[quote="Tomita"]- cablu timonerie. o camasa a avut uzura nenatural in teflonul component si astfel a avut joc si iesea din locas. eu o consider problema de fabricatie, dar la 5 ani cine sa te mai bage in seama
Ieri m-am trezit si eu cu un cablu rupt.
Imi recomanzi ceva de unde sa iau cablul de timonerie?
merci!
Ce ai schimbat pe garantie la masina ta?
- liviu_smup
- Mesaje:238
- Membru din:Sâm Apr 25, 2009 2:29 pm
- Numar Inmatriculare:DJ 09 DDT
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
It's nice to be important but is more important to be nice!
-=1.6HDI, 2005, berlina minunata=-
-=1.6HDI, 2005, berlina minunata=-
- vmeremia
- Mesaje:598
- Membru din:Mar Oct 26, 2010 2:48 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6HDi, 92cp (no FAP)
- Localitate:Iasi
Re: Ce ai schimbat pe garantie la masina ta?
Salut,liviu_smup scrie: Ieri m-am trezit si eu cu un cablu rupt.
Imi recomanzi ceva de unde sa iau cablul de timonerie?
merci!
Eu mi-am schimbat recent cablurile de timonerie pentru ca aveam aceeasi problema ca si Tomita (imi iesea nuca la unul dintre cabluri). Acum le am in portbagaj. Daca te intereseaza, ti le donez pentru ca am inteles ca tie ti s-a rupt unul... Daca poti face ceva cu nuca respectiva (banuiesc ca se poate improviza ceva care sa blocheze nuca sa nu iasa) ti le dau cu cea mai mare placere. Eu le-am schimbat pentru ca am avut noroc sa am pe cumnatul meu care lucreaza la o reprezentanta sa le ia cu pretul de intrare in service (aprox 400 RON). Din cate am inteles ele costa cam peste 500 de RON si nu le poti lua separat (vin in pereche).
Daca le vrei, da-mi un semn
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Ce ai schimbat pe garantie la masina ta?
se poate improviza cu soricei.
eu daca stiam cat de bine tin, zau daca mai schimbam.
acei soricei trebuie prinsi cumva cu cap sa permita miscarile acelei rotule in mod natural.
de rupt cabluri mi se pare dificil, desi mecanicii au zis ca asta e problema, nu iesirea din rotula. am fost primul caz al lor si chiar nu le venea sa creada ca de fapt nu cablul era rupt.
mare grija la montajul cablurilor de schimb sa se fixeze cu sarg in prinderile specifice.
mie baietii de la cartec nu mi le-au prins perfect, si a sarit de acolo cablul (in compratimentul motor). am fost nevoit cu alti bani si alta distractie, in mai putin de o luna sa vizitez un service local. in 5 minute am fst rezolvat, cu fixarea sanatoasa in locas.
binenteles interesul fata de masina mea si de cauzele oricaror probleme aparute m-au ajutat f mult sa invat lucruri noi despre ea.
cu putin tupeu si scule (multe chestii nu am) nu m-as da la o parte sa fac diverse operatiuni mecanice.
acum am invatat cum se schimba si electromotorul.
diagnostic.
masina are curent, display, sunet, centralizata, etc...dar nu porneste motorul. nu face sunete, nimic.
in panoul de sigurante din compartimentul motor siguranta nr.8 se arde. este de 20A dar am primit info ca ar trebui sa se puna de 30A.
daca aveti aceasta simptomatologie, atunci starterul este de vina si ca sa nu platiti peste 600 lei pe unul refacut, sau doamne fereste peste 1000lei pe unul asa zis oem, dar la fel de reparat, mergeti la un atelier specializat de reparatii electromotoare.
300lei oficial + 50lei la mecanici m-au adus in posesia unui starter nou si a unei curatenii generale inauntru la electromotor. carbunii si altele pe acolo sunt intr-o stare f buna.
nu e schimbat pe garantie, mda, dar totusi specific un diagnostic pt altii care ar putea intalni aceasta problema pe viitor.
eu daca stiam cat de bine tin, zau daca mai schimbam.
acei soricei trebuie prinsi cumva cu cap sa permita miscarile acelei rotule in mod natural.
de rupt cabluri mi se pare dificil, desi mecanicii au zis ca asta e problema, nu iesirea din rotula. am fost primul caz al lor si chiar nu le venea sa creada ca de fapt nu cablul era rupt.
mare grija la montajul cablurilor de schimb sa se fixeze cu sarg in prinderile specifice.
mie baietii de la cartec nu mi le-au prins perfect, si a sarit de acolo cablul (in compratimentul motor). am fost nevoit cu alti bani si alta distractie, in mai putin de o luna sa vizitez un service local. in 5 minute am fst rezolvat, cu fixarea sanatoasa in locas.
binenteles interesul fata de masina mea si de cauzele oricaror probleme aparute m-au ajutat f mult sa invat lucruri noi despre ea.
cu putin tupeu si scule (multe chestii nu am) nu m-as da la o parte sa fac diverse operatiuni mecanice.
acum am invatat cum se schimba si electromotorul.
diagnostic.
masina are curent, display, sunet, centralizata, etc...dar nu porneste motorul. nu face sunete, nimic.
in panoul de sigurante din compartimentul motor siguranta nr.8 se arde. este de 20A dar am primit info ca ar trebui sa se puna de 30A.
daca aveti aceasta simptomatologie, atunci starterul este de vina si ca sa nu platiti peste 600 lei pe unul refacut, sau doamne fereste peste 1000lei pe unul asa zis oem, dar la fel de reparat, mergeti la un atelier specializat de reparatii electromotoare.
300lei oficial + 50lei la mecanici m-au adus in posesia unui starter nou si a unei curatenii generale inauntru la electromotor. carbunii si altele pe acolo sunt intr-o stare f buna.
nu e schimbat pe garantie, mda, dar totusi specific un diagnostic pt altii care ar putea intalni aceasta problema pe viitor.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
-
- Mesaje:1
- Membru din:Lun Iun 30, 2014 1:03 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 1.6 HDI
Re: Ce ai schimbat pe garantie la masina ta?
Salut am si eu o problema mai delicata dacă ma puteți ajuta. Azi dimineața plec cu masina fără nici un fel de problema , după un chilimetru o scot din viteză S-o bag in treapta inferioară (adică 5 4 )nimic sa dus in 2.am scos-o pe liber am oprit si am sezisat ca intra in 1 2 dar 3 4 5 R nu mai ma lăsa adică 'Măciuca' nu se mai duce in partea dreapta .dar in 3 4 intra foarte greu zici ca freacă de ceva . AJutor
- florinhh
- Mesaje:114
- Membru din:Mie Apr 06, 2011 1:46 pm
Re: Ce ai schimbat pe garantie la masina ta?
salut,
nu stiu daca este acelasi lucru insa mie mi s-a intamplat ceva asemanator (mergeau treptele de pe mijloc 3/4) pana plecam de pe loc apoi mergeau toate pana la oprirea definitiva a rotii cand iarasi doar 3/4.
Remediu la vremea aceea a fost inlocuirea cablului timonierie (~500 - 600 RON) + o gramana moanopera.
dar am vazut colegii in acelasi post ca au legat cu soricei din plastic si nu au mai schimbat cablul.
Poti incerca daca stii cum/ unde sa legi.
practic, am intesec ca iese cablul din locasul respectiv si nu te mai lasa sa accesezi furca pentru schimbat treptele.
Bafta!
nu stiu daca este acelasi lucru insa mie mi s-a intamplat ceva asemanator (mergeau treptele de pe mijloc 3/4) pana plecam de pe loc apoi mergeau toate pana la oprirea definitiva a rotii cand iarasi doar 3/4.
Remediu la vremea aceea a fost inlocuirea cablului timonierie (~500 - 600 RON) + o gramana moanopera.
dar am vazut colegii in acelasi post ca au legat cu soricei din plastic si nu au mai schimbat cablul.
Poti incerca daca stii cum/ unde sa legi.
practic, am intesec ca iese cablul din locasul respectiv si nu te mai lasa sa accesezi furca pentru schimbat treptele.
Bafta!
C4 1.6i 16v 110cp
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Ce ai schimbat pe garantie la masina ta?
Daca masina este in garantie. du-te la service...
In caz contrar, ai postat total aiurea
In caz contrar, ai postat total aiurea
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- maicusare
- Mesaje:25
- Membru din:Dum Iun 07, 2009 4:31 pm
- Localitate:Bucuresti/Vilcea