Sezonul 2010 WRC
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
baaa tu vorbesti serios ?
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Foarte serios.
Ma refer la capota si chevroanele noi. E chestie de marketing.
Ma refer la capota si chevroanele noi. E chestie de marketing.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- schummy_2007
- Mesaje:158
- Membru din:Sâm Oct 13, 2007 12:36 pm
- Numar Inmatriculare:GL-82-BIG
- Localitate:Galati
Re: Sezonul 2010 WRC
Kimi nu a luat startul sau se reface dupa vreo chindie! Mii de scuze pentru fanii finlandezului (daca are asa ceva) dar cred ca nici macar de sofer de taxi nu e bun.
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Sezonul 2010 WRC
este deja modelul cu face lift ma!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
pai Deese eu cred ca trecerea la facelift s-a facut odata cu schimbarea denumirii din Citroen Sport in Citroen Racing in raliuri e mai problematica schimbarea pieselor, fie ele si de caroserie , cu altele noi . trebuiesc omologate, lucru ce implica costuri, aprobari , etc etc . bara fata este special gandita pentru raliuri nu pentru strada, la fel si capota. chiar cred ca ar fi pain in the ass de pomana sa adaptezi faceliftul la masina de wrc care oricum aduce cea mai mare publicitate decat orice facelift
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: Sezonul 2010 WRC
Daca nu te intereseaza, de ce vorbesti despre el? Zi-ne de neamtu' tau in ce viraj de la Monte Carlo o sa o parcheze anul asta!schummy_2007 scrie:Kimi nu a luat startul sau se reface dupa vreo chindie! Mii de scuze pentru fanii finlandezului (daca are asa ceva) dar cred ca nici macar de sofer de taxi nu e bun.
C4
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Dar de Ken Block ce ziceti?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Sezonul 2010 WRC
ciudat ma,,,,,anul trecut era face lift.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Facelift a fost chestia aia hibrida bagata pe niste SS.
In rest nu stiu alt FL.
http://www.citroen.ro/citroen-mania/con ... wrc-hybrid" onclick="window.open(this.href);return false;
In rest nu stiu alt FL.
http://www.citroen.ro/citroen-mania/con ... wrc-hybrid" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
timpi acceptabili pana la greseala pentru Raikkonen, un real progres as zice eu . uitati`va la timpii pe fiecare proba in parte la ai lui si ai marelui pilot Block !!!
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Sezonul 2010 WRC
bai ... da' block nu e pilot ... e showman. insa credeti ca de exemplu lui schumacher (cel mai bun pilot din lume), pe de alta parte, i-ar iesi din prima (sau a 10a) ce face block? talentul la volan are diverse forme de manifestare, chit ca esti pilot de monopost, de nascar, drifter, sau sofer de ambulanta in Ankara.
ce vreau sa subliniez, e ca omu' e foarte talentat, insa trebuia sa ramana la ce l-a consacrat, pentru ca, chiar daca un profan ar asemana felul sau artistic de'a aborda un viraj cu modul eficient de atac din raliu, la acesta din urma, nu e loc de joaca sau "spectacol".
ce vreau sa subliniez, e ca omu' e foarte talentat, insa trebuia sa ramana la ce l-a consacrat, pentru ca, chiar daca un profan ar asemana felul sau artistic de'a aborda un viraj cu modul eficient de atac din raliu, la acesta din urma, nu e loc de joaca sau "spectacol".
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
ce zici tu acolo chainsaw este putin aiurea . Block este pilot de raliuri. are titluri castigate in America , titluri nationale. X Games si Gymkhana au fost activitati extra ...si ei au in america trasee ff misto inclusiv gheata sau macadam. Asa ca dpmdv Block nu primeste circumstante atenuante ca si Raikkonen care pe primele 6 PS`uri a avut timpi ff buni. Sper sa vina si raliul in care Raikkonen nu va mai gresi grav sau nu va mai abandona .
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: Sezonul 2010 WRC
Nu vreau sa fiu inteles gresit.
Eu am fost fanul lui Kimi in F1 (unul din cei foarte multi, apropo) dar asta nu inseamna ca nu pot sa accept faptul ca greseste, sau nu merge suficient de bine in WRC. In acelasi timp pot sa-i acord circumstante atenuante, fiindca sint doua sporturi complet diferite, si unii dintre noi (cei pe care ii intereseaza mai in amanunt sportul cu motor) inteleg despre ce e vorba. In acest moment ma dezamageste faptul ca nu reuseste sa faca un raliu complet fara evenimente nedorite, dar sint convins ca e foarte greu sa te concentrezi atunci cind ai de condus (foarte repede, cei care au stat in dreapta unui pilot de raliuri stiu!) si de ascultat continuu notele de traseu de la navigator. Dupa ce 2jde ani nu a trebuit sa asculti asta in masina de curse, nu e chiar simplu sa te obisnuiesti. Il astept pe un raliu de asfalt (poate Bulgaria? pe viu?) unde aderenta nu e la fel de schimbatoare si nu mai e nevoie sa mergi de-a latul tot timpul ca pe zapada si macadam, poate atunci se descurca mai bine.
Despre Ken Block nu stiu prea multe, in afara de show-urile pe care le tot face. Dar el s-a dat pe masini de raliu toata viata, pe macadam, zapada, etc. Nu stiu cum or fi raliurile din State, probabil mai simple, mai cu linii drepte, cu probe ceva mai usoare, drumuri mai largi, etc. Nici competitia nu e foarte tare, probabil. Oricum, eu zic ca s-a descurcat onorabil cit timp a tinut-o pe strada, comparabil cu "baiatu' lu' tata" Matthew Wilson, pe masina similara. Era de asteptat sa o dea de gard, cind cauti limitele se intimpla, nu sint toti Loeb (sau Solberg ).
Am vazut multa lume care isi da repede cu parerea despre un pilot sau altul (si mie mi se mai intimpla) cu remarci de genul "n-a fost in stare sa o tina pe sosea", "greseala de incepator" etc. Dar va reamintesc ca nu e fotbal! Toti am dat intr-o minge de fotbal cel putin o data in viata si intelegem cu ce se maninca. In schimb, nu stiu citi dintre noi stiu cum e la curse, fiindca nu e nici o asemanare cu "soferitul" de zi cu zi. S-ar putea ca, pusi in dreapta pe o proba speciala, sa ne umezim scutecele la primul viraj...
Cit despre Mexic, un raliu interesant, desi pe mine ma cam deranjeaza aspectele astea cu ordinea de start care creeaza asa mari diferente intre primul si ceilalti care vin dupa el. Poate un necunoscator si-ar fi pus intrebarea de ce se vorbeste atit de Hirvonen asta care a pierdut 1 min 45s in prima zi...
Oricum, Petter a fost omul raliului!
Eu am fost fanul lui Kimi in F1 (unul din cei foarte multi, apropo) dar asta nu inseamna ca nu pot sa accept faptul ca greseste, sau nu merge suficient de bine in WRC. In acelasi timp pot sa-i acord circumstante atenuante, fiindca sint doua sporturi complet diferite, si unii dintre noi (cei pe care ii intereseaza mai in amanunt sportul cu motor) inteleg despre ce e vorba. In acest moment ma dezamageste faptul ca nu reuseste sa faca un raliu complet fara evenimente nedorite, dar sint convins ca e foarte greu sa te concentrezi atunci cind ai de condus (foarte repede, cei care au stat in dreapta unui pilot de raliuri stiu!) si de ascultat continuu notele de traseu de la navigator. Dupa ce 2jde ani nu a trebuit sa asculti asta in masina de curse, nu e chiar simplu sa te obisnuiesti. Il astept pe un raliu de asfalt (poate Bulgaria? pe viu?) unde aderenta nu e la fel de schimbatoare si nu mai e nevoie sa mergi de-a latul tot timpul ca pe zapada si macadam, poate atunci se descurca mai bine.
Despre Ken Block nu stiu prea multe, in afara de show-urile pe care le tot face. Dar el s-a dat pe masini de raliu toata viata, pe macadam, zapada, etc. Nu stiu cum or fi raliurile din State, probabil mai simple, mai cu linii drepte, cu probe ceva mai usoare, drumuri mai largi, etc. Nici competitia nu e foarte tare, probabil. Oricum, eu zic ca s-a descurcat onorabil cit timp a tinut-o pe strada, comparabil cu "baiatu' lu' tata" Matthew Wilson, pe masina similara. Era de asteptat sa o dea de gard, cind cauti limitele se intimpla, nu sint toti Loeb (sau Solberg ).
Am vazut multa lume care isi da repede cu parerea despre un pilot sau altul (si mie mi se mai intimpla) cu remarci de genul "n-a fost in stare sa o tina pe sosea", "greseala de incepator" etc. Dar va reamintesc ca nu e fotbal! Toti am dat intr-o minge de fotbal cel putin o data in viata si intelegem cu ce se maninca. In schimb, nu stiu citi dintre noi stiu cum e la curse, fiindca nu e nici o asemanare cu "soferitul" de zi cu zi. S-ar putea ca, pusi in dreapta pe o proba speciala, sa ne umezim scutecele la primul viraj...
Cit despre Mexic, un raliu interesant, desi pe mine ma cam deranjeaza aspectele astea cu ordinea de start care creeaza asa mari diferente intre primul si ceilalti care vin dupa el. Poate un necunoscator si-ar fi pus intrebarea de ce se vorbeste atit de Hirvonen asta care a pierdut 1 min 45s in prima zi...
Oricum, Petter a fost omul raliului!
C4
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Block are mai multa experienta in raliuri fata de Kimi care e la inceput sa vedem daca Kimi se adapteaza la stilu asta de pilotat din raliuri sincer eu sunt curios pe astfalt sa il vad
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;