ulei pe tubulatura de admisie suflanta
-
- Mesaje:5
- Membru din:Vin Noi 04, 2011 11:59 am
- Localitate:BUCURESTI
Multam. Nice to be a member.
1.6 HDI, 110 cp, 11.2007, C4 coupe, alb
- livithewise
- Mesaje:23
- Membru din:Lun Aug 06, 2012 9:44 am
- Numar Inmatriculare:SM-06-BZY
- Localitate:SATU MARE
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Buna dimineata
Din pacate trebuie sa ma bag si pe topicul asta. Ieri dupamasa am simtit miros de gaze arse (cred eu) in habitaclu si m-au apucat durerile de cap (la propriu+figurat).
Am mai patit o data, atunci a fost absolut insuportabil, dar s-a inlocuit o saiba pe injector si s-a rezolvat.
M-am uitat prin motor (stiu despre motor fix cat ati uitat voi ) si am gasit niste pete de ulei pe unde se simtea mai tare putoarea, plus o galma dubioasa.
Pun niste poze, poate va ajuta:
1. imagine de ansamblu
Ulei proaspat in jurul inelului aluia metalic de pe piesa nr. 9 din schema eplodata postata de vlad (motor 1.6 hDi 110cp), plus o galma pe tubulatura aia, in partea din stanga dedesubt.
2. detaliu galma
Se vede umflatura aia... nu stiu ce sa zic, da nu-mi place.
3. Alta pata de ulei proaspat - detaliu
Va rog nu ma certati ca mi-e murdar motorul... stiu, dar mi-e frica sa il duc la spalat
Am verificat nivelul uleiului, e ok (putin mai mult decat jumatatea dintre min si max).
Revizia am facut-o acum vreo 8000km la Top Motor Oradea, mi-au inlocuit si ceva coliere atunci, cred ca alea din pozitiile A si C din poza postata de vlad mai sus. Deaia uleiul de acolo e vechi si acoperit de mizerie.
Mi-e cam frica sa o misc pana luni, voi ce parere aveti?
Multumesc
Din pacate trebuie sa ma bag si pe topicul asta. Ieri dupamasa am simtit miros de gaze arse (cred eu) in habitaclu si m-au apucat durerile de cap (la propriu+figurat).
Am mai patit o data, atunci a fost absolut insuportabil, dar s-a inlocuit o saiba pe injector si s-a rezolvat.
M-am uitat prin motor (stiu despre motor fix cat ati uitat voi ) si am gasit niste pete de ulei pe unde se simtea mai tare putoarea, plus o galma dubioasa.
Pun niste poze, poate va ajuta:
1. imagine de ansamblu
Ulei proaspat in jurul inelului aluia metalic de pe piesa nr. 9 din schema eplodata postata de vlad (motor 1.6 hDi 110cp), plus o galma pe tubulatura aia, in partea din stanga dedesubt.
2. detaliu galma
Se vede umflatura aia... nu stiu ce sa zic, da nu-mi place.
3. Alta pata de ulei proaspat - detaliu
Va rog nu ma certati ca mi-e murdar motorul... stiu, dar mi-e frica sa il duc la spalat
Am verificat nivelul uleiului, e ok (putin mai mult decat jumatatea dintre min si max).
Revizia am facut-o acum vreo 8000km la Top Motor Oradea, mi-au inlocuit si ceva coliere atunci, cred ca alea din pozitiile A si C din poza postata de vlad mai sus. Deaia uleiul de acolo e vechi si acoperit de mizerie.
Mi-e cam frica sa o misc pana luni, voi ce parere aveti?
Multumesc
BZY
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Ala nu e ulei de speriat. La alti au ajuns pe alternator; ala e de speriat.
Legat de gilma aia ... nu e normala; probabil s-au rupt intariturile din furtun. Poti incerca sa desfaci colierele sa reasezi furtunul, dar nu cred ca e gilma din proasta asezare. Daca e furtunul dus am unul bun la vinzare la jumatatea pretului de nou. A fost pe masina mea si l-am schimbat din greseala, nediagnoisticindu-mi masina cum trebuie.
Te certam daca spalai motorul, nu daca il lasi asa murdar. Daca totusi vrei sa il speli nu o fa cu jet, curata tu pe unde poti cu cirpa umeda sau mai stiu si eu ce varianta gasesti fara sa uzi tot pe acolo.
