Stirile auto ale zilei

Stiri,noutati, reclame etc
Reguli forum
Articolele din presa straina nu vor fi traduse in romaneste. Puteti folosi google translate daca nu va descurcati!
Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:
Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Lun Iun 17, 2013 9:01 am

http://www.informatiiauto.ro/franta-cas ... 12168.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Franţa câştigă 900 de euro la fiecare maşină Dacia

Vânzarea fiecărui autoturism Dacia Logan, Sandero sau Duster conduce la achiziţia de componente în valoare de 800 până la 900 de euro produse la uzinele franceze, a declarat directorul programului "entry" de la Renault, Arnaud Deboeuf.

Aceste modele de autoturisme ieftine sunt toate asamblate în ţări cu costuri reduse, în principal în România, dar includ componente mecanice care deseori sunt produse în Franţa, transmite Agerpres.

„41% din producţia uzinei de la Douvrin (Pas-de-Calais) este destinată pentru autoturismele din gama entry”, a declarat Arnaud Deboeuf.

Este vorba despre 120.000 de motoare de 1,2 litri pe an, care sunt produse în Franţa şi expediate spre uzinele de asamblare de la Piteşti (România) sau Tanger (Maroc). Douvrin este o uzină deţinută în comun de PSA şi Renault şi are 3.450 de angajaţi.

Valoarea pieselor 'made in France' pentru Dacia Logan, Sandero sau Duster cumpărate în acest an ar urma să se ridice la 800 - 900 milioane de euro. Renault speră ca în 2013 să vândă "peste un milion de autovehicule din gama entry, faţă de 953.000 anul trecut", a estimat Arnaud Deboeuf.

==============================

http://www.agerpres.ro/media/index.php/ ... -luni.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Scădere de 18,6% a livrărilor de autovehicule noi; creştere a importurilor de second hand cu 50%, în primele cinci luni

Vânzările totale de autoturisme şi vehicule comerciale au continuat să scadă în România, în primele cinci luni ale anului fiind consemnată o diminuare de 18,6%, în comparaţie cu intervalul similar din 2012, în timp ce importurile de maşini rulate a cunoscut un salt de aproximativ 50%, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile /APIA/, publicate luni.



În România, vânzările sunt în continuare susţinute de achiziţiile realizate de către persoanele juridice (85% din total în luna mai), cele către persoanele fizice continuând să scadă până la un minim de doar 15% din total. Datele APIA menţionează faptul că, în mai 2012, când Programul 'Rabla' funcţiona, raportul era de 49% persoane fizice şi 51% persoane juridice.

În ceea ce priveşte importurile de vehicule rulate, volumul s-a situat, în primele cinci luni din 2013, la aproximativ 86.000 de unităţi de autoturisme (+42%) şi la 18.400 vehicule comerciale (+10%).

Practic, la fiecare autovehicul (autoturism+vehicul comercial) nou vândut în România, au fost aduse, în mai, alte 3,7 second hand, raport în scădere faţă luna anterioară, când acesta era de 4 la 1.

La producţia naţională de autovehicule, după cinci luni din acest an, există o creştere totală de 32,8% faţă de 2012, la un volum total 188.705 unităţi, cifră datorată în exclusivitate producţiei de autoturisme (+40,8%). În cifre absolute, faţă de aceeaşi periodă din anul trecut, au fost fabricate, în 2013, cu 46.577 mai multe autovehicule.

Volumele cele mai mari le-au înregistrat Dacia Duster (55.195 unităţi), urmată de Dacia Sandero (51.948 unităţi), Dacia Logan (45.059 unităţi) şi Ford B-MAX (36.494 unităţi).

În privinţa exporturilor, s-a consemnat o creştere de 22,5%, în perioada ianuarie-mai 2013, faţă de aceeaşi perioadă din anul trecut, volumul total fiind de 158.770 unităţi. Rezultatul pozitiv se datorează, în exclusivitate, autoturismelor (+29,5%). Pe segmentul vehiculelor comerciale, în absenţa producţiei, nu au fost consemnate volume la export.

Potrivit APIA, cel mai exportat model al lunii mai a.c. a fost Dacia Sandero (13.177 unităţi), urmat de Duster (10.251 unităţi) şi B-MAX (6.802 unităţi). În primele cinci luni ale anului, pe primul loc s-a clasat: Duster (54.859), urmat de Sandero (49.564) şi Ford B-MAX (36.309).

Pe de altă parte, vânzările de autovehicule s-au diminuat cu 18,6%, până la 28.059 unităţi, în perioada ianuarie-mai 2013, faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior, autoturismele (cu 23.245 unităţi) înregistrând o scădere de 19,8%, cea mai mare din ultimii trei ani.

La autoturisme, clasamentul în funcţie de mărci în primele cinci luni cuprinde: Dacia (6.638 unităţi vândute; 28,6% din total), urmată de Volkswagen (2.747 unităţi/11,8%), Skoda (1.917 unităţi/8,2%), Renault (1.355 unităţi/5,8%), Ford (1.266 unităţi/5,4%) şi Hyundai (1.204 unităţi/5,2%).

În funcţie de modele, Dacia Logan rămâne pe primul loc, urmat de Duster, Sandero, Skoda Octavia şi Volkswagen Golf.

Potrivit sursei citate, în perioada ianuarie-mai 2013, scăderea livrărilor în România se înregistrează în contextul în care şi pe plan european se observă diminuări ale pieţelor de profil din: Franţa (-11,9%), Italia (-11,2%) şi Germania (-8,8%).
AGERPRES

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Mar Iul 09, 2013 5:10 pm

http://www.viata-libera.ro/economie/437 ... ia-samsari" onclick="window.open(this.href);return false;

EXCLUSIVITATE VIAŢA LIBERĂ/ Cum se fac "şmenuri" cu maşini de Germania din bucăţi

Un gălăţean care aduce marfă din Germania a acceptat să ne povestească despre cum se fac afacerile cu maşinile făcute din bucăţi şi cu kilometrajul dat peste cap

80 la sută dintre maşinile care se vând în Talciocul din Galaţi nu au fost aduse pe propriile roţi din Germania, ci au fost asamblate din bucăţi în parcurile auto din vestul ţării, în special la Sălaj, Bistriţa şi Arad. Este dezvăluirea pe care o face un cunoscător al fenomenului, un samsar gălăţean care a acceptat să relateze pentru "Viaţa liberă", sub protecţia anonimatului, din dedesubturile vânzărilor de maşini second-hand de la noi. Munchen, pseudonimul asupra căruia am convenit cu interlocutorul nostru, povesteşte despre o adevărată industrie a păcălelii, pe care aşa-zişii "băieţi de Germania" o practică în ultimii ani: maşini "puzzle" sau "lego", adică făcute din bucăţi, kilometri daţi înapoi într-o veselie, polish-uri care să ia faţa cumpărătorului şi poveşti de adormit clienţii cu bătrânele care îşi vând maşinile ţinute ani buni în garaj.

"Unii băieţi din Talcioc nici nu ştiu unde e Germania pe hartă"

"Cei mai mulţi dintre vânzătorii de maşini second-hand din Talcioc aduc marfa de la Sălaj, Arad, Bistriţa, unde e patria maşinilor lovite. Lovite puternic, nu doar atinse. Acolo e o întreagă industrie de îndreptat tabla, de combinat maşini din bucăţi. Ce fac băieţii de la Sălaj? Aduc două maşini la fel, pe care le iau cu 600 de euro bucata, una lovită în faţă şi una lovită în spate şi le lipesc. Şi aşa se face o maşină nouă, dar e maşina «puzzle» sau «lego», cum îi spunem noi. Şi le lucrează atât de bine, că arată ca nouă. Îi bagă un polish ca să îţi ia ochii, lucrează la kilometrii din bord, se mai înlocuieşte câte ceva prin interior, se bagă lacuri ca să strălucească şi maşina arată foarte bine. Măruntaiele nici nu mai contează, că oricum cumpărătorul pune botul la cum arată maşina", povesteşte Munchen. După care, ne mai relatează interlocutorul nostru, se construieşte o poveste cu "am luat-o direct din Germania de la o bătrânică, de la un medic, de la un avocat, care a ţinut-o mai mult în garaj". Aşa justifică mulţi vânzători de "lego" faptul că maşina nu are nicio zgârietură, are numai 90.000 de km în bord, dar e din 2003. "Ţi-o mai bagă şi pe aia cu am luat-o eu direct din Germania, tocmai ce-am adus-o. Iar el habar nu are unde e Germania pe hartă, darămite să mai fi fost vreodată pe acolo", mai spune Munchen.

