Megane RS 250
- navzar_x
- Mesaje:651
- Membru din:Mie Apr 08, 2009 8:27 am
- Numar Inmatriculare:B-XX-DBR
- Localitate:Bucuresti
Cifrele noului Renault Megane RS!
publicat pe 16 Octombrie 2009
Renault a publicat caracteristicile celui mai sportiv model al gamei, noul Megane RS 250.
Renault a anuntat inca de la inceputul anului noul Megane RS si a publicat si cateva poze cu hothatch-ul francez. Ramasesera insa datori cu "cifrele", caracteristicile tehnice ale masinii, doarece pana acum nu stiam decat ca RS vine cu un motor de 250 CP.
Francezii au pornit sustinut ofensiva in domeniul sport si se descurca din ce in ce mai bine. Vechiul R26.R este foarte performant cu cei 230 CP ai sai, s-a descurcat excelent pe Nurburgring, dar multi ii "reprosau" stilul prea extrem al spatelui, aceasta problema fiind una care a afectat si versiunea normala a hatchback-ului. Toate aceste critici legate de stil par sa fi disparut acum. Noul Megane Coupe arata excelent, bine individualizat fata de versiunea in 5 usi, iar hothatch-ul pe baza lui - Megane RS 250 - arata si mai bine. Sportiv, dinamic, cu o grila fata ce pare ca inglobeaza liniile spoilerului monopostului de Formula 1 si cu o singura iesire, centrala, a esapamenetului, Megane RS 250 "respira" performanta.
Si daca din punct de vedere al designului sta atat de bine, la nivel tehnic este cel putin la fel de impresionant. Motorul turbo, cu o capacitate de 2 litri, furnizeaza 250 CP/5.500 rpm si 340 Nm/3.000 rpm. Cutia de viteze este una manuala, cu 6 trepte. Chiar daca vorbim de un propulsor supraalimentat, puterea litrica de 125 CP/litru reprezinta o realizare tehnica de admirat. Practic, Megane RS 250 domina la nivel de putere si performante hothatch-urile normale, doar Mazda3 MPS dezvoltand mai multa putere - 260 CP.
Ceea ce asteptam inca din primavara suna cam asa: acceleratie 0 - 100 km/h in 6,1 secunde. Cu aceeasi valoare pe care o afiseaza si Mazda3 MPS, noul Megane RS 250 sta mai bine decat majoritatea hothatch-urilor la capitolul acceleratie. Renault ofera doua versiuni de sasiu pentru RS 250, cel standard "Sport" si cel "Cup", care presupune si existenta unui diferential cu alunecare limitata.
Doua noi sisteme promit sa faca deliciul celor pasionati de pilotaj. In primul rand este vorba de Renaultsport Dynamic Management, care ii permite soferului sa aleaga intre trei setari ale interventiei sistemelor electronice. "On" este setarea de baza, cea activata automat la pornirea motorului si presupune setarea acceleratiei in asa fel incat masina sa poata fi condusa relaxat, in traficul urban. ESP-ul, controul de tractiune ASR si asistarea la franarea de urgenta sunt activate si intervin la cel mai mic semn de pierdere a aderentei. Pentru un comportament mai dinamic exista modul "Sport" ce poate fi activat printr-o apasare scurta a butonului ESP. In acest mod atat ESP-ul cat si ASR-ul sunt active, dar intervin mai tarziu permitand masinii sa gliseze controlat, intr-o anumita limita. De asemenea, acceleratia raspunde mai promp, iar motorul furnizeaza valori bune de cuplu, la turatii mai mici. A treia setare este cea "Off", obtinuta prin apasarea mai lunga asupra butonului ESP. In acest mod, utilizabil pe circuit, ESP-ul si controlul de tractiune sunt complet deconectate, iar aceleratia este si mai rapida.
Megane RS 250 este dotat si cu PowerStart, un sistem care functioneaza doar la plecarea de pe loc, cu ESP-ul cuplat, rolul acestuia fiind de a permite accelerari de pe loc cat mai eficiente, fara pierderea tractiunii.
La interior, hothatch-ul francez prezinta un alt sistem, adoptat din lumea curselor. Se numeste RenaultSport Monitor si ofera diferite informatii in timp real. RS Monitor afiseaza informatii legate de partea tehnica a masinii (presiunea turbinei, temperatura uleiului, starea franelor), dar si valorile puterii si cuplului in timp real. Soferul poat afla prin intermediul acestui echipament valorile fortelor G, dar si timpii pe anumite sectiuni de drum sau pe circuit. De asemenea, exista o functie care afiseaza cei mai buni timp de acceleratie reusiti de sofer.
sursa si galerie foto: http://www.sotto.ro/articol/Modele-noi/ ... ne-RS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
publicat pe 16 Octombrie 2009
Renault a publicat caracteristicile celui mai sportiv model al gamei, noul Megane RS 250.
Renault a anuntat inca de la inceputul anului noul Megane RS si a publicat si cateva poze cu hothatch-ul francez. Ramasesera insa datori cu "cifrele", caracteristicile tehnice ale masinii, doarece pana acum nu stiam decat ca RS vine cu un motor de 250 CP.
Francezii au pornit sustinut ofensiva in domeniul sport si se descurca din ce in ce mai bine. Vechiul R26.R este foarte performant cu cei 230 CP ai sai, s-a descurcat excelent pe Nurburgring, dar multi ii "reprosau" stilul prea extrem al spatelui, aceasta problema fiind una care a afectat si versiunea normala a hatchback-ului. Toate aceste critici legate de stil par sa fi disparut acum. Noul Megane Coupe arata excelent, bine individualizat fata de versiunea in 5 usi, iar hothatch-ul pe baza lui - Megane RS 250 - arata si mai bine. Sportiv, dinamic, cu o grila fata ce pare ca inglobeaza liniile spoilerului monopostului de Formula 1 si cu o singura iesire, centrala, a esapamenetului, Megane RS 250 "respira" performanta.
Si daca din punct de vedere al designului sta atat de bine, la nivel tehnic este cel putin la fel de impresionant. Motorul turbo, cu o capacitate de 2 litri, furnizeaza 250 CP/5.500 rpm si 340 Nm/3.000 rpm. Cutia de viteze este una manuala, cu 6 trepte. Chiar daca vorbim de un propulsor supraalimentat, puterea litrica de 125 CP/litru reprezinta o realizare tehnica de admirat. Practic, Megane RS 250 domina la nivel de putere si performante hothatch-urile normale, doar Mazda3 MPS dezvoltand mai multa putere - 260 CP.
Ceea ce asteptam inca din primavara suna cam asa: acceleratie 0 - 100 km/h in 6,1 secunde. Cu aceeasi valoare pe care o afiseaza si Mazda3 MPS, noul Megane RS 250 sta mai bine decat majoritatea hothatch-urilor la capitolul acceleratie. Renault ofera doua versiuni de sasiu pentru RS 250, cel standard "Sport" si cel "Cup", care presupune si existenta unui diferential cu alunecare limitata.
Doua noi sisteme promit sa faca deliciul celor pasionati de pilotaj. In primul rand este vorba de Renaultsport Dynamic Management, care ii permite soferului sa aleaga intre trei setari ale interventiei sistemelor electronice. "On" este setarea de baza, cea activata automat la pornirea motorului si presupune setarea acceleratiei in asa fel incat masina sa poata fi condusa relaxat, in traficul urban. ESP-ul, controul de tractiune ASR si asistarea la franarea de urgenta sunt activate si intervin la cel mai mic semn de pierdere a aderentei. Pentru un comportament mai dinamic exista modul "Sport" ce poate fi activat printr-o apasare scurta a butonului ESP. In acest mod atat ESP-ul cat si ASR-ul sunt active, dar intervin mai tarziu permitand masinii sa gliseze controlat, intr-o anumita limita. De asemenea, acceleratia raspunde mai promp, iar motorul furnizeaza valori bune de cuplu, la turatii mai mici. A treia setare este cea "Off", obtinuta prin apasarea mai lunga asupra butonului ESP. In acest mod, utilizabil pe circuit, ESP-ul si controlul de tractiune sunt complet deconectate, iar aceleratia este si mai rapida.
Megane RS 250 este dotat si cu PowerStart, un sistem care functioneaza doar la plecarea de pe loc, cu ESP-ul cuplat, rolul acestuia fiind de a permite accelerari de pe loc cat mai eficiente, fara pierderea tractiunii.
La interior, hothatch-ul francez prezinta un alt sistem, adoptat din lumea curselor. Se numeste RenaultSport Monitor si ofera diferite informatii in timp real. RS Monitor afiseaza informatii legate de partea tehnica a masinii (presiunea turbinei, temperatura uleiului, starea franelor), dar si valorile puterii si cuplului in timp real. Soferul poat afla prin intermediul acestui echipament valorile fortelor G, dar si timpii pe anumite sectiuni de drum sau pe circuit. De asemenea, exista o functie care afiseaza cei mai buni timp de acceleratie reusiti de sofer.
sursa si galerie foto: http://www.sotto.ro/articol/Modele-noi/ ... ne-RS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Megane RS 250
Exista HH-uri cu mai mult de 260CP,
- vezi focus2RS (305CP) care ma astept sa fie intrecut pe circuit de megane 3 RS275, iar 3RS 250 sa se apropie foarte mult;
- golfR (270CP);
- scirocco R (265CP);
- audi S3 (265CP);
- impreza WRX STI (305CP);
- seat leon2 cupraR (261CP).
- focus 2ST moontune 260 sau 265cp;
- posibil altele.
"Problema" aici este ca megane2 R26 (versiunea cu diferential si sasiu Cup) vireaza foarte bine, si astfel avind in vedere plusul de putere si aceeasi greutate relativ scazuta pentru o compacta ne asteptam ca RS250 sa-l ajunga pe R26.R in mai multe privinte (ceea ce inseamna ca multe din HH-urile de mai sus sa ramina in urma lui megane3 rs ).