Legat de gilma aia ... nu e normala; probabil s-au rupt intariturile din furtun. Poti incerca sa desfaci colierele sa reasezi furtunul, dar nu cred ca e gilma din proasta asezare. Daca e furtunul dus am unul bun la vinzare la jumatatea pretului de nou. A fost pe masina mea si l-am schimbat din greseala, nediagnoisticindu-mi masina cum trebuie.
Te certam daca spalai motorul, nu daca il lasi asa murdar. Daca totusi vrei sa il speli nu o fa cu jet, curata tu pe unde poti cu cirpa umeda sau mai stiu si eu ce varianta gasesti fara sa uzi tot pe acolo.
- livithewise
- Mesaje:23
- Membru din:Lun Aug 06, 2012 9:44 am
- Numar Inmatriculare:SM-06-BZY
- Localitate:SATU MARE
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Bine bine vlad, nu-i de speriat. Da' cu putoarea din masina ce ma fac? Ca nuforenu' e cam scump, si trebuie sa ma spal si pe cap de fiecare data cand ies din ea.
Luni o sa merg la o constatare la un service, daca zice ca ii dus furtunul o sa te scap de al tau.
Luni o sa merg la o constatare la un service, daca zice ca ii dus furtunul o sa te scap de al tau.
BZY
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Acum m-am uitat mai bine si parca ai gilme in ambele parti ale colierului de pe furtunul mic. Nu ai un aparat foto care face poze la rezolutii mai mari si sa o faci la tot furtunul scurt cu vedere de sus, ca in prima poza, dar sa incadrezi doar furtunul cu pricina.
Iar cu mirosul ... sigur nu e de la ulei, decit daca ajunge pe alternator si cind se incinge degaja mirosul respectiv. Mai poate fi o alta saiba de cupru de sub injector.
Iar cu mirosul ... sigur nu e de la ulei, decit daca ajunge pe alternator si cind se incinge degaja mirosul respectiv. Mai poate fi o alta saiba de cupru de sub injector.
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Aici e anuntul de vinzare a furtunului: viewtopic.php?f=95&t=5828&p=192403#p192403" onclick="window.open(this.href);return false;
- livithewise
- Mesaje:23
- Membru din:Lun Aug 06, 2012 9:44 am
- Numar Inmatriculare:SM-06-BZY
- Localitate:SATU MARE
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
In ultima poza e ciudat, dar cred ca se poate indrepta acea portiune cutanata. Poate nu e nevoie nici de demontare. De inlocuire nu cred ca se pune problema, dar daca totusi e nevoie ... stii unde gasesti unul mai ieftin.
- livithewise
- Mesaje:23
- Membru din:Lun Aug 06, 2012 9:44 am
- Numar Inmatriculare:SM-06-BZY
- Localitate:SATU MARE
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Multzu'
Mie mi se pare si sucit oleaca (dar poate sucita is eu), pe langa cuta aia de dedesubt.
Dar de unde era uleiul ala mult pe toata piesa?
Mie mi se pare si sucit oleaca (dar poate sucita is eu), pe langa cuta aia de dedesubt.
Dar de unde era uleiul ala mult pe toata piesa?
BZY
- Lehel
- Mesaje:79
- Membru din:Dum Mar 01, 2015 4:32 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI, 109 CP, 2006
- Numar Inmatriculare:HR-22-PAP
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Am si eu o problema similara.
Zilele trecute am observat picaturi de ulei pe alternator. Nu stiam de unde. Am sters si am lasat asa. Dupa ce am facut un drum din Cluj catre Bucuresti a aparut din nou, si simteam ca in a 3-a nu trage masina asa cum trebuie. De mers merge bridge dar nu trage si parca nici turbina nu "sufla" asa cum trebuie... in fine. am adus la Citroen la Cluj si au constat ca clapeta de admisie pare sa fie fisurata si pierde presiune. Dupa ce mi-au zis pretul am zis ca incerc sa fac rost de una sh ... una noua costa 1400 RON si cam 75 RON inlocuirea.
Intre-timp am citit pe aici ca unii deja au curatat si s-a stins problema. Ma gandeam ca fac si eu la fel.