"Maşini de zece ani sub o sută de mii de km? Minciuni!"

Acesta consideră că "bişniţarii de Sălaj" au stricat piaţa maşinilor de import din Germania, dar îi învinovăţeşte pentru asta şi pe clienţii creduli, care încă mai cumpără poveşti de adormit copiii. "Sincer să fiu, eu nu îi învinovăţesc pe cei care dau kilometrajul înapoi. Uite, am avut o maşină pe care am luat-o cu kilometrajul lucrat. Şi, boul de mine, m-am apucat să fiu cinstit faţă de client. Voia să o cumpere şi i-am zis: «vezi că are 200.000 de km, nu 100.000, cât arată în bord», că au lucrat-o băieţii acolo. S-a sucit deodată, că nu o mai cumpără. Maşina era perfectă în rest, îi făcuse toate testele, îl mai ţinea 300.000 de kilometri. Nu a mai vrut, că are prea mulţi kilometri. Unii mai cred că există maşini vechi de zece ani sub o sută de mii în bord. Or mai fi, nu zic, dar majoritatea celor care susţin că vând o aşa maşină să ştiţi că mint", spune samsarul.

"Dacă nu are niciun defect, atunci sigur e o problemă"

Munchen face Germania de aproape zece ani şi spune că e unul dintre puţinii samsari care încă se încăpăţânează să aducă maşini direct "de la sursă". "Eu nu mă duc la Sălaj, merg direct în Germania şi vin cu maşina pe roţi până la Galaţi. Dacă trece testul ăsta e bună. Da, mai au câte o bucşă, un pivot de schimbat, câte o zgârietură, mă rog, de la caz la caz, dar asta e, până la urmă de aia e maşină second-hand. Dacă luceşte, dacă e prea curată, dacă nu are niciun defect aparent, atunci sigur e adusă de la Sălaj şi are mari şanse să fie maşină «lego». Sigur, mai sunt şi excepţii, dar astea sunt rare de tot. Şi, din păcate, omul se încântă când vede cât de bine arată şi crede povestea cu bătrânica şi cu maşina ţinută mai mult în garaj", spune Munchen.

"Înainte de criză am dat şi două maşini într-o zi"

În toţi aceşti ani în care a adus maşini din Germania, au fost şi vremuri mai bune, şi vremuri mai proaste. Au contribuit la suişurile şi coborâşurile afacerii atât criza economică, cât şi repetatele modificări ale taxei auto. "Cel mai bine a mers acum cinci, şase ani, când lua lumea credite. Atunci le dădeam bine, câte trei pe lună. Am dat chiar şi două în aceeaşi zi, mergea treaba. Acum, de când cu criza, vând cam una pe lună, hai poate două, dar ce să zic, că am ţinut o maşină chiar patru luni", spune Munchen. Şi, dacă pe vremuri aducea maşini mai scumpe, acum s-a reorientat către maşinile mici, cu consum mic, pentru care clienţii trebuie să plătească taxe mici de înmatriculare. "Bondari", cum le spune Munchen. "Acum aduc mai mult «bondari». Maşini accesibile unei familii cu venituri modeste, cam la 2.000 de euro. După ce îmi acopăr toate cheltuielile, rămân şi eu cu 200, 300 de euro maxim, partea mea. Ce să-i faci? Oricât ai vrea, la maşini de 2.000 de euro nu poţi să câştigi o mie de euro", spune interlocutorul nostru.

Aduce şi pe cont propriu, dar merge şi împreună cu clientul

De cele mai multe ori se duce singur şi aduce o maşină, pe roţi, până la Galaţi. O conduce până aici ca să se asigure că e în regulă. Nu are un oraş preferat, un parc auto anume din care le cumpără. Se duce peste tot, în funcţie şi de biletele de avion. "Uneori mă duc până la Frankfurt, alteori la Munchen, depinde şi pentru ce localitate găsesc bilete bune la preţ. Apoi, acolo caut în târguri, în parcuri auto şi mai am eu nişte metode pe care nu le spun ca să nu dau idei şi altora. Mă orientez să fie o maşină ieftină şi bună şi, foarte important, să aibă o taxă de înmatriculare mică. Vin cu ea până la Galaţi, drumul e lung şi obositor, dar mie îmi place să şofez, e un amestec de pasiune şi plăcere cu nevoia de bani", explică samsarul. Aduce şi la comandă, însă cel mai fericit e când merge cu clientul până în Germania ca să îşi cumpere singur maşina. "Când am client care merge cu mine e o fericire. Pentru mine e ca şi cum m-aş duce în vacanţă. Îi arăt care sunt mersurile, îl consiliez, îl ajut, îmi iau comisionul şi nu am nicio grijă", spune Munchen.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Mie Iul 17, 2013 4:37 pm

Ministrul Mediului: "Luăm în considerare renunţarea la Rabla în 2014"

Rovana Plumb, Ministrul Mediului, se declară nemulţumită de rezultatele obţinute prin programul Rabla şi a anunţat posibilitatea renunţării la acesta din 2014.

Din punctul meu de vedere, sunt decisă să nu se mai deruleze.
Rovana Plumb
Ministrul Mediului

Înmatriculările de automobile noi au scăzut cu 46% pe piaţa din România, relatează Greenreport citând o analiză realizată de Auto.ro. Mai precis, în prima lună în care programul Rabla 2013 a fost activ în România, au fost înmatriculate 3.970 automobile noi. În comparaţie cu luna mai a anului curent, nu vorbim despre o scădere atât de mare, a cincea lună a anului având 4.110 înmatriculări noi, dar vorbim despre o diferenţă considerabilă faţă de cele 7.330 automobile înmatriculate în România în iulie 2012. Printre vinovaţi se numără şi programul Rabla 2013, care a debutat târziu şi a adus condiţii mai stricte şi reguli noi. În aceste condiţii, Ministerul Mediului a demarat o analiză internă şi a pornit discuţiile pentru a renunţa la programul Rabla pentru anul următor.

Ediţia 2013 a programului Rabla a schimbat numărul de tichete maxim permise, de la trei la unul, a crescut valoarea voucherului la 6.500 lei şi a redus numărul total de vouchere distribuite. Situaţia a fost complicată ulterior şi prin împărţirea voucherelor în funcţie de numărul de vehicule rulate mai vechi de zece ani dintr-un judeţ, precum şi introducerea unui termen de valabilitate strict al voucherelor şi restricţionarea dramatică a tranzacţionării acestor tichete. În prima fază a programului Rabla 2013, a fost distribuit un număr limitat de tichete, pentru a favoriza împărţirea acestora doar la centrele eficiente, explicau reprezentanţii Ministerului Mediului.

Esential 6.500 ron reprezintă valoarea unui voucher Rabla 2013.

"Se va lua în discuţie stoparea programului Rabla, de la anul. Din punctul meu de vedere sunt decisă să nu se mai deruleze. Hotărârea mea ca ministru este că acest program nu este eficient nici pentru mediu, nici pentru parcul auto, nici pentru cetăţean", a declarat Rovana Plumb, Ministerul Mediului, în cadrul unei conferinţe la care a participat la începutul lunii curente, citează Green-report.ro. Ministrul nu a discutat despre întârzierile care au dus la demararea programului rabla la aproape trei luni distanţă faţă de data cu care s-au obişnuit consumatorii. Mai mult decât atât, reprezentanţii Ministerului Mediului nu vor discuta despre efectul pe care l-au avut schimbările aplicate Programului Rabla 2013, unele dintre ele sugerate chiar de membrii APIA, care au dus la inducerea în eroare a consumatorilor.