- vezi focus2RS (305CP) care ma astept sa fie intrecut pe circuit de megane 3 RS275, iar 3RS 250 sa se apropie foarte mult;
- golfR (270CP);
- scirocco R (265CP);
- audi S3 (265CP);
- impreza WRX STI (305CP);
- seat leon2 cupraR (261CP).
- focus 2ST moontune 260 sau 265cp;
- posibil altele.
"Problema" aici este ca megane2 R26 (versiunea cu diferential si sasiu Cup) vireaza foarte bine, si astfel avind in vedere plusul de putere si aceeasi greutate relativ scazuta pentru o compacta ne asteptam ca RS250 sa-l ajunga pe R26.R in mai multe privinte (ceea ce inseamna ca multe din HH-urile de mai sus sa ramina in urma lui megane3 rs ).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- navzar_x
- Mesaje:651
- Membru din:Mie Apr 08, 2009 8:27 am
- Numar Inmatriculare:B-XX-DBR
- Localitate:Bucuresti
Re: Megane RS 250
eram sigur ca pe tine te va gadila primul
stiu si de celelate ... am pus informatiile pentru simpla informare si in plus consider ca nu sta rau deloc masinuta ... se pare ca i s-a acordat un pic de atentie ... si ca design nu pot sa spun ca sta rau deloc
stiu si de celelate ... am pus informatiile pentru simpla informare si in plus consider ca nu sta rau deloc masinuta ... se pare ca i s-a acordat un pic de atentie ... si ca design nu pot sa spun ca sta rau deloc
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Megane RS 250
Ce ma "gidila" pe mine este lipsa unui astfel de model de la citroen. Ca in rest... ca-s 230, ca-s 260cp... nu are foarte mare importanta decit pe circuit.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Megane RS 250
f bine puctat mituc pe circuit e singurul loc unde poti face diferenta in rest diferenta de la 250-300cp pe strada e insesizabila ... plus ca mai conteaza si cine o conduce
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Megane RS 250
navzar_x scrie:C Chiar daca vorbim de un propulsor supraalimentat, puterea litrica de 125 CP/litru reprezinta o realizare tehnica de admirat. Practic, Megane RS 250 domina la nivel de putere si performante hothatch-urile normale, doar Mazda3 MPS dezvoltand mai multa putere - 260 CP.
Pe mine m-a amuzat teribil partea asta...125cp/L dintr-un motor turbo si se bat cu pumnul in piept pt realizarea asta.
Honda facea S2000 acum 10 ani cu 240 cp dintr-un motor de 2.0 aspirat...adica 120Cp/L dintr-un ASPIRAT!!!
Mie chiar imi place f mult masina asta si chiar debia astept sa o vad pe un circuit si pe strada sa vedem cum se descurca.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- wonka jr.
- Mesaje:1533
- Membru din:Sâm Apr 11, 2009 9:55 pm
- Marca si model masina:Citroen DS3 1.6 hdi 92 cp
- Numar Inmatriculare:GL 88 WNK
- Localitate:Galati / Bucuresti
Re: Megane RS 250
ca sa nu mai vorbim de break si cabriolet. ca sedanul nu se mai importa.mituc scrie:Ce ma "gidila" pe mine este lipsa unui astfel de model de la citroen...
- Gibonski_wnb
- Mesaje:289
- Membru din:Lun Feb 02, 2009 11:21 am
- Localitate:Galati
Re: Megane RS 250
@ wonka jr. - nu sufera baietii de lipsa cabrio si a break-urilor .....ei sunt cu 'bombele'' si durerea e strict lipsa hothatch-ului.....152Cp is not enough.....
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Megane RS 250
nu inteleg, sa fii campion mondial la WRC 5 ani la rand si sa nu scoti o editie limitata de 200-250cp nu ii inteleg, cei de la Peugeot cum naiba au putut scoate varianta RC.
Tot respectu pt Ford care au avut mereu RS si ST, iar acum modelul RS e bomba.
Am tot auzit ca s-au facut sondaje de opinie daca clientii ar cumpara un model de 200cp la 20-25 k euro eu zic ca pana nu scoti macar o serie limitata nu ai de unde sa stii doar pe vorbe, altceva e cand vii cu o serie limitata de macar 100 exemplare cu adevarat sportiva (scaune, sasiu, suspensie sport) si vede omu ceva palpabil vezi cum se comporta masina.
Tot respectu pt Ford care au avut mereu RS si ST, iar acum modelul RS e bomba.
Am tot auzit ca s-au facut sondaje de opinie daca clientii ar cumpara un model de 200cp la 20-25 k euro eu zic ca pana nu scoti macar o serie limitata nu ai de unde sa stii doar pe vorbe, altceva e cand vii cu o serie limitata de macar 100 exemplare cu adevarat sportiva (scaune, sasiu, suspensie sport) si vede omu ceva palpabil vezi cum se comporta masina.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Megane RS 250
Sunteti total offtopic!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Megane RS 250
Pare sa se tina binisor pe curbe, cu toate ca mi-a dat impresia ca subvira putin.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kvYyEn_j ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kvYyEn_j ... r_embedded[/youtube]
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Megane RS 250
bay Mugen tu nu mai scrie aici tereacu stim parerea ta , 0.5 secunde