L-am desfacut ... l-am curatat... intr-adevar era urme de ulei in furtunul catre intercooler, iar clapeta era mai mult...
Am sters si partea inferioara ... alternatorul si pe unde am vazut ca era uleios.
Am pus la loc, m-am dus la o proba si am constat ca pe partea superioara unde intra furtunul pe care a semnalat si livithewise a aparut din nou putin ulei. Nu stiu daca e ulei propriu zis sau ceva mixt de aer si ulei... Acum cred ce au zis cei de la Citroen... dar totusi nu as dori sa dau 1400 RON...
Aveti idee de unde as putea sa cumpar una second. Deja am incercat dezmembrari auto de la Alesd si fara succes...
Astept propunerile voastre!!!
Zilele trecute am observat picaturi de ulei pe alternator. Nu stiam de unde. Am sters si am lasat asa. Dupa ce am facut un drum din Cluj catre Bucuresti a aparut din nou, si simteam ca in a 3-a nu trage masina asa cum trebuie. De mers merge bridge dar nu trage si parca nici turbina nu "sufla" asa cum trebuie... in fine. am adus la Citroen la Cluj si au constat ca clapeta de admisie pare sa fie fisurata si pierde presiune. Dupa ce mi-au zis pretul am zis ca incerc sa fac rost de una sh ... una noua costa 1400 RON si cam 75 RON inlocuirea.
Intre-timp am citit pe aici ca unii deja au curatat si s-a stins problema. Ma gandeam ca fac si eu la fel.
L-am desfacut ... l-am curatat... intr-adevar era urme de ulei in furtunul catre intercooler, iar clapeta era mai mult...
Am sters si partea inferioara ... alternatorul si pe unde am vazut ca era uleios.
Am pus la loc, m-am dus la o proba si am constat ca pe partea superioara unde intra furtunul pe care a semnalat si livithewise a aparut din nou putin ulei. Nu stiu daca e ulei propriu zis sau ceva mixt de aer si ulei... Acum cred ce au zis cei de la Citroen... dar totusi nu as dori sa dau 1400 RON...
Aveti idee de unde as putea sa cumpar una second. Deja am incercat dezmembrari auto de la Alesd si fara succes...
Astept propunerile voastre!!!
-
- Mesaje:19
- Membru din:Mie Apr 30, 2014 7:12 pm
- Marca si model masina:CITROEN C4 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:AG 30 SIA
- Localitate:PITESTI
- Lehel
- Mesaje:79
- Membru din:Dum Mar 01, 2015 4:32 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI, 109 CP, 2006
- Numar Inmatriculare:HR-22-PAP
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
dar ma gandesc nu ai simtit ca nu trage asa masina cum trebuie, asa-i? Si nici depolution system faulty nu ti-a aparut?
Dar incerc sa schimb atat furtunul respectiv cat si colierele... sa vad..
Dar incerc sa schimb atat furtunul respectiv cat si colierele... sa vad..
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Pregateste-te sa-i schimbi si saibele de la injectoare mai ales daca ai simtit miros de fum in habitaclu.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- ATK
- Mesaje:102
- Membru din:Sâm Apr 12, 2008 12:02 pm
- Numar Inmatriculare:B 41 CDB
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Am aceiasi problema....ulei pierdut prin repartitorul de aer. Piesa costa 1400 de ron cu tot cu manopera. Din ce am inteles, acest repartitor defect creste si consumul de combustibil. Am mai citit pe aici si despre problema aparuta la turbina. Dupa ce am schimbat garnitura portocalie, turbina a inceput sa fluiere. Pana la urma a reusit cineva sa dea de cap acestor 2 probleme?
Vanity....definitely my favorite sin
- Lehel
- Mesaje:79
- Membru din:Dum Mar 01, 2015 4:32 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI, 109 CP, 2006
- Numar Inmatriculare:HR-22-PAP
Re: ulei pe tubulatura de admisie suflanta
Repartitorul respectiv e clapeta de aer.. Eu am luat second de la Materom - acum o saptamana - Norishor a facut setarile necesare dupa ce am schimbat si totul merge perfect. Poti sa intrebi si pe el k am facut teste de presiune aer, de combustibil, la turbina si cine stie mai la ce si fircare era un parametrii normali.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk