Civic Type-R Euro
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Honda va lansa în Europa versiunea de 240 CP a hot-hatch-ului Civic Type R, aceasta urmând să fie disponibilă în doar 20 de exemplare.
Motorul de 2.0 litri a primit un chip tuning, arbori cu came noi şi o admisie modificată, puterea crescând astfel până la 240 CP în timp ce cuplul a ajuns şi el la 215 Nm la 6250 rpm. Viteza maximă este de 241 km/h în timp ce acceleraţia de la 0 la 100 km/h se face în doar 6 secunde, graţie şi unui diferenţial cu alunecare limitată.
http://www.informatiiauto.ro/honda-civi ... d5077.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topgear.com/uk/car-news/muge ... 2009-06-23" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.com/2009/10/23/muge ... nsumption/" onclick="window.open(this.href);return false;
Motorul de 2.0 litri a primit un chip tuning, arbori cu came noi şi o admisie modificată, puterea crescând astfel până la 240 CP în timp ce cuplul a ajuns şi el la 215 Nm la 6250 rpm. Viteza maximă este de 241 km/h în timp ce acceleraţia de la 0 la 100 km/h se face în doar 6 secunde, graţie şi unui diferenţial cu alunecare limitată.
http://www.informatiiauto.ro/honda-civi ... d5077.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topgear.com/uk/car-news/muge ... 2009-06-23" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.com/2009/10/23/muge ... nsumption/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Civic Type-R Euro
cum sa aiba doar 215 Nm, mai ales dupa upgrade? cred ca se refera la unitatea aia de masura gay britanica, ft lbf, care transformata in Nm, da vreo 291.
http://www.gordonengland.co.uk/conversion/torque.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gordonengland.co.uk/conversion/torque.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Civic Type-R Euro
stock are 200Nm parca, dupa upgrade are 215Nm insa judecind dupa diferenta de putere e clar ca acum cuplul e tinut la asemenea valori pe o plaja mai mare de turatie.
La typeR-ul stock, 201CP insemna cam 180Nm la turatia de putere maxima, adica 8000. Acum pentru 240cp probabil face 200Nm la 8500rpm, redline-ul mutat de asemenea 500-700rpm mai sus, si multe alte goodies pentru o aspirata usoara.
Daca ar fi fost 215lb*ft atunci ar fi insemnat 291-292Nm, si nu poate asta fara supra-alimentare.
La typeR-ul stock, 201CP insemna cam 180Nm la turatia de putere maxima, adica 8000. Acum pentru 240cp probabil face 200Nm la 8500rpm, redline-ul mutat de asemenea 500-700rpm mai sus, si multe alte goodies pentru o aspirata usoara.
Daca ar fi fost 215lb*ft atunci ar fi insemnat 291-292Nm, si nu poate asta fara supra-alimentare.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Civic Type-R Euro
De fapt se cheama Mugen Euro Type-R.
http://www.typermugen.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Si pana in momentul de faza se pare ca este cel mai rapid Hot-Hatch:
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... ter4=false" onclick="window.open(this.href);return false;
Mai rapid si decat Megane R26.R sau Focusul RS de 300Cp.
Prin masina asta cei de la Mugen au vrut practic sa arate ce se poate scoate din mult controversata punte spate semi-independenta si dintr-un motor amarat de 2.0 aspirat.
Masina are un pret de 38.500£ si o sa fie facuta intr-o editie limitata de 20 buc, care mai mult ca sigur o sa se vanda ca painea calda, chiar daca pretul este destul de piperat.
P.S.: Type-Rul stock are 198nm cuplu
http://www.typermugen.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Si pana in momentul de faza se pare ca este cel mai rapid Hot-Hatch:
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... ter4=false" onclick="window.open(this.href);return false;
Mai rapid si decat Megane R26.R sau Focusul RS de 300Cp.
Prin masina asta cei de la Mugen au vrut practic sa arate ce se poate scoate din mult controversata punte spate semi-independenta si dintr-un motor amarat de 2.0 aspirat.
Masina are un pret de 38.500£ si o sa fie facuta intr-o editie limitata de 20 buc, care mai mult ca sigur o sa se vanda ca painea calda, chiar daca pretul este destul de piperat.
P.S.: Type-Rul stock are 198nm cuplu
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Civic Type-R Euro
nu stiu ce sa zic despre timpii aia am oarecare reticente vizavi de Mugen asta vs Focus Rs mkII . Stim ca esti extaziat ,d-aia te-am si poreclit Mugen dar probabil totul la aceasta masina (Getz`ul asta incredibil de scump) este dus peste limita extremului si s-a stors tot ce s-a putut din motor si restul masinii pe cand Focusul zic eu ca este o masina cu care poti merge linistit si la piata si clar se va produce in nr mai mare.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Civic Type-R Euro
Tin sa te contrazic. Cei de la Mugen sunt f cunoscuti pt faptul ca nu scot tot ce pot dintr-un motor, ci il pastreaza in limitele rezonabile pentru a-si pastra fiabilitatea.
240Cp dintr-un 2.0 aspirat nu este un lucru nemaintanit, S2000 are 235Cp din 2.0 aspirat de 10 ani incoace, si masinile sunt in top dpdv al fiabilitatii.
Mugen a facut o masina f echilibrata care merge intr-adevar f f tare!!!
O sa apara f curand timpul Mugen Type-R de la N-Ring ca sa numai existe suspiciuni si s-ar putea sa ramai mirat de ce timpii a scos.
Totusi sa nu uitam ca Mugen a facut masini de F1 pt echipe de genul Tyrrell, Ligier, Prost, Jordan...deci totusi, cam stiu ce fac.
240Cp dintr-un 2.0 aspirat nu este un lucru nemaintanit, S2000 are 235Cp din 2.0 aspirat de 10 ani incoace, si masinile sunt in top dpdv al fiabilitatii.
Mugen a facut o masina f echilibrata care merge intr-adevar f f tare!!!
O sa apara f curand timpul Mugen Type-R de la N-Ring ca sa numai existe suspiciuni si s-ar putea sa ramai mirat de ce timpii a scos.
Totusi sa nu uitam ca Mugen a facut masini de F1 pt echipe de genul Tyrrell, Ligier, Prost, Jordan...deci totusi, cam stiu ce fac.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Civic Type-R Euro
tot un getz mai mare ramane ptr mine ma repet sunt subiectiv la teste d-astea facute de ziaristi platiti sub o forma sau alta. sa-l bage intr-o competitie si atunci va convinge mai mult decat un test
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Civic Type-R Euro
Nu este nici un test!!!
Sunt timpi obtinuti pe un circuit in perioade diferite, nu au fost testate toate masinile odata!!!
Sunt timpi obtinuti pe un circuit in perioade diferite, nu au fost testate toate masinile odata!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Civic Type-R Euro
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Civic Type-R Euro
Bine ca are pret de Lancer EVO.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Civic Type-R Euro
Si esti sigur ca un EVO 10 se desprinde de aia pe viraje? Eu ma indoiesc puternic. Dude, vorbim despre audi r10, 500CP si AWD. Evo e mai inalta, are vreo 300CP, si un AWD cam la fel de destept al alora de la foltvagan.
"Fun to drive" - asta mi-a placut la nebunie la C4 versus alte hatchuri. Si cind vezi ce putoare e un golf 5 GTI si ca taie curbele in fata ta iar tu stai pe traoiectorie pentru ca pur si simplu masina inspira mai multa incredere... e extazul orgasmic.
Desigur, aceasta caracteristica, "fun to drive", e mult amplificata la megane rs, honda typeR, mazda mps, focus rs si eventual versiunile lor cu steroizi (typeR mugen, Focus RS500, MPS Extreme, megane r26r sau, poate, noul r275 - shit!! ), dar evident trebuie sa pastram o linie a valorilor fara sa incercam sa sarim aiurea in sus.
Exista insa un punct dupa care nu mai poti imbunatati masina pe viraje orice i-ai face, pina nu umbli la caroserie. Imi pare rau s-o spun, dar mi se par usor imbecile pornirile unora de a-si lasa masinile din suspensii (eventual doar din arcuri - foarte gresit) mai mult de 30mm.
"Fun to drive" - asta mi-a placut la nebunie la C4 versus alte hatchuri. Si cind vezi ce putoare e un golf 5 GTI si ca taie curbele in fata ta iar tu stai pe traoiectorie pentru ca pur si simplu masina inspira mai multa incredere... e extazul orgasmic.
Desigur, aceasta caracteristica, "fun to drive", e mult amplificata la megane rs, honda typeR, mazda mps, focus rs si eventual versiunile lor cu steroizi (typeR mugen, Focus RS500, MPS Extreme, megane r26r sau, poate, noul r275 - shit!! ), dar evident trebuie sa pastram o linie a valorilor fara sa incercam sa sarim aiurea in sus.
Exista insa un punct dupa care nu mai poti imbunatati masina pe viraje orice i-ai face, pina nu umbli la caroserie. Imi pare rau s-o spun, dar mi se par usor imbecile pornirile unora de a-si lasa masinile din suspensii (eventual doar din arcuri - foarte gresit) mai mult de 30mm.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Civic Type-R Euro
Pai pana la urma cam asta conteaza...cat de "fun to drive" este... pt ca este aberant sa sustii ca un hothatch ar putea sa fie mai rapid decat un R8 care totusi se misca f bine...
Dar omul avea dreptate...pt un drum f virajat poate sa fie mult mai distractiv un hothatch echilibrat decat o masina cu atatia Cp...care intr-adevar poate sa fie prea puternica pt un drum de genul asta... mai ales un drum public (pe care si noi conducem masinile in 99,9% din timp)...
Dar omul avea dreptate...pt un drum f virajat poate sa fie mult mai distractiv un hothatch echilibrat decat o masina cu atatia Cp...care intr-adevar poate sa fie prea puternica pt un drum de genul asta... mai ales un drum public (pe care si noi conducem masinile in 99,9% din timp)...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)