Știi, ai putea să îi pui și tu un rezistor șunt să prostești ECU-ul. Solenoid-ul e practic o bobină.jordan scrie:Va incepe sezonul pomului de craciun in bord.SonyAD scrie:Scoți mufa la dozor și la valva EGR și vezi ce se întâmplă.
Cu obturarea ,pacalirea acelei valve EGR montate pe 1.6 HDI m-am jucat o vreme si rezultatul a fost in final sa o las in pace cum a facut-o tata ei ingineru'.
Incepand sa te joci cu clapetutele alea ,e munca de om ce n-are alta treaba.ECU daca nu mai are ce comanda turbeaza,si te crucesti sa vezi ce reactii da functionarii motorului.
Pune un electronist/electrician la treabă dacă nu vrei să te complaci în eșapament recirculat.
Tot timpul când îi arzi cârje recircularea gazelor nu are loc sau e mult redusă. Deci dacă nu ți s-au topit până acum...jordan scrie:@SonyAD ,ai vazut pistoane topite la diesel cu EGR anulat ?
P. P. P. P. S. De aia și au unii impresia că le "intră turbosuflanta, frate" la o anumită turație.
Se închide valva EGR.
Pistoane topite vezi de la injectoare cu diaree. Atenție cu fiabilitatea aia nemțeascăcu noscută a sistemelor de injecție!
P. S. Sau turbosuflante mătrășite, care varsă ulei în admisie.
P. P. S. I-ote aici oameni puși pe fapte:
http://volvoforums.com/forum/volvo-850- ... ess-27022/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ce ziceam mai sus. Un rezistor pt. șuntat calculatorul.
P. P. P. S. Cred că EGR delete e mai bun ca FAP delete. Temperaturile mai mari de ardere și admisia numai de aer proaspăt probabil reduc problemele cu înfundarea FAP-ului sau regenerările dificile.