Via Greenreport

http://www.automarket.ro/stiri/ministru ... 51993.html" onclick="window.open(this.href);return false;

=============================

http://www.automarket.ro/stiri/iunie-va ... 51988.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Iunie: Vânzările auto din Europa au scăzut cu 6%, piaţa dă semne de stabilizare

Datele ACEA pentru luna iunie a anului trecută arată că înmatriculările de maşini noi au scăzut cu şase procente faţă de iunie 2012, însă Automotive News susţine că piaţa dă semne de stabilizare.

Esential = 6 la sută reprezintă scăderea înmatriculărilor noi în Europa şi ţările EFTA în luna iunie 2013 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

ACEA a prezentat datele sale oficiale privind situaţia înmatriculărilor pe piaţa din Europa în luna iunie. Din păcate pentru producătorii de automobile şi economia UE, vânzările de automobile noi sunt în continuare în scădere, dar vorbim despre o scădere de şase procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi experţii din industrie citaţi de Automotive News susţin că situaţia dă semne de stabilizare. Singurele mărci care au avut rezultate bune sunt Ford, Dacia şi Seat.

Înmatriculările din Uniunea Europeană şi ţările EFTA au scăzut la 1.18 milioane de unităţi în iunie, o diferenţă de 6% faţă de cele 1.25 milioane unităţi înregistrate în 2012. Constructori precum Volkswagen, Opel, Fiat, Peugeot şi Citroen au remarcat scăderi ale înmatriculărilor noi pe piaţa din Europa. În cazul Grupului Volkswagen, vorbim despre o scădere de 4.4 procente, unde marca Audi a scăzut cu 8.9 procente, Volkswagen a scăzut cu 6.6 procente iar Sjoda a scăzut cu aproape şapte procente. Însă, Seat a reuşit o creştere de aproape 11 procente.


PSA Peugeot-Citroen a avut o scădere a înmatriculărilor noi de aproape 11 procente, în timp ce Grupul Fiat a scăzut cu 13.6 procente faţă de aceeaşi lună a anului trecut. General Motors a scăzut cu 9.9 procente în Europa. Vânzările Grupului Renault au crescut cu 0.9 procente datorită rezultatelor favorabile obţinute de Dacia, o creştere de 16 procente a înmatriculărilor noi în iunie 2013. Partenerii Renault, nemţii de la Mercedes-Benz, au avut o creştere de două procente, în timp ce BMW, rivalii constructorului din Stuttgart, au scăzut cu 7.7 procente, mai puţin decât competitorii lor de la Audi.

Via AutomotiveNews (înreg.) | ACEA

====================

Avand in vedere cele 2 stiri, anul acesta este ultima oczie a prinzi o MSNA NOUA la un pret decent !

=====================

Plata rovinietei din aplicatia Auto.ro, acum si prin SMS

http://www.auto.ro/stiri/plata-roviniet ... n-sms.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto.ro lanseaza plata rovinietei si prin SMS, in completarea serviciului de plata a rovinietei prin card bancar. Astfel, soferii pot sa achizitioneze si sa primeasca rovinieta instantaneu, prin intermediul aplicatiei Auto.ro, powered by Vodafone.

Prin intermediul sectiunii Rovinieta din cadrul aplicatiei gratuite de mobil Auto.ro, soferii pot pleca linistiti la drum, deoarece au posibilitatea sa achizitioneze toate tipurile de roviniete existente prin intermediul cardului bancar, precum si rovinietele pentru o zi sau 7 zile, prin plata cu SMS.

Astfel, soferii au posibilitatea sa comande rovinieta rapid si usor, alegandu-si tipul rovinietei si modalitatea de plata preferata. Contravaloarea rovinietei se achita direct din telefon, facand economie de timp si evitand situatiile unor eventuale amenzi, respectiv retinerea certificatului de inmatriculare al vehiculului utilizat fara rovinieta valabila, proiect aflat in propunerea guvernantilor.

Aplicatia este extrem de utila mai ales in situatia in care soferii se afla deja la drum si nu au rovinieta platita, achizitia acesteia fiind virtual instantanee; se primeste instantaneu prin SMS si prin e-mail in cazul platii prin card bancar.

Aplicatia Auto.ro este gratuita si are 170.000 de descarcari, aflandu-se atat in topul preferintelor soferilor cu iOS, inregistrand 65.000 descarcari in Apple Store, cat si pe Android, inregistrand 105.000 descarcari in Google Play. Este recunoscuta si de specialisti atat prin nivelul de popularitate la care a ajuns, cat si prin distinctiile obtinute la competitiile de mobile din Romania: premiul 1 “Best use of location services” in cadrul Mobilio Awards 2013 si locul 2 la “Utilities” in cadrul Mobile Conference 2013.

Aplicatia Auto.ro ofera urmatoarele facilitati:

- Localizare servicii auto: benzinarii, vulcanizari, spalatorii, service-uri, parcari, statii ITP, asistenta rutiera si tractari, taxi, pensiuni, ATM-uri, piese auto;

- Masina mea: se primesc notificari atunci cand expira RCA, ITP, rata lunara sau alta alerta dorita;

- Plati: plata rovinietei direct din aplicatie atat prin card bancar, cat si prin SMS;

- Anunturi vanzare-cumparare masini noi si second hand: utilizatorii au posibilitatea sa caute si sa adauge anunturi auto direct de pe telefonul mobil, sa salveze anunturile favorite si sa creeze alerte; calculatorul timbrului de mediu.

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Bogdan » Mie Iul 17, 2013 8:26 pm

Asta merita impuscata..cred ca intentionat au schimbat conditiile ca sa fie din ce in ce mai greu sa iei ceva prin rabla si acum sa anunte ca la anul nu va mai fi!
Numai retarzi!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Joi Iul 18, 2013 7:06 am

Asta se intampla cand nu stiu sa-si faca niste "calcule". s-au gandit ca, daca, cresc valoarea unui voucher, o sa sparga vanzarile auto.
anul trecut, din 3 masini vandute 2 au fost sh in Romania si eu din iarna, le-am spus celor din jur, ca anul acesta, din 5 masini vandute in Romania, 4 vor fi sh. ( daca nu cumva si mai rau de atat )
ieri vorbeam cu sotia ca anul acesta este ULTIMA SANSA sa cumperi o masina NOUA la super-pret, cu discounturi mari, masini aflate pe stoc, cu dotari medii.
imaginati-va ca la anul, fara discounturi, o masina care acum costa 10-14.000 euro+ 1 tichet RABLA, va deveni 14.000-19.000 euro, PREA MULT ( asta in caz ca vei castiga la LOTO :ya )
Am SuperNova de 5 ani, model 2001, si in afara de RUGINA, nu am probleme cu ea, dar, este timpul s-o dau tatalui meu si noi sa ne luam o masina sh mai noua ( maxim 5 ani ) sau chiar una noua, 10 ani sa nu am probleme ( asta in conditiile in care noi mergem 5000-8000 km/an )
Vreau un breack / monovolum / crossover de oras - clasa cea mai in voga acum = Opel mokka, chevrolet trax / renault captur / nissan juke / peugeot 2008 / parca intra si fiat 500 L aici => la anul vor veni cu modele cei de la citoren / honda / ford :ya
Dar cum nu am banii, inca, astept o MINUNE !
Doamne-ajuta!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Bogdan » Joi Iul 18, 2013 10:39 am

Si eu am avut o Dacia Nova din 2001, si la fel , in fara de Rugina, si mizeriile din interior masina a fost brici. Am dat-o acum 3 ani, cu 1100 EUR..in conditiile in care de noua a fost 5000 :)
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Sâm Iul 20, 2013 7:20 am

Fratilor, e mai rau decat credeam :shock: , eu am spus in iarna, ca din 5 masini vandute la noi, 4 vor fi SH !!!

http://www.automarket.ro/stiri/romania- ... 52054.html" onclick="window.open(this.href);return false;

România: Vânzările de maşini second-hand au depăşit de opt ori piaţa de maşini noi

Reprezentanţii Autovit.ro au prezentat o statistică asupra pieţei auto din România în primele şase luni ale anului. Românii au importat 101.735 automobile rulate şi au cumpărat 24.549 maşini noi.


Esential = 8 ori reprezintă diferenţa dintre piaţa automobilelor rulate şi piaţa autombilelor noi ale primelor şase luni pentru România.


Piaţa auto din România este în declin, statisticile privind înmatriculările noi şi vânzările de automobile prezentând cel mai scăzut nivel de când este contorizată piaţa auto internă. Cei de la Autovit.ro au realizat o analiză a datelor DRPCIV, care arată că, în primele şase luni ale anului, aprilie a fost cea mai reuşită lună pentru vânzările de automobile noi, în timp ce luna martie a fost cea mai reuşită pentru maşinile rulate importate din Europa. În ceea ce priveşte tranzacţiile cu maşinile deja înmatriculate în România, luna februarie a avut cele mai ridicate valori din an.

După cum ne arată statisticile, românii au importat 101.735 automobile rulate în primele şase luni ale anului. În tot acest timp, în România au fost vândute şi înmatriculate 24.539 de automobile noi, un nou minim istoric al pieţei auto interne, cel puţin de la momentul în care au început să fie contorizate înmatriculările noi. Reînmatriculările, adică tranzacţiile care au loc cu maşini deja înmatriculate în România şi care au fost oficializate, au numărat 97.846 unităţi. Astfel, piaţa auto second-hand a cumulat 199.581 unităţi, fiind de opt ori mai mare decât piaţa automobilelor noi. Pe lângă acestea, există şi automobilele înmatriculate în alte state, ale căror tranzacţionări nu pot fi cuantificate de autorităţile din România.


În raport cu datele din anii precedenţi, rezultatele din primele şase luni ale anului sunt cel puţin îngrijorătoare pentru industria auto, chiar dacă am presupune că piaţa va avea o evoluţie identică în următoarea jumătate a anului, ipoteză informată de specialiştii din industrie. Spre exemplu, în 2011 au fost reînmatriculate 411.439 automobile, de patru ori mai multe decât în primele şase luni ale anului. În ceea ce priveşte înmatriculările de automobile noi, în 2012 au fost înmatriculate 66.436 automobile noi, cu peste 10.000 de unităţi mai mult faţă de dublul rezultatului din primele şase luni ale anului. Vârful de importuri a fost atins în 20120, cu 214.606 automobile rulate de import.Potrivit celor de la Autovit, cele mai populare modele rulate puse la vânzare în România sunt Volkswagen Golf, Opel Astra, Volkswagen Passat, Ford Focus şi Audi A4. Compacta din Wolfsburg a fost liderul clasamentului în primele şase luni, cu 16.166 anunţuri.

STATISTICI ÎNMATRICULĂRI ROMÂNIA (Sursa: DRPCIV)
AN ÎNMATRICULĂRI NOI ÎNMATRICULĂRI SH REÎNMATRICULĂRI
2009 116.012 212.836 349.404
2010 94.541 214.606 377.947
2011 81.709 94.488 411.439
2012 66.436 174.950 356.607

Via Autovit | Sursafoto

==================================

http://www.automarket.ro/stiri/studiu-r ... 52046.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Studiu: Rusia va fi cea mai mare piaţă auto din Europa în 2020

Boston Consulting Group, o companie de consultanţă, estimează că Rusia va deveni cea mai mare piaţă auto din Europa până în 2020.


Esential = 6 la sută este rata de creştere anuală calculată pentru piaţa din Rusia.


Specialiştii de la Boston Consulting Group spun că Rusia va deveni a cincea cea mai mare piaţă auto din lume până în 2020. Estimările companiei americane anunţă că Rusia va depăşi Germania în materie de vânzări, aceasta urmând să devină cea mai mare piaţă auto din Europa, tot până în 2020. Explicaţiile analiştilor sunt fondate de investiţiile masive făcute de constructorii americani şi europeni în Rusia, jucători importanţi precum Volkswagen, General Motors, Ford şi Renault construind fabrici în respectiva ţară.

Raportul celor de la Boston Consulting spune că piaţa din Rusia va urma acelaşi traseu ca pieţele din Brazilia şi China, transformându-se dintr-o piaţă importantă pentru exportatori într-o piaţă dominată de producătorii străini care şi-au construit uzine locale. Constructorii străini au fost motivaţi să construiască fabrici în Brazilia şi China de reguile stricte ale guvernelor din cele două ţări, acestea impunând taxe mari asupra importatorilor. Rata de creştere anuală a pieţei din Rusia este estimată la şase procente până în 2020, când sunt previzionate vânzrăi de 4.4 milioane de unităţi.



Motivul creşterilor din Rusia este raportul mic de automobile la 1000 de locuitori. În Rusia, sunt 290 de maşini la mia de locuitori, în timp ce în Europa de Vest sunt 550 de vehicule la mia de locuitori. Mai mult decât atât, producătorii mizează pe faptul că respectivele vehicule sunt vechi, iar o decadă de creşteri a economiei Rusiei îi va face pe clienţi să aibă încredere în economie şi să cumpere o maşină nouă.

Via AutomotiveNews (înreg.)

==============================

http://www.automarket.ro/stiri/premiera ... 52038.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Premieră la Kia: Uzina din Slovacia a atins, pentru prima dată, capacitatea maximă


Esential = 6 luni a lucrat la capacitate maximă uzina Kia din Zilina.


Pentru prima oară de la inaugurare, uzina Kia din Zilina, Slovacia, a atins capacitatea maximă. Fabrica a lucrat la foc continuu în primele şase luni ale anului, producând cu 6% mai multe unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Kia reuşeşte să obţină nivelul maxim de ocupare la uzina sa din Slovacia în condiţiile în care alţi producători au anunţat că vor închide fabrici în Europa. Mai mult decât atât, uzina Kia din Zilina a reuşit să atingă capacitatea maximă pentru prima dată de la inaugurarea sa, performanţă remarcabilă într-un climat economic dificil, cu toate că fabrica a fost deschisă în urmă cu şapte ani. În raport cu anul trecut, producţia în primele şase luni la fabrica din Zilina a crescut cu şase procente pe decursul celor şase luni, totalizând 158.900 vehicule.

Odată cu producţia de automobile, a crescut şi producţia de motoare la fabrica din Zilina, dar creşterea propulsoarelor este de 7 procente, totalizând 253.200. Respectiva fabrică este unul dintre cei mai mari exportatori ai Slovaciei şi chiar ai zonei euro, aceasta producând modele populare precum Cee'd, Sportage şi Venga.


Aproape un sfert din producţia fabricii Kia din Zilina ajunge pe piaţa din Rusia, urmată de piaţa din Regatul Unit, care reprezintă 14% din producţia uzinei slovace. În tot acest timp, piaţa auto din Europa a atins cel mai scăzut nivel din ultimii 20 de ani în primele şase luni ale anului curent, iar liderii marilor concerne se aşteaptă la probleme suplimentare cauzate de capacitatea de producţie care depăşeşte cererea din Europa.

Via AutomotiveNews (înreg.)

====================

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Mar Iul 30, 2013 6:08 pm

http://www.automarket.ro/stiri/o-noua-t ... 52212.html" onclick="window.open(this.href);return false;

O nouă taxă auto: acciză pentru maşinile cu motor de peste 3000 cmc

Guvernul României a anunţat că începând din 1 septembrie va fi introdusă o acciză de 1 euro/cmc pentru maşinile cu o capacitate cilindrică de peste 3000 de centimetri cubi.

Esential = 1 euro pe centimentru cub este valoarea noii accize pentru masini cu motoare de peste 3000 cmc

597 de euro va fi valoarea noii accize pentru o masina cu motor de 3.6 litri
Ministerul Finanţelor Publice a publicat la începutul acestei săptămâni un proiect de ordonanţă pentru modificarea Codului Fiscal.

Printre numeroasele schimbări prevăzute în proiect se numără şi una care va afecta toţi cumpărătorii de maşini cu motoare de peste 3000 cmc.

Astfel, începând din 1 septembrie 2013, va fi introdusă o nouă taxă auto sub forma unei accize de 1 euro pe cmc care va fi aplicată "tuturor autoturismelor şi autoturismelor de teren, inclusiv cele importate sau achiziţionate intracomunitar, noi sau rulate, a căror capacitate cilindrică este mai mare sau egală cu 3000 cmc", potrivit proiectului pentru modificarea Codului Fiscal.

Taxa se aplică doar pentru ceea ce depăşeşte 3000 cmc, astfel că pentru pentru un motor de 3597 cmc valoarea acesteia va fi de 597 de euro.

CE IMPACT VA AVEA NOUA ACCIZĂ?

Potrivit unor calcule realizate de Automarket, cumpărătorii de maşini noi cu motoare de peste 3000 cmc vor fi nevoiţi să plătească o acciză care în general va valora până la 2% din preţul DDP de vânzare al acestora.


De exemplu, pentru un Skoda Superb facelift cu motor V6 de 3.6 litri şi 260 CP valorea noii accize va fi de 597 de euro, adică aproape 2% din preţul de vânzare de 31.667 de euro. În schimb, pentru un BMW 550i xDrive cu motor de 4.4 litri vei plăti o acciză de 1395 de euro, care se adaugă preţului DDP de comericalizare de 77.872 euro.

Totuşi, cei mai afectaţi vor fi cumpărătorii de maşini second-hand cu motoare de cel puţin 3000 cmc, întrucât aceştia vor plăti o acciză care va avea o valore procentuală semnificativ mai mare din preţul de achiziţie al autoturismului.

CUM JUSTIFICĂ GUVERNUL NOUA ACCIZĂ?



Potrivit Guvernului, noua acciză a fost introdusă pentru "bunuri de lux", în această categorie fiind incluse, pe lângă maşinile cu motor de peste 3000 cmc, şi bijuteriile din aur, confecţiile din blănuri naturale sau iahturile.

Autorităţile justifică extinderea bunurilor pentru care se aplică această acciză ca o măsură compensatorie pentru reducerea TVA-ului la pâine de la 24% la 9%, care va avea loc tot de la 1 septembrie.

CE ALTE TAXE AUTO PLĂTESC CUMPĂRĂTORII?

Prin introducerea noii accize, cumpărătorii de maşini cu motoare de peste 3000 cmc vor plăti la achiziţie nu mai puţin de şase taxe obligatorii: timbrul de mediu, impozitul anual, asigurarea de răspundere civilă auto (RCA), taxa de înmatriculare, taxa RAR şi noua acciză pentru bunuri de lux.

De asemenea, guvernul a decis ca timbrul de mediu să fie plătit şi în cazul dobândirii maşinii prin partaj la notariat, iar persoanele juridice pot primi la rândul lor ecotichetul de 12.000 de lei la achiziţionarea de maşini electrice.

Via Ministerul Finanţelor Publice

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Mar Sep 24, 2013 5:18 pm

http://www.automarket.ro/stiri/codul-ru ... 53115.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Codul Rutier: Noua propunere de modificare aduce amenda maximă la 4.000 lei

Noua propunere de modificare a Codului Rutier, a treia prezentată în ultimele săptămâni, aduce sancţiuni mai reduse faţă de propunerile anterioare şi chiar mai mici decât cele existente.

Esential = 6 luni va rămâne fără permis de conducere un şofer care depăşeşte viteza legală cu peste 60 km/h, potrivit noii propuneri de modificare a Codului Rutier.

Modificarea Codului Rutier este iminentă, iar autorităţile au propus mai multe versiuni, optimizate în funcţie de presiunile primite de opinia publică şi din partea politicienilor. Ultima versiune a propunerii implică sancţiuni mai blânde pentru şoferii care greşesc, amenzi mai mici decât cele propuse anterior şi chiar reducerea unor sancţiuni din codul actual. Însă, şoferii care depăşesc viteza maximă cu peste 31 km/h vor pierde dreptul de a conduce pe drumurile publice preţ de 30 de zile, o prevedere mai severă decât actuala formulă. În cazul extrem în care şoferul depăşeşte viteza legală cu peste 60 km/h, perioada în care acesta rămâne fără permisul de conducere atinge 180 de zile.

Vestea bună la noua formă a proiectului este că sancţiunea pentru cea mai comună contravenţie între şoferii români, depăşirea vitezei legale cu 11 până la 20 km/h, aduce o amendă mai mică decât până acum, anume 160 lei, în loc de 160-240 lei în prezent. Amenzile mai mici pentru şoferii care depăşesc viteza legală nu se opresc aici, noul proiect incluzând amenzi mai mici pentru cei care depăşesc viteza legală. Însă, depăşirea vitezei legale cu 41 până la 50 km/h aduce de la sine o amendă situată între 480 şi 640 lei, alături de suspendarea permisului de conducere preţ de 60 de zile.


Actuala formulă a legii implica o amendă de până la 1.600 lei şi suspendarea dreptului de a conduce pentru 30 de zile. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu sancţiunea pentru depăşirea vitezei maxime cu peste 51 km/h, aceasta având o amendă mai mică, dar o perioadă mai lungă de suspendare a permisului de conducere. Cea mai gravă abatere înscrisă în Codul Rutier în materie de depăşire a vitezei maxime permise pe un segment de drum, respectiv trecerea cu peste 60 km/h deasupra limitei impuse, este sancţionată cu o amendă situată între 1.680 lei şi 4.000 lei şi suspendarea permisului de conducere pentru 180 de zile.

Via Digi24

=====================



http://www.automarket.ro/stiri/romania- ... 53116.html" onclick="window.open(this.href);return false;

România: Parcul auto a crescut cu 172% în 24 de ani

Asociaţia Română de Transporturi Rutiere Internaţionale a publicat o analiză scurtă a evoluţiei parcului auto din ţară în perioada post-decembristă. Potrivit ARTRI, parcul auto al ţării a crescut cu 172%.

Ne așteptăm ca în 2014 să crească în satele și orașele României numărul străzilor plombate, dar ne-am dori foarte mult să vedem și o schimbare de mentalitate pe termen mediu și lung.
Florinel Andrei- Secretar General ARTRI


România a realizat o creştere de 172% a parcului auto în ultimii 24 de ani, arată un comunicat al Asociaţiei Române pentru Transporturi Rutiere Internaţionale. Parcul auto al ţării este compus din aproximativ şase milioane de autovehicule, în condiţiile în care anul 2007 găsea ţara cu 4.5 milioane de autovehicule. Odată cu această statistică, transportatorii din România le solicită autorităţilor să refacă şi să dezvolte infrastructura rutieră, explicând că singurele soluţii viabile ar fi descentralizarea viziunii şi depolitizarea finanţării.

"Din punct de vedere strict strategic, integrarea Moldovei în UE ar putea genera interese imediate pentru dezvoltarea unor ramificații mai clare spre estul României a coridorului IX paneuropean. Cu atât mai mult integrarea Ucrainei. Dar chiar și așa, partea de nord a țării (Moldova, Bucovina, Maramureșul) va rămâne netranzitată de vreun astfel de coridor european. Acestea fiind datele actuale, România va trebui să ia în calcul elaborarea unui program de conectare a nordului la celelalte zone din motive economice, administrative și, de ce să nu o spunem, din motive de siguranță națională", a declarat Florinel Andrei, secretarul general al ARTRI.

Tot cei de la ARTRI au subliniat faptul că România are doar 548.19 kilometri de autostradă în exploatare, deşi au trecut 40 de ani de la inaugurarea primilor 96 de kilometri de autostradă. Potrivit unui sondaj citat de Asociaţia Română pentru Transporturi Rutiere Internaţionale, majoritatea respondenţilor considerau că actuala situaţie a infrastructurii din România este cauzată de "corupţie şi de managementul defectuos al resurselor". Transportatorii consideră că greşeala a fost făcută încă de la modul în care a fost gândită infrastructura ţării, conectarea la reţeaua europeană fiind gândită din aval către amonte, de la Constanţa la Arad, în timp ce finanţarea europeană a fost politizată şi realizată invers, fiind finanţate lucrările dinspre Bucureşti înspre vestul ţării.

Via Agerpres

==========================

http://www.auto.ro/stiri/peste-50--din- ... 0-ani.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Peste 50% din masinile inmatriculate in acest an sunt mai vechi de 10 ani

Din totalul autoturismelor inmatriculate in Romania in primele 8 luni ale anului in curs, 52% sunt mai vechi de 10 ani, conform analizei Auto.ro.

In primele 8 luni ale acestui an avem o crestere cu 22% a numarului de masini inmatriculate in Romania, totalizand 184.200 de unitati, comparativ cu perioada similara a anului trecut. 147.600 dintre acestea sunt masini second hand si doar 36.600 masini noi. Din totalul autoturismelor inregistrate in acest an, 52% sunt mai vechi de 10 ani.

Conform analizei Auto.ro, 16% dintre masinile inmatriculate in acest an sunt mai vechi de 15 ani (29.200 de unitati), 36% au o vechime cuprinsa intre 10 si 15 ani(66.600 de unitati), 18% au o vechime cuprinsa intre 5 si 10 ani(33.400 de unitati), iar 10% au o vechime de pana in 5 ani(18.400 de unitati). Doar 20% sunt masini noi, respectiv 36.600 de unitati.

Piata de autoturisme second hand importate in Romania a inregistrat o crestere cu 64% in primele 8 luni din 2013, ajungand la 147.600 de unitati, de la cele 106.800 de unitati inscrise in primele 8 luni ale anului trecut. Pentru aceeasi perioada, numarul masinilor reinmatriculate a scazut cu 40%, de la 225.000 la aproximativ 135.600 de unitati.

Cu toate ca masinile noi inmatriculate in Romania au inregistrat in luna august o crestere cu 25% fata de luna august 2012, in cele 8 luni aferente anului in curs s-a inregistrat un declin vizibil, cu 18%, pe piata masinilor noi. Pe baza cresterii inregistrate in luna august, putem spera la o redresare a pietei auto de masini noi.

Dacia conduce detasat topul inmatricularilor de masini noi si se mentine la acelasi nivel cu anul trecut, inregistrand aproximativ 10.600 de unitati. Urmeaza Volkswagen cu 4.050 de unitati inregistrate, Skoda cu aproape 3.000 de unitati, Ford cu 2.250 de unitati si Renault cu aproape 2.000 de masini inscrise, conform statisticilor DRPCIV.

Volkswagen este in continuare lider pe piata importurilor auto second hand cu peste 36.650 de masini inmatriculate in Romania in primele 8 luni ale acestui an, reprezentand o crestere cu 43% comparativ cu perioada similara din 2012. Clasamentul realizat de Auto.ro este completat de Opel cu peste 21.700 de unitati, Ford cu 13.650 de unitati, Audi cu aproximativ 6.500 de unitati si BMW cu 5.750 de unitati.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Joi Sep 26, 2013 7:17 am

http://www.automarket.ro/stiri/surpriza ... 53122.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Surpriză la EuroNCAP: modelul chinezesc Qoros 3 Sedan primeşte cinci stele şi devine cea mai sigură maşină testată în 2013

Qoros, marca construită special pentru Europa de chinezii de la Chery, izbuteşte o primă victorie morală în faţa clienţilor: cinci stele la testele de siguranţă EuroNCAP.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mitul maşinilor chineze care pică examenul testelor de siguranţă este pe cale să se năruie. Qoros 3 Sedan, primul model de serie pe care noul brand construit de chinezii de la Chery special pentru piaţa din Europa l-a lansat la Salonul de la Geneva în luna martie a acestui an, a primit cinci stele la testele EuroNCAP.

CEL MAI BUN REZULTAT DIN 2013



În dezvoltarea lui Qoros 3 Sedan ne-am concentrat eforturile către cererile pe care le au clienţii tineri şi aspiraţionali de astăzi. Aceştia sunt foarte sensibili în ceea ce priveşte designul şi calitatea construcţiei, sunt fani sofisticaţi ai tehnologiei şi insistă să beneficieze de cele mai înalte standarde de siguranţă.
Volker Steinwascher - Preşedinte Qoros

Qoros 3 Sedan devine astfel primul model al unei mărci chinezeşti care se ridică la nivelul maxim al punctelor oferite de organizaţia independentă europeană. Mai mult, Qoros 3 Sedan devine maşina care primeşte cele mai multe puncte în anul 2013 la cele patru categorii de teste, rezultatele pe care berlina le-a realizat la secţiunile Protecţia pasagerilor adulţi (95%), Protecţia pasagerilor copii (87%), Protecţia pietonilor (77%) şi Sisteme de siguranţă (81%) aşezând noul 3 Sedan în grupul select al celor mai sigure maşini testate vreodată de euroNCAP. Spre comparaţie, modelul cu cele mai mari punctaje din istoria EuroNCAP, Volvo V40, a primit anul trecut 98% la categoria Protecţia pasagerilor adulţi, 75% la Protecţia pasagerilor copii, 88% la Protecţia pietonilor şi 100% la Sisteme de siguranţă.

Partea interesantă este că producătorul chinez anunţase încă de anul trecut că targetul modelului său la testele de siguranţă este de 5 stele. Astfel, aşa cum era de aşteptat, reacţia oficialilor mărcii asiatice a fost una foarte pozitivă: "Printr-un rezultat în premieră pentru un constructor chinez de automobile, modelul compact Qoros 3 Sedan a primit punctajul maxim de cinci stele la testele EuroNCAP. Qoros 3 Sedan a adunat scoruri foarte mari la toate cele patru categorii de testare ale EuroNCAP şi vine cu cea mai bună performanţă dintre toate modelele testate de organizaţia europeană până acum în 2013", spun cei de la Qoros într-un comunicat oficial.

Nici EuroNCAP nu a ratat momentul, şefii organizaţiei independente europene lăudând performanţele modelului Qoros: "Este plăcut să vezi că un producător nou precum Qoros pune accent pe siguranţă şi reuşeşte un rezultat bun în testele noastre. Constructorii auto ştiu că europenii sunt obişnuiţi cu cel mai înalt nivel de siguranţă", spune Michiel van Ratingen, Secretarul General EuroNCAP.

Detaliile complete ale rezultatului Qoros 3 Sedan la sesiunea de testare EuroNCAP pot fi consultate AICI.


Esential = 156 de cai putere şi 210 Nm dezvoltă cel mai potent motor din gama Qoros 3 Sedan: 1.6 Turbo benzină.

126 CP şi 155 Nm este motorul de bază al modelului chinezesc: 1.6 benzină aspirat. Modelul Qoros nu oferă versiuni diesel la lansare.

UN NUME CONTROVERSAT

Marca Qoros a fost anunţată de Chery la finalul anului 2012, debutul său fiind oficializat la Salonul Auto de la Geneva din martie 2013. Cariera de piaţă a primului model al mărcii nu a fost lipsită de peripeţii, deşi maşina nu poate fi încă achiziţionată în Europa. Astfel, modelul compact sedan a fost denumit în prima fază GQ3, însă o plângere a celor de la Audi, care deţin drepturile de utilizare pentru această combinaţie de litere şi cifre, a făcut ca marca asiatică să fie nevoită să schimbe denumirea modelului cu câteva zile înainte de debutul oficial de la Geneva. Nici noul nume nu a fost însă primit cu braţele deschise de mărcile germane, BMW analizând posibilitatea de a ataca denumirea "3 Sedan", pe care bavarezii o consideră mult prea apropiată de "Seria 3".

QOROS PREGĂTEŞTE UN BREAK ŞI UN SUV

Qoros 3 Sedan este produs în China, la o uzină din Changshu, şi este primul model al mărcii chineze dedicate special pieţei din Europa. În pregătiri se află o versiune break a lui 3 Sedan, denumit Qoros 3 Estate, şi un SUV care va fi dezvoltat pe baza conceptului Cross Hybrid, prezentat la rândul său la Geneva. Acesta din urmă beneficiază de un motor 1.2 turbo cu trei cilindri în linie şi două motoare electrice. Primul este poziţionat la nivelul punţii spate, iar al doilea este integrat în transmisie şi joacă atât rolul de demaror, cât şi rolul de generator. Modelul poate oferi şi tracţiune integrală, va avea un mod 100% electric şi prezintă şi un mod hibrid asistat.

