes batalia intre ferrari cu alonso si mercedes cu schumi
PS: grea decizie , fiind fan Schumi si Ferrari...oare cu cine sa tin ?
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
Tine si tu cu lupu'! Eu asa fac!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
sincer m-am exprimat gresit....nu asta am vrut sa scriu....eduardo_didi scrie: @aiurica ai inebunit daca tu crezi ca Mihai e fan c4 WRC doar pt ca el are un parlit (ca noi toti) de c4 de 110 cp,.
am vrut sa spun faptul ca el este mega fan inrait al wrc si datorita acestul fapt, desi in sinea lui stie ce IRC ul este mult mai spectaculos, sau macar va deveni cel putin de anul viitor.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
da relu ca nivel de promovare pentru acest an sunt de acord cu tine IRC este peste (au avut etapa de la Monte Carlo transmisa integral in direct a fost o premiera in televiziune), dar Mihai si-a exprimat opinia clar ca nu ii plac aspiratele si oricum el e fan raliuri in general (s-a uitat si la IRC )
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
nu-i plac aspiratele, da' nici lancia delta s4 sau audi quattro de 600 de cai din 2 litri turbo ... care luau suta in 2.3 secunde. sau rs200 de 800 de cai ... ca alea's vechi deci proaste(pentru ca n-are gandire de clubcitroen unde toata lumea injura masinile noi), pentru ca e logic ca daca astea de acum au 30 de ani in plus (si minim 300 de cai in minus), sunt automat si mai bune.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
imi rastalmacesti cuvintele si ma tot provoci ...o faci degeaba, daca din asta ti-ai facut un scop
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
aiurica a indraznit sa zica ceva de grupa b (n, whatever) si automat i-ai zis ca are gandire de clubcitroen. eu cred ca oricine ar fi dedus de-aici ca nu-ti plac masinile vechi de raliu ...
eu stiu ca WRC inseamna, Lancia delta integrale, Audi Quatro, Subaru STI....Mitsu Evo si bineninteles C4 care a scris istorie....
ai fix mentalitate de club citroen ! DAca nu mai e Lancia gata nu mai e WRC asta din prezent. Sa mergem toti sa ne luam un Bx si sa-l facem wrc , ar fi mai bine asa nu ?
apropo, daca nu mai era lancia, chiar nu mai era wrc din prezent. sau nah, wrc cu motoare de 1.6 poate era ...
eu stiu ca WRC inseamna, Lancia delta integrale, Audi Quatro, Subaru STI....Mitsu Evo si bineninteles C4 care a scris istorie....
ai fix mentalitate de club citroen ! DAca nu mai e Lancia gata nu mai e WRC asta din prezent. Sa mergem toti sa ne luam un Bx si sa-l facem wrc , ar fi mai bine asa nu ?
apropo, daca nu mai era lancia, chiar nu mai era wrc din prezent. sau nah, wrc cu motoare de 1.6 poate era ...
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
ca sa nu mai vb pe pareri personale etc uite chainsaw masina de generatie noua , c4 wrc ptr rallycross care e mai performanta si mai "tare " decat cele de la grupa istorica B
http://www.hansen-motorsport.se/kenneth_xsarawrc.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
TECHNICAL SPECIFICATIONS
of Kenneth Hansen´s Citroen C4
Engine
XU7, 2.000 cc
Garrett GIK turbo, 45 mm restrictor
Camshafts from Piper Cams
720 Nm torque
518 bhp
Chassie Construction
Citroen Sport and Epsilon
Transmission
4-wheel drive
Sachs carbonfibre clutch
CDX joints
Gearbox
Sadev 6-speed sequential
Brakes
Brake discs 310-350
Suspension
Sachs adjustable shock absorbers
Weight
1.200 kg
Fuel
Total 98 unleaded
Lubricants
Total oil
Oil
Total Quartz
Setrab Oilcoolers
Tyres
15"-18" Avon
Acceleration
0-100 km/h on 2,4 seconds!
The Citroen C4 of Kenneth Hansen has 4-wheeldrive and the engine produces appr. 518 bhp with the 45mm restrictor. The acceleration is fantastic, 0-100 km/h in 2,4 seconds!
Sper ca stii ce e acel restrictor si ce face . si are doar 1 turbo fata de grupa b ...
http://www.hansen-motorsport.se/kenneth_xsarawrc.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
TECHNICAL SPECIFICATIONS
of Kenneth Hansen´s Citroen C4
Engine
XU7, 2.000 cc
Garrett GIK turbo, 45 mm restrictor
Camshafts from Piper Cams
720 Nm torque
518 bhp
Chassie Construction
Citroen Sport and Epsilon
Transmission
4-wheel drive
Sachs carbonfibre clutch
CDX joints
Gearbox
Sadev 6-speed sequential
Brakes
Brake discs 310-350
Suspension
Sachs adjustable shock absorbers
Weight
1.200 kg
Fuel
Total 98 unleaded
Lubricants
Total oil
Oil
Total Quartz
Setrab Oilcoolers
Tyres
15"-18" Avon
Acceleration
0-100 km/h on 2,4 seconds!
The Citroen C4 of Kenneth Hansen has 4-wheeldrive and the engine produces appr. 518 bhp with the 45mm restrictor. The acceleration is fantastic, 0-100 km/h in 2,4 seconds!
Sper ca stii ce e acel restrictor si ce face . si are doar 1 turbo fata de grupa b ...
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
evident ca c4 asta e mai tare. daca nu la acceleratie (unde e egal), sigur e in curbe. da' 30 de ani ...
referitor la numaru' de turbine, doar delta avea turbo + compresor (brevetat). ah, si porsche 959 care era twinturbo, dubluambreiaj si 4x4 (doamne ce masina!).
referitor la restrictor, c4 ala e cam ilegal
The internal diameter of the restrictor is being continually reduced by FIA regulations from 38mm (1992) to 36mm (1994) to 34mm (1995) and now 32mm on GroupN cars (the 34mm restrictor still applies to GroupA cars). Turbo restrictors also increase the turbo's lag time but most teams overcome this effect by fitting anti-lag systems.
referitor la numaru' de turbine, doar delta avea turbo + compresor (brevetat). ah, si porsche 959 care era twinturbo, dubluambreiaj si 4x4 (doamne ce masina!).
referitor la restrictor, c4 ala e cam ilegal
The internal diameter of the restrictor is being continually reduced by FIA regulations from 38mm (1992) to 36mm (1994) to 34mm (1995) and now 32mm on GroupN cars (the 34mm restrictor still applies to GroupA cars). Turbo restrictors also increase the turbo's lag time but most teams overcome this effect by fitting anti-lag systems.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
tu ce-mi dai sunt regulamentele ptr grupa N eu ti-am dat acel c4 wrc de 500 cp caruia i se aplica regulile de la rallycross deci nimic nu e ilegal . nu mai posta ala pe prima pagina de site daca era ilegal nu crezi ? grupa b nu avea restrictor asa...ca idee..
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Start in sezonul 2010 al WRC
iar s-a ales prafu si de topicu asta am ajuns sa vb de grupa B faceti naibii un topic grupa B
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;