Ceasuri interioare analog type

Accesorii de interior, interioare custom, etc
Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje:1900
Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:Saab
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de DMX » Mar Feb 20, 2007 8:47 pm

-am vazut la un seat leon , ceasuri dinastea puse aftermarket , la C4 sunt curios cum or arata ?

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Mesaj de PsH » Mar Feb 20, 2007 9:13 pm

Da, sa se faca albastru (sau alta culoare) la 5750 rpm sau cand este optim.
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Mar Feb 20, 2007 9:16 pm

Pai albastru nu stiu cum ai putea sa faci, dar avand in vedere ca la 6200 sau cat o fi stie sa se faca rosu, cred ca merge cumva setat/facut/modificat sa se inroseasca mai devreme
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mar Feb 20, 2007 9:35 pm

Bogdan scrie:Pai albastru nu stiu cum ai putea sa faci, dar avand in vedere ca la 6200 sau cat o fi stie sa se faca rosu, cred ca merge cumva setat/facut/modificat sa se inroseasca mai devreme
Merge daca umbli la soft-ul din computerul de bord (via OBD).
Default se inroseste la 6500 1.6i-ul.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mar Feb 20, 2007 9:50 pm

La HDI stii la cat se inroseste???
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Mar Feb 20, 2007 9:54 pm

N-ai inrosit-o pana acum? :lol:
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mar Feb 20, 2007 10:10 pm

Cel mai mult i-am dat 5000 rpm pana acum...mi s-a facut mila de cum urla :lol:
Si oricum deja curba incepuse sa scada si aveam doar vreo 3500 km facuti cu ea.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Mar Feb 20, 2007 11:51 pm

benzina 1.6i
in tr I schimbi pe la 6500
tr II 5750
tr III 5250
tr IV 5000

benzina 1.4i
in tr I schimbi pe la 6250
tr II 5000
tr III 4250
tr IV 4250
nu iti trebuie colorat pe ecran ca la nfs. lucrurile astea in principiu se invata practic pe masina. valorile care ti le-am dat se bazeaza pe untabel care prezinta treptele de viteza, turatiile, si viteza obtinuta. cand schimbi treapta se presupune ca ai aceeasi viteza in treapta inferiora ca si in cea superioara (deci urmaresti ca la avansare in viteza sa pici cat mai aproape de cuplul maxim (sau inaintea lui)
dar practic viteza scade cu cativa kilometrii (mare diferenta nu e daca schimbi repede, si 200rpm nu prea inseamna mare lucru)
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Mie Feb 21, 2007 12:56 am

de acord cu T.rac3Er aici. Poti sa iti faci schimbarea asta din setarile computerului de bord, insa e mai folositor sa se inroseasca cand trebuie. Insa eu cel putin nu prea ma mai uit de multa vreme la turometrul ala. Pana la urma motorul il simti.
Asta cu chestia de curse ma face sa rad, chiar asa, la curse, e nevoie sa punem un ceas cu cuc care sa faca precum cocoshul cand baga maxim? Mai bine folosesc butonul lasat liber de sub actiunea pilotului automat si pun NOS :twisted: atunci ceas cu cuc :lol: :lol: :lol: :lol:
Cel mai simplu, cel putin la mine, a fost sa incep sa 'citesc' turometrul dupa zgomotul motorului, insa incet, incet, am simtit nevoia sa aud muzica si a trebuit sa incep sa simt masina. Fiecare schimba la cat simte el ca deja se afla pe bucla unde trebe, depinde si unde esti oras/afara/autobahn sau chestii.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Feb 21, 2007 8:49 am

Shadow scrie:Cel mai mult i-am dat 5000 rpm pana acum...mi s-a facut mila de cum urla :lol:
Si oricum deja curba incepuse sa scada si aveam doar vreo 3500 km facuti cu ea.
Pai parca se inroseste la 5000 si se taie la 5500, sau 5500/6000, ceva de genul asta.
Oricum la HDI-ul de 1.6 puterea maxima e la 4000 parca, deci chiar nu ai ce cauta la 5500 :)
In plus, raportul de compresie e mult mai mare, explozia mult mai puternica, deci folosirea motorului in zona aia dauneaza mult mai mult motorului decit la o benzinara.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Mie Feb 21, 2007 9:11 am

@PSH, se poate face sa ti se inroseasca mai repede la turatia care o vrei tu, insa doar culoarea rosu. Pentru alte culori deja trebuie sa umblii la schimbat leduri.
Si e aproape imposibil sa poti sa ai o culoare la 5000 ture, rosu la 6500 si culoarea normala de portocaliu la relantiu.
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Mie Feb 21, 2007 11:40 am

inca ceva...acceleratia o simti. si cu muzica pornita, simti cum trage masina...daca faci destule liniute cu masina asta poti sa schimbi treptele apropae perfect (totusi suntem oameni, si avem tot timpul o marja de eroare)
diferenta intre 1.4 si 1.6 exista sesizabil. am avut ocazia sa ma dau cu un coupe 1.4 si am simtit ca trage mai incet.
la hdi 110cp nici nu ai ce cauta peste 4500rpm...cupul e itr0o cadere abrupta, si puterea de asemenea. undeva la 4000rpm tre schimbat pt performanta
ca o concluzie.
daca vrei sa iti montezi ceasuri ca idee de tuning poti sa o faci (e posibil sa arta ca un camilostrut printre restul digitalelor de la bord) si daca te simti bine cu analogicele asta e...dar ca sa ai un un stiu ce avantaj la acceleratii NU exista asa ceva. experienta isi spune cuvantul acolo. simti masina, acceleratia, nu stai sa te uiti pe ceas (pt ca deja cand ai ajus la tuaria optima pe ceas, decalajul pana reactionezi fizic sa produci schimbarea treptei te va duce peste turatia optima si tot nu iti va iesi perfect timpul de schimbare)...
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Mesaj de PsH » Joi Feb 22, 2007 8:48 am

Corect referitor la strutocamila!!!!
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Joi Feb 22, 2007 10:17 am

Am testat si eu aseara...la 5000 rpm se inroseste laa HDI :D
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
eduardo_didi
Edi Talent
Mesaje:1602
Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de eduardo_didi » Vin Mar 02, 2007 11:18 am

La 1.6 16v cand schimbati din treapta I in a II schimbati usor sau greu? La mine cand intra pa rosu si schimb intra greu a II a.

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning&Styling INTERIOR”