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de commandorsteel » Joi Sep 26, 2013 9:27 am

Încă o veste proastă pentru şoferi! Preţul rovinietei va creşte cu până la 66%.
http://www.libertatea.ro/detalii/artico ... 64945.html

Comparativ cu un proiect de ordonanţă elaborat anterior de instituţie pe această temă şi cu reglementările în vigoare, noua variantă prevede majorarea şi scăderea mai multor tarife, eliminarea perioadei de valabilitate de 90 de zile şi adăugarea unui nou interval, de 10 zile, pentru autoturisme şi pentru vehiculele de transport marfă cu masă totală mai mică sau egală cu 3,5 tone.

Astfel, şoferii de autoturisme vor scoate din buzunar pentru roviniete valabile 7 zile, 30 zile şi 12 luni suma de 5, 10 respectiv 32 euro, inclusiv TVA. Comparativ, pentru aceleaşi perioade de valabilitate, sumele achitate se ridică în prezent la 3, 7 şi 28 euro.

Pentru o perioadă de 10 zile, nivelul propus este de 6 euro. În cazul vehiculelor de transport marfă de până la 3,5 tone, tarifele pentru 7 zile şi 12 luni cresc de la 6 la 7 euro, respectiv de la 96 la 100 euro, dar scad în schimb în cazul intervalului de 30 zile, de la 16 euro la 14 euro.

Pentru vehiculele de transport marfă de 3,5 - 7,5 tone sau de transport persoane cu 9-23 locuri pe scaune rovinieta pentru o zi va costa 11 euro, faţă de 4 euro în prezent. Taxa va scădea de la 52 euro la 50 euro, pentru 30 zile, dar va urca de la 320 euro la 500 euro la 12 luni.

Şoferii vehiculelor de transport marfă de 7,5 - 12 tone sau de transport persoane cu peste 23 locuri pe scaune, rovinieta pe zi creşte de la 7 la 11 euro şi scade de la 35 euro la 30 euro în cazul achitării pe şapte zile. La 30 zile, taxa scade de la 91 euro la 60 euro, iar la 12 luni aceasta este majorată de la 560 euro la 600 euro.

În cazul vehiculelor de transport marfă de peste 12 tone cu până la trei axe, rovinieta pe zi creşte de la 9 la 11 euro, scade la 7 zile (de la 45 euro la 36 euro) şi 30 zile (de la 117 euro la 72 euro) şi rămâne la valoarea actuală la 12 luni (720 euro).

Pentru vehiculele de transport marfă de peste 12 tone cu minim patru axe, tarifele pentru o zi rămân la 11 euro, la 7 zile scad de la 55 euro la 45 euro, la 30 zile sunt diminuate de la 143 euro la 90 euro iar pentru 12 luni acestea coboară de la 1.210 euro la 900 euro.

"Va fi actualizat nivelul tarifelor de utilizare, intermediare, în cazul vehiculelor de transport marfă cu masă totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone, conform procentelor recomandate de Directiva 2011/76/UE a Parlamentului European şi a Consiliului de modificare a Directivei 1999/62/CE de aplicare a taxelor la vehiculele grele de transport marfă pentru utilizarea anumitor infrastructuri (tariful lunar – maximum 10% din tariful anual; tariful săptămânal – maximum 5% din tariful anual; tariful zilnic de 11 euro şi maximum 2% din tariful anual) şi va fi diminuat nivelul tarifului cu valabilitate de 12 luni, aplicat în cazul vehiculelor cu masă totală maximă autorizată mai mare de 12 tone, cu minimum 4 axe (inclusiv)", se arată în nota de fundamentare a proiectului de ordonanţă de urgenţă elaborat de Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine (DPIIS).

În plus, autorii documentului precizează că va fi majorat nivelul tarifelor aplicate în cazul autovehiculelor şi a vehiculelor cu masă totală maximă autorizată mai mică sau egală cu 3,5 tone, în cazul acestora nivelul existent înregistrând cele mai mici valori din Uniunea Europeană.

Proiectul de ordonanţă extinde, de asemenea, modalităţile de achitare a tarifelor de utilizare a drumurilor, prin intermediul unor mijloace de plată care urmează să fie puse la dispoziţie de către distribuitori, şi va elimina posibilitatea de exceptare a vehiculelor utilizate exclusiv în transportul public local de persoane pe raza teritorial - administrativă a unei localităţi.

"Va fi reglementat ca, prin excepţie de la prevederile OG nr.2/2001, sumele provenite din amenzile aplicate pentru circulaţia fără rovinietă valabilă se fac venit integral la bugetul de stat", se arată în nota de fundamentare. În plus, vor fi eliminate prevederile privind sancţiunile aplicabile în cazul falsificării rovinietei, întrucât acestea sunt fapte incriminate de Codul Penal.
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Bogdan » Joi Sep 26, 2013 9:54 am

Ai dracu nenorociti...Sova si cu taticul lui , Ponta, trebuie impuscati!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Vin Oct 04, 2013 6:51 am

http://www.auto.ro/stiri/top-5-sanctiun ... utier.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Top 5 sanctiuni propuse in noul Cod Rutier

Noul Cod Rutier ar putea aduce sanctiuni extrem de drastice si amenzi foarte mari. Am realizat o sinteza a celor mai importante modificari propuse.

1. Daca o amenda nu este platita in termen de 30 de zile, politia poate suspenda permisul conducatorului auto pana ce soferul poate face dovada platii.

2. Pentru depasirea limitei de viteza vor exista sase clase de sanctiuni. Daca noul proiect va fi adoptat, permisul unui conducator auto se suspenda pentru doua luni in cazul in care se inregistreaza o depasire a limitei de viteza cu 41 – 50 km/h. In prezent, suspendarea avea o durata de 30 de zile si se producea doar daca limita de viteza era depasita cu peste 50 km/h.

Conform proiectului de modificare a Codului Rutier, amenzile pentru depasirea limitelor de viteza pot ajunge pana la 9600 de lei, echivalent a 120 puncte de amenda.

Citeste mai mult pe http://www.amsonline.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

=======================

http://www.auto.ro/stiri/cum-se-obtin-d ... i-rca.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Cum se obtin despagubiri pe baza politei RCA

In urma unui accident rutier, exista doua tipuri de despagubiri care pot fi acordate de catre o companie de asigurari pe baza politei RCA. Pe de o parte este vorba despre daunele materiale, adica acele avarii produse masinii, iar pe de alta parte avem daunele morale, care pot fi solicitate de catre o victima a unui accident rutier sau de catre o ruda a acesteia, in urma unor vatamari corporale sau a decesului.

Constat amiabil vs. proces verbal

Este imperios necesar ca orice sofer sa detina un RCA valabil, pentru ca in momentul in care se produce un accident, persoana afectata are nevoie de polita RCA a celui vinovat pentru a putea solicita despagubiri. Asigurarea auto poate fi incheiata online pe aici.

In cazul unui accident usor, in urma caruia au rezultat doar daune materiale, soferii implicati pot incheia un constat amiabil. Este insa necesar ca ambele parti implicate sa fie de acord. Pe baza acestui document, soferul pagubit poate solicita despagubiri de la asigurator avand o copie a politei RCA a conducatorului auto vinovat.

Situatia se schimba insa in momentul in care, in urma unui accident rutier, au rezultat si vatamari corporale sau chiar deces. De aceasta data este interzisa folosirea constatului amiabil si se impune chemarea politiei la fata locului, care va intocmi un proces verbal.

Pe baza caror acte sunt oferite despagubiri RCA?

Pentru a obtine despagubiri RCA sunt necesare urmatoarele acte: copie dupa certificatul de inmatriculare a masinii, cerere de despagubire, proces verbal realizat de Politia Rutiera, proces verbal realizat de inspectorul de daune si o copie dupa certificatul medico-legal atunci cand este vorba de vatamare corporala.

Cum pot fi obtinute despagubiri RCA pentru imposibilitatea folosirii masinii dupa accident?

Mai exista un tip de despagubiri care pot fi solicitate de catre soferi prin intermediul politei RCA, si anume imposibilitatea folosirii masinii dupa producerea accidentului respectiv. Trebuie mentionat insa ca acest tip de despagubiri pot fi obtinute in special in instanta si mult mai rar pe cale amiabila.

Rezolvarea problemei pe cale amiabila se face doar in cazul firmelor specializate in transportul de pasageri sau marfa. In cazul multor soferi, sunt necesare astfel de despagubiri, mai ales in momentul in care masina avariata in urma accidentului era folosita in interes de serviciu sau aceasta reprezenta modalitatea de obtinere a veniturilor pentru persoana afectata.

Apelul la instanta pentru obtinerea unor astfel de despagubiri este singura cale posibila pentru soferii obisnuiti, avand in vedere faptul ca nici asigurarea Casco nu prevede acordarea acestora. Solicitarea unor astfel de despagubiri este reglementata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) in ceea ce priveste normele referitoare la RCA. Compania de asigurari va trebui sa plateasca despagubiri in special pentru perioada de timp in care masina afectata in urma unui accident se afla in service pentru reparatii.

================================

Tarziu, prea tarziu:

http://www.auto.ro/stiri/honda-anunta-i ... tinsa.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Honda anunta introducerea unui program de garantie extinsa

Honda Trading Romania, distribuitorul autorizat al automobilelor Honda in Romania, anunta introducerea unui program de Garantie Extinsa, disponibil atat pentru automobile noi cat si rulate, incepand cu 1 Octombrie 2013.

Garantia Extinsa Honda este un program inteligent, conceput special pentru a intampina exigentele clientilor din Romania privind o utilizare fara griji a autovehiculului. Astfel, orice automobil nou comercializat de la 1 Octombrie 2013 va avea inclus in pretul de achizitie o garantie de 5 ani sau 160.000 km, fata de garantia de 3 ani sau 100.000 km oferita pana la aceasta data.

De asemenea, Garantia Extinsa este disponibila si pentru autovehiculele Honda rulate cu o vechime mai mica de 60 luni si un rulaj de pana la 120.000 km.

Programul de Garantie Extinsa pentru autovehicule rulate cuprinde 2 oferte, Smart si Premium, ce ofera clientilor existenti posibilitatea de a opta fie pentru acoperirea riscurilor de defectiune la un pret redus, fie pentru un raport beneficii/pret foarte bun, pentru 12 sau 24 luni suplimentare.

Programul este disponibil in toata reteaua de dealeri autorizati Honda din Romania, incepand cu data mai sus mentionata.

Campania de iarna Honda

In perioada 1 Octombrie-31 Decembrie 2013, fiecare autovehicul Honda nou va fi comercializat cu un set de anvelope de iarna cadou. O selectie riguroasa de anvelope premium a fost pregatita pentru aceasta campanie, Bridgestone si Pirelli fiind marcile selectate pentru a fi oferite clientilor Honda.

Campania de anvelope cadou se va cumula cu campaniile de pret si cu Programul de Garantie Extinsa Honda, realizand un pachet de beneficii extrem de competitiv.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Joi Oct 10, 2013 5:20 am

http://www.automarket.ro/stiri/contesta ... 53372.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Contestarea unui proces verbal nu mai este gratuită

Odată cu Noul Cod de Procedură Civilă, contestarea unui proces verbal de amendă contravenţională nu mai este gratuită, cetăţeanul care solicită această procedură fiind obligat să achite 20 RON.


Contestarea oricărui proces-verbal de contravenţie nu mai este gratuită. Până în această vară, introducerea unei asemenea plângeri era gratuită şi scutită de la plata taxei judiciare de timbru. Potrivit celor de la Avocatnet, costul acestei proceduri este de 20 RON, modificarea fiind prevăzută în Noul Cod de Procedură Civilă. În timp ce termenul legal de contestare a procesului verbal nu s-a schimbat, acesta rămânând de 15 zile de la data înmânării sau comunicării acestuia, procedura care trebuie urmată de contravenient s-a modificat, aceasta fiind precizată tot în Noul Cod de Procedură Civilă.

Taxa pe care trebuie să o achite contravenientul este unică, fixă şi nu depinde în niciun fel de tipul contravenţiei împotriva care se depune plângerea. Vorbim despre o taxă judiciară de timbru, care nu distinge între diferitele domenii ale materiei contravenţionalului. Mai mult decât atât, în cazul în care petentul va formula recurs împotriva hotărârii judecătoreşti prin care s-a soluţionat plângerea, acesta trebuie să achite alţi 20 de lei pentru ca procedura să fie analizată în instanţă.


În cazul unei amenzi rutiere, plângerea poate fi formulată împotriva procesului verbal de constatare a contravenţiei, care trebuie depusă la judecătoria în a cărei circumscripţie a fost săvârşită contravenţia. Excepţie de la această regulă fac situaţiile în care un contravenient doreşte să conteste procesul verbal privind sancţionarea sa pentru lipsa rovinietei, explică consilierul juridic Gabriela Pintea, situaţia respectivă necesitând depunerea plângerii la judecătoria în a cărei circumscripţie face parte contravenientul.

Via Avocatnet.ro | Sursăfoto

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: Stirile auto ale zilei

Mesaj de Vasea » Joi Oct 31, 2013 4:14 pm

http://www.automarket.ro/stiri/daciatti ... 53734.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Daciattitude: prima revistă a pasionaţilor Dacia a fost lansată în Franţa

Universul editorial auto din Franţa se îmbogăţeşte începând cu această lună cu o revistă dedicată mărcii Dacia. Aceasta este creată independent de fanii brandului românesc.

Esential = 3.90 euro este preţul de chioşc al revistei Daciattitude.
4 apariţii anuale va avea revista Daciattitude în Hexagon.

65.000 de maşini a vândut Dacia în Franţa în primele nouă luni ale anului 2013.
După ce cariera de piaţă a mărcii Dacia a primit odată cu declanşarea crizei o direcţie neanunţată de nimeni, brandul românesc dovedind una dintre cele mai spectaculoase creşteri din industria auto europeană, clienţii vest-europeni au început să cunoască din ce în ce mai bine produsele şi povestea constructorului de la Mioveni. Iar unii dintre cei mai dedicaţi clienţi europeni ai celor de la Dacia sunt cei francezi, care bat anual recorduri de asistenţă la celebrul Picnic Dacia, care în acest an a strâns nu mai puţin de 15.000 de participanţi.

Ultima "ispravă" a fanilor Dacia din Franţa este o revistă dedicată mărcii şi care se găseşte începând din această săptămână la chioşcurile de ziare din Hexagon, Numele său este Daciattitude, va apărea pe piaţă de patru ori pe an şi costă 3.9 euro. Dedicată complet produselor pe care Dacia le are în Franţa, noua revistă îşi propune să completeze peisajul publicistic francez cu o publicaţie monomarcă construită complet de fanii brandului, independent de cei care conduc biroul Dacia în Franţa.

Foarte mulţi clienţi Dacia au ales această marcă pentru reputaţia foarte bună în ceea ce priveşte fabilitatea. Agitaţia din jurul brandului nu e deloc gratuită.
Olivier Duhautoy
Redactor-şef Daciattitude

Redactorul şef al revistei Daciattitude, Olivier Duhautoy, susţine că ideea revistei există deja de un an şi jumătate, iar cele 500.000 de maşini pe care Dacia le-a vândut în Franţa sunt un argument îndeajuns de puternic pentru ca revista să aibă o piaţă proprie. Jurnalistul spune că revista se va concentra pe poveştile diferiţilor clienţi Dacia: "În primul număr, Anthony - un pasionat de astronomie - povesteşte cum şi-a amenajat Loganul MCV ca pe un camping-car. De asemenea, avem povestea unui veterinar care foloseşte unul dintre modelele mărcii sau responsabilii unei secţii de poliţie municipale care-şi derulează activitatea cu ajutorul unei flote de maşini Dacia", spune Duhautoy. Printre celelalte subiecte interesante din revista nou-lansată se numără un test cu recent prezentatul Dacia Duster facelift şi, de asemenea, primele impresii de la volanului noul Logan MCV. Nici zona istorică a mărcii Dacia nu este ignorată, revista prezentând povestea posesorului unui exemplar Dacia 1410 Sport.

via daciattitude.net

Scrie răspuns

Înapoi la “C4/Citroen in Mass Media”