Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Discutii despre orice legat de masini
Scrie răspuns
Avatar utilizator
navzar_x
Mesaje:651
Membru din:Mie Apr 08, 2009 8:27 am
Numar Inmatriculare:B-XX-DBR
Localitate:Bucuresti
Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de navzar_x » Lun Iul 20, 2009 9:23 am

conteaza mult si cauciucurile ... week-end-ul asta a fost foarte cald in buc si m-am pomenit ca abordand aceleasi curbe cam cu aceeasi viteza sa scartie rotile de ziceai ca sunt la wrc ... se uita nevasta-mea urat la mine ca m-am apucat de drifturi prin bucuresti :mrgreen:
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz :)

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de catalin4u24 » Mie Aug 05, 2009 11:42 pm

Masini mai noi care am avut au fost un fiat stilo coupe din 2002, un seat leon din 2003 iar in cele din urma c4.
Stilo-ul statea bine pe curbe,
Leonu statea si mai bine, il ajuta si suspensia sport din fabrica
C4 sta la fel de bine ca si leonul poate chiar mai bine doar ca c4 se inclina ceva mai mult. E si normal, dupa cum am spus leonul era echipat de fabrica cu suspensia sport, de altfel era si foarte rigid si mult mai putin confortabil ca si c4.
In concluzie: Da! C4 este o masina stabila!!!
Si la stilul meu de condus... le-am probat pe toate indeajuns

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de Dan pasare » Joi Aug 06, 2009 10:01 am

navzar_x scrie:conteaza mult si cauciucurile ... week-end-ul asta a fost foarte cald in buc si m-am pomenit ca abordand aceleasi curbe cam cu aceeasi viteza sa scartie rotile de ziceai ca sunt la wrc ... se uita nevasta-mea urat la mine ca m-am apucat de drifturi prin bucuresti :mrgreen:
Sunt curios ce cauciucuri ai. In mod normal cand e f cald si asfaltul e incins, aderenta trebuie sa creasca. Eu am Eagle F1 si la temperaturi de peste 30 de grade parca ma lipesc de sosea, asa de stabila e,sunt viraje de 45-50 km/h in mod normal in care pot intra cu 60 fara nici o teama. :D
In schimb, cu cauciucurile mele, la temperaturi de sub 10 grade, m-as duce in balarii si la 40 km/h #-o
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
B25BUY
Mesaje:1287
Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
Numar Inmatriculare:B-BUY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de B25BUY » Mie Aug 12, 2009 11:35 am

A incercat cineva cu C4 sa ia viraj de 90*-110* fara frana la 40-50 Km/h cum mai vezi prin trafic BMW-uri (seria 3 +)? BMW-uri care merg drept si apoi vireaza brusc la dreapta...si sta in continuare parca lipit de drum...
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje:1108
Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
Localitate:Zalau
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de Cosma Adrian » Mie Aug 12, 2009 11:42 am

:roll: bineinteles ca da, eu. Ii dau treapta 2 si o accelerez puternic. Asa fain scartaie cauciucurile. Atragi o gramada de priviri prin intersectii :mrgreen:
Ultima oară modificat Mie Aug 12, 2009 12:12 pm de către Cosma Adrian, modificat 1 dată în total.
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de chainsaw » Mie Aug 12, 2009 12:01 pm

depinde foarte mult de cauciucuri, la astfel de manevre, precum cea descrisa de B25BUY. daca e un pic ud pe jos, sau cauciucurile sunt cele stock, sau putin tocite, subvireaza destul de suparator masina... (intrat cu a doua in viraj, fara apasarea pedalei de ambreiaj, accelerat in iesire)
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje:1108
Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
Localitate:Zalau
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de Cosma Adrian » Mie Aug 12, 2009 12:12 pm

trebuia sa precizez- atunci cand e carosabil uscat si peste 25 grade temp. Retrogradez in treapta 2 inainte de viraj si accelerez in viraj. Masina sta foarte bine atata timp cat sti sa o controlezi, iar efectul e pe masura. Cauciucurile is cele stock, la temp. mari se comporta chiar bine
...nu recomand nimanui sa faca asa ceva
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
B25BUY
Mesaje:1287
Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
Numar Inmatriculare:B-BUY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de B25BUY » Mie Aug 12, 2009 12:16 pm

Cosma Adrian scrie: ...nu recomand nimanui sa faca asa ceva
de-abia astept sa incerc azi dupa amiaza... :mrgreen:
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje:1108
Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
Localitate:Zalau
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de Cosma Adrian » Mie Aug 12, 2009 12:57 pm

:roll: :mrgreen: [-X
incearca prima data intr-un loc fara pietoni si fara circulatie :mrgreen:
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de vlad » Mie Aug 12, 2009 4:15 pm

Ar fi ideal sa poti si filma.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje:1108
Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
Localitate:Zalau
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de Cosma Adrian » Mie Aug 12, 2009 4:55 pm

Vlad iti arat eu cu prima ocazie. Te iau in dreapta
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de vlad » Mie Aug 12, 2009 5:09 pm

Dar cu masnia ta si curba sa fie la dreapta. ::P
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje:1108
Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
Localitate:Zalau
Contact:

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de Cosma Adrian » Mie Aug 12, 2009 5:16 pm

:ok :ok cum vrei tu :mrgreen:
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

buzzici
Mesaje:34
Membru din:Dum Mar 21, 2010 10:50 am
Numar Inmatriculare:B 28 ECL

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de buzzici » Mie Mai 19, 2010 2:54 pm

Cosma Adrian scrie:trebuia sa precizez- atunci cand e carosabil uscat si peste 25 grade temp. Retrogradez in treapta 2 inainte de viraj si accelerez in viraj. Masina sta foarte bine atata timp cat sti sa o controlezi, iar efectul e pe masura. Cauciucurile is cele stock, la temp. mari se comporta chiar bine
...nu recomand nimanui sa faca asa ceva
ai perfecta dreptate dar cu o mica precizare: astfel se abordeaza TOATE CURBELE:wink: dar mare grija cu viteza din curba pt ca fuge spatele daca accelerezi prea tare(in situatia in care se merge aproape de limitele masinii la c4 apare un efect de supravirare)
c4 1,6 hdi 110 cp furia alba
c1 1.0 i 70 cp
530d 192 cp

Avatar utilizator
Silviu Mustata
Mesaje:208
Membru din:Mar Ian 12, 2010 7:59 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Mitul stabilitatii C4. Pro sau contra?

Mesaj de Silviu Mustata » Mie Mai 19, 2010 3:38 pm

Este drept ca C4 este mult peste masinile care le-am avut pana acum, dar am mers la Brasov pe Cheia (prima oara cand am facut aceasta varianta) si mi s-a parut chiar foarte stabila si mai ales docila.
Fost posesor Citroen C4 1.6 SX Vti 122 CP Pack Confort+Siguranta

Scrie răspuns

Înapoi la “Discutii diverse”