Salut
Mi-am luat si eu de curand un Citroen C4 Picasso 1.6 e-HDi, 112 cp, automata, an 2012 180.000km.
Nu m-am interesat foarte mult despre masina asta inainte sa o cumpar, dar mi-a placut
Am si eu cateva intrebari...daca ma poate ajuta cineva.
1. La cat timp trebuie facuta revizia si ce ulei trebuie sa-i bag?
2. Trebuie sa ii schimb uleiul si la cutia de vireze?
3. Nu stiu daca se poate face mirrorlink pe ecanul masinii (masina are GPS)....
4. Daca ma poate ajuta cinceva cu un mecanic si un electrician la care sa merg ori ce cate ori am nevoie? (Locuiesc in Bucuresti)
Ms.
Intrebari diverse Citroen C4 Picasso
-
- Mesaje:1
- Membru din:Lun Iul 31, 2017 9:41 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Picasso 1.6E-HDI 112cp
IonutO
Bucuresti
Bucuresti
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Intrebari diverse Citroen C4 Picasso
Salut si bine ai venit!
Trimite-mi o serie de sasiu pe privat si iti dau planul de mentenanta pt. masina ta.
La cutie, daca te iei dupa manual, zice "long life" si ca nu se schimba. Eu am recomandat ca macar la 70.000 sa se faca un schimb.
Din cate stiu nu are mirrorlink.
Pt. mecanica: Iulian - 0724.236.342 - ii specifici ca esti dupa ClubC4
Trimite-mi o serie de sasiu pe privat si iti dau planul de mentenanta pt. masina ta.
La cutie, daca te iei dupa manual, zice "long life" si ca nu se schimba. Eu am recomandat ca macar la 70.000 sa se faca un schimb.
Din cate stiu nu are mirrorlink.
Pt. mecanica: Iulian - 0724.236.342 - ii specifici ca esti dupa ClubC4
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:1
- Membru din:Vin Iul 07, 2017 3:16 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Picasso 1.6 HDI
Re: Intrebari diverse Citroen C4 Picasso
Salutare,
De cateva saptamani sunt posesorul unui C4 Picasso din 2008, motor 1.6 HDI 110cai cu "doar" 266.000 Km la bord.
Pana acum am facut 1700km cu ea si s-a comportat bine.
As avea cateva intrebari legate de intretinere insa:
- aproximativ cat ar costa o revizie ( doar manopera ) ?
- ce ulei trebuie sa-i pun ?
- distributia este pe lant sau curea? Cat ar costa o schimbare a distributiei ?
Multumesc,
De cateva saptamani sunt posesorul unui C4 Picasso din 2008, motor 1.6 HDI 110cai cu "doar" 266.000 Km la bord.
Pana acum am facut 1700km cu ea si s-a comportat bine.
As avea cateva intrebari legate de intretinere insa:
- aproximativ cat ar costa o revizie ( doar manopera ) ?
- ce ulei trebuie sa-i pun ?
- distributia este pe lant sau curea? Cat ar costa o schimbare a distributiei ?
Multumesc,
-
- Mesaje:29
- Membru din:Dum Apr 20, 2008 9:42 pm
Re: Intrebari diverse Citroen C4 Picasso
Ca sa nu deschid un nou topic doresc sa va expun o problema cu care ma confrunt la al meu Picasso.
Pe dreapta spate se uzeaza placuta pe interior. Culisele sunt curatate, roata se pare ca nu ramane blocata (am fost la 3 mecanici).
Totusi la rulaj pe autostrada si trafic intens se incalzeste butucul (ff putin si janta) usor mai mult decat pe stanga si afuma un pic janta. Uzura placutelor pe stanga este cam la 50% atunci cand dreapta interior este la fier. Franele aerisite si lichid schimbat si se pare ca etrierul lucreaza bine.
Sa fie de la culise? Sa fie de la disc? Sa fie de la etrier? Sa fie uzura conjugata in elementele de franare, masina avand 170k?
Va multumesc pentru timpul acordat.
Dan
Pe dreapta spate se uzeaza placuta pe interior. Culisele sunt curatate, roata se pare ca nu ramane blocata (am fost la 3 mecanici).
Totusi la rulaj pe autostrada si trafic intens se incalzeste butucul (ff putin si janta) usor mai mult decat pe stanga si afuma un pic janta. Uzura placutelor pe stanga este cam la 50% atunci cand dreapta interior este la fier. Franele aerisite si lichid schimbat si se pare ca etrierul lucreaza bine.
Sa fie de la culise? Sa fie de la disc? Sa fie de la etrier? Sa fie uzura conjugata in elementele de franare, masina avand 170k?
Va multumesc pentru timpul acordat.
Dan