EVEMAN Timisoara

Totul despre serviciile Eveman Timisoara Service&Dealer
Avatar utilizator
byte
Mesaje:434
Membru din:Lun Iul 02, 2007 6:40 am
Numar Inmatriculare:TM-11-NDZ
Localitate:Timisoara
EVEMAN Timisoara

Mesaj de byte » Vin Sep 21, 2007 10:42 am

Stie cineva vre-o reprezentanta mai serioasa prin zona de vest? Astia de la Eveman sunt amatori rau de tot, nu au chef sa faca nimic si mai sunt si foarte "ocupati".
TM-11-NDZ
C4 berlina, SX, 1.6 16V Gris Aluminium

Em
Mesaje:13
Membru din:Lun Feb 11, 2008 6:15 pm
Localitate:Oradea

Mesaj de Em » Lun Feb 11, 2008 6:21 pm

Da, in Oradea, pe Calea Clujului este showroom si service autorizat.

Avatar utilizator
byte
Mesaje:434
Membru din:Lun Iul 02, 2007 6:40 am
Numar Inmatriculare:TM-11-NDZ
Localitate:Timisoara

Mesaj de byte » Mar Feb 12, 2008 10:45 am

Ai fost pe la ei? cum s-au comportat?
TM-11-NDZ
C4 berlina, SX, 1.6 16V Gris Aluminium

Em
Mesaje:13
Membru din:Lun Feb 11, 2008 6:15 pm
Localitate:Oradea

Mesaj de Em » Mar Feb 12, 2008 10:52 am

byte scrie:Ai fost pe la ei? cum s-au comportat?
Lucrez la ei.
Eu zic ca sa comporta bine. Iti pot da nr. meu de telefon si vorbim.

schumi
Mesaje:40
Membru din:Lun Aug 06, 2007 3:29 pm
Localitate:Timisoara

Mesaj de schumi » Mar Apr 01, 2008 2:58 pm

ma inscriu si eu daca imi rezolvati mai multe probleme gen greieri (imi scartzaie toate usile la gropi si denivelari) si tremur ambreiaj (vezi topicul la probleme).
byte daca ai fost pana la oradea te rog da-mi si mie un raport personal pe pm.
C4 1,6i 16v hatchback noir obsidien, d-aia din jungla

Em
Mesaje:13
Membru din:Lun Feb 11, 2008 6:15 pm
Localitate:Oradea

Mesaj de Em » Mar Apr 01, 2008 3:13 pm

schumi scrie:ma inscriu si eu daca imi rezolvati mai multe probleme gen greieri (imi scartzaie toate usile la gropi si denivelari) si tremur ambreiaj (vezi topicul la probleme).
byte daca ai fost pana la oradea te rog da-mi si mie un raport personal pe pm.
Da-mi te rog un nr. de tel, sa te pot programa, daca vrei.