Am un C4 Picasso cu motor 1,6 82 kw din 2011, diesel, care a fost fabricat pentru tarile temperate și nu are rezistența electrică montată din fabrică. Are doar o rezistența în circuitul de răcire care se pare că încălzește toată apa/ antigelul, dar nu o face suficient de repede.
M-am gândit ca să iau de la dezmembrari o rezistență și firele aferente dar mai întâi aș dori să văd dacă știe cineva dacă este posibil ca să se monteze rezistența și cam pe unde ar trebui făcute legăturile electrice.
Mulțumesc
Incalzire cu rezistență electrică
-
- Mesaje:19
- Membru din:Mie Sep 16, 2015 11:31 am
- Marca si model masina:Citroen C4 Picasso 1,6 ehdi
-
- Mesaje:19
- Membru din:Mie Sep 16, 2015 11:31 am
- Marca si model masina:Citroen C4 Picasso 1,6 ehdi
Re: Incalzire cu rezistență electrică
Astazi am avut timp ca sa verific mai multe.
Desi in Citroen service documentation imi zice ca nu exista pentru codul meu VIN, rezistenta electrica pentru incalzire, surpriza, era la locul ei, si o mai si recunoaste BSI-ul, 900-1000 W.
Problema este ca nu se incalzeste.
Ceva idei, relee bolnave, samd, pentru ca am verificat cu aparatul de controlrezistenta, si pare buna?
Desi atunci cand pornesc motorul, dupa un minut, se aude un click dar caldura nexam, ioc.
Desi in Citroen service documentation imi zice ca nu exista pentru codul meu VIN, rezistenta electrica pentru incalzire, surpriza, era la locul ei, si o mai si recunoaste BSI-ul, 900-1000 W.
Problema este ca nu se incalzeste.
Ceva idei, relee bolnave, samd, pentru ca am verificat cu aparatul de controlrezistenta, si pare buna?
Desi atunci cand pornesc motorul, dupa un minut, se aude un click dar caldura nexam, ioc.
- djmanianfs
- Mesaje:525
- Membru din:Dum Aug 19, 2012 9:52 pm
- Marca si model masina:BMW F10 520D LCI 2012
Re: Incalzire cu rezistență electrică
Baga o fuga la service Citroen.
Ei sunt cei mai in masura sa-ti dea un verdict.
Succes!
Ei sunt cei mai in masura sa-ti dea un verdict.
Succes!
Ex: Citroen C4 coupe 1.4 16V 2005, Gri Iridis
Actual: BMW F10 520D LCI 2012, Black Saphire Metalic 475
Actual: BMW F10 520D LCI 2012, Black Saphire Metalic 475
-
- Mesaje:19
- Membru din:Mie Sep 16, 2015 11:31 am
- Marca si model masina:Citroen C4 Picasso 1,6 ehdi
Re: Incalzire cu rezistență electrică
Am sunat azi la Creative Autocenter dealer Citroen in Cluj, si un tinerel de acolo, atunci cand l-am intrebat despre rezistenta electrica a zis ceva de genul ca nu stie sa fie asa ceva in masini, dar sa ma duc cu ea in service ca o sa se uite sa vada ce are.
Oricum am demontat azi rezistenta si cu firele conectate am pornit motorul si se incalzeste. Nu foarte tare, asta probabil si din cauza fluxului de aer foarte rece ce trece prin ea.
Deci pana la urma problema a fost semirezolvata, trebuie sa dau ventilatorul incet la turatie, si temperatura maxima, si in cateva minute se simte un picut mai cald.
Problema mea a fost atunci cand am facut comparatiecu un VW Golf, care in 2 km avea aerul cald bine de tot.
Explicatia data de altcineva ca ar fi VW si nu Citroen nu mi-a placut si nici nu cred ca tine.
Oricum am demontat azi rezistenta si cu firele conectate am pornit motorul si se incalzeste. Nu foarte tare, asta probabil si din cauza fluxului de aer foarte rece ce trece prin ea.
Deci pana la urma problema a fost semirezolvata, trebuie sa dau ventilatorul incet la turatie, si temperatura maxima, si in cateva minute se simte un picut mai cald.
Problema mea a fost atunci cand am facut comparatiecu un VW Golf, care in 2 km avea aerul cald bine de tot.
Explicatia data de altcineva ca ar fi VW si nu Citroen nu mi-a placut si nici nu cred ca tine.
-
- Mesaje:352
- Membru din:Sâm Sep 22, 2012 6:32 am
- Marca si model masina:C4 Coupe, 1.6 Hdi, no FAP
- Numar Inmatriculare:FOX
- Localitate:Bucuresti
Re: Incalzire cu rezistență electrică
am montat pe un fietel o rezistenta de asta ( era de pe modul de clima de pe o alfa rome ).
nu mai zic nimic de cat consuma...si cate artificii sa scoti niste sute de w (parca era peste 1000 w ) din 12 V.
evident, astea sunt facute sa mearga DOAR cu motorul pornit si pana si atunci ..sug din baterie enorm .
de asta computerul cliemai nu le lasa mai mult de 1 - 2 min si le dezactiveaza automat
atentie mare la "artizanale" ca e sensibil subiectul. aveau niste fire de am crezut ca pornesc un camion cu ele deci nu se ataseaza la "orice " cablj ca se lasa cu fass.
nu mai zic nimic de cat consuma...si cate artificii sa scoti niste sute de w (parca era peste 1000 w ) din 12 V.
evident, astea sunt facute sa mearga DOAR cu motorul pornit si pana si atunci ..sug din baterie enorm .
de asta computerul cliemai nu le lasa mai mult de 1 - 2 min si le dezactiveaza automat
atentie mare la "artizanale" ca e sensibil subiectul. aveau niste fire de am crezut ca pornesc un camion cu ele deci nu se ataseaza la "orice " cablj ca se lasa cu